Mieheni outo käytös

Anonyymi-ap

Miksi _joka_kerta_ kun mieheni on vähääkään tekemisissä naapurin naisen kanssa joka asuu samassa kerroksessa, hän alkaa kotona huutamaan minulle ihan tuosta noin vaan? Esimerkiksi jos nainen sattuu tulemaan rappukäytävässä vastaan kun hän on menossa kotiinsa ja mies vie roskat/käy tupakalla niin aivan järjetön huutaminen alkaa niin että koko talo tärisee. Ei auta vaikka menisin vessaan etten olisi edes näkyvillä. Kunhan huutaa vaan ja naapurusto ajattelee luultavasti että taas siellä on riita. Ja tämä käytös seuraa aina sitä kun mies on nähnyt tuon naisen. Osaako joku kyökkipsykologi/kokemus asiantuntija kertoa?

15

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paha mies, jätä se, heti.

      • Anonyymi

        Joo mutta miksi ihmeessä hän toimii noin? Haluaa ilmeisesti antaa sen naisen ymmärtää että joka kerta kun hän kävelee vastaan niin täällä on kolmas maailmansota. Vaikka olisin kuulokkeet korvilla niin kuulen sen silti. Syy huutamiseen voi olla vaikka se että taulu on vinossa.. (wtf)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta miksi ihmeessä hän toimii noin? Haluaa ilmeisesti antaa sen naisen ymmärtää että joka kerta kun hän kävelee vastaan niin täällä on kolmas maailmansota. Vaikka olisin kuulokkeet korvilla niin kuulen sen silti. Syy huutamiseen voi olla vaikka se että taulu on vinossa.. (wtf)

        Kuvitelmissasi ihan kaikki on mahdollista, mutta aina se kiertyy siihen että mies on paha ja huono.


      • Anonyymi
        Sexisti kirjoitti:

        Kuvitelmissasi ihan kaikki on mahdollista, mutta aina se kiertyy siihen että mies on paha ja huono.

        Okei, hän on fiksu ja kaikinpuolin hyvä ihminen kun tulee kotiin huutamaan vaimolleen syystä että en tiedä...?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei, hän on fiksu ja kaikinpuolin hyvä ihminen kun tulee kotiin huutamaan vaimolleen syystä että en tiedä...?

        Varmasti niin on silloin kun kuvettelet että niin olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta miksi ihmeessä hän toimii noin? Haluaa ilmeisesti antaa sen naisen ymmärtää että joka kerta kun hän kävelee vastaan niin täällä on kolmas maailmansota. Vaikka olisin kuulokkeet korvilla niin kuulen sen silti. Syy huutamiseen voi olla vaikka se että taulu on vinossa.. (wtf)

        Entäs jos kysyisit suoraan häneltä itseltään, siis mieheltäsi? Ja kerro, mitä olet itse huomannut ja mistä luulet kaiken johtuvan. Ei tuollaista käytöstä tarvitse sietää, mutta toki itse päätät miten sinua saa kohdella.


    • Anonyymi

      Jotenkin tuntuu että mies haluaa antaa sille naiselle vaikutelman ettei teillä mene enää hyvin...!
      Että olisi niinkuin halukas...

      • Anonyymi

        Juuri näin. Aika vittumainen sika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Aika vittumainen sika.

        Joo näin On. Ja jos sillä on pieni mulukku niin jätä se, et varmaan menetä mitään.


      • Anonyymi

        Mä en ainakaan ikinäikinäikinä huolis huutavaa miestä. Miks se naapuri huolis? -sivusta


    • Anonyymi

      Aika moni mies osaa tuon tyylin. Huomannu saman jo nuorena. Sano sille että menee sen naapurin luo. Mutta takasin ei tarvitse yrittää.

    • Anonyymi

      Yksinkertainen mies. Tuskin naapuri huolii miestä joka rähisee. Osaa mieheksi huudosta erottaa.

    • Anonyymi

      No tuttu kaava. Mies on ihastunut tähän naiseen ja haluaa haastaa riitaa, niin että olis helmpompi syyttää sua että olet paska akka ja täten sitten helpompaa lähteä itkemään naapurille, jos siltä vaikka heltiäisi lohdutusta.
      Nähty tämä elämässä.

    • Anonyymi

      Onko pettänyt ja kertonut naapurille että menee huonosti? Ja on eroamassa.

      Jos mies ei tunne naapuria kunnolla, huutoriitely on huono merkki naapurillekin. Tuskin kukaan kiinnostuu huutavasta miehestä. Kukaan ei ihastu huutoon.

      • Anonyymi

        Sun kollega rupes mua haukkumaan aina , kun näki minut

        Se seppo

        Vihas mua

        Sairas tyyppi


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe