Ystävälle 🐮🐄🐔🐔
Hassua uutta viikkoa
98
793
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs kuuluu tänään?
- Anonyymi
Ei kovin hyvää. On aika stressi ja väsymys. Entä sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kovin hyvää. On aika stressi ja väsymys. Entä sinulle?
Mikä stressaa? Ihan ok kuuluu mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä stressaa? Ihan ok kuuluu mulle.
Kaikki työjutut stressaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki työjutut stressaa.
Mikä niissä stressaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä niissä stressaa?
Muut ihmiset enemmän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muut ihmiset enemmän.
Ymmärtäisit jos voisin sanoa suoraan missä olen ja mitä teen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muut ihmiset enemmän.
Tiedän tunteen. Taas arvon onko vastauksesi sellaisia ettet halua jutella ja onko mun järkevää jatkaa aiheesta. Mut kuitenkin kun teet parhaasi työssäs niin enempää et voi ja ei muista kannata stressata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtäisit jos voisin sanoa suoraan missä olen ja mitä teen.
On mulla ajatuksia tullut viime aikoina mut ne voivat olla vääriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tunteen. Taas arvon onko vastauksesi sellaisia ettet halua jutella ja onko mun järkevää jatkaa aiheesta. Mut kuitenkin kun teet parhaasi työssäs niin enempää et voi ja ei muista kannata stressata.
Älä sitä ainakaan minun puolesta päätä. Sanon jos en halua puhua tuosta aiheesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla ajatuksia tullut viime aikoina mut ne voivat olla vääriä.
Mitä ajatuksia sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sitä ainakaan minun puolesta päätä. Sanon jos en halua puhua tuosta aiheesta.
En päätäkään. Mietin vaan kun ex nainen oli täysin kaksuuntainen mielialaltaan ja lapsena kotonakin ollut vähän epävakaata ni en voi sille minkään et tunnustelen jatkuvasti mitä voin sanoa pelätessäni yhteenottoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En päätäkään. Mietin vaan kun ex nainen oli täysin kaksuuntainen mielialaltaan ja lapsena kotonakin ollut vähän epävakaata ni en voi sille minkään et tunnustelen jatkuvasti mitä voin sanoa pelätessäni yhteenottoja.
Jos minulla on huono päivä niin ei se sinusta johdu. Ja en ole mikää kaksisuuntainen tai epävakaa ja vaikka olisi huono päivä niin pystyn silti olemaan melko normaali vaikka ei nyt mikään ilo olekaan mukana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos minulla on huono päivä niin ei se sinusta johdu. Ja en ole mikää kaksisuuntainen tai epävakaa ja vaikka olisi huono päivä niin pystyn silti olemaan melko normaali vaikka ei nyt mikään ilo olekaan mukana.
En tarkoittanut tai sanonut et olisit, vaan sanoin miten nyt olen miettinyt sitä miksi olen tällainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoittanut tai sanonut et olisit, vaan sanoin miten nyt olen miettinyt sitä miksi olen tällainen.
Niin vaikuttaahan ne tietysti siihen. Toki aina itse voi vaikuttaa siihen miten sen nykyään haluaa ajatella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vaikuttaahan ne tietysti siihen. Toki aina itse voi vaikuttaa siihen miten sen nykyään haluaa ajatella.
No mä vaan ajattelin kertoa mitä oon ajatellut syyksi ja jos haluaa kehittyä niin yleensä ois mun mielestä hyvä tietää mistä asiat johtuu. Myös sitä on hyvä miettiä et ehkä se asia mussa ärsyttää sua mut toisaalta kuinka paljon kenenkin kannattaa itseään alkaa muuttamaan et vastaisi toisen mieltymyksiä. Loppujen lopuksi eletään omaa elämäämme kaikki ja ei ole olemassa mitää standardia mikä on oikea tapa olla ihminen. No öitä kuitenkin ja stressittömämpää huomista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä vaan ajattelin kertoa mitä oon ajatellut syyksi ja jos haluaa kehittyä niin yleensä ois mun mielestä hyvä tietää mistä asiat johtuu. Myös sitä on hyvä miettiä et ehkä se asia mussa ärsyttää sua mut toisaalta kuinka paljon kenenkin kannattaa itseään alkaa muuttamaan et vastaisi toisen mieltymyksiä. Loppujen lopuksi eletään omaa elämäämme kaikki ja ei ole olemassa mitää standardia mikä on oikea tapa olla ihminen. No öitä kuitenkin ja stressittömämpää huomista.
