Paasto päättyy aikaisintaan kestettyään 25 vrk. Kyseessä on vesipaasto. Vesipaastoa ennen tulee ottaa ruokasoodasta ja väkiviinaetikasta tehty seos isoon lasiiliseen Wasserija sekoitettuna.
Toivon tätä kautta saavani seuraa paaston ajaksi, johon kuuluu rukoilu Herra Jumalalle Jeesukse nimessä ja yhteyvenpito paastoon osallistuvijen kesken. Löytyisipä edes yksi pastokaveri, joka yrittäisi pysyä paastossa mukana edes lyhyjen aikaa. Ehkäpä saisit motioituneitua alkuunpjäästyjäsi ihteesi ja kahtoa minne asti tsemppi kestää. Tsemppaan sua jatkamaan ja tsemppaat mua jatkamaan, samalla leikkimielisesti tai vähän tosikkomaisestikin katsoen kuka on kovanaama ja kuka maitonaama kestämään kun peli kovenee. Kun peli kovenee niin vain kovat pelaa, joten ilmoittauvu mukaan jos et ole maitonaama ja luonteesi on on terästä Jeesuksessa, vai kuvitteletko vain?
Tämä ei ole kutsu inulle joka olet anorektikko, alipainoinen tai jotain vastaavaa.
Pyyvän sinua miettimään, harkitsemaan vastaustasi. Will u marry me? Ei vaan mitäs mun pitikään kysyvä? Oletko tosissasi valmis paastoamaan kanssani alkajen pe klo 18 jälkeen et enää muuta kuin Wasseroiju tähän sitoutuen ja ollaksesi uskollinen ja rehelinen ettet petollisesti puhu paastojutuista vaan jos jossain vaiheessa annat lihallisuuvellesi periksi ja menet syömään jotain tai juomaan jotakin niin sun pitää ilmoittaa paasto"rikoksesi" tähän ketjuun tai uuvelleen aloitettuun ketjuun jos tästä ketjusta tulee kaputt.Aloitn joka tapauksessa paaston soolona ellet sinä tai työt inostu lähtemään mukaan.Terveyshyöjyt on nykyjään tieteellistä vaktaa että ne hyöjyt ovat moninaiset hyöjyissään ja suuret kuin vuaret. Herra Jeesus, saisinpa yhden paastokaverin ejes, kunnija Sinulle Herra Jeesus, aamen!
Selef Urge
Paastokavereita etsimässä paasto alkaa perjantaina klo 18
29
375
Vastaukset
- Anonyymi
Kenian pastori tiesi tempauksen olevan lähellä ja määräsi seurakuntalaiset paastoamaan.
Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löytynyt ja 400 on vielä kateissa. - Anonyymi
Amerikassa helluntailainen Mansonin lahko luki Markuksen lopun lisäystä, jossa kerrotaan tosiuskovan tunnusmerkeistä, kuten käärmeillä pistättäminen ja myrkynjuonti ei haittaa kun vaan uskotaan ja kastetaan.
Juotti seurakuntalaisilla myrkkyä ja monet kuoli myrkynjuontiin.
Uskonlahkon ja uskonkultin raja on hyviä häilyväinen.
Nuorisoa tulisikin varoittaa kiihkolahkoista ja "tosiuskovaisista"....Minä aion paastota nyt.aloitan klo 16 ja lopetus klo12 huomenna päivällä. Vain aamukahvit. Tarkoitus pudottaa puoli kiloa. Perjantaista en vielä tiedä.
Uudenvuoden lupaus oli pudottaa 1kilo per viikko.siksi pätkäpaastot.auroraboreallis kirjoitti:
Minä aion paastota nyt.aloitan klo 16 ja lopetus klo12 huomenna päivällä. Vain aamukahvit. Tarkoitus pudottaa puoli kiloa. Perjantaista en vielä tiedä.
Uudenvuoden lupaus oli pudottaa 1kilo per viikko.siksi pätkäpaastot.Jatko.odotan perjantaita. Puoli kiloa lähti vaikka unohdin tämän ketjun ja sorruin syömään. Nyt neljän päivän Laihdutus ruuan ja nälän avulla. Syön tänään enää yhden pihvin ilman lisukkeita.☆ En söisi mitään mutta ystävä tulee kylään ja tahtoo kokata mulle.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Minä aion paastota nyt.aloitan klo 16 ja lopetus klo12 huomenna päivällä. Vain aamukahvit. Tarkoitus pudottaa puoli kiloa. Perjantaista en vielä tiedä.
