Yleensä uneni muistan

Anonyymi-ap

Iltaa ystävälle.

266

1411

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli nukut nyt sikeemmiin? :D
      Olkapää on parempi laitoin siihen eilen illalla kylmäpussin ja sen jälkeen mobilaattia. En tiedä hyödyttääkä se voide kyl mitään tähän.

• Anonyymi

Niin ja iltaa

• Anonyymi

On se tavallaan avuksi siinä kivussa ja turvotuksessa / tulehduksessa. Eli tekee sama mitä kylmä eli tavallaan voi auttaa. :D no en tiedä sikeemmin. :D en vain näe enää unia kun joutuu heräämään aikaisemmin niin veikkaan että nukun enemmän jotenkin pätkissä enkä ole päässyt sikeään uneen niin helposti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se tavallaan avuksi siinä kivussa ja turvotuksessa / tulehduksessa. Eli tekee sama mitä kylmä eli tavallaan voi auttaa. :D no en tiedä sikeemmin. :D en vain näe enää unia kun joutuu heräämään aikaisemmin niin veikkaan että nukun enemmän jotenkin pätkissä enkä ole päässyt sikeään uneen niin helposti.

Haluaisin sellaisen kellon tai muun mikä mittaisi unta. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluaisin sellaisen kellon tai muun mikä mittaisi unta. :D

Pyydä mieheltäs lahjaksi :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan se olla et pätkissä joo :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyydä mieheltäs lahjaksi :D

En kehtaa kun ne maksaa ties minkä verran. :D ostan itse jos hankin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan se olla et pätkissä joo :D

Huomaan että olen yleensä normaalia väsyneempi ja jotenkin koko ajan stressitilassa keho ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kehtaa kun ne maksaa ties minkä verran. :D ostan itse jos hankin.

300-400 saa kai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaan että olen yleensä normaalia väsyneempi ja jotenkin koko ajan stressitilassa keho ollut.

Alan ammattilaisen varmaan tiedät paremmin :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

300-400 saa kai?

No saa alle. :D mutta onhan tuo kallis lahja kuitenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alan ammattilaisen varmaan tiedät paremmin :D

En minä mikään unien ekspertti. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä mikään unien ekspertti. :D

Oma mielipide on se et kun nukun sikeesti ni en nää unia tai siis en muista. Mut sitten jos torkkuu vaikka sohvalla koiranunta niin sitten näkee ja muistaa unet paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No saa alle. :D mutta onhan tuo kallis lahja kuitenkin.

Voisin ostaa vielä sen hintaisen lahjaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö kumppanisi ole kanssasi muuten ku rahasta? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma mielipide on se et kun nukun sikeesti ni en nää unia tai siis en muista. Mut sitten jos torkkuu vaikka sohvalla koiranunta niin sitten näkee ja muistaa unet paremmin.

Tuntuu siltä että aikaisemmin nukuin sitkeästi ja putkeen heräsin virkeänä niin muistin uneni helpommin. Nykyään herään öisinkin kesken unien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sinä voit. :D en kehtaisi keneltäkään pyytää tuon hintaista lahjaa vaan ostaisin itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on tietenkin muuten (luulisin en voi sanoa varmaksi kun en ole oikea henkilö vastaamaan) tyhmä kysymys joltain jolle ei edes asia sen enempää kuulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii et jos voisin ostaa jonkun tuon hintaisen lahjan ni se tarkottaa et rahasta on kanssani?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu siltä että aikaisemmin nukuin sitkeästi ja putkeen heräsin virkeänä niin muistin uneni helpommin. Nykyään herään öisinkin kesken unien.

Jospa ne unet siitä syvenisi vielä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa ne unet siitä syvenisi vielä :D

En tiedä syveneekö. :D taitaa kanat ja lehmät apinoineen jäädä historiaan. :-D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sinä voit. :D en kehtaisi keneltäkään pyytää tuon hintaista lahjaa vaan ostaisin itse.

No mut siis vaikka synttärilahjaks. Ei toi nyt ois kammottava summa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ku miettii et jollain voi mennä toi summa kuukaudessa vaikka tupakkaan jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi tuo nyt aika iso lahja ostaa synttärilahjaksikin. Tosin itsehän sen määrittää jokainen miten kalliin lahjan haluaa ostaa. Itselle se vaan tuntuisi sille että jos tarvitsen jotain tai haluan niin maksan tietysti itse. Olen aina niin tehnyt ja tottunut siihen ajatukseen että itse on töitä tehtävä sen eteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ku miettii et jollain voi mennä toi summa kuukaudessa vaikka tupakkaan jo.

No voi tietysti mutta silti. Ne käyttää omaa rahaansa tupakkaansa ja sitten ostavat sen itselleen. Minä voin käyttää sen johonkin sellaiseen mitä tarvitsen sen sijaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi tietysti mutta silti. Ne käyttää omaa rahaansa tupakkaansa ja sitten ostavat sen itselleen. Minä voin käyttää sen johonkin sellaiseen mitä tarvitsen sen sijaan.

Nii ja mä käyttäsin omaa rahaani jos haluisin lahjan ostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi tuo nyt aika iso lahja ostaa synttärilahjaksikin. Tosin itsehän sen määrittää jokainen miten kalliin lahjan haluaa ostaa. Itselle se vaan tuntuisi sille että jos tarvitsen jotain tai haluan niin maksan tietysti itse. Olen aina niin tehnyt ja tottunut siihen ajatukseen että itse on töitä tehtävä sen eteen.

Ei tässä nyt oo kyse etteikö hän voisi itsekin lstaa jotain tai tekisi töitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii ja mä käyttäsin omaa rahaani jos haluisin lahjan ostaa.

Niin. Ja ostan minäkin lahjoja mutta jos joku miettisi ostavan minulle noin kalliilla jotain niin varmaan olisin ostanut sen jo itselleni omilla rahoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tässä nyt oo kyse etteikö hän voisi itsekin lstaa jotain tai tekisi töitä.

Siis kuka hän? Puhuin tuossa itsestäni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kuka hän? Puhuin tuossa itsestäni.

Mun naisystävä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Ja ostan minäkin lahjoja mutta jos joku miettisi ostavan minulle noin kalliilla jotain niin varmaan olisin ostanut sen jo itselleni omilla rahoilla.

Okei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun naisystävä

Eihän me hänestä puhuttu tuossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei.

Tai siis tuntuisi oudolta kun jos on kyse kuitenkin kalliista lahjasta että yleisesti harvemmin sellaista saa tai lahjoja muutenkaan. Olen vain tottunut siihen että itse on ostettava jos jotain haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän me hänestä puhuttu tuossa?

Ei niin kai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai siis tuntuisi oudolta kun jos on kyse kuitenkin kalliista lahjasta että yleisesti harvemmin sellaista saa tai lahjoja muutenkaan. Olen vain tottunut siihen että itse on ostettava jos jotain haluaa.

Niin kai sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin kai.

Joku toinen kysyi tuolla välissä mutta itse uskon että sinun naisesi ostaa varmasti itsekin ja tekee töitä. Olisi tyhmää että vain rahan takia olisi kenenkään kanssa eli ei sitäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kai sitten.

Nuo oli vain omia ajatuksia asiasta. Koen että niiden asioiden eteen on tehtävä töitä mitä haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo oli vain omia ajatuksia asiasta. Koen että niiden asioiden eteen on tehtävä töitä mitä haluaa.