Eikä sinun tarvitse alkaa itseäsi muuttamaan. Mietin vain että kun aina lähdit niin mikä sen syy voisi olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä minun on vaikea selvitä yksin. Mietin tuota muissa ihmisissä että on vaikea kestää sitä että on ulkopuolinen kun muut ovat kavereita keskenään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä minun on vaikea selvitä yksin. Mietin tuota muissa ihmisissä että on vaikea kestää sitä että on ulkopuolinen kun muut ovat kavereita keskenään.
Eikä tämäkään mitenkään liity siis sinuun joten se paha olo ei tule sinusta. Öitä ja kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, onhan se inhottavaa. Mul on tuosta muiden kanssa toimeentulosta ajatuksia kans mut kerron huomenna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sinun tarvitse alkaa itseäsi muuttamaan. Mietin vain että kun aina lähdit niin mikä sen syy voisi olla.
Haluan mä olla parempi ja oppia ymmärtämään itseäni ja uskon et sun näkemykset miten mun pitäs kehittää itseäni ovat ihan oikeita. Ihan yleisesti vaan pohdin totakin asiaa et missä menee se raja kuin paljon kenenkin kuuluu muuttua ja olla erilainen. Ehkä oikea sana oiskin tosiaan itsensä kehittäminen, ei tarvitse muuttua vaan vahvistaa hyviä puolia ja koittaa parantaa niitä heikkoja puolia itsessä. Tää siis ihan vaan yleistä pohdintaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, onhan se inhottavaa. Mul on tuosta muiden kanssa toimeentulosta ajatuksia kans mut kerron huomenna.
Haluatko kertoa nyt? En saa enää unta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan mä olla parempi ja oppia ymmärtämään itseäni ja uskon et sun näkemykset miten mun pitäs kehittää itseäni ovat ihan oikeita. Ihan yleisesti vaan pohdin totakin asiaa et missä menee se raja kuin paljon kenenkin kuuluu muuttua ja olla erilainen. Ehkä oikea sana oiskin tosiaan itsensä kehittäminen, ei tarvitse muuttua vaan vahvistaa hyviä puolia ja koittaa parantaa niitä heikkoja puolia itsessä. Tää siis ihan vaan yleistä pohdintaa :D
Niin kai se sitten on. En minäkään halua ketään muuttaa vaan sanon mille itsestä tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kai se sitten on. En minäkään halua ketään muuttaa vaan sanon mille itsestä tuntuu.
No tottahan se on et olen häipynyt kun on alkanut tuntua pahalta syistä jotka ovat olleet vain vääriä ajatuksia päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko kertoa nyt? En saa enää unta.
Ihan vaan sellanen siis et tajusin tänään et ei munkaan ole helppo olla mikään seuraihminen jos vaikka istun jonkun vähemmän tutun kanssa jossakin vaan ja pitäs jotain jutella. Mut heti kun on jotain aktiviteettiä samalla niin on paljon helpompaa ja luonnollisempaa jotenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tottahan se on et olen häipynyt kun on alkanut tuntua pahalta syistä jotka ovat olleet vain vääriä ajatuksia päässä.
Ehkä sitä vain ei voi tietää tai olettaa mitä toinen ajattelee jos ei kysy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vaan sellanen siis et tajusin tänään et ei munkaan ole helppo olla mikään seuraihminen jos vaikka istun jonkun vähemmän tutun kanssa jossakin vaan ja pitäs jotain jutella. Mut heti kun on jotain aktiviteettiä samalla niin on paljon helpompaa ja luonnollisempaa jotenkin.
Niin ei se helppoa olekaan. Minulle ainakaan. Usein tuo aktiviteetti saattaa auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan täällä kun ei näe eleitä ja ilmeitä. Mut ymmärrätkö sä nyt yhtään miksi oon niin toiminut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut esim. tänään oon huomannut ettet oo laittanut yhtään hymiöitäkään, joten jotain voin päätellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ei se helppoa olekaan. Minulle ainakaan. Usein tuo aktiviteetti saattaa auttaa.
