Missä Harmis?

Onko kukaan nähnyt äijän kirjoituksia?

Onko se laitettu linnaan? 😄

Yleensä se sentään jotain vastaa mun provoihin...😁

62

458

Vastaukset 62

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos se on löytänyt naisen itselleen ja vankila on iisii ehkä se tamppaa mattoja juuri nyt tai opettelee naisensa edessä asentoon ja kantspäät yhteen ja käsi lippaan ja sanoo kyllä neiti kyllä neiti tai kyllä rakkaani kyllä rakkaani ja sitä opetellaan 4 tuntii joka päivä ja sen jälkeen rättisulkeiset eli rätit luutut ym saa kyytiä no ainakin on tomuton ja pölytön koti heillä

• Heh... eihän siitä olis tuollaiseen...luikkis takavasuriin oitis ja tulis tänne oitis levittämään Venäjämielistä propagandaa kiireellä. 😁

Tosin, kestäähän siinä tovi...🤔

• Kyllä olin hänen pehmenneestä kirjoituksen sävystään huomaavinani jo aiemmin, että hänellä taitaa olla jotakin ihanaa löytynyt elämään. 🤗

• Anonyymi

Vai niin, lutka-aloituksia siis tiedossa 😂

xLiner

• Anonyymi

Ei vaan, kaikkia meitä elämä potkii välillä. Ajattelin että jotain ikävämpää.

xLiner

• Voi ei...😁

• Anonyymi kirjoitti:

Vai niin, lutka-aloituksia siis tiedossa 😂

xLiner

Kohta rymisee...kypärää päähän naiset! 🤣

• Anonyymi

Okei, mä voin tuurata sitä vaihteeksi. Mistäs sitä aloitettaisiin? Ensinnäkin, suomensuomalaiset sukujuuremme ovat syvältä Venäjän maalta, so there's that. Toiseksi, Venäjän ylivertaisuus selittyy jo sillä kun katsotaan maailmankarttaa. Se on niin iso valtio että sieltä kyllä löytyy resursseja ylläpitää ja tuottaa sotakalustoa. Eurooppa on itse asiassa kaksinaismoralistinen, sillä EU itse on stalinistinen yhteiskuntamalli. Samaan aikaan kun meitä yritetään saada katsomaan muualle eli itään missä on olevinaan syyllinen, niin eiköhän todellinen syyllinen ole sisäinen eli jo täällä Euroopan omassa politiikassa.

Rautalangastako tämä täytyy vääntää? Silloin kun on liian sinisilmäinen ja hyväuskoinen kuten useimmat suomalaiset, niin käy näin: https://www.youtube.com/watch?v=2Z5K4Scpz94. Näittekö mistä raketit lensivät? No rapakon takaa tietysti ;). Yhtään ei lentänyt Venäjältä. USA tekee naton varjolla valeoperaation Suomessa eli omat Mainilan laukauksensa, jotta Suomesta luotaisiin uusi Ukraina. Paetkaa vielä kun voitte!

• Jöo...oot heti parempi kuin alkuperäinen Harmis...

Ei oo ikävä enää....opettelet vaan allekirjoittamaan kuten Harmis, niin se on siinä. 😁

Joo, demokratiassa on vikaa... säätöjä... ei tää ihan oikeinkaan toimi, mutta ei toi Venäjänkään malli hääviltä näytä..😁

Kerroppa "varaharmis", että miten Venäjänmallista saisi sitten inhimillisemmän...???😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Jöo...oot heti parempi kuin alkuperäinen Harmis...

Ei oo ikävä enää....opettelet vaan allekirjoittamaan kuten Harmis, niin se on siinä. 😁

Joo, demokratiassa on vikaa... säätöjä... ei tää ihan oikeinkaan toimi, mutta ei toi Venäjänkään malli hääviltä näytä..😁

Kerroppa "varaharmis", että miten Venäjänmallista saisi sitten inhimillisemmän...???😁

Se on liian iso maa jotta sitä voisi hallita onnistuneesti. Korkeintaan suurten kaupunkien julkisivu näyttää hyvältä mutta monissa asioissa on edelleen parantamisen varaa. Jos siellä otettaisiin ympäristönsuojelu tosissaan niin siellä olisi hienoja erämaa-alueita. On hölmöä sekä Euroopalta että Venäjältä asemoitua toisiaan vastaan koska nyt Venäjä on talousmielessä orientoitunut Aasiaan ja Kiinaan päin. Kiinalla on entistäkin enemmän valtaa kun Eurooppa on demonisoinut Venäjän. Ukraina oli aina liian merkittävä geopoliittinen alue Venäjälle ja sen Ukrainan hallinto unohti.