Joo ymmärrän. En mäkään pyytäisi kallista lahjaa tai yleensäkään en pyydä mitään vaan haluan hankkia itse. Tarkotin et voisin ostaa lahjaksi joskus jos tietäisin et hän tarvii sellaista, enkä sillä tarkottanut etteikö hän itse hommaisi juttujaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku toinen kysyi tuolla välissä mutta itse uskon että sinun naisesi ostaa varmasti itsekin ja tekee töitä. Olisi tyhmää että vain rahan takia olisi kenenkään kanssa eli ei sitäkään.

No enpä olisi sellaisen kanssa kuka on kanssani minkään ulkoisen seikan takia. Enkä edes ole mikään rikas. Haluan et ihminen tykkää minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ymmärrän. En mäkään pyytäisi kallista lahjaa tai yleensäkään en pyydä mitään vaan haluan hankkia itse. Tarkotin et voisin ostaa lahjaksi joskus jos tietäisin et hän tarvii sellaista, enkä sillä tarkottanut etteikö hän itse hommaisi juttujaan.

Niin. Itse mietin ihan muitakin kuin vain omaa miestä pelkästään vaikka miehellekin hankkisin niin esimerkiksi voisin ostaa perheelle jotain jos tiedän että tarvitsee tai ystäville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No enpä olisi sellaisen kanssa kuka on kanssani minkään ulkoisen seikan takia. Enkä edes ole mikään rikas. Haluan et ihminen tykkää minusta.

En minäkään olisi tuollaisesta syystä sitten kun joskus olen "rikas". En nytkään ole mikään täysin varatonkaan. Aina saan ostettua mitä haluan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kuuluu tänään muuten? Kivaa lauantain iltaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se puhut rahasta

Ei se oo tärkeitä

Mielenrauha on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se puhut rahasta

Ei se oo tärkeitä

Mielenrauha on

Siis miten niin? Tiedetään jo tuo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Itse mietin ihan muitakin kuin vain omaa miestä pelkästään vaikka miehellekin hankkisin niin esimerkiksi voisin ostaa perheelle jotain jos tiedän että tarvitsee tai ystäville.

Tietysti muillekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään olisi tuollaisesta syystä sitten kun joskus olen "rikas". En nytkään ole mikään täysin varatonkaan. Aina saan ostettua mitä haluan.

Joo noinhan se menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lauantaita myös. No vähän taas koskee olkapäätä kun tein yhtä kattojuttua tuttavan apuna. Mietin oisko se hyvä kuitenkin tehdä niitä kuminauhaliikkeitä sille vaikka onkin kipeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lauantaita myös. No vähän taas koskee olkapäätä kun tein yhtä kattojuttua tuttavan apuna. Mietin oisko se hyvä kuitenkin tehdä niitä kuminauhaliikkeitä sille vaikka onkin kipeä.

Veikkaan ettei kannata. Jos se on rasittunut ja sen takia kipuilee niin ei siihen auta kuin lepo (ja kylmä) tällä hetkellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan ettei kannata. Jos se on rasittunut ja sen takia kipuilee niin ei siihen auta kuin lepo (ja kylmä) tällä hetkellä.

Ehkä ei joo. Täytyy laittaa taas kylmäpussi siihen :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai oma diagnoosini on et se kiertäjäkalvosin on mikä vaivaa. Oireet sopii siihen. Kylmägeeli vois olla ihan hyvää ostaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ei joo. Täytyy laittaa taas kylmäpussi siihen :D

Sinun vaan pitää malttaa olla tekemättä mitään. :D tiedän hirveän hankalaa jos olet tottunut kovasti treenaamaan mutta ei tuohon oikein muu auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai oma diagnoosini on et se kiertäjäkalvosin on mikä vaivaa. Oireet sopii siihen. Kylmägeeli vois olla ihan hyvää ostaa.

Miten se kipu siinä sitten oireilee ja milloin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se kipu siinä sitten oireilee ja milloin?

Erityisesti kun nostan käden ylös suoraksi. Myös todella kosketusarka se kohta. Jos painan siitä peukalol niin sattuu kunnolla.

Tuossa niinku olkapään päällä ku on tollanen kova luu, onko se nyt sitten joku olkalisäke, niin sen alta se kipu tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun vaan pitää malttaa olla tekemättä mitään. :D tiedän hirveän hankalaa jos olet tottunut kovasti treenaamaan mutta ei tuohon oikein muu auta.

Ja nimenomaan niitä kurottavia liikkeitä ylös kannattaa välttää. Kylmägeelikin voi olla hyvä. Itse tykkään sitä käyttää yleensä. Entä miettisitkö voisiko jostain kinesioteippauksesta olla hyötyä? Heittelen vaan ideoita ilmaan kun olen sellainen. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nimenomaan niitä kurottavia liikkeitä ylös kannattaa välttää. Kylmägeelikin voi olla hyvä. Itse tykkään sitä käyttää yleensä. Entä miettisitkö voisiko jostain kinesioteippauksesta olla hyötyä? Heittelen vaan ideoita ilmaan kun olen sellainen. :D

Joo kinesioteippi oiskin hyvä, mulla on sitä kaapissa. En tiedä miten sitä pitäs laittaa mut etin jonkun ohjeen :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erityisesti kun nostan käden ylös suoraksi. Myös todella kosketusarka se kohta. Jos painan siitä peukalol niin sattuu kunnolla.

Tuossa niinku olkapään päällä ku on tollanen kova luu, onko se nyt sitten joku olkalisäke, niin sen alta se kipu tulee.

Älä nosta sitä kättä ylös jos se tuottaa kipua. :D ja kannattaa nyt aluksi malttaa sen antaa olla rasittamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kinesioteippi oiskin hyvä, mulla on sitä kaapissa. En tiedä miten sitä pitäs laittaa mut etin jonkun ohjeen :D

Oisko tässä jotakin sinne suuntaan? https://youtu.be/lBfCbL6Le-E?feature=shared

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nosta sitä kättä ylös jos se tuottaa kipua. :D ja kannattaa nyt aluksi malttaa sen antaa olla rasittamatta.

Joo. Pitää kyl miettiä onko penkkipunnerrus tai pystypunnertus tangolla enää järkeviä liikkeitä jatkossa. Luonnollisempi liikerata tulis käsipainoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo toi voisi olla, kiitos.

Kiva jos voin olla avuksi jotenkin. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Pitää kyl miettiä onko penkkipunnerrus tai pystypunnertus tangolla enää järkeviä liikkeitä jatkossa. Luonnollisempi liikerata tulis käsipainoilla.

Uskoisin että voit treenata käsiä edelleen kunhan ei rasita olkapäätä eli sitä käsien ylös menevää liikettä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva jos voin olla avuksi jotenkin. :)

On paljon apua. Enhän mä tiedä vaikka oisitkin fysioterapeutti :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä nyt et saa mielenrauhaa tuosta kun et tiedä mikä olen. :DD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoisin että voit treenata käsiä edelleen kunhan ei rasita olkapäätä eli sitä käsien ylös menevää liikettä.

Toivotaan niin. Meinaatko ettei sitä vois enää sitten ollenkaan tehdä ikinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kiva jos on apua. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan niin. Meinaatko ettei sitä vois enää sitten ollenkaan tehdä ikinä?