Voithan koittaa päästä mukaan porukoihin yrittämällä puhua jostakin mistä ne muut ob kiinnostuneita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ainakaan täällä kun ei näe eleitä ja ilmeitä. Mut ymmärrätkö sä nyt yhtään miksi oon niin toiminut?
Ymmärrän. Ja vaikka ei näkisi eleitä ja ilmeitä niin siltikään niiden perusteella ei kannata olettaa. Ihminen kun voi vaikka irvistää jollekin asialle mikä tulee ajatuksiin ja samalla olla samassa tilassa jonkun muun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut esim. tänään oon huomannut ettet oo laittanut yhtään hymiöitäkään, joten jotain voin päätellä.
Sanoinkin ettei nyt mikään paras fiilis ole. Siitäkin voi päätellä jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan koittaa päästä mukaan porukoihin yrittämällä puhua jostakin mistä ne muut ob kiinnostuneita?
Niin kai. Pitää vain puhua siis ja kysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoinkin ettei nyt mikään paras fiilis ole. Siitäkin voi päätellä jotain.
No voisit silti vähemmän ilkeästi vastata. Yritän vaan auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Ja vaikka ei näkisi eleitä ja ilmeitä niin siltikään niiden perusteella ei kannata olettaa. Ihminen kun voi vaikka irvistää jollekin asialle mikä tulee ajatuksiin ja samalla olla samassa tilassa jonkun muun kanssa.
Ja usein moni saattaa peittää omaa huonoa oloa hymyn taakse. Sanoo että kaikki on hyvin muille vaikka ei olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja usein moni saattaa peittää omaa huonoa oloa hymyn taakse. Sanoo että kaikki on hyvin muille vaikka ei olekaan.
Kyllä sen huomaa niinku nytkin oikeasti huomaan millä tuulella oot. En halua enempää jutella tänään kun vaikutat ilkeälle. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voisit silti vähemmän ilkeästi vastata. Yritän vaan auttaa.
Miten niin ilkeästi vastata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen huomaa niinku nytkin oikeasti huomaan millä tuulella oot. En halua enempää jutella tänään kun vaikutat ilkeälle. Hyvää yötä.
Mikä tämä nyt on? Vastasin tuossa vain ajatukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se tekee minusta ilkeän jos juttelen ja en käytä hymiöitä? Ethän sinäkään käytä. Oletko sitten ilkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se tekee minusta ilkeän jos juttelen ja en käytä hymiöitä? Ethän sinäkään käytä. Oletko sitten ilkeä?
Itse olet halunnut et sanon miltä tuntuu. Tuntui et "oishan mun pitänyt tajuta et sulla on huono olo eikä puhua siitä mitään tai kysellä" tyyliin.
sitten jos jätän kysymättä niin en huomioi ja sekään ei oo hyvä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä tarkottanut hymiöiden puutetta.
Mä just mietin et en mä luontaisesti ole ollut tällainen. Muistan miten lapsena opin jo välttelemään kaikkea konfliktia ja tein vaan itsestäni näkymättömän. Jos halusin vaikka rummuttaa pöytää tai jotain ämpäriä niin mun käskettiin olla hiljaa, sanottiin turpakiinni. Jos halusin jotain olin vain vtun kakara joka kitisee. Sain tukkapöllyä ja kauheaa huutoa kun vahingossa rikoin ikkunan pallolla. Musta tuli ihminen joka välttelee kaikkea riitelyä ja mielummin vaan katoan ja oon omissa oloissani. Musta tuli tällainen ihminen joka kuvittelee olevansa häiriöksi vaan. Koska siltä musta tuntui lapsena. Ikinä ei tiennyt mitä teen väärin ja musta tuli syrjään vetäytyvä ja yliherkkä tunnustelemaan ilmapiiriä.
