Onko kellääääääääääään omalla pihalla skeitti ramppeja tai jotain sinne päin.
onko kellään omalla pihalla skeitti ramppeja??????????????????????????????????????????????
36
4688
Vastaukset
- skeittaajako?
Tosta kysymyksestä selviää paremmin vähentämällä kysymysmerkkejä(? jos joku ei tiedä)
ei oo ramppeja mut reili on kyllä varastossa....se o mun ja kavereiden, tai siis sitte ku mä'ki osaan... - :)
kyllä, on mun kaverinki pihalla skeittiramppi...mutta minä en oo kovin hyvä sinä...oon alottanu vasta
- tony hawk
olen rakentamassa juuri sellaisra!
- Jopas
Joo löyty, löytyy myös oma halli sekä sisä ramppi ja boxit ja ditsit sekä reilit.
Ulkona on jotain pientä.
Halli on noin 1000neliötä.- sukka
mitä kaikkee löytyy siitä hallista. ja missä se sijaitsee???
- element
sukka kirjoitti:
mitä kaikkee löytyy siitä hallista. ja missä se sijaitsee???
mulla on 3 ramppii pihalla 2 ditsii 7 reilii ja 3 sellast juttuu mis on rappuset ja reili
- ä
missä se sijaitsee
- Scoottaaja
Missä päin asut???
- Anonyymi
2022
joo meillä on sellane ehkä yks kolmasosa paippi, aika huippu
minä meiden pihalle rakensin pikku skeittiparkin siinä on grindi box,manu box,hyppyri,mäki ja semmoinen vastaramppi.
- Anonyymi
Paljonko makso
- sxaxsaxaxa
¨mul on
- adssdfsf
mini-ramppi on
- Ladyharri
Mulla on keltainen dildo perseessä!
- Skate my life
Mulla on mini half pipe ja sitten kicker ja reili :D
- ä
mulla on takapihalla itte tehdyt rampit siellä käy noin100 tyyppiä päivässä
siellä on kaks rappus reiliä ja 3 boxia kaks hyppyriä 1 iso mäki viressä on itte tehdyt hiekka rammpit pyärille jossa kä noin 85 ihmistä päivässä siellä on mäki vauhdin ottoon ja paljon möykkyjä josta voi hyppiä ja me rakennetaan nyt täys kokosta half pipea!
ei maksa mitään!- kerroppa (;;
missä se on??
- Scoottaaja
Missä päin ne on
- Haista
Scoottaaja kirjoitti:
Missä päin ne on
Vitun skuuttaaja
- skede mies
mul on manu box box miniramppi reilei ja spotteja bankkeja wallridejä mun autotallissa siel on mun oma parkki mulle ja mun kaikille kamuille
- ah ah mies
mulla on punane kondomi pallissa
- jokurandomtyttö
Rakensin viimekesän oman halfpipen takapihalle(::
Pääosin käyn parkeissa skeittaamas.. - fffw
mull on halfpipe (jätti) reilejä pyrädi ymms kuhmossa
- minä-ä-ä-ä
Kuhmo on paska paikka... t. kuhmolainen ::DDDD
- mökö...247
ei oo mitään ramppei :( mut tänne Kuhmoon vois tulla skede ramppei! Hei kaikki kuhmolaiset ;D
- kuhmolainen kakkakas
No Heippulis keikkulis!
- 1 pus 1 on 1
mä atelin rakentaa en tiedä paljon maksa mutt isi autaa ja sano että se osaa
- makrkku
bemmi
- -
Mulla ainakin on, omalla takapihalla. Joka viikko siellä käy uusia skeittareita vetämässä ja filmaamassa temppuja. Mm. viime viikolla kävi Bam Margera ja Steve Caballero. Vedettiin kunnon sessarit.
- Skeittari3
Onko kellään ramppien teko ohjeita???
- skeittiari3
siis rakennus ohjeita
- bmxer
mul on mini 2 boxii 2 reilii 4 kikkerii ja sit viä semmone toiseen päähän korkeneva boxi :)
- SkateLohja
2 pitkää manu boxii 1 nouseva manu boxi kaari miniditsi bankki 3 reilii ja kiva droppi... Siinä meidä pihal si kiva skedee koko kesä :)
- skeittaajaa
mulla on semmonen 8metrii pitkä ja 3metrii levee skeitti parkki taka pihalla siinä on vaan joku troppi sitte rappuset reili ja jotai muuta
- ihminen2222212
mulla on half pipe kato vaik kirjota googleen miska korpi
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631503Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271365Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701308Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2171181- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että282946IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel307943