Länsimaissa on vallalla moraalinen rappio ja Venäjällä on sen sijaan täysin eri metodit kuinka käsitellä kulttuurien mädättämistä. Sekä meillä että heillä pitäisi olla jokin välimuoto niiden välillä. Myös kantaväestön arvostus pitäisi olla suurempi, etenkin Euroopassa. Venäjällä mafiagangsterit johtavat valtiota mutta meilläkin korruptio jyllää kun päättäjät ovat lieassa noudattaen globalistisia pyrkimyksiä. Suomen malli olisi parempi kuin muun maailman malli, joten miksi muuttaa jotakin mikä olisi toimiva?

• Anonyymi

Oikeasti sukujuuremme eivät ole lainkaan niin venäläiset mitä väitetään, vaan eurooppalaiset. Ryssiä on kourallinen geenipoolissa.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeasti sukujuuremme eivät ole lainkaan niin venäläiset mitä väitetään, vaan eurooppalaiset. Ryssiä on kourallinen geenipoolissa.

Jasu

Idässä eniten venäläistä verta. Muualla vähemmän. Enimmäkseen tosiaan eurooppalaista sakkia tämän maan asuttajat, muualta valuneet maahan vitun viileään.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Idässä eniten venäläistä verta. Muualla vähemmän. Enimmäkseen tosiaan eurooppalaista sakkia tämän maan asuttajat, muualta valuneet maahan vitun viileään.

Jasu

Mulla 1700- ja 1800-luvuilta täysin venäläisiä sukujuuria nimien perusteella 😛
        . Kukaan sukulaiseni ei osaa venäjää. Minä ehkä hieman mutta vain yksittäisiä sanoja koska olen harjoitellut niitä erikseen.

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Mä joskus jo sanoin, että täällä idässä näkyy Venäläisyys...

Kun treffailin joskus sinne ja tänne, huomasin kyllä naisissa jo eron. 🤔

Mitä likemmäksi rajaa mennään, sitä nöyrempää naista tulee vastaan. Ja useimmiten sellaisia, joiden isät on olleet juoppoja. Lännessä taas isät elävät yhä, mutta määrittävät yhä miten nainen käyttäytyy tai elää...

Mutta kuitenkin...lännessä naisille on tullut parempi itsetunto. Kuuluisaa "voimaantumista" enempi. 😁

Tosin mun "otanta" on suppeaa lopulta...😁

• Anonyymi

Sillä on suu täynnä pullaa ja sormet nakkikastikkeessa.
      Löytänyt sen 50-luvun ehtoisen emännän, eikä jouda enää höpöttelemään :)

-keinovaginamies-

• Ja p.skat... varmaan on lamppu naamaan kohdistettuna raudoitettuna jossain tyrmässä selittelemässä juttujaan hiki otsalla. 😄

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Ja p.skat... varmaan on lamppu naamaan kohdistettuna raudoitettuna jossain tyrmässä selittelemässä juttujaan hiki otsalla. 😄

Mutta ajattele.
        Hän on jo sellainen legenda, että kaipaillaan joka paikassa.
        Kyllä tuollaiselle miehelle vielä järjestyy se Maija sinne kauhanvarteenkin :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta ajattele.
        Hän on jo sellainen legenda, että kaipaillaan joka paikassa.
        Kyllä tuollaiselle miehelle vielä järjestyy se Maija sinne kauhanvarteenkin :)

-keinovaginamies-

No siis löytyishän se nainen sillekin, mutta se itse on niin jurpo, että eihän sitä kukaan nainen pitkään siedä. 😁

Tosin saattaahan joku puoli vuottakin uskoa unelmiinsa. 🤔

Näivettyyköhän tää palsta sillä aikaa Harmiksen puutteeseen...???🤔

Onneks joku jo ilmoittautui tuuraajaks..se vaan vaikuttaa "ylipätevältä". 😳

• Anonyymi

Ei kaikki ihmiset ole yötä päivää palstalla päivystämässä. Jospa hänellä on ihan oikeaakin elämää?