Alkoi melkeen itkettää miettiä tuota kaikkea 🫤 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä just mietin et en mä luontaisesti ole ollut tällainen. Muistan miten lapsena opin jo välttelemään kaikkea konfliktia ja tein vaan itsestäni näkymättömän. Jos halusin vaikka rummuttaa pöytää tai jotain ämpäriä niin mun käskettiin olla hiljaa, sanottiin turpakiinni. Jos halusin jotain olin vain vtun kakara joka kitisee. Sain tukkapöllyä ja kauheaa huutoa kun vahingossa rikoin ikkunan pallolla. Musta tuli ihminen joka välttelee kaikkea riitelyä ja mielummin vaan katoan ja oon omissa oloissani. Musta tuli tällainen ihminen joka kuvittelee olevansa häiriöksi vaan. Koska siltä musta tuntui lapsena. Ikinä ei tiennyt mitä teen väärin ja musta tuli syrjään vetäytyvä ja yliherkkä tunnustelemaan ilmapiiriä.
Alkoi melkeen itkettää miettiä tuota kaikkea 🫤Ei kiinnosta yhtään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet halunnut et sanon miltä tuntuu. Tuntui et "oishan mun pitänyt tajuta et sulla on huono olo eikä puhua siitä mitään tai kysellä" tyyliin.
sitten jos jätän kysymättä niin en huomioi ja sekään ei oo hyvä.Hyvä että sanot ja saakin sanoa. Sanoinkin että nyt oli vähän huono päivä sanallisestikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoi melkeen itkettää miettiä tuota kaikkea 🫤Mutta olet siinä nyt ja tiedollistat tuon kaiken mitä tunteita ja ajatuksia käyt läpi. Joskus riidatkin ja niiden kohtaaminen on yllättävän opettavaista. Tosin hyvääkin tuossa on jos on tuon tunteen jälkeen valmis käsittelemään asiaa toisen kanssa kun on se pahin olo jo laskeutunut.
Riitelijöitä on erilaisia ja riidellä voi huutaen ja haukkuen. Loukkaamalla toista tai sitten vain lähtemällä pois tilanteesta. Tai sitten jos osaa niin rakentavasti riidellä asiasta. Minun tapauksessa itse yritän yleensä rakentavasti lähteä asiaa käymään läpi toisen kanssa koska ajattelen että muuten velloisin pahassa olossa jos en käsittele sitä heti. Jos toinen osapuoli lähtee jo ennen aikojaan tai kiristää että lähden ja et koskaan enää kuule minusta niin tulee aika paha mieli.
Ensinäkin siitä että menettäisi jotain tosi tärkeää minulle ja sekin että haluaisi vain olla sovussa ja käsitellä sen asian jotta en pitkän aikaa tuntisi surua ja kipua siitä etten saanutkaan selvittää asiaa. Siinä helposti alkaa vaipua myös siihen ajatukseen että itse teki väärin ja jos olisi tehnyt toisin niin toinen olisi edelleen siinä. Vaikka onhan lopulta riidassa aina kaksi osapuolta.
Et ole mielestäni häiriöksi minulle koskaan ollut. Katso vaikka tuota välikirjoittajaa se enemmän on häiriö. Olen minäkin sellainen ja kokenut paljon kaikkea paskaa lapsena. Muista että on tässä hyvääkin siitä huolimatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että sanot ja saakin sanoa. Sanoinkin että nyt oli vähän huono päivä sanallisestikin.
Eikä aina tarvitsekaan olla hyvä päivä. Se on ihan ok sanoa jos nyt on vaikka väsynyt ja ärtynytkin jostain. Siihen auttaa vain lepo ja aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta olet siinä nyt ja tiedollistat tuon kaiken mitä tunteita ja ajatuksia käyt läpi. Joskus riidatkin ja niiden kohtaaminen on yllättävän opettavaista. Tosin hyvääkin tuossa on jos on tuon tunteen jälkeen valmis käsittelemään asiaa toisen kanssa kun on se pahin olo jo laskeutunut.
Riitelijöitä on erilaisia ja riidellä voi huutaen ja haukkuen. Loukkaamalla toista tai sitten vain lähtemällä pois tilanteesta. Tai sitten jos osaa niin rakentavasti riidellä asiasta. Minun tapauksessa itse yritän yleensä rakentavasti lähteä asiaa käymään läpi toisen kanssa koska ajattelen että muuten velloisin pahassa olossa jos en käsittele sitä heti. Jos toinen osapuoli lähtee jo ennen aikojaan tai kiristää että lähden ja et koskaan enää kuule minusta niin tulee aika paha mieli.
