Olipa hurjan hintainen kauppa ! Onko edes laillista tuollaisia hintoja periä.sama tuote rovaniemi tai sirkka k kauppa aivan eri luokkaa.hui.
Vastaukset 15
- Anonyymi
Mikä se muka niin oli kallis?
Pistäppä hintaesimerkki. - Anonyymi
Tiedossahan tuo on mutta mitäpä siitä valittamaan kun on valinnanvaraa kaupoissa. Rovaniemen hinnat tietysti eriluokkaa mutta koitamma kestää.
- Anonyymi
Mulla häirittee sen kassan vieressä oleva sohva joka on sina täynnä teiniä, jotka arvostelevat ihmisiä….!
- Anonyymi
Mikä siinä sohvassa häiritsee?
- Anonyymi
Mie heittäny käymästä.ja ompa hyvä kauppa s-market .
- Anonyymi
Miksi annetaan nuorison hengailla kassojen vieressä, menkööt nuorisotilalle tai kotiinsa! Ahdistavaa kun seuraavat mitä ostetaan!
- Anonyymi
Ahdistukseen kannattaa hakea apua.
- Anonyymi
Sama, sohva pois…
- Anonyymi
Paska ylihintainen kauppa! Olispa lidli.
- Anonyymi
Eikä ole,ketjun hinnathan siellä on. Pieni kahvionurkkaus oli hyvä kun kävin siellä.
- Anonyymi
Vanha sananlasku: Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa.
- Anonyymi
Onko edes laillista periä tuollaisia hintoja,siis mistä? Aivan huuhaata aloittajalla.
- Anonyymi
Levillä Zombie-huumeet halapoja tänäpäästäisenä
- Anonyymi
Toivotaan että riisto hinnat laskee kun turistien ryöstö loppuu.
- Anonyymi
Me jo aikaa sitten siirrytty narikalla toista kauppaa käyttämään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510