Pystyy mutta ensin kun siellä on se rasitus pitää saada lepoa ja parantumaan. Sitten ehkä ennemmin alottaisin niillä vahvistavilla kevyemmillä liikkeillä ja ihan tuntemuksien mukaan siitä enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin olla melkein mikä vaan. :D joskus sanoinkin siitä ja siksi voi olla hämmentävää. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä nyt et saa mielenrauhaa tuosta kun et tiedä mikä olen. :DD

Saan oikeesti. Oli se mikä vaan niin se on tosi hienoa ja luulen et oon jo oikeil jäljillä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pystyy mutta ensin kun siellä on se rasitus pitää saada lepoa ja parantumaan. Sitten ehkä ennemmin alottaisin niillä vahvistavilla kevyemmillä liikkeillä ja ihan tuntemuksien mukaan siitä enemmän.

Joo. No ainakin jätän penkkipunnerruksen ja pystypunnerruksen nyt pariks viikoks pois sitten. Ja ehkä myös leuanvedot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin olla melkein mikä vaan. :D joskus sanoinkin siitä ja siksi voi olla hämmentävää. :D

Joo :D Ei mun tarvii tässä sitä tietää. Mikä sai sut hakeutuun sille alalle mitä nyt teetkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt mä tajusin et oon puhunut siitä naisen tilanteestakin ja sä varmaan tiedät paljon enemmän sen hoitoihin liittyvistä asioista 🦧

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. No ainakin jätän penkkipunnerruksen ja pystypunnerruksen nyt pariks viikoks pois sitten. Ja ehkä myös leuanvedot.

Ihan tuntemusten mukaan. Ja ainakin nyt kannattaa olla ilman viikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo :D Ei mun tarvii tässä sitä tietää. Mikä sai sut hakeutuun sille alalle mitä nyt teetkin?

En lopulta tiennyt mitä haluan kun siis voisin olla mikä vaan ja vahingossa päädyin johonkin. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt mä tajusin et oon puhunut siitä naisen tilanteestakin ja sä varmaan tiedät paljon enemmän sen hoitoihin liittyvistä asioista 🦧

No en nyt tiedä senkin apinaemoji. :DD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon saman voisi sinultakin kysyä hupsu. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon saman voisi sinultakin kysyä hupsu. :D

No vastaan saman :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No vastaan saman :D

Aika jännä. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii ei mullakaa oo mitää selkeetä juttuu ollu mitä haluisin tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs tästä biisitä sanot?
        Löysin soittolistaltani ja muistin et täshän on hyvät sanat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii ei mullakaa oo mitää selkeetä juttuu ollu mitä haluisin tehdä.

Joo ollaan siinäkin sitten samanlaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs tästä biisitä sanot?
        Löysin soittolistaltani ja muistin et täshän on hyvät sanat.

Mikä biisi kyseessä sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä biisi kyseessä sitten?

Ai se linkki unohtui taas

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivaa sunnuntai iltaa. Ensiviikko on aika kiireinen taas. :'D

Samoin hyvää iltaa. Niin on kiireinen viikkoo, tammikuun loppuun pitää saada projekteja valmiiks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin hyvää iltaa. Niin on kiireinen viikkoo, tammikuun loppuun pitää saada projekteja valmiiks.

On niin pitkää päivää tulossa että huhuh. Mitenhän sitä jaksaa. :}

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuli ehdotettuna tämä tuon jälkeen https://youtu.be/qvWxNBMVHSM?feature=shared kun kuuntelin tuon biisin spotifyssä. Tuossa pitää kelata johonkin ennen kuin biisi alkaa.

Tuossakin jotkut sanat ihan osuvaa. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossakin jotkut sanat ihan osuvaa. :D

Oli ihan hyvät, en huomannutkaan tota linkkii aikasemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli ihan hyvät, en huomannutkaan tota linkkii aikasemmin.

Hyvä että nyt huomasit. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että nyt huomasit. :D

Joo :D Tuli mieleen et kun oli sullaki se ikään ja mieheen liittyvä juttu ettet kertonut ihan miten asia on ni on mullakii mut se on kyl ihan merkityksetön asia :D Siis ihan mitätön juttu mut tulipahan mieleen vaan :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo :D Tuli mieleen et kun oli sullaki se ikään ja mieheen liittyvä juttu ettet kertonut ihan miten asia on ni on mullakii mut se on kyl ihan merkityksetön asia :D Siis ihan mitätön juttu mut tulipahan mieleen vaan :D

Siis mikä juttu sitten jos haluat kertoa? :D olenko jättänyt jotain huomaamatta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis mikä juttu sitten jos haluat kertoa? :D olenko jättänyt jotain huomaamatta?

No ehkä mä oon joskus vihjeitä antanut :D Ei siis mikää ihme juttu, kaikki on totta mitä oon sanonut. Jotkut tiedot vaa saattaa esim vanhentua mitä on vuosi sitten juteltu :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä mä oon joskus vihjeitä antanut :D Ei siis mikää ihme juttu, kaikki on totta mitä oon sanonut. Jotkut tiedot vaa saattaa esim vanhentua mitä on vuosi sitten juteltu :D

En kyllä nyt yhtään tiedä mistä voisi olla kyse. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sentään vuotta ollut kertomatta mitään. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä nyt yhtään tiedä mistä voisi olla kyse. :D

Siinä onkii mysteeriä. Mieti mitkä asiat voisi muuttuu vuodessa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun jotkut asiat voi muuttua ihan päivässäkin. :D meinaatko että saatte lapsen? Vai että joku työjuttu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitit jonkun vuoden palstan palkinnon? En oikeasti tiedä. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutitko johonkin? No tuskin mutta sekin piti nyt heittää tähän. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ikäsi muuttuu eli täytät vuosia! Vai. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kun jotkut asiat voi muuttua ihan päivässäkin. :D meinaatko että saatte lapsen? Vai että joku työjuttu?

Ihan liian merkittäviä juttuja mietit :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muutu päivässä tää vaan vähä joka päivä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muutu päivässä tää vaan vähä joka päivä

Vanhenet joka päivä. Se on ainakin totta. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutitko johonkin? No tuskin mutta sekin piti nyt heittää tähän. :D

Ei. En mä viiti enää sanoo ku on niin tyhmä juttu :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä se sitten on? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä se sitten on? :D

Veikkaan nyt tuota vuoden palstalaisen titteliä. Se olisi aika merkityksetön. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku treeni juttu! Ihan varmasti. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan nyt tuota vuoden palstalaisen titteliä. Se olisi aika merkityksetön. :D

Joo, mistä voin hakee pokaalin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhenet joka päivä. Se on ainakin totta. :D

Niin :D oli mulla syntymäpäivätkin vuoden lopus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato vaan niin joku meidän keskustelujen perskärpänen tietää ja minä en. :D se vasta noloa olisikin. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, mistä voin hakee pokaalin?

Teen sinulle jonkun oman pokaalin. :DD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin :D oli mulla syntymäpäivätkin vuoden lopus.

Et sanonut mitään. :D on minullakin loppupuolella enkä tosiaan itsekään tainnut sanoa. :<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tarviisin jonkun pisimpään täällä olleen tai kaivanneen pokaalin. Veikkaan ettei kukaan täällä ole minua pidempään tai pisimpään kaivannut ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidät mysteerinä paljastinhan minäkin omat mysteerini lopulta. :D kivaa alkuviikkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kato vaan niin joku meidän keskustelujen perskärpänen tietää ja minä en. :D se vasta noloa olisikin. :D

Ei voi tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sanonut mitään. :D on minullakin loppupuolella enkä tosiaan itsekään tainnut sanoa. :<

Nii sinä päivänä taisi olla jotain kinan tynkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidät mysteerinä paljastinhan minäkin omat mysteerini lopulta. :D kivaa alkuviikkoa.