Ensinäkin siitä että menettäisi jotain tosi tärkeää minulle ja sekin että haluaisi vain olla sovussa ja käsitellä sen asian jotta en pitkän aikaa tuntisi surua ja kipua siitä etten saanutkaan selvittää asiaa. Siinä helposti alkaa vaipua myös siihen ajatukseen että itse teki väärin ja jos olisi tehnyt toisin niin toinen olisi edelleen siinä. Vaikka onhan lopulta riidassa aina kaksi osapuolta.
Et ole mielestäni häiriöksi minulle koskaan ollut. Katso vaikka tuota välikirjoittajaa se enemmän on häiriö. Olen minäkin sellainen ja kokenut paljon kaikkea paskaa lapsena. Muista että on tässä hyvääkin siitä huolimatta.On joo monenlaisia riitelijöitä. Tässä yks päivä tuli yks kaveri vähän juttelemaan ja "suojaan" purkamaan ajatuksiaan kun sen naisystävä oli yrittänyt lyödä ja käynyt käsiksi.
Mutta joo, parastahan se olisi selvittää riidat ihan puhumalla mutta joskus se vaatii hetken hengähdyksen. Toivottavasti ei riideltäisi enää ja jos jotain tulee niin yritän selvittää asian siinä vaikka se tuntuisi pahalta ja jos haluan koota ajatuksia ni sanon sitten niin.
Ja ehkä sekin voitas yrittää muistaa et se huono päivä ei ole toisen vika, jos mulla on huono fiilis se ei ole sun syy ja päin vastoin. Toinen yrittää vaan auttaa niin ei sille tarvii silti olla tyly. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä aina tarvitsekaan olla hyvä päivä. Se on ihan ok sanoa jos nyt on vaikka väsynyt ja ärtynytkin jostain. Siihen auttaa vain lepo ja aika.
Ei tarviikaan eikä sellasta ihmistä oo kellä olis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On joo monenlaisia riitelijöitä. Tässä yks päivä tuli yks kaveri vähän juttelemaan ja "suojaan" purkamaan ajatuksiaan kun sen naisystävä oli yrittänyt lyödä ja käynyt käsiksi.
Mutta joo, parastahan se olisi selvittää riidat ihan puhumalla mutta joskus se vaatii hetken hengähdyksen. Toivottavasti ei riideltäisi enää ja jos jotain tulee niin yritän selvittää asian siinä vaikka se tuntuisi pahalta ja jos haluan koota ajatuksia ni sanon sitten niin.
Ja ehkä sekin voitas yrittää muistaa et se huono päivä ei ole toisen vika, jos mulla on huono fiilis se ei ole sun syy ja päin vastoin. Toinen yrittää vaan auttaa niin ei sille tarvii silti olla tyly.Ei väkivalta ole koskaan ratkaisu noissa ja tosi ikävää se on jos siihen lähtee. Riippuu millainen se tilanne on ja jos on kyse väärinkäsityksestä esimerkiksi niin sehän on ihan sovittavissa helpostikin jos uskoo mitä toinen sanoo.
Vaikeahan on tietää mitä toinen tarkoittaa jos ei kysy vaan olettaa. Suutuspäissään helposti alkaa sitten sanomaan mitä ei tarkoita. Tuokin on hyvä että jos haluaa koota ajatuksia niin sanoo siitä eikä ettei nähdä koskaan.
Ei tuo huono olo johdukaan toisesta. Usein kun on oma elämä niin sieltä. Mitä tarkoitat tuolla tylyllä olemisella? Koetko että minä olen sellainen ja miten? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin. Olisi outoa jos sellainen olisi jolla olisi aina hyvä päivä. En minäkään haluaisi riidellä ja tämä palstakin on vaan sellainen että tulee helposti niitä väärinkäsityksiä. On kiva huomata miten ottautunut olet tuohon asiaan vaikka sinulla on selkeästi vaikea tuo aihe omasta menneisyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa iltaa sinne. Mitä sinne iltaan kuuluu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivaa iltaa sinne. Mitä sinne iltaan kuuluu?
