Ei ole näkynyt ainoatakaan venäläisten kirjoittelua muokata suosikkejaan presidentinvaaleissa? Rajat kiiniilmeisesti johtanut siihen ettei suomalaisten tekemiset enää Venäjällä kiinnosta?
Venäläiset on hylänneet meidät.
7
172
Vastaukset
- Anonyymi
Khjulla juzzista saamme hjuvan predistentin!
- Anonyymi
Venäjällä keskittyvät vaaleihin.
Ei voi tietää vaikka olis 10 miljoonaa äänestäjää Venäjällä joilla on sekä Suomen ja Venäjän kansalaisuus joilla on oikeus äänestää Suomen Presidentin, kansanedustaja sekä kunnallisvaaleissa.
5 miljoonaa suomalaista asuu Suomessa jotka luullaan, että me saadaan vaikuttaa Suomen asioihin sekä siihen ketkä meidän asioista päättää.
Totuus on vähän toinen ja ulkomailla asuvat Suomen kansalaiset kyllä osaa äänestää sekä päättää Suomen asioista. Seuraavat sekä nauravat, kun Suomessa rämmitään tyyliin kaulaa myöden paskassa.- Anonyymi
Norjassa ja Ruotsissa asuu mulla tuttuja sekä sukulaisia joilta kuulen juoruja.
Ruotsissa asuu vaikka kuinka paljon vanhoja Inarin kuntalaisia ja Ruotsissa ei ole kunnianloukkauslakia vaan he on poistaneet tuon.
Syy on se, että pakolaiset käyttää tuota lakia hyväksi niin saavat syrjintä suojan ja rullaavat rahaa sillä!
Minun kohdallahan tuo menee oikein, koska olen suomalainen ja minähän rullaan rahat suomalaisena omaan kassaan. Enhän minäkään nyt mahottomia määriä rahaa tarvi elämiseen joten Suomen Suomi Seuran perustan niin voin hyväntekeväisyyden kautta lahjoittaa suomalaisille varoja.
En vielä päättänyt, että onko tuo Suomi seura vai Suomen Itsenäisten suomalaisten seura.
Ensin pitää olla varoja niin voi perustaa seuran ja alkaa sen jälkeen seuraan voi liittyä suomalaisia jotka ei olla vaadittu mitään vaan nuoltu näppejä sekä nöyrästi katseltu vierestä ja maksettu ilolla siitä, kun kaikki rahat puhalletaan taivaan tuuliin ja saadaan joka kerta lisää maksuja.
Kyllä olen jo tänään tehnyt jotain asioiden eteen. Hallitus ilmoitti, että kunnat/kaupungit maksaa. En rikosilmoitusta vielä ole tehnyt, mutta rikolliset löysin ja otin kuvakaappaukset niin voin todistaa miten edesvastuutonta touhua he tukee.
- Anonyymi
#Petosjytky.. Oman maan köyhät petettiin..
- Anonyymi
Onneksi olen köyhä niin voin hoitaa ja eihän Suomessa sentään oman maan köyhää saa syrjiä eikä kaltoinkohdella saati vaatia kunnioittamaan.
Tuohan on ihmisoikeus ja törkeäkin, koska Inarin kunnassa porot, kissat, koirat sekä monet muut eläimetkin saa paljon parempaa kohtelua mitä minä.
Työn arvokin laskenut, kun joku hullu ruotsin kielinen on perustanut kissojen ja koirien hotellin minun entisen työpaikan konttorille jossa laskettiin palkat ja laitettiin maksuun! Tästä olen tehnyt jo rikosilmoituksen.
Nyt oon toisesta asiasta ja voi kyynel, kun he kohtelee minua huonommin mitä erästä venäläistä naista ja pakolaisena Suomeen tullutta miestä.
Nyt pitäis oman maan köyhien nousta, kun saan asian kirjoitettua sekä rikosilmoituksen poliisille!
Yks on onneksi heistä vielä syntynyt Ruotsissa ja hän kyseinen ihminen jonka mielestä pakolainen ansaitsee paremman elämän Suomessa kuin suomalainen joka on Suomessa syntynyt sekä asuu Suomessa.
- Anonyymi
Onko taas yhellä jääny lääkkeet ottamatta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379