Viimeiset viisi vuotta mennyt työttömänä, vuokrahommissa ja työvoimakoulutuksessa.
Noin 4500 tunti työssä, eli 5 - 6 kk vuodesta.
Työvoimakoulutuksessa jota en edes käynyt loppuun 8 kk
Ja loput työttömänä.
Työkkäri antanut olla täysin rauhassa.
Vapaa-ajan olen treenannut, pyöräillyt, kalastanut ja nauttinut elämästä.
Ikää jo 50 + eikä mitään kiirettä hommiin. Nämä uudet lait mitä tuli ei vaikuttaneet mitenkään.
Terveisin rakennusmies
TYökkäri ei " ahdistele" lainkaan
7
271
Vastaukset
- Anonyymi
Toisessa ketjussa esiinnyt entisenä työnantajana ja tölvit työttömille että sinä et ainakaan teitä työttömiä enää palkkaa.
Itse oot työtön.
Kuinka alas voi ihminen vajota?- Anonyymi
Onko sinulla kaikki hyvin?
Vaikuttaa siltä, että istut koneen äärellä ja odotat, että saat jotain negatiivista kirjoittaa kommentoijille eri ketjuihin ja vaientaa keskustelut täällä suomi24:ssä.
Jos sinua ei työnteko kiinnosta työnteko, niin mielekäs harrastus tekee myös hyvää mielelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla kaikki hyvin?
Vaikuttaa siltä, että istut koneen äärellä ja odotat, että saat jotain negatiivista kirjoittaa kommentoijille eri ketjuihin ja vaientaa keskustelut täällä suomi24:ssä.
Jos sinua ei työnteko kiinnosta työnteko, niin mielekäs harrastus tekee myös hyvää mielelle.Ensimmäinen kommentti tänään tälle palstalle.
Mee keksiin mielekästä tekemistä itsellesi josnoin koville ottaa.
- Anonyymi
Mitenkäs olet hoitanut tuon pakkohaun, kun oot ollu työttömänä? Mikäli vuokrafirmassa, eikös aika hankalaa vältellä työtä? Eli sun ei pitäis olla vuoden aikana yhtään päivää työttömänä. Työvoimakoulutuksen kesken jättäminen ilman pätevää syytä johtaa karenssiin. Kaikki ei ny täsmää.
- Anonyymi
Kun olin aikoinaan vuokrafirmassa kirjoilla niin työkeikkoja ei meinannut saada juurikaan.
- Anonyymi
Missä päin Suomea on työkkärisi? Olen +60v ja työttömyys häämöttää taas ensi kesänä. Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että työkkäri antaisi mun olla rauhassa. Viimeksi, kun yritin olla työtön, joku pikkulikka soitteli sieltä ja kertoi, että mun on vaikea saada työtä, kun on jo aikaa siitä, kun viimeksi olin töissä. Ajatella, joku saa liksaa tuollaisen kertomisesta.
- Anonyymi
Joo. Joku ei nyt täsmää. Samanlainen kun se kalastajapoika, joka ei saanut kalatiskiltä töitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17710224Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523445Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493203- 642845
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032199- 1162173
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252003Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671618Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221396Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121366