Samoin, ihan hyvää. Sinne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei väkivalta ole koskaan ratkaisu noissa ja tosi ikävää se on jos siihen lähtee. Riippuu millainen se tilanne on ja jos on kyse väärinkäsityksestä esimerkiksi niin sehän on ihan sovittavissa helpostikin jos uskoo mitä toinen sanoo.
Vaikeahan on tietää mitä toinen tarkoittaa jos ei kysy vaan olettaa. Suutuspäissään helposti alkaa sitten sanomaan mitä ei tarkoita. Tuokin on hyvä että jos haluaa koota ajatuksia niin sanoo siitä eikä ettei nähdä koskaan.
Ei tuo huono olo johdukaan toisesta. Usein kun on oma elämä niin sieltä. Mitä tarkoitat tuolla tylyllä olemisella? Koetko että minä olen sellainen ja miten?Koin ehkä et vastasit vähän sillä tavalla kun oli huono päivä. Ymmärrettävää mut yritän auttaa vaan jos on huono olo sulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, ihan hyvää. Sinne?
Nukuin jo tuossa vaiheessa. :D vähän meinaan kipeäksi tulla. Muuten ihan hyvää ja väsymystä tietysti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koin ehkä et vastasit vähän sillä tavalla kun oli huono päivä. Ymmärrettävää mut yritän auttaa vaan jos on huono olo sulla.
Pitäisi yrittää ymmärtää tuossakin tilanteessa toimia järkevästi. Usein kun jos on huono mieli sanoo tyhmästi tiuskien tai sanoo sellaista mitä ei tarkoitakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukuin jo tuossa vaiheessa. :D vähän meinaan kipeäksi tulla. Muuten ihan hyvää ja väsymystä tietysti.
Ota vitamiineja ja sinkkiä nii ei tuu flunssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisi yrittää ymmärtää tuossakin tilanteessa toimia järkevästi. Usein kun jos on huono mieli sanoo tyhmästi tiuskien tai sanoo sellaista mitä ei tarkoitakaan.
Ei sitä aina voi olla kivalla päällä kyllä se on ymmärrettävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota vitamiineja ja sinkkiä nii ei tuu flunssa
Onhan niitä tässä jo viikko ylikin syöty. :D ei sille oikein voi mitään kun tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä aina voi olla kivalla päällä kyllä se on ymmärrettävää.
Niin eihän se aina tarvitse ollakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan niitä tässä jo viikko ylikin syöty. :D ei sille oikein voi mitään kun tulee.
Ei sille voikkaan. Toivottavasti ei tule kovaa flunssaa. Itse syön vitamiineja joka päivä. Kivaa iltaa sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sille voikkaan. Toivottavasti ei tule kovaa flunssaa. Itse syön vitamiineja joka päivä. Kivaa iltaa sinne.
Ei onneksi ole paha vähän kurkkukipua yskää ja nuhaa. Ihan perinteisesti minulle iskee ja muut terveitä. :D samoin sinne kivaa iltaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onneksi ole paha vähän kurkkukipua yskää ja nuhaa. Ihan perinteisesti minulle iskee ja muut terveitä. :D samoin sinne kivaa iltaa.
Okei, pitikö jäädä ihan sairauslomalle? Mua särkee olkapäähän ihan sikana, piti mennä sieltä eilen jotakin rikkomaan jumpatessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mieltä olet tästä biisistä? https://youtu.be/UnQa-s03msI?feature=shared
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, pitikö jäädä ihan sairauslomalle? Mua särkee olkapäähän ihan sikana, piti mennä sieltä eilen jotakin rikkomaan jumpatessa.
En jää ennen kuin olen vuodepotilaana. :D pieni nuha ja flunssa ei minua ainakaan estä. Elämä on liian lyhyt siihen että jäisi sänkyyn makaamaan. Treenasit siis ja olkapää sitten meni kipeäksi vai miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mieltä olet tästä biisistä? https://youtu.be/UnQa-s03msI?feature=shared
Ei huono mut se Hurricane oli parempi noilta, se edellinen umk biisi niiltä. Sen ois pitän mun mielest päästä viisuihin eikä sen Rasmuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jää ennen kuin olen vuodepotilaana. :D pieni nuha ja flunssa ei minua ainakaan estä. Elämä on liian lyhyt siihen että jäisi sänkyyn makaamaan. Treenasit siis ja olkapää sitten meni kipeäksi vai miten?