Kyl mä kerron jos et keksi :D kivaa alkuviikkoo sinnekkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää synttäriä jälkijättöisesti! :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ois kiva :D ehkä kananmallinen pokaali. Kyl mä luulen et on tuol väkee ketkä ollut paljon sua kauemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi tietää.

Miten ei voi tietää? Vai että ei varmaan tiedä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro vaan. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin sinulle näin jälkeenpäin. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyykö musiikkiin? Olet jossain bändissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ois kiva :D ehkä kananmallinen pokaali. Kyl mä luulen et on tuol väkee ketkä ollut paljon sua kauemmin.

En nyt tiedä onko. :D jos on niin sitten pisimpään kaivannut titteli. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kanapokaali siis tilattu. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin sinulle näin jälkeenpäin. :D

Kiitos :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihää sitä tiedä vaikka ois samat päivät :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihää sitä tiedä vaikka ois samat päivät :D

Kuukausi ei ole sama koska horoskooppiveikkaus meni lähelle. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyykö musiikkiin? Olet jossain bändissä?

Ehkä se asia liittyy musaan jollain tapaa. Mut en oo bändissä. No siis tosi tylsä juttu eli kun sanoin et yleensä hiustyylini on lyhyempi, sivuilta lyhyt ja päältä pitempi, niin nyt mulla on pidempää mallii :D joo oli vähän tylsä juttu lopulta :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuukausi ei ole sama koska horoskooppiveikkaus meni lähelle. :D

Mä oon unohtanut nyt kerroitko mikä sun horoskooppi on? Taisin sitä veikata mut et paljastanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se asia liittyy musaan jollain tapaa. Mut en oo bändissä. No siis tosi tylsä juttu eli kun sanoin et yleensä hiustyylini on lyhyempi, sivuilta lyhyt ja päältä pitempi, niin nyt mulla on pidempää mallii :D joo oli vähän tylsä juttu lopulta :D

Julkaiset omia biisejä nykyään? Vai tuo hiusjuttu on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon unohtanut nyt kerroitko mikä sun horoskooppi on? Taisin sitä veikata mut et paljastanut.

En ehkä suoraan mutta et sinäkään, :D

• Anonyymi

Mutta siis hiukset liittyy musaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo mikään tylsä juttu ole. Ja miten pitkät sitten on nykyään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miten pitkään ollut pidemmät? Itsellä on melko pitkät olleet aina tosin naisena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siis hiukset liittyy musaan?

No voihan ne liittyä mut ei välttämättä liity.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällaiset nyt aika tarkalleen. ( en väitä et näyttäsin muutoin Brad Pittiltä)
        https://images.app.goo.gl/cDzd4z4ZySAiWXXc8
        Toivottavasti tuo linkki toimii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miten pitkään ollut pidemmät? Itsellä on melko pitkät olleet aina tosin naisena.

Oli viel suht lyhyet kun alettii juttelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voihan ne liittyä mut ei välttämättä liity.

Liittyykö ne sinulla sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällaiset nyt aika tarkalleen. ( en väitä et näyttäsin muutoin Brad Pittiltä)
        https://images.app.goo.gl/cDzd4z4ZySAiWXXc8
        Toivottavasti tuo linkki toimii

Joo, ihan varmasti sopii sinulle. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liittyykö ne sinulla sitten?

En mä tiedä :D Onhan ne ehkä enemmän sen henkiset mitä musaa tykkään kuunnella ja tehdä ja muutenki halusin kokeilla pidempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kiitos :D Kyl mä itsekin oon tykännyt ja onhan tää aika helppo tyyli, helppo kammata :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin pitkät hiukset sulla sitten on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä tiedä :D Onhan ne ehkä enemmän sen henkiset mitä musaa tykkään kuunnella ja tehdä ja muutenki halusin kokeilla pidempää.

Teetko sitten enemmän sellaisia metallibiisejä vai muuta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kiitos :D Kyl mä itsekin oon tykännyt ja onhan tää aika helppo tyyli, helppo kammata :D

Niin tai sitten itse koen että menee pitkät helpommin takkuun kuin olisi lyhyemmät. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin pitkät hiukset sulla sitten on?

Ainakin vähän yli olkapään mittaiset on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitin miettiä mille se näyttää. :D jotenkin vaikea hahmottaa että ne yhden näyttelijän kasvot ja sitten pitkät hiukset. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tai sitten itse koen että menee pitkät helpommin takkuun kuin olisi lyhyemmät. :D

Voihan se olla, ei nää vielä mee takulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teetko sitten enemmän sellaisia metallibiisejä vai muuta?

Niitäkin joo ja sitten ihan sellasia mistä oon kertonut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan se olla, ei nää vielä mee takulle.

Ei vielä. :D odota vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koitin miettiä mille se näyttää. :D jotenkin vaikea hahmottaa että ne yhden näyttelijän kasvot ja sitten pitkät hiukset. :D

Sillä Tatumilla on aika paljon jykevämmät kasvot kuin mulla. Se näyttelijä Lauri Tilkanen on enemmänkin samaa näköä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiennytkään että teet ihan sellaisia metallibiisejäkin. Laulatko niissä sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivaa tiistaita muuten. Miten siellä on viikko alkanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä Tatumilla on aika paljon jykevämmät kasvot kuin mulla. Se näyttelijä Lauri Tilkanen on enemmänkin samaa näköä.

Niin sanoitkin joskus. :D miten ne hiukset sitten vedätkö ne jotenkin taakse tai laitatko niitä mitenkään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kivaa tiistaita muuten. Miten siellä on viikko alkanut?

Samoin, ihan hyvin on alkanut. Kiireisissä merkeissä on mennyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sanoitkin joskus. :D miten ne hiukset sitten vedätkö ne jotenkin taakse tai laitatko niitä mitenkään?

Taakse vähän joo, aika samalla tapaa ku siinä Brad Pittin kuvassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katotaan nyt mihin saakka kasvattais, en kyl mitää selkään asti ulottuvaa :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin, ihan hyvin on alkanut. Kiireisissä merkeissä on mennyt.

Niin täälläkin. Jos ei jaksa niin koittaa vaan jaksaa. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katotaan nyt mihin saakka kasvattais, en kyl mitää selkään asti ulottuvaa :D

Kunhan et minua pidempää. :D tai saathan senkin tehdä mutta jään pituudessa sitten toiseksiz :D

• Anonyymi

Ehkä oonkin nainen sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan et minua pidempää. :D tai saathan senkin tehdä mutta jään pituudessa sitten toiseksiz :D

En mä sellasta ole ajatellut :D tää on nyt aika sopiva pituus :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin täälläkin. Jos ei jaksa niin koittaa vaan jaksaa. :D

Niinpä :DD Niilo22 on kyl kova 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä oonkin nainen sitten?

Hmm mielenkiintoista. :D joku väittää ettei miehillä voi olla pitkää tukkaa. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä sellasta ole ajatellut :D tää on nyt aika sopiva pituus :D

Joo. :D mites ne biisit sitten laulatko niitä hevisti vai soitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvät ohjeet on ollut ne treenaamiseen etten tee ylöspäin liikkeitä. Ei oo kipeytynyt ainakaan nyt treenistä se olkapää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hyvät ohjeet on ollut ne treenaamiseen etten tee ylöspäin liikkeitä. Ei oo kipeytynyt ainakaan nyt treenistä se olkapää.

