onko kellään omalla pihalla skeitti ramppeja??????????????????????????????????????????????

tino HAWK

Onko kellääääääääääään omalla pihalla skeitti ramppeja tai jotain sinne päin.

35

2663

Vastaukset

• Tosta kysymyksestä selviää paremmin vähentämällä kysymysmerkkejä(? jos joku ei tiedä)
    ei oo ramppeja mut reili on kyllä varastossa....se o mun ja kavereiden, tai siis sitte ku mä'ki osaan...

• kyllä, on mun kaverinki pihalla skeittiramppi...mutta minä en oo kovin hyvä sinä...oon alottanu vasta

• olen rakentamassa juuri sellaisra!

• Joo löyty, löytyy myös oma halli sekä sisä ramppi ja boxit ja ditsit sekä reilit.
    Ulkona on jotain pientä.
    Halli on noin 1000neliötä.

• mitä kaikkee löytyy siitä hallista. ja missä se sijaitsee???

• sukka kirjoitti:

mitä kaikkee löytyy siitä hallista. ja missä se sijaitsee???

mulla on 3 ramppii pihalla 2 ditsii 7 reilii ja 3 sellast juttuu mis on rappuset ja reili

• missä se sijaitsee

• Missä päin asut???

• joo meillä on sellane ehkä yks kolmasosa paippi, aika huippu

• minä meiden pihalle rakensin pikku skeittiparkin siinä on grindi box,manu box,hyppyri,mäki ja semmoinen vastaramppi.

• Paljonko makso

• ¨mul on

• mini-ramppi on

• Mulla on keltainen dildo perseessä!

• Mulla on mini half pipe ja sitten kicker ja reili :D

• mulla on takapihalla itte tehdyt rampit siellä käy noin100 tyyppiä päivässä
    siellä on kaks rappus reiliä ja 3 boxia kaks hyppyriä 1 iso mäki viressä on itte tehdyt hiekka rammpit pyärille jossa kä noin 85 ihmistä päivässä siellä on mäki vauhdin ottoon ja paljon möykkyjä josta voi hyppiä ja me rakennetaan nyt täys kokosta half pipea!

ei maksa mitään!

• missä se on??

• Missä päin ne on

• Scoottaaja kirjoitti:

Missä päin ne on

Vitun skuuttaaja

• mul on manu box box miniramppi reilei ja spotteja bankkeja wallridejä mun autotallissa siel on mun oma parkki mulle ja mun kaikille kamuille

• mulla on punane kondomi pallissa

• Rakensin viimekesän oman halfpipen takapihalle(::
    Pääosin käyn parkeissa skeittaamas..

• mull on halfpipe (jätti) reilejä pyrädi ymms kuhmossa

• Kuhmo on paska paikka... t. kuhmolainen ::DDDD

• ei oo mitään ramppei :( mut tänne Kuhmoon vois tulla skede ramppei! Hei kaikki kuhmolaiset ;D

• No Heippulis keikkulis!

• mä atelin rakentaa en tiedä paljon maksa mutt isi autaa ja sano että se osaa

• bemmi

• Mulla ainakin on, omalla takapihalla. Joka viikko siellä käy uusia skeittareita vetämässä ja filmaamassa temppuja. Mm. viime viikolla kävi Bam Margera ja Steve Caballero. Vedettiin kunnon sessarit.

• Onko kellään ramppien teko ohjeita???

• siis rakennus ohjeita

• mul on mini 2 boxii 2 reilii 4 kikkerii ja sit viä semmone toiseen päähän korkeneva boxi :)

• 2 pitkää manu boxii 1 nouseva manu boxi kaari miniditsi bankki 3 reilii ja kiva droppi... Siinä meidä pihal si kiva skedee koko kesä :)

• mulla on semmonen 8metrii pitkä ja 3metrii levee skeitti parkki taka pihalla siinä on vaan joku troppi sitte rappuset reili ja jotai muuta

• mulla on half pipe kato vaik kirjota googleen miska korpi

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Jälleennäkeminen turvasalissa! Sofia Belórf ja Niko-rakas kuulevat huomenna syytteet kohutussa huumejutussa - uutta tietoa Sofian rikosepäilyistä!
  • 17-vuotta nuoremman missikaunottaren kanssa seurusteleva Mikko Leppilampi: Tämän takia vaikenen suhteesta!
  • Rakastui työkaveriinsa! Tässä on Toni Niemisen uusi yksinhuoltajarakas – paparazzikuva!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erika ja viisuvalinta

Cicciolina todella reipas ja mukaansatempaava esitys. Toivottavasti Erika pääsee kisoihin mukaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maailman menoa
    128
    3950
  2. Hengityssuoja, viruksia vastaan. Ihan pelleilyäkö?

Kuulemma hengityssuojaimet ovat loppuneet niin apteekeista kuin tukkureiltakin, kertoo Hesari. "Hengityssuojaimet loppuivat tukkureilta ja monista ap
    Maailman menoa
    93
    3744
  3. Coronavirus-hysteria

Mihinkähän mittakaavoihin tuo hysteria pääsee? Luuletteko, että kohta vaikkapa bussilastillinen tyhjenee jonkun yskäistyä seuraavassa etapissa? Entä m
    Maailman menoa
    84
    2252
  4. Seinäjoella jälleen kuolonkolari

Kyllä eikö näitä teitä saada sellaiseen kuntoon, että ihmiset (jotka on pakotettu käymään töissä) voisivat taittaa taivaltaan ilman järjetöntä kuolema
    Seinäjoki
    30
    1050
  5. Tampereella tapetaan.

Keski-ikäinen mies löytyi murhattuna Tampereella – verta vuotava tekijä karkuteillä, poliisi varoittaa vaarallisuudesta
    Tampere
    32
    475