No joo kiertäjäkalvosimen oon reväyttänyt joskus vuosia sitten mut nyt se tais mennä pahemmin. Särkee niin hemmetisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei huono mut se Hurricane oli parempi noilta, se edellinen umk biisi niiltä. Sen ois pitän mun mielest päästä viisuihin eikä sen Rasmuksen.
Samaa mieltä. Hurricane oli paljon parempi Rasmusta ja tuotakin. Harmi ettei se ole enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo kiertäjäkalvosimen oon reväyttänyt joskus vuosia sitten mut nyt se tais mennä pahemmin. Särkee niin hemmetisti.
Olet liian rajusti treenannut. :D luultavasti vain lepo auttaa ja jostain luin että lääkkeet ja sitä voitaisiin hoitaa kortisonipistoksilla ja jos nekään ei auta niin leikkaus. Mutta jos yhtään lepo ja sitten kun on melko oireeton kuulema sitä pitäisi jumppailla (kevyesti) että se vahvistuisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet liian rajusti treenannut. :D luultavasti vain lepo auttaa ja jostain luin että lääkkeet ja sitä voitaisiin hoitaa kortisonipistoksilla ja jos nekään ei auta niin leikkaus. Mutta jos yhtään lepo ja sitten kun on melko oireeton kuulema sitä pitäisi jumppailla (kevyesti) että se vahvistuisi.
Ja kylmähoito auttaisi myös. Jos jotain kylmäpussia kokeilee esim.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tuota kortisoonia oon miettinyt et pitäskö käydä pistämässä. Kylmä olikin hyvä vinkki laitan :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tuota kortisoonia oon miettinyt et pitäskö käydä pistämässä. Kylmä olikin hyvä vinkki laitan :D
Kokeile sitä kylmää ja lepoa ensin. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy vaan malttaa olla tekemättä punnertavia liikkeitä. Tai ehkä koko yläkroppaa :D on mulla kuminauha millä saan tehtyä sitä kiertäjää vahvustavia liikkeitä mut ei oo auttanut kipuun. Ehkä vois pari viikkoa ottaa taukoo ja sitten tehdä vaan noita kiertäjää kuntouttavia liikkeitä pari viikkoo. Kylmähoitoa myös. En tiedä voisko tulehduskipulääkkeistä olla apua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Voiskin treenata jalkoja vaan useamman kerran viikossa. Ois sitten kesällä kunnon kinkut shortseis :DD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli kerran mieleen mahdatko olla sairaalassa töissä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy vaan malttaa olla tekemättä punnertavia liikkeitä. Tai ehkä koko yläkroppaa :D on mulla kuminauha millä saan tehtyä sitä kiertäjää vahvustavia liikkeitä mut ei oo auttanut kipuun. Ehkä vois pari viikkoa ottaa taukoo ja sitten tehdä vaan noita kiertäjää kuntouttavia liikkeitä pari viikkoo. Kylmähoitoa myös. En tiedä voisko tulehduskipulääkkeistä olla apua?
Niin on varmasti paras. :D lepo varmasti tekee hyvää. Ehkä ensin jos sitä lepuuttaa nyt reilusti ja sitten kun ei ole kipeä niin tekee kevyttä liikettä. Varmaan särkylääkkeetkin auttaa mutta ne vaan tietysti hetkelliseen kipuun. Ei ne sitä kättä paranna kuitenkaan ja niissä sitten sekin jos vievät kivun pois ja jos revähtää enemmänkin etkä tavallaan tunne sitä niin sittenhän se vain pahenisi. Kipu on kuitenkin se että ne lihakset ja jänteet ilmoittaa että nyt ollaan tilanteessa mille pitäisi tehdä jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli kerran mieleen mahdatko olla sairaalassa töissä :D
No sanotaanko että tiedän paljon erilaisista hoidoista mutten sairaalassa. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Voiskin treenata jalkoja vaan useamman kerran viikossa. Ois sitten kesällä kunnon kinkut shortseis :DD
No eihän se nyt niin. :DD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja osittain tiedän koska olen kiinnostunut vähän kaikesta. :D yleisellä maalaisjärjellä pystyy päättelemään paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja osittain tiedän koska olen kiinnostunut vähän kaikesta. :D yleisellä maalaisjärjellä pystyy päättelemään paljon.