>simiti<

• En usko... ei mee läpi. 😁

• Disseisback kirjoitti:

En usko... ei mee läpi. 😁

Kuulusteluissa se on Supossa. 🤣

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Kuulusteluissa se on Supossa. 🤣

Meinaat että olis jo kääräisty talteen... Juu, tutkivat sen laitteita parhaillaan, ei pääse rölläämään 😄

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Meinaat että olis jo kääräisty talteen... Juu, tutkivat sen laitteita parhaillaan, ei pääse rölläämään 😄

xLiner

No väkisin tulee mieleen...😁

Mä en usko mihinkään rakkaushommiin...😄

Kyllä se on ennemmin jossain ketjussa roikkumassa jossain kellarissa kuset housuissa. 🤣

• Anonyymi

Supo on saanut tietää, että harmis on Putlerin desantti.

• Anonyymi

Onko ollut ikävä? :D

Suoraan sanottuna ei vaan oikein jaksa sun ja linerin kanssa vääntää esim. ukrainan tilanteesta kun teidän ulosanti ja käsityskyky on kaikki näissä "Venäjä hyökkäsi laittomasti" ja "Sota loppuu heti kun Venäjä perääntyy Ukrainasta". Miten siitä voi sitten edes keskustella kun ette ymmättä todelllisuutta, näe Ukrainan rikoksia ja kiukkuatte mahdottomia. Ihan turhaa jutella koko asiasta teidän kanssa :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Eikö tunnu edes yhtään hyvältä, kun palstatoveri pienissä keskipäivän kaljoissa kaipailee?
        No, eihän tuollainen karski kaveri voi ainakaan tunnustaa :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö tunnu edes yhtään hyvältä, kun palstatoveri pienissä keskipäivän kaljoissa kaipailee?
        No, eihän tuollainen karski kaveri voi ainakaan tunnustaa :))

-keinovaginamies-

Onhan se ihan hauskaa, siksi oli tuo hymiö :D

Todellisuudessahan asia on niin että sekä disse että lineri sisimmässään ymmärtävät harmiksen olevan kaikessa oikeassa, mutta kun itse ovat erehtyneet lauman mukana julistamaan väärää totuutta joutuvat sitä roolia silti vetämään katkeraan loppuun asti. Se ei poista sitä miten tuuliajolla ja henkisesti eksyksissä he silti tuntevat olevansa heti kun harmista ei näy. Kun ovat jo vuosia tottuneet siihen että valmiiksi kerrotaan miten maailma makaa se on tuollaiselle heikommalle ainekselle, joka ei kykene itsenäiseen ajatteluun, sitten jo pieni katastrofi kun ei kukaan ole kertomassa asioiden oikeaa laitaa :)

-harmiseikirj-

• No ei ikävä, mutta oonhan vähän huolissaan...😄

Itse laitoit jo linkkiä, että täälläkin saatetaan pistää tyyppejä kohta johonkin roikkumaan, niin tietysti jo sieluni silmin näin sut roikkumassa sianruhojen välissä jossain hämärässä kellarissa. 😁

No eihän myö Linukan kanssa sun höpöilyjä ikinä osteta, mutta piti jo rekrytä uutta Harmistakin tässä, kun äijä ei vaivaudu heräämään...kellokin jo ties mitä...

Annappa olla viimeinen kertz kun tälleen perseilet...🤨

• Anonyymi kirjoitti:

Todellisuudessahan asia on niin että sekä disse että lineri sisimmässään ymmärtävät harmiksen olevan kaikessa oikeassa, mutta kun itse ovat erehtyneet lauman mukana julistamaan väärää totuutta joutuvat sitä roolia silti vetämään katkeraan loppuun asti. Se ei poista sitä miten tuuliajolla ja henkisesti eksyksissä he silti tuntevat olevansa heti kun harmista ei näy. Kun ovat jo vuosia tottuneet siihen että valmiiksi kerrotaan miten maailma makaa se on tuollaiselle heikommalle ainekselle, joka ei kykene itsenäiseen ajatteluun, sitten jo pieni katastrofi kun ei kukaan ole kertomassa asioiden oikeaa laitaa :)

