Mikä oli tänä vuonna se kapine tai asia, millä ette todella tee mitään, mutta teille se pukin pussissa kantautui?
Huonoin joululahja
18
350
Vastaukset
- Anonyymi
Kylpyvaahto ja - kuulat, koska ei ole ammettakaan. Ja mitä sillä kylpykukalla tehdään. Minua se vain kutittaa.
- Anonyymi
Kukalla voi hinkata puolisoa.
Sain 2 raaputettavaa arpaa, joilla ei voittanut mitään. Olen toivottoman pettynyt. Mihin saa valittaa?
- Anonyymi
Sama. Jännitys huipussaan. Sama tulos :)
- Anonyymi
Vedä pataan miestäsi 👍🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä pataan miestäsi 👍🏼
Pataässä, sekin on kai arpa.
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Jännitys huipussaan. Sama tulos :)
Pettymys on käsinkosketeltavaa. Miten pääsemme tästä yli? 😦
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Pettymys on käsinkosketeltavaa. Miten pääsemme tästä yli? 😦
En tiedä. Kaikki möksähtivät ja sitten sitä, niin kuin näet, mietitään vielä tänä vuonna :D
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Kaikki möksähtivät ja sitten sitä, niin kuin näet, mietitään vielä tänä vuonna :D
Olemme traumatisoituneita! Vaadimme hyvitystä.
Miksi palstalle ei ole toimitettu hätäpua???? ☝️😒
Punaviiniä sain parikin pulloa.
Kaikki lahjat tulevat kyllä tarpeeseen, ennemmin tai myöhemmin😊
Konvehtirasia. Varmaan joulupukin mielestä olen ollut tuhma koska tuollaisen toi. Varmasti oli meinaan tietoinen ettei minulla ole ketään jolle sen syöttäisin.
- Anonyymi
😄😄
- Anonyymi
Etkö tykkää konvehdeista?
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tykkää konvehdeista?
Enpä erityisemmin ja yleisestikin tuo makean syönti on jäänyt vähälle tässä viime aikoina. Muutenkin kun yrittää pysyä painoluokassa alle 85kg niin tämä joulun houkutukset ei ainakaan helpota tilannetta.
- Anonyymi
Huonoja lahjoja ei ollut yhtään.. mutta suklaata sain liikaa.
- Sheena Eipä mitään
- Anonyymi
Odotan yhä sitä ensimmäistäkin lahjaa oli se sitten hyvä tai paha.
Sinkku M 80 v.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 203744
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit243089En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m322315- 912115
- 191966
- 261632
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui401586- 321502
Päivi Räsänen eroaa todennäköisesti kirkosta
Päivi Räsänen kertoo järkyttyneensä evankelis-luterilaisen kirkon homolinjauksesta. Räsänen sanoo todennäköisesti eroava4991445Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91414