Ensimmäisenä tulee heti haukkumista, oli aihe mikä hyvänsä. Ei taida nykykirjoittajilla olla netiketti hallussa. Oksennetaan omaa pahaa oloa pois täysin syyttömien kirjoittajien niskaan.
Tai sitten ovat kiljupieruissansa ihan sekaisin. Varmaan vetävät huumeitakin. Myönnän, että olen itsekin kirjoittanut kännissä aika hurjia juttuja.
Oikeassa elämässä olen kännissä myös tehnyt juttuja, jotka eivät kestä päivänvaloa. Mutta se oli sitä sekavaa aikaa.
>simiti<
Huvittaapa kirjoitella
11
244
Vastaukset
- Anonyymi
Ei minulle tule, harva edes vastaa. 🤔
- Anonyymi
Tässä vastaus, ole hyvä. 🤗
>simiti< - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18202805
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tiltu se on loi
- Anonyymi
Niin muistakaa kysyä aina ensin mitä voi kirjoittaa ettei vain vain loukkaa ketään ja palstan vakiopsykot pysyy hyvällä mielellä🥰🥰🥰
- Anonyymi
Katsopa ensimmäisenä peiliin.
- Anonyymi
"Myönnän, että olen itsekin kirjoittanut kännissä aika hurjia juttuja."
Mikä tuossa aloituksessani jäi epäselväksi? Joten katseleppa vain ihan ite peiliisi.
>simiti<
Nää somet on tälläisiä. Varsinkin tälläinen anonyymipalsta.
Voi kirjoittaa ihan mitä päähän pälkähtää ja sitä se sitten on. 😁- Anonyymi
Pääasiallisesti mieleatäni aika hauska palsta on kyllä.
PÄÄ-asia. Jos täällä alkaa vakavissaan patsastelemaan, saa paskaa niskaansa.
Jos osaa nauraa itselleen, välttyy kiusanteolta.- Anonyymi
Totta turiset. Vai huriset?
>simiti<
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671222- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99622
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574