Uudenvuoden lupaus oli pudottaa 1kilo per viikko.siksi pätkäpaastot.Minä laihduin 10 kg ihan vain vähentämällä ravinnon ja kaloreiden määrää. Aikaa kului 2 kk. Nyt on sitten tullut 2 kg takaisin, kun en ole pitänyt samaa ruokavaliota vaan olen lisännyt ruoan ja kaloreiden määrää. En aio lihoa enempää vaan alan taas laihduttaa, kun pääsin töihin. Kuluu energiaa enemmän, joten laihtuminen on helppoa. Laihdutan vielä 4-5 kg tässä talven aikana. Vaikka 0,5-1 kg/ viikko. Helppoa.
Anonyymi kirjoitti:
Minä laihduin 10 kg ihan vain vähentämällä ravinnon ja kaloreiden määrää. Aikaa kului 2 kk. Nyt on sitten tullut 2 kg takaisin, kun en ole pitänyt samaa ruokavaliota vaan olen lisännyt ruoan ja kaloreiden määrää. En aio lihoa enempää vaan alan taas laihduttaa, kun pääsin töihin. Kuluu energiaa enemmän, joten laihtuminen on helppoa. Laihdutan vielä 4-5 kg tässä talven aikana. Vaikka 0,5-1 kg/ viikko. Helppoa.
Hieno saavutus. Uskon että onnistut jatkossa myös.
- Anonyymi
Matt. 17:21
Tämä laji ei lähde muulla kuin rukouksella ja paastolla."]* [Jae puuttuu vanhimmista käsikirjoituksista. Vrt. Mark. 9:29.]
Mark. 9:29
Hän vastasi: "Tätä lajia ei saa lähtemään muulla kuin rukouksella."* [Useimmissa myöhäisissä käsikirjoituksissa kohta kuuluu:"Tätä lajia ei saa lähtemään muulla kuin rukouksella ja paastolla."] - Anonyymi
Demoni "hän" ei lähtenyt Paavalista edes rukouksella, koska se oli Jumalan mieheen lähettämä.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Hullu paastoaa. Varo vain että et sairastu ja kuole. Ihminen tarvitsee ravintoa pysyäkseen hengissä. Ei Jeesuskaan oikeasti paastonnut 40 päivää ja 40 yötä. Se on satua.
- Anonyymi
Paastokokemusta on ja henkissä olen selvinnyt. Rankkaa se on, mutta palkitsevaa. Kutiseva käsivarrenihottuma parani parin viikon vesipaastolla....eikä mua silloinkaan kukaan ejes lääkäri siihen suositellut, joka on törkeää. Suvussani on lääkäri eikä tästä mitään tiennyt. Läheinen kaiken lisäksi.
Katsoin paastotokumentin joskus, jossa venäläisten ja eurooppalaisten kaksi toisistaan riippumatonta erilijistä paastotutkimusta , jossa oli monipualista vaktaa niin tutkimustuloksista kuin paastonneita henkilöitä. Vasta-aiheet olivat sen verran kattavat että päätin kokeilla pitkää paastoa, koska 12vrk oli minimiraa, jolla saa ihottuman pois.
Päätin luottaa tokumentista saamiini tietoihin ja olihan se silti superyllär että mun vaivaan homma toimi. Jos jollakin on kiusaava kutiseva ihotuma niin suosittelen kokeilemaan. Ohjelma ollut joskus nähtävissä youtupessa paastodokumentti haulla muttei löyvy sieltä enää.
Ja jollei ole mitään vaivaa niin uskon Raamatun antamaan neuvoon kristityille kuuluvan moninaiset paaston terveyshyöjyt.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paastokokemusta on ja henkissä olen selvinnyt. Rankkaa se on, mutta palkitsevaa. Kutiseva käsivarrenihottuma parani parin viikon vesipaastolla....eikä mua silloinkaan kukaan ejes lääkäri siihen suositellut, joka on törkeää. Suvussani on lääkäri eikä tästä mitään tiennyt. Läheinen kaiken lisäksi.
Katsoin paastotokumentin joskus, jossa venäläisten ja eurooppalaisten kaksi toisistaan riippumatonta erilijistä paastotutkimusta , jossa oli monipualista vaktaa niin tutkimustuloksista kuin paastonneita henkilöitä. Vasta-aiheet olivat sen verran kattavat että päätin kokeilla pitkää paastoa, koska 12vrk oli minimiraa, jolla saa ihottuman pois.