Kappas sattui. :D hyvä ettei kipeydy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä :DD Niilo22 on kyl kova 😁

On.:D ei se paljoa vaatinut että tuli meemiksi. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On.:D ei se paljoa vaatinut että tuli meemiksi. :D

Ootko sä kattonut sen videoita ikinä muuten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmm mielenkiintoista. :D joku väittää ettei miehillä voi olla pitkää tukkaa. :D

Joo aika hassu väite, kyllä mun mielestä voi olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. :D mites ne biisit sitten laulatko niitä hevisti vai soitat?

Soitan enemmänkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko sä kattonut sen videoita ikinä muuten?

Olen varmasti joskus. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo aika hassu väite, kyllä mun mielestä voi olla.

Itsekin mietin kun olen nähnyt miehillä useastikin pitkää tukkaa. 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nimenomaan heteromiehillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soitan enemmänkin

Pitäisi itse keksiä ne sanat. Hitsi kun ei vaan ole aikaa millekään. Teen aika pitkää päivää sellaista 10-12h.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi itse keksiä ne sanat. Hitsi kun ei vaan ole aikaa millekään. Teen aika pitkää päivää sellaista 10-12h.

Joo sitten kun on jaksamista ja aikaa. Onpa pitkää päivää, kai saat kunnon korvauksen siitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Ja tuokin on tuollainen asia et jos itse sellasta haluun kokeilla ja tykkään siitä niin sanokoot joku mitä sanoo :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sitten kun on jaksamista ja aikaa. Onpa pitkää päivää, kai saat kunnon korvauksen siitä?

Ihan itse haluan ja kun olen niin tunnollinen niin sitten se on vain niin oltava. Pitää olla mukana vaikka kipeänäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Ja tuokin on tuollainen asia et jos itse sellasta haluun kokeilla ja tykkään siitä niin sanokoot joku mitä sanoo :D

Niin itsehän tekee mitä haluaa. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan itse haluan ja kun olen niin tunnollinen niin sitten se on vain niin oltava. Pitää olla mukana vaikka kipeänäkin.

Kunhan muistat huilatakin ja päästää välillä töistä irti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan muistat huilatakin ja päästää välillä töistä irti.

En oikein kerkeä. Tämä on ainutta vapaa-aikaa mitä on. Ilta ehkä 2-4h. Joskus ei tuonkaan vertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikein kerkeä. Tämä on ainutta vapaa-aikaa mitä on. Ilta ehkä 2-4h. Joskus ei tuonkaan vertaa.

No kuin pitkää sul jatkuu noin? Vaikka tuntuu et jaksaisit ni ei se välttämättä niin oo, keho kyl sopeutuu ja tuntuu et jaksat mut jossain kohtaa se ei enää kestä ja väsyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omapahan on valintani.:D en ainakaan kerkeä paljoa ajattelemaan tai ahdistumaan kun ei ole aikaa sillekään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvostan paljon et käytät vähää vapaa-aikaasi jutteluun kanssani. Merkitsee mulle paljon 💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuin pitkää sul jatkuu noin? Vaikka tuntuu et jaksaisit ni ei se välttämättä niin oo, keho kyl sopeutuu ja tuntuu et jaksat mut jossain kohtaa se ei enää kestä ja väsyt.

Kesälle asti ainakin. Niin voi olla että en jossain vaiheessa jaksa enää. Pitää jostain yrittää karsia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omapahan on valintani.:D en ainakaan kerkeä paljoa ajattelemaan tai ahdistumaan kun ei ole aikaa sillekään.

No joo mut mitäs jos palat loppuun? Sitten se mielikin väsyy ja ahdistuu :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo mut mitäs jos palat loppuun? Sitten se mielikin väsyy ja ahdistuu :/

Sitten palan. Minkä sille voi. Ehkä en vain ollut tarpeeksi jaksava sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesälle asti ainakin. Niin voi olla että en jossain vaiheessa jaksa enää. Pitää jostain yrittää karsia.

No olethan sinä nuori. Mut olin mäkin kun alotin koulusta valmistumisen jäljeen työn ja sitä tehtiikin puol vuotta pitkää päivää. Kyl mä koen et paloin henkisesti loppuun kun sitä ennen olin stressanut opinnäytetyön kanssa ja sen esittelyn jälkeen sitten suoraan töihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten palan. Minkä sille voi. Ehkä en vain ollut tarpeeksi jaksava sitten.

No kunhan esitin huoleni.😔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvostan paljon et käytät vähää vapaa-aikaasi jutteluun kanssani. Merkitsee mulle paljon 💖

Käytän tietysti. En ole kerennyt edes pleikkariakaan pelaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olethan sinä nuori. Mut olin mäkin kun alotin koulusta valmistumisen jäljeen työn ja sitä tehtiikin puol vuotta pitkää päivää. Kyl mä koen et paloin henkisesti loppuun kun sitä ennen olin stressanut opinnäytetyön kanssa ja sen esittelyn jälkeen sitten suoraan töihin.

Olet sinäkin. Eihän meillä kauheasti ikäeroa olekaan. Koitan vain jaksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kunhan esitin huoleni.😔

Ymmärrän sen ja arvostan sitä paljon että huolehdit. Yritän jaksaa ja koitan karsia ylimääräisiä asioita että jaksaisin paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytän tietysti. En ole kerennyt edes pleikkariakaan pelaamaan.

Tosta tuli mieleen et haluisin kokeilla sellasia VR laseja pleikkarilla :D maksaa vaan aika paljon sellaset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosta tuli mieleen et haluisin kokeilla sellasia VR laseja pleikkarilla :D maksaa vaan aika paljon sellaset.

Ne voisi olla ihan kivat varmasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sinäkin. Eihän meillä kauheasti ikäeroa olekaan. Koitan vain jaksaa.

Tai siis ois mullakin mahdollisuus tehdä pitkää päivää mut kyl mä myös tiedostan et mun pitää ottaa aikaa itselleni et mieli pysyy virkeänä. Ihan just tällä viikol on sellanen tilanne ja eilen teinkin pitkään mut tänään ihan normaalin päivän. Loppuviikko menee pitkiä päivä sitten ja täytyy olla energiaa et saadan juttuja valmiiksi kun deadlinejäkin on jo ensi viikoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai siis ois mullakin mahdollisuus tehdä pitkää päivää mut kyl mä myös tiedostan et mun pitää ottaa aikaa itselleni et mieli pysyy virkeänä. Ihan just tällä viikol on sellanen tilanne ja eilen teinkin pitkään mut tänään ihan normaalin päivän. Loppuviikko menee pitkiä päivä sitten ja täytyy olla energiaa et saadan juttuja valmiiksi kun deadlinejäkin on jo ensi viikoksi.

Niinhän se on. Itse vain olen sellainen että kaikessa mukana tai on ulkona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän sen ja arvostan sitä paljon että huolehdit. Yritän jaksaa ja koitan karsia ylimääräisiä asioita että jaksaisin paremmin.

Ja tälleen omassa asemassa tullut mietittyä paljon tehokkuutta työteossa. Onko tehokkaampaa jos tehdään esim 6 tunnin päivä tehokkaasti vai 8 tunnin päivää joka puuduttaa sitten kaavamaisuudellaan. Oon huomannut et kannattaa antaa työntekijöiden vaikuttaa itse vähän työaikoihinsa kunhan antaa tietyt aikataulut mihin mennessä asiat pitää tehdä. No nää vaan tällasia omia mietintöjä mitä tulee pyöriteltyä jotta sais edistettyä tehokkuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on. Itse vain olen sellainen että kaikessa mukana tai on ulkona.