-harmiseikirj-

Kvm; kin vielä uskoi, että sä olisit jonkun naisen pauloissa! 🤣

Amatööri. 😄

Eli periaatteessa se roikkuminen sikojen seassa oli lährmpänä totuutta? 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

V.ttu, jätkä on kone :))))
        Ilmankos olet legenda.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Lainaako toveri sulle nettiään? Koska saat omat laitteesi takaisin? 😁

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Lainaako toveri sulle nettiään? Koska saat omat laitteesi takaisin? 😁

xLiner

Varmaan joutui käymään uudet vrhkeet ja liittymät, siksi kesti tänne puolille päivin, kun pääsi takas. 🤣

• Anonyymi

Taidan olla ainoa palstalainen, joka on kanssasi samaa mieltä. Nuo muut ovat aiopestyjä turbolampaita, eivätkä edes itse tajua sitä.
        Noh, antaa kaikkien kukkien kukkia. Turha sitä on ruveta jankkaamaan mistään kasvottomana, kun netissä anonyyminä ja kotona turvassa heillä on niin voittamaton olo.

Se on tätä nykyistä "keskustelu kulttuuria". Saattaisi olla eri ääni kellossa, mikäli naamatusten keskusteltaisiin. Tosin se voisi pian mennä päähänlyönti kisaksi.
        Sinä ja minä lähdettäisiin sen jälkeen kaljalle ja loput makaisivat itkien ja sikiöasennossa maassa.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Taidan olla ainoa palstalainen, joka on kanssasi samaa mieltä. Nuo muut ovat aiopestyjä turbolampaita, eivätkä edes itse tajua sitä.
        Noh, antaa kaikkien kukkien kukkia. Turha sitä on ruveta jankkaamaan mistään kasvottomana, kun netissä anonyyminä ja kotona turvassa heillä on niin voittamaton olo.

Se on tätä nykyistä "keskustelu kulttuuria". Saattaisi olla eri ääni kellossa, mikäli naamatusten keskusteltaisiin. Tosin se voisi pian mennä päähänlyönti kisaksi.
        Sinä ja minä lähdettäisiin sen jälkeen kaljalle ja loput makaisivat itkien ja sikiöasennossa maassa.

>simiti<

Junalautta!

Tähänkö täällä on menty, että Kokkolassa ollaan selvinpäin sunnuntaina tähän aikaan ja vain Itä-suomessa pitää kantaa rannikkoseutua kakkospäivällä?

On tää helkatti mennyt ihan mallilleen koko maailma!🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Eiks se ole ykssilmäsenä paha uhota, kun ei ole edes syvyysnäkö kondiksessa? Huidot ja huidot, ohi menee kuitennii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Kyllä tuo tuuraajakin tuolla ylempänä pisti ihan hyviä pointteja että kyllä niitä ihan jonkinverran on sellaisiakin jotka ymmärtää asioita vähän laajemminkin kuin pelkästään syötetystä näkökulmasta.

Mutta noin vaikka tietenkään emme täällä palstalla väkivaltaa ratkaisuna kannata, ehkä livetilassa suhtautuisimme heihin kuin pieniin kiukutteleviin lapsiin, laittaisimme jonnekin tarhaan viihtymään leikeissään ja lähtisimme ihan rauhantahtoisija ottamaan oluet ja puhumaan politiikkaa järjellisten kesken :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tuo tuuraajakin tuolla ylempänä pisti ihan hyviä pointteja että kyllä niitä ihan jonkinverran on sellaisiakin jotka ymmärtää asioita vähän laajemminkin kuin pelkästään syötetystä näkökulmasta.