Päätin luottaa tokumentista saamiini tietoihin ja olihan se silti superyllär että mun vaivaan homma toimi. Jos jollakin on kiusaava kutiseva ihotuma niin suosittelen kokeilemaan. Ohjelma ollut joskus nähtävissä youtupessa paastodokumentti haulla muttei löyvy sieltä enää.
Ja jollei ole mitään vaivaa niin uskon Raamatun antamaan neuvoon kristityille kuuluvan moninaiset paaston terveyshyöjyt.
Selef Urge2 weekin paastossa mulla oli lähtevettä n 3-4 vrk , jonka jälkeen jatkoin hanavejelä loppupaaston.
ennen vesipaastoo on pakkotärkeää juoja 0,5 teelusikallista + 2 ruokalusikallista väkiviinaetikkaa veteen sekoitettuna ja siitä alkaa paastoaika kun juoma on nielty.
Paasto on "ihanaa".
Selef Urge
- Anonyymi
Taijan kirjoittaa jokaisen herkun ja juoman, mitä suuhuni laitan. Siinäpä kärvistelet.
- Anonyymi
Lopun ajan ihmiset ovat pahantahtoisija.
https://www.youtube.com/watch?v=3ad_leIFDTg
Selef Urge
- Anonyymi
Meillä oli seurakunnassa paaston aika. Sain kunnian pitää kotikutsut sinä aikana. Katoin seisomapöydän täyteen herkkuja, kun en ymmärtänyt sitä, että paaston aikana ei saa syödä eikä juoda mitään muuta kuin mehua tai vettä. :)
- Anonyymi
Oikea paasto:
1 Huuda täyttä kurkkua, älä säästä, korota äänesi niinkuin pasuna, ilmoita minun kansalleni heidän rikoksensa ja Jaakobin huoneelle heidän syntinsä.
2 Minua he muka etsivät joka päivä ja haluavat tietoa minun teistäni niinkuin kansa, joka tekee vanhurskautta eikä hylkää Jumalansa oikeutta. He vaativat minulta vanhurskaita tuomioita, haluavat, että Jumala heitä lähestyisi:
3 "Miksi me paastoamme, kun et sinä sitä näe, kuritamme itseämme, kun et sinä sitä huomaa?" Katso, paastopäivänänne te ajatte omia asioitanne ja ahdistatte työhön kaiken työväkenne.
4 Katso, riidaksi ja toraksi te paastoatte, lyödäksenne jumalattomalla nyrkillä. Te ette nyt paastoa niin, että teidän äänenne kuultaisiin korkeudessa.
5 Tällainenko on se paasto, johon minä mielistyn, se päivä, jona ihminen kurittaa itseänsä? Jos kallistaa päänsä kuin kaisla ja makaa säkissä ja tuhassa, sitäkö sinä sanot paastoksi ja päiväksi, joka on Herralle otollinen?
6 Eikö tämä ole paasto, johon minä mielistyn: että avaatte vääryyden siteet, irroitatte ikeen nuorat, ja päästätte sorretut vapaiksi, että särjette kaikki ikeet?
7 Eikö tämä: että taitat leipäsi isoavalle ja viet kurjat kulkijat huoneeseesi, kun näet alastoman, vaatetat hänet etkä kätkeydy siltä, joka on omaa lihaasi?
8 Silloin sinun valkeutesi puhkeaa esiin niinkuin aamurusko, ja haavasi kasvavat nopeasti umpeen; sinun vanhurskautesi käy sinun edelläsi, ja Jumalan kunnia seuraa suojanasi.
9 Silloin sinä rukoilet, ja Herra vastaa, sinä huudat, ja hän sanoo: "Katso, tässä minä olen". Jos sinä keskuudestasi poistat ikeen, sormella-osoittelun ja vääryyden puhumisen,
10 jos taritset elannostasi isoavalle ja ravitset vaivatun sielun, niin valkeus koittaa sinulle pimeydessä, ja sinun pilkkopimeäsi on oleva niinkuin keskipäivä.
11 Ja Herra johdattaa sinua alati ja ravitsee sinun sielusi kuivissa erämaissa; hän vahvistaa sinun luusi, ja sinä olet oleva niinkuin runsaasti kasteltu puutarha, niinkuin lähde, josta vesi ei koskaan puutu.