Tiedän, mulla on ihan sama. Kyl mä oon tosi innoissani tästä mitä teen ja haluisin tehdä ja olla mukana enkä haluisi et muut tekee asioitani. Koen etten olen mukana muuten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tälleen omassa asemassa tullut mietittyä paljon tehokkuutta työteossa. Onko tehokkaampaa jos tehdään esim 6 tunnin päivä tehokkaasti vai 8 tunnin päivää joka puuduttaa sitten kaavamaisuudellaan. Oon huomannut et kannattaa antaa työntekijöiden vaikuttaa itse vähän työaikoihinsa kunhan antaa tietyt aikataulut mihin mennessä asiat pitää tehdä. No nää vaan tällasia omia mietintöjä mitä tulee pyöriteltyä jotta sais edistettyä tehokkuutta.

Niinhän se yleensä onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän, mulla on ihan sama. Kyl mä oon tosi innoissani tästä mitä teen ja haluisin tehdä ja olla mukana enkä haluisi et muut tekee asioitani. Koen etten olen mukana muuten.

On vain niin ärsyttävää koko ajan yrittää ja olla mukana vaikka väkisinkin kaikessa vaikka ei sitten jaksaisikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vain niin ärsyttävää koko ajan yrittää ja olla mukana vaikka väkisinkin kaikessa vaikka ei sitten jaksaisikaan.

Musta sekin on osa sitä hyvää itsetuntoa et osaa tavallaan tehdä osansa niin hyvin kuin voi ja todeta et se riittää. On siinä oppimista mullakin viel.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Musta sekin on osa sitä hyvää itsetuntoa et osaa tavallaan tehdä osansa niin hyvin kuin voi ja todeta et se riittää. On siinä oppimista mullakin viel.

Niin kai. Jos vain sanoo ettei tänään jaksakaan. Kaikki ylimääräinen jää pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kai. Jos vain sanoo ettei tänään jaksakaan. Kaikki ylimääräinen jää pois.

Toteaa että tänään riittää tämä. Pitäisi vain hyväksyä ettei kaikessa voi olla mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toteaa että tänään riittää tämä. Pitäisi vain hyväksyä ettei kaikessa voi olla mukana.

Niin. Mutta työntekijänähän olet tosi hyvä kun asenteesi on tuo. Palkkaisin ehdottomasti :D Ja kun oot tuollainen samanlainen kuin mä tuonkin suhteen et haluut olla mukana niin tehtäväksi saisit sellaisen homman missä vastuu on pitkälti sulla. Uskon et sellainen sopisi tosi hyvin sulle missä saisit paljon suunnitella ja vastata itse omasta ajankäytöstäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Mutta työntekijänähän olet tosi hyvä kun asenteesi on tuo. Palkkaisin ehdottomasti :D Ja kun oot tuollainen samanlainen kuin mä tuonkin suhteen et haluut olla mukana niin tehtäväksi saisit sellaisen homman missä vastuu on pitkälti sulla. Uskon et sellainen sopisi tosi hyvin sulle missä saisit paljon suunnitella ja vastata itse omasta ajankäytöstäsi.

Tiedän ja usein olenkin niin mutta kun on vain aika kuormittavaa kaikki tällä hetkellä. Nytkin pitäisi olla jo nukkumassa mutta haluan mielummin tuulettaa aivoja valvomalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän ja usein olenkin niin mutta kun on vain aika kuormittavaa kaikki tällä hetkellä. Nytkin pitäisi olla jo nukkumassa mutta haluan mielummin tuulettaa aivoja valvomalla.

Nii eli oisko se kuitenki niin et teet liikaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai olen siis mukana kaikessa työssä ihan kokonaan mutta kaikki ylimääräinen voisi karsiutua siitä ympäriltä. Kun pelkään sitä että jään ulkopuoliseksi jos en ole kaikessa mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii eli oisko se kuitenki niin et teet liikaa?

Varmaan teen. Pitäisi vain osata vähentää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai olen siis mukana kaikessa työssä ihan kokonaan mutta kaikki ylimääräinen voisi karsiutua siitä ympäriltä. Kun pelkään sitä että jään ulkopuoliseksi jos en ole kaikessa mukana.

Pelkäätkö et menetät sitten työn jos et tee pitkää päivää vai mitä tarkotat ulkopuoleisuudella? Ja jos haluut jo nukkumaan ni sano vaan voidaan jatkaa huomennakin juttelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkäätkö et menetät sitten työn jos et tee pitkää päivää vai mitä tarkotat ulkopuoleisuudella? Ja jos haluut jo nukkumaan ni sano vaan voidaan jatkaa huomennakin juttelua.

Varmaan taas niihin ihmissuhteisiin liittyen. En halua olla ulkopuolinen ja siksi ajattelen että täytyy osallistua kaikkeen. Voisin rueta nukkumaankin varmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan taas niihin ihmissuhteisiin liittyen. En halua olla ulkopuolinen ja siksi ajattelen että täytyy osallistua kaikkeen. Voisin rueta nukkumaankin varmaan.

Tekeekö ne muut sitten yhtä paljon? Joo käy vaan hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekeekö ne muut sitten yhtä paljon? Joo käy vaan hyvää yötä.

Ei ne ihan yhtä paljoa. Pitää vaan itse opetella se että en voi aina mennä samalla tavalla jos ei jaksaminen riitä. Kivaa keskiviikkoa sinne. Tuli muuten mieleen jos palkkaisit minut niin onko siellä sitten naisia töissä ollenkaan? Ja jos minut niin voit ajatella että palkkaisitko itsesi kun ollaan aika samanlaisia. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne ihan yhtä paljoa. Pitää vaan itse opetella se että en voi aina mennä samalla tavalla jos ei jaksaminen riitä. Kivaa keskiviikkoa sinne. Tuli muuten mieleen jos palkkaisit minut niin onko siellä sitten naisia töissä ollenkaan? Ja jos minut niin voit ajatella että palkkaisitko itsesi kun ollaan aika samanlaisia. :D

Kivaa keskiviikkoa, vastailen myöhemmin enemmän :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo riippuu tietysti hommasta palkkaisinko itseni vai en :D ei ole naisia töissä. Mut ihan hyvin omaan tehtävääni voisin sut palkata, tiedän oisit hyvä siinä :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kaikki hyvin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kaikki hyvin?

Kiitos vaan. Sää tiiät kyl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo riippuu tietysti hommasta palkkaisinko itseni vai en :D ei ole naisia töissä. Mut ihan hyvin omaan tehtävääni voisin sut palkata, tiedän oisit hyvä siinä :D

Tiedä sitä uskoisivatko minua jos siellä ei naisia olekaan. :D osaisin varmasti jotain tehdä ehkä ainakin istua toimistossa jos ei muuta. :D sinut olisi hauska nähdä minun tehtävässä ainut vaan että tarvitsee koulutuksen. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko kaikki hyvin?

On ihan hyvin vaikka väsynyt olo. Jospa vielä pari päivää jaksaa. Entä siellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedä sitä uskoisivatko minua jos siellä ei naisia olekaan. :D osaisin varmasti jotain tehdä ehkä ainakin istua toimistossa jos ei muuta. :D sinut olisi hauska nähdä minun tehtävässä ainut vaan että tarvitsee koulutuksen. :D

Nii, en osaisi siinä tehdä mitää siinä työssäsi :/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ihan hyvin vaikka väsynyt olo. Jospa vielä pari päivää jaksaa. Entä siellä

No joo. Väsyttää ja koskee olkapäähän kun ei se ehdi saada ikinä lepoa. Aika uupunut olo .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii, en osaisi siinä tehdä mitää siinä työssäsi :/

No osaisit varmasti ei se nyt niin vaikeaa ole. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo. Väsyttää ja koskee olkapäähän kun ei se ehdi saada ikinä lepoa. Aika uupunut olo .

