joo joo
vas, eli kommarit ovat ateisteja, Leninuskoisia idiootteja
11
600
Vastaukset
- mielipide
..ja höpö höpö!
vasemmistoliittolainen voi olla myös uskovainen, kristitty, muslimi tms.- tosimies
muslimi kyllä, uskovainen ei.
- oltava oikeus valita
tosimies kirjoitti:
muslimi kyllä, uskovainen ei.
islaminuskoinen tarkoitin..
- fh-jk
valitettavasti venäläiset oli kommunismin aikana paljon uskovaisempia kuin nykyään.taistelivat uskonsa avulla omaa poliittista järjestelmää vastaan.nykyään ne on samanlaisia ataeistikapitalisteja ku muutki länsimaalaiset.
- porv.
Jeesus oli ensimmäinen kommunisti.
- mää vaan
kommarit tappavat ja tuhoavat perheita ja kansakuntia, Jeesus opetti rauhaa ja uskollisuutta. Kommari ja kristillisyys ei voi olla samassa ihmisessä.
Olisi sama, jos väittäisi, että Natsit olisivat olleet uskovaisia, tosissaan ja sydämestään. Ei tietenkään.
Ei kommarikaan voi olla kuin verikäsinen murhaaja, kansansa riistäjä ja vallanhaluinen sotija. Kaikkialla maailmassa, missä on sotaa ja kurjuutta, siellä on vallassa komunistit (vasemmistoliittolaiset), tai muslimit, tai molemmat yhdessä.
Kumotkaa, jos voitte. Katsokaa historiaa sata vuotta taaksepäin ja ennen kaikkea tänään.
Tsetsenia. Gruusia, Balkan, Cuuba, Kiina, P-Korea, ent. baltian maat, Puola. Itä-Saksa jne. en jaksa enempää, menee yöunet petojen takia, jotka esiintyvät demokraatteina ja työläisetn asialla olevoina. Mitkä oikeudet duunareilla on koskaan ollut kommarimaissa. orjuutta ja kurjuutta. Sanokaa jo se totuus ääneen. Kaikki! Siime on pääjehu, joka tv- haastettaelussa AINA uusi kallis puku! Työlästen edustaja!- Kale
Jeesus oli ensimmäinen ja toistaiseksi ainoa kommunistisen aatteen toteuttaja. Hänhän kehoitti rikkaita jakamaan omaisuutensa köyhien kanssa. Muutenkin hän toimi vähäväkisten hyväksi.
Tuo sinun sepustuksesi kertoo ihmisistä ja valtioista, jotka mukamas olisivat kommunismin perikuvia. Sinun kirjoitustasi ei tarvitse kumota kyseessä olevien kansakuntien suhteen. Sinulla ei vain ole tietämystä kommunismin todellisesta aatteesta.
En muuten tiennytkään, että Busch on kommari (vasemmistoliittolainen). USA nimittäin on ahkerin sotija maapallollamme.
Mistä muuten olet saanut päähäsi, että vasemmistoliittolaisten pitäisi esiintyä kerjäläisen kamppeissa? Etkö sinä muista, että Suvi-Anne ei ole minkään sortin sosialisti?
Kerro minulle, mitä pahaa ateismissa on? Jumalia on tasan niin monenlaista kuin on niihin uskoviakin. Sinulla on oma mielikuvituksesi tuote ja minulla ei minkäänlaista. Onko hyvä
niin?
vom- onni
Ihmisen on hyvä olla, kun on tietoinen omasta yhteiskunnallisesta asemastaan. On helppo valita puolensa ja puolueensa. Maailmankatsomuksen omaksuminen ja syventäminen on sitten hieman pidempi prosessi. Minun prosessini alkoi 60-luvun lopussa suurehkossa metallin työpaikassa. Se oli myös minulle "yhteiskunnallinen korkeakoulu". Sen koulun ansiosta olen tänään marxilaista maailmankatsomusta kannattava ja leniniäkin lukeva ateisti ja ylpeä siitä. Niin idioottimaista kun se jonkun mielestä onkin.
- k.o.m Mari
Kiitos ja kumarrus.Sääli kun työpaikkojen "korkeakoulut"ovat katoavaa kansanperinnettä.
Pappien aamenet ei riitä takeeksi mistään,mikä on ei pysy.Tämän päivän voittajat ovat huomispäivän voitetut.
Myös onnellinen ateisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505619Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,444342Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1443776Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913630Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii702854Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1052497Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561816Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2261646Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut391635Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä311418