12 Sinun jälkeläisesi rakentavat jälleen ikivanhat rauniot, sinä kohotat perusmuurit, muinaisten polvien laskemat; ja sinun nimesi on oleva: "halkeamain umpeenmuuraaja" ja "teitten korjaaja maan asuttamiseksi".- Anonyymi
"poistat ikeen, sormella-osoittelun ja vääryyden puhumisen,"
Tämä ei sovi herjausteologiaan, joten pyydän viestiä poistoon. :)
- Anonyymi
Huomijo! Huomijo! Huomijo!
Jääkaapissani on 3L juotavaa ja erilaista syötävää sen verran paljon joit ei voit pakastaa mavun kärsi mättä, avun saan tättä: Aloitan paaston kunhan olen saanut syötyä ja juotua kaikessa rauhassa kaikki.
2,5l maijoa, 0,5 omppumehuu.
useita porkkanoita onneksi aika pikkusillasiilallisiitallisii, 1,5 tomaattija, 0,5suomalaista kurkkua, jonkin verran aika lailla Gudbrunstalen herkkujuustovatalatamata, pihvejä 3kpl.
Ja saajakseni syötyä nämä sääjyllesesti mun täytyy pihvijen kanssa keittää jotain niijen kanssa kuten sitä yhtä spagettia.
Että tämmöstä. Tejorijassa mulla olisi mahjollisuus varmaankin ehtijä perjan taksi ja jos ilman pakkosyömistä ehjin niin aloitan aikatauluun mukaan vesipaaston aikataulun mukaan, mutta jos en ehji niin sitten aloitan lauvantaina klo 18 paastollisuuven
Ikävä ettei verrokkipaastokaverija ole löytynyt, joten se surettaa mua lisää ja vie ruokahaluja, joten lauvantai lie sitten se aloitusaika 25vrk paastolle.
Lonesome poor fasting cowboy hard one tough one winner hero,
Selef Urge- Anonyymi
Hullu sää oot. Kuhan et kuole paastoos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullu sää oot. Kuhan et kuole paastoos.
Noin ei saa sanoa kenestäkään että hullu. Elän ikuisesti jos Herra suo sen mulle. Haluaisin kyllä saaja kattaukseni Uuteen Maahan enkä Helvettiin.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin ei saa sanoa kenestäkään että hullu. Elän ikuisesti jos Herra suo sen mulle. Haluaisin kyllä saaja kattaukseni Uuteen Maahan enkä Helvettiin.
Selef UrgeHelvetin pelosta uskot. Olet siitä helvetistä todistanutkin. Ei ihme, että pelkäät. Mutta pelkosi on turhaa ja helvettinäkysi harhaa.
- Anonyymi
Anteeksi mutta et sinäkääm sitten ollut täysin valmistautunut, kun noin paljon ruokaa vielä jemmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi mutta et sinäkääm sitten ollut täysin valmistautunut, kun noin paljon ruokaa vielä jemmassa.
Listasta puuttuu vielä 0,3kg:n patonki, joka on esipaistettu muovisuojapakkauksessa ja parasta ennen käyttöpäivä 15.1.2024jKr, mennessä.
Selef Urge
- Anonyymi
Ruokamäärä vähenee, mutta on edelleen epäselvää ehdinkö ajoissa aloittamaan vesipaastoa huomenna klo 18. Mutta olen syönyt ahkerasti tässä illalla. Porkkanoita on enää 5-7jäljellä, patonkista söin neljäsosan, gudbrunstalenin juustoa on iso pala vielä, 1 tomaatti, 0,33 kotimaista kurkkuva, 2l maitoa, 0,5l omppumehua. 2 valkosipulipalloakin on, mutta ne saa luvan säilyvä tai olla säilymättääns.
Huomenna tarkenpaa invormaatijota.
Selef UrgeMä haen huomenna kaupasta kaikkea hyvää mutta syön vain aamulla lihaa ja papuja.ja iltapäivällä vain yksi keittoannos.
Nyt kun on kuulemma minun vuoro tarjota niin teen siskonmakkarasoppaa.
Illalla paastoan.juon vain yhden lasillisen gefilusmehua.
- Anonyymi
Voi Selef Urge !
Tämä on lihallista toimintaa, kuulutella paastosta kaikille.
Ei näin !