Oletko ollut nyt nostamatta sitä ylös?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ollut nyt nostamatta sitä ylös?

Olen treenaamisen suhteen mut tänää piti tehdä lumityöt ja eilen piti työssä kostella tavaraa ylös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen treenaamisen suhteen mut tänää piti tehdä lumityöt ja eilen piti työssä kostella tavaraa ylös.

Oletko sitä teippaamista kokeillut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sitä teippaamista kokeillut?

En ole vielä. Pitäs pyytää jotakuta teippaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vielä. Pitäs pyytää jotakuta teippaamaan.

Onko sinulla nainen siellä? Pyydä sitä tekemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On minullakin väsynyt. Koitetaan vaan jaksaa vaikkei jaksaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla nainen siellä? Pyydä sitä tekemään.

Niin täytyy sitä sitten pyytää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin täytyy sitä sitten pyytää

Niin. Hitsi kun on niin hankalaa minun suhteessa.

• Anonyymi

En tiedä jotenkin vain tuntuu siltä ettei tiedä kauan enää kestää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä jotenkin vain tuntuu siltä ettei tiedä kauan enää kestää.

Siis teidän suhde? Mikä siinä on sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis teidän suhde? Mikä siinä on sitten?

Toisella on vain hankalaa elämänsä kanssa. Minulla ei ole mitään ongelmaa vaan yritän kuunnella ja auttaa toista niin ei hän halua ottaa apua vastaan vaan aina kokee minussa olevan vikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisella on vain hankalaa elämänsä kanssa. Minulla ei ole mitään ongelmaa vaan yritän kuunnella ja auttaa toista niin ei hän halua ottaa apua vastaan vaan aina kokee minussa olevan vikaa.

Okei joo eli se sama ongelma ku ennenkin. Ikävää kun eihän sille minkään voi jos toinen ei apua halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee vain se olo että kaikki se hyväntahtoisuus ja oma apuni ei kelpaa hänelle. Hän torjuu kaiken ja ajattelee oman pahan olon aiheutuvan minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee vain se olo että kaikki se hyväntahtoisuus ja oma apuni ei kelpaa hänelle. Hän torjuu kaiken ja ajattelee oman pahan olon aiheutuvan minusta.

Onpa inhottavaa et niin ajattelee. Eihän se sinun syy ole mitenkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei joo eli se sama ongelma ku ennenkin. Ikävää kun eihän sille minkään voi jos toinen ei apua halua.

Ehdotan hänelle kaikkea ja hän ei halua tehdä mitään sille. Sanon että se ajatus on vain itsessäsi kun ajattelet niin eikä minussa. Hän kuvittelee ja ajattelee ihan omalla tavallaan miten minä voisin ajatella tietämättä mitä ajattelen eikä sitten kuuntele kun sanon mitä oikeasti ajattelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdotan hänelle kaikkea ja hän ei halua tehdä mitään sille. Sanon että se ajatus on vain itsessäsi kun ajattelet niin eikä minussa. Hän kuvittelee ja ajattelee ihan omalla tavallaan miten minä voisin ajatella tietämättä mitä ajattelen eikä sitten kuuntele kun sanon mitä oikeasti ajattelen.

Ei kyllä kivaa tuollainen. Paljon helmpompi hänen olisi vain kysyä mitä ajattelet eikä olettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa inhottavaa et niin ajattelee. Eihän se sinun syy ole mitenkään.

Hänellä on itsellään ongelmia itsetunnon kanssa ja lopulta hän sanoo että pärjää ilman minua helposti. Minulla ei kuulema ole hänelle mitään painoarvoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä on itsellään ongelmia itsetunnon kanssa ja lopulta hän sanoo että pärjää ilman minua helposti. Minulla ei kuulema ole hänelle mitään painoarvoa.

Hän sanoo että tekee kaiken minun eteen ja sitten kun tekee ja olen kiitollinen esimerkiksi siis kotitöiden tekemisestä niin se ei kuulema riitä että olen vain kiitollinen. Ja parhaillaan hän sanoo minun sanan päälle ettet ole kiitollinen en usko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas ikävästi sanottu, ai ei painoarvoa ollenkaan? 😳 en kyl itse voisi sanoa niin ikinä enkä pärjäisikään yksinään. Mulle sulla on painoarvoa ja olet tärkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän sanoo että tekee kaiken minun eteen ja sitten kun tekee ja olen kiitollinen esimerkiksi siis kotitöiden tekemisestä niin se ei kuulema riitä että olen vain kiitollinen. Ja parhaillaan hän sanoo minun sanan päälle ettet ole kiitollinen en usko.

On vain niin negatiivista tuo ajattelu ja heti ajatellaan pahimpaa mahdollista. Kun olen sanonut hänelle että apua on saatavilla ja muuta niin hän on niin jäärä ettei hae apua. Sitten saan väsyneenä kuunnella tuota kun hän on vain niin pettynyt minuun vaikka en edes tee mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa joo siltä et itsetunnon kanssa hänellä on ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpas ikävästi sanottu, ai ei painoarvoa ollenkaan? 😳 en kyl itse voisi sanoa niin ikinä enkä pärjäisikään yksinään. Mulle sulla on painoarvoa ja olet tärkeä.

Minun sanat on vain yhtä tyhjän kanssa hänelle. :( hän ei usko muita kuin omia keksittyjä totuuksia. Olet sinäkin tärkeä ja on painoarvoa minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa joo siltä et itsetunnon kanssa hänellä on ongelmia.

Mitä minä voin tehdä? Toinen ei halua itsessään nähdä mitään vikaa vaan kokee olevansa aina oikeassa. On vain niin syvällä jossain ajatuksessa että viat on heikkoutta ja niitä ei voi olla vaikka hänen pitäisi vain hakea apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä minä voin tehdä? Toinen ei halua itsessään nähdä mitään vikaa vaan kokee olevansa aina oikeassa. On vain niin syvällä jossain ajatuksessa että viat on heikkoutta ja niitä ei voi olla vaikka hänen pitäisi vain hakea apua.

Mä just sitä jäin miettimään mitä voisi tehdä. Tosi hankalaahan se on tuollainen sitten saada ymmärtämään et hänkään ei ole täydellinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vain ajatellut että välitän hänestä ja että voin auttaa häntä. Autan usein pyytämättä mitään vastapalveluksia mielelläni. Hän vaatii kaikelle tekemiselleen vastapalvelusta. Hän ei tee sitä sen takia että välittäisi minusta vaan sen takia että kokee velvollisuutta tehdä niin. Keskustelu hänen kanssaan on vaikeaa kun ei hän suostu kuuntelemaan minua yhtään. Pelkkää riitelyä ja minun syyttämistä se aina on. Kiertää nämä asiat samaa kehää koska hän ei suostu näkemään minua eikä suostu myöntämään mitään tai sitä että voisi saada apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä just sitä jäin miettimään mitä voisi tehdä. Tosi hankalaahan se on tuollainen sitten saada ymmärtämään et hänkään ei ole täydellinen.