Mutta noin vaikka tietenkään emme täällä palstalla väkivaltaa ratkaisuna kannata, ehkä livetilassa suhtautuisimme heihin kuin pieniin kiukutteleviin lapsiin, laittaisimme jonnekin tarhaan viihtymään leikeissään ja lähtisimme ihan rauhantahtoisija ottamaan oluet ja puhumaan politiikkaa järjellisten kesken :)

-harmiseikirj-

"...lähtisimme ihan rauhantahtoisija ottamaan oluet ja puhumaan politiikkaa järjellisten kesken "

Ei onnistu. Disse on aina mukana kun on oluesta kyse 😄

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Mutta eikö lähtenytkin liikaa selittelemään ja myötäilemään? 🤔

Oikeesti sitä ois pitänyt koulia ihan simona, että ois edes sinnepäin, mitä sä oot...🤨

Tajuatko nyt, että mikä homma mulla ja Linukalla ois jostain ranfomista taikoa sut uudelleen...🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"...lähtisimme ihan rauhantahtoisija ottamaan oluet ja puhumaan politiikkaa järjellisten kesken "

xLiner

Olisi hankala kun pitäisi suu teipata jottei pääsee älisemään järjettömyyksiään :D No ehkä jos laittaisimme jesariin pillinreiän josta sitten voisi imuttaa kaljansa :)

-harmiseikirj-

• Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Kuka puhui oluesta? Mitä? Häh? 😳

• Anonyymi kirjoitti:

Olisi hankala kun pitäisi suu teipata jottei pääsee älisemään järjettömyyksiään :D No ehkä jos laittaisimme jesariin pillinreiän josta sitten voisi imuttaa kaljansa :)

-harmiseikirj-

Kalja, eli olut mainittu! 🤤

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Kvm; kin vielä uskoi, että sä olisit jonkun naisen pauloissa! 🤣

Amatööri. 😄

Eli periaatteessa se roikkuminen sikojen seassa oli lährmpänä totuutta? 😄

Noh, minun hipaisunäytöltä harvemmin mikään lähtee täysin tosissaan.
        Kyllä lukutaitoiset lukijat ovat sen huomanneet jo aikapäiviä sitten.

Minähän periaatteellisella kannalta kannatan harmiksen ikuista sinkkuutta ja sitä että edes jollain meistä löytyy munaa olla taipumatta akkavallan alle ;)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän periaatteellisella kannalta kannatan harmiksen ikuista sinkkuutta ja sitä että edes jollain meistä löytyy munaa olla taipumatta akkavallan alle ;)

-keinovaginamies-

Onni olisi, jos ei lisääntyisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onni olisi, jos ei lisääntyisi.

Naisen ja parisuhteen ei välttämättä tarvitse tarkoittaa lisääntymistä.
        Minulla on siitä pitkäaikaista kokemusta.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

-keinovaginamies-

Heh... elä ota henkilökohtaisesti...

Mä vaan veistelen hupina tätä nyt. 😄

Jouduit vähän välikäteen tässä, mutta uskonkin sun huumoriin. 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen ja parisuhteen ei välttämättä tarvitse tarkoittaa lisääntymistä.
        Minulla on siitä pitkäaikaista kokemusta.

-keinovaginamies-

Kerron salaisuuden, niitä mukeloita ei siunaannu fleshlight:iin töräyttämällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerron salaisuuden, niitä mukeloita ei siunaannu fleshlight:iin töräyttämällä.

:)))
        Mutta saahan sitä yrittää ;)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Heh... elä ota henkilökohtaisesti...

Mä vaan veistelen hupina tätä nyt. 😄

Jouduit vähän välikäteen tässä, mutta uskonkin sun huumoriin. 😉

No, kiitokset aamupuuroviihteestä.
        Nyt linkoamaan ;)

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Minäkin olen tästä hämmentynyt. Sota siis muka loppuisi, jos hyökkäävä osapuoli lopettaisi sotimisen, vetäytyisi valtaamiltaan alueilta ja jättäisi puolustavan maan rauhaan? Tämä on kerrassaan hämmentävä konsepti. Ehkä on parempi kuitenkin jatkaa sotimista, jos se sota sillä tavalla loppuisi. Tämä venäläisten logiikka on kyllä looginen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-keinovaginamies-

Myös alteregoja. Voi tätäkin ketjua. Jotkut elävät yhä laput silmillään. Onhan palsta hauska harrastus. Voi olla muumi, voi olla mörkö, voi olla tekodildi tai sitten vaikka joku hra. harmi.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt linkoamaan ;)

-keinovaginamies-

Minäkin sulattelin kola jäästä. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Myös alteregoja. Voi tätäkin ketjua. Jotkut elävät yhä