Joo sama itsellä et olen kiinnostunut, tuo kylmähoito ei vaan välähtänyt mieleen :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista :D hoitoja mutta ei sairaalassa, hmm. Terveyskeskus ei oo sairalaa :D tai joku yksityinen klinikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sama itsellä et olen kiinnostunut, tuo kylmähoito ei vaan välähtänyt mieleen :D
Joo. :D se nyt vaan yleisesti auttaa joka vaivaan ja erityisesti kipuun. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielenkiintoista :D hoitoja mutta ei sairaalassa, hmm. Terveyskeskus ei oo sairalaa :D tai joku yksityinen klinikka.
Sanotaanko että yksityisellä olen. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotaanko että yksityisellä olen. :D
Nonni! Eli sairaanhoitaja? Tyhmänä neuvoin vitamiineista ja mitähän muuta tyhmää olenkaan ollut tietävinäni 🦧
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nonni! Eli sairaanhoitaja? Tyhmänä neuvoin vitamiineista ja mitähän muuta tyhmää olenkaan ollut tietävinäni 🦧
No en nyt sen tarkempaa sano. :D en minäkään sinun titteliäsi tarkasti tiedä. Ne sitten kerron kun tavataan joskus. Etkä ole mitään tyhmää sanonut. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en nyt sen tarkempaa sano. :D en minäkään sinun titteliäsi tarkasti tiedä. Ne sitten kerron kun tavataan joskus. Etkä ole mitään tyhmää sanonut. :D
No ei tarvii mut tosi hienoo mikä ootkaan! En mäkään täällä sano koska niissä mitä tehdään on patenttisuoja enkä sikskään sitä tänne sano.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tarvii mut tosi hienoo mikä ootkaan! En mäkään täällä sano koska niissä mitä tehdään on patenttisuoja enkä sikskään sitä tänne sano.
Niin no hienoa ja hienoa. :D okei joo. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo apinaemoji on hauska. :D yritän täällä flunssan kourissa rueta nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo apinaemoji on hauska. :D yritän täällä flunssan kourissa rueta nukkumaan.
Ok, hyvää yötä ja paranemisia sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinne myös! Jospa se levolla auttaa. Ei tuossa oikein muuta kannata tehdäkään. Ja tietysti kivunlievitys jos tuntuu että kipu vaikeuttaa elämistä muuten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelen vaikka tanssivia apinoita seuraavaksi unessa. Lehmä ajatus ei oikein lähtenyt lentoon. :D en paljoa enää oikein näe unia johtuen varmaan tuosta heräämisestä ja arjen muutoksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuokin on tosi hienoa mitä sinä teet. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvittelen vaikka tanssivia apinoita seuraavaksi unessa. Lehmä ajatus ei oikein lähtenyt lentoon. :D en paljoa enää oikein näe unia johtuen varmaan tuosta heräämisestä ja arjen muutoksesta.
Et vaan muista niitä ku nukut niin sikeesti. Tanssivat apinat oiskii 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuokin on tosi hienoa mitä sinä teet. :)
Kiitos :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Hurricane oli paljon parempi Rasmusta ja tuotakin. Harmi ettei se ole enää.
Joo se Hurricane on jopa omalla soittolistalla, tosi hyvänkuulonen biisi lisäksi tuotannoltaan.
- Anonyymi
Oliko tässä alotuksessa jotain vikaa? :(
- Anonyymi
Ei ole mitään vikaa tässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään vikaa tässä.
Tuli vaan tunne ku et vastannut ja nytkin noin vähin sanoin et ootko suuttunut muhun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli vaan tunne ku et vastannut ja nytkin noin vähin sanoin et ootko suuttunut muhun?
Vastasin mutta se poistui kokonaan. En ole suuttunut sinuun.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175083Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1012311- 1351988
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee481858Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171660"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551266Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu113925Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.303831Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48831Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24654