En tiedä miten täydellisenä itseään pitää ainakin virheettömänä pitää itseään. Usein sanoo sen että on paskaa elämänsä muttei itseään sellaiseksi koskaan. Tämä on vain huono koska hänen pitäisi näitä asioita miettiä eikä minun. Hänen pitäisi näitä tajuta. Hän ei mieti tai tajua tai näe sitä ja se on ongelma. On vain niin pinttynyt yhteen ja samaan ajatukseen ettei näe muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä miten täydellisenä itseään pitää ainakin virheettömänä pitää itseään. Usein sanoo sen että on paskaa elämänsä muttei itseään sellaiseksi koskaan. Tämä on vain huono koska hänen pitäisi näitä asioita miettiä eikä minun. Hänen pitäisi näitä tajuta. Hän ei mieti tai tajua tai näe sitä ja se on ongelma. On vain niin pinttynyt yhteen ja samaan ajatukseen ettei näe muuta.

Koetko sitten niin et sun pitäisi aina myötäillä ja miellyttää häntä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetko sitten niin et sun pitäisi aina myötäillä ja miellyttää häntä?

En koe niin. Sanon mitä ajattelen. Itse joudun usein pyytämään vaikka lähelläoloakin erikseen. Ja jos hän sitä minulle antaa niin sitten hän vaatii minulta vastapalvelusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vain ajatellut että välitän hänestä ja että voin auttaa häntä. Autan usein pyytämättä mitään vastapalveluksia mielelläni. Hän vaatii kaikelle tekemiselleen vastapalvelusta. Hän ei tee sitä sen takia että välittäisi minusta vaan sen takia että kokee velvollisuutta tehdä niin. Keskustelu hänen kanssaan on vaikeaa kun ei hän suostu kuuntelemaan minua yhtään. Pelkkää riitelyä ja minun syyttämistä se aina on. Kiertää nämä asiat samaa kehää koska hän ei suostu näkemään minua eikä suostu myöntämään mitään tai sitä että voisi saada apua.

Hankala tilanne kun ei suostu kuuntelemaan :/ onko tuo sitten pelkkää itsetunnon heikkoutta vai jotain muuta. Eihän tuo noin voi jatkua et aina sun pitää alistua hänen tahtoonsa, en usko et hänen käytöksensä siten ainakaan tulee muuttumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koe niin. Sanon mitä ajattelen. Itse joudun usein pyytämään vaikka lähelläoloakin erikseen. Ja jos hän sitä minulle antaa niin sitten hän vaatii minulta vastapalvelusta.

Tai tarkotin et koetko et hän olettaa noita asioita sulta? Voisinpa sua halata tärkeä ystävä, älä ainakaan ajattele ettet ois tärkeä. Hän ei vaan sitä osaa näyttää mut varmaan olet tärkeä hänellekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hankala tilanne kun ei suostu kuuntelemaan :/ onko tuo sitten pelkkää itsetunnon heikkoutta vai jotain muuta. Eihän tuo noin voi jatkua et aina sun pitää alistua hänen tahtoonsa, en usko et hänen käytöksensä siten ainakaan tulee muuttumaan.

Minulta vain loppuu työkalut. En osaa korjata tuollaista. Hän koittaa aina sanoillaan saada minut näyttämään syylliseltä kaikkeen ja jopa omaan huonoon oloonsa. Sekin häntä varmasti ärsyttää kun sanon kaikelle tuollaiselle puheelle ettei se johdu minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta vain loppuu työkalut. En osaa korjata tuollaista. Hän koittaa aina sanoillaan saada minut näyttämään syylliseltä kaikkeen ja jopa omaan huonoon oloonsa. Sekin häntä varmasti ärsyttää kun sanon kaikelle tuollaiselle puheelle ettei se johdu minusta.

Hyvä kun sanotkin. Et ole syyllinen mihinkään tuohon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai tarkotin et koetko et hän olettaa noita asioita sulta? Voisinpa sua halata tärkeä ystävä, älä ainakaan ajattele ettet ois tärkeä. Hän ei vaan sitä osaa näyttää mut varmaan olet tärkeä hänellekin.

Hän kokee että hänellä on kaikki paitsi se mitä naisesta nyt iloa on miehelle. Ei hän oikein muun takia varmaan olekaan kanssani. Kiitos noista sanoista tärkeä ystävä. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän kokee että hänellä on kaikki paitsi se mitä naisesta nyt iloa on miehelle. Ei hän oikein muun takia varmaan olekaan kanssani. Kiitos noista sanoista tärkeä ystävä. <3

<3
        Itse koen kyllä et nainen on miehelle suhteessa toinen puoliskoni keneen voin tukeutua ja kuka voi tukeutua muhun. Tai itse joskus pelkään olenko sitten jo liikaa sellainen et haluan kuulla naisen mielipidettä voinko olla parempi hänelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<3
        Itse koen kyllä et nainen on miehelle suhteessa toinen puoliskoni keneen voin tukeutua ja kuka voi tukeutua muhun. Tai itse joskus pelkään olenko sitten jo liikaa sellainen et haluan kuulla naisen mielipidettä voinko olla parempi hänelle.

Niin sen kuuluisikin olla. Tai no jotkut määrittää parisuhteensa omalla tavallaan pelkän alapään voimalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sen kuuluisikin olla. Tai no jotkut määrittää parisuhteensa omalla tavallaan pelkän alapään voimalla.

Inhottavaa vain se että ei vain ole tasapainossa se että hänen pitäisi katsoa itseensä ja tehdä töitä itsensä eteen. Minäkin painin itseni kanssa monet kerrat tiedät senkin kun ollaan puhuttu. Sen pitäisi lähteä itsestään eikä muita syyttämällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<3

Pitäisi rueta ehkä nukkumaan. :D hitsi kun on taas lyhyet unet tulossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inhottavaa vain se että ei vain ole tasapainossa se että hänen pitäisi katsoa itseensä ja tehdä töitä itsensä eteen. Minäkin painin itseni kanssa monet kerrat tiedät senkin kun ollaan puhuttu. Sen pitäisi lähteä itsestään eikä muita syyttämällä.

Niin pitäisikin, hänestä itsestään sen muutoksen pitää lähteä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi rueta ehkä nukkumaan. :D hitsi kun on taas lyhyet unet tulossa.

Joo kannattaa käydä. Meillä sanotaan muuten ruveta, ei rueta :D tai ikinä ennen en oo nähnyt noin sitä kirjotettavan. Öitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kannattaa käydä. Meillä sanotaan muuten ruveta, ei rueta :D tai ikinä ennen en oo nähnyt noin sitä kirjotettavan. Öitä

Ai. :D on niin pieni sana etten koskaan kiinnittänyt huomioita sen kirjoittamiseen ja en missään virallisissa teksteissä käyttäisi tuota. :D ehkä se sitten on joku murresanakin täällä "pohjoisen" viimassa. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai. :D on niin pieni sana etten koskaan kiinnittänyt huomioita sen kirjoittamiseen ja en missään virallisissa teksteissä käyttäisi tuota. :D ehkä se sitten on joku murresanakin täällä "pohjoisen" viimassa. :D

Ihan hauska se on :D ois täälläkin varmaan sanoja mitkä on hassuja jos siellä sanoisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan hauska se on :D ois täälläkin varmaan sanoja mitkä on hassuja jos siellä sanoisi.

Niin varmaan olisi. :D

• Joskus haluaisin semmoisen kellon joka tappaa tietyllä sekunnilla . t:leskenä 3

vuotta

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      34
      2755
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2591
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2564
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      96
      2094
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      40
      1961
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      313
      1742
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1526
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1388
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1158
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      27
      1123
    Aihe