Matteus 6
16 Ja kun paastoatte, älkää olko synkännäköisiä niinkuin ulkokullatut; sillä he tekevät kasvonsa surkeiksi, että ihmiset näkisivät heidän paastoavan. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
17 Vaan kun sinä paastoat, niin voitele pääsi ja pese kasvosi,
18 etteivät paastoamistasi näkisi ihmiset, vaan sinun Isäsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
Näin salassa sen pitäisi toteutua.- Anonyymi
Ei kukaan teistä näe paastoamistani enkä laita koskaan paastotessa naamaani surkeaksi vaan olen naamaltani sellainen kuin olen.
En paastoa sen takia että minun nähtäisiin paastoavan vaan siksi kun Jumala toteaa Raamatussa minulle " kun paastoatte"= kun paastoat eli paastoamista ojotetaan. Siihen on jokin hyvä syy tai hyvijä syitä. Terveyshyöjyt on jo saanut ymmärtää ja sen että paaston tulee kestää kauvan. Enkä paastoa palkansaannin toivossakaan vaikka sekin kelpaisi.
Sitä voi tietenkn koittaa kyseenalaistaa että hakijessani paastoseuraa saajakseni tukea ihmisiltä niin onko tämä ihmisiltä tuen saanti pois siitä kun haen Jumalaltakin tukea paaston aikana sen jokaiseen hetkeen. Tarvitsen Isän apua jatkuvallisesti.
No, jos on näin niin olkoon sitten niin että en haekaan ihmistukea nyt vaan haen kaiken tukei Jumalalta, joten jätän tämän tuen hakemiseni pois pyyntöjeni joukosta ja kieltäyvyn kaikesta avusta ja " IHMISTEN NÄKEMÄKSEENS TULEMISESTA PAASTOAVANA."
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan teistä näe paastoamistani enkä laita koskaan paastotessa naamaani surkeaksi vaan olen naamaltani sellainen kuin olen.
En paastoa sen takia että minun nähtäisiin paastoavan vaan siksi kun Jumala toteaa Raamatussa minulle " kun paastoatte"= kun paastoat eli paastoamista ojotetaan. Siihen on jokin hyvä syy tai hyvijä syitä. Terveyshyöjyt on jo saanut ymmärtää ja sen että paaston tulee kestää kauvan. Enkä paastoa palkansaannin toivossakaan vaikka sekin kelpaisi.
Sitä voi tietenkn koittaa kyseenalaistaa että hakijessani paastoseuraa saajakseni tukea ihmisiltä niin onko tämä ihmisiltä tuen saanti pois siitä kun haen Jumalaltakin tukea paaston aikana sen jokaiseen hetkeen. Tarvitsen Isän apua jatkuvallisesti.
No, jos on näin niin olkoon sitten niin että en haekaan ihmistukea nyt vaan haen kaiken tukei Jumalalta, joten jätän tämän tuen hakemiseni pois pyyntöjeni joukosta ja kieltäyvyn kaikesta avusta ja " IHMISTEN NÄKEMÄKSEENS TULEMISESTA PAASTOAVANA."
Selef UrgeSelef Urge SALASSA !
Ei julkisesti !
Matt. 6:2 Sentähden, kun annat almuja, älä soitata torvea edelläsi, niinkuin ulkokullatut tekevät synagoogissa ja kaduilla saadakseen ylistystä ihmisiltä. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa
Ei siis toitottaen, vaan salassa !
18 etteivät paastoamistasi näkisi ihmiset, vaan sinun Isäsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle
- Anonyymi
Jesaja:
58:3 "Miksi me paastoamme, kun et sinä sitä näe, kuritamme itseämme, kun et sinä sitä huomaa?" Katso, paastopäivänänne te ajatte omia asioitanne ja ahdistatte työhön kaiken työväkenne.
58:4 Katso, riidaksi ja toraksi te paastoatte, lyödäksenne jumalattomalla nyrkillä. Te ette nyt paastoa niin, että teidän äänenne kuultaisiin korkeudessa.
58:5 Tällainenko on se paasto, johon minä mielistyn, se päivä, jona ihminen kurittaa itseänsä? Jos kallistaa päänsä kuin kaisla ja makaa säkissä ja tuhassa, sitäkö sinä sanot paastoksi ja päiväksi, joka on Herralle otollinen?
58:6 Eikö tämä ole paasto, johon minä mielistyn: että avaatte vääryyden siteet, irroitatte ikeen nuorat, ja päästätte sorretut vapaiksi, että särjette kaikki ikeet?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894160
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032333Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312228Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell932034Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281867- 311840
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91547- 281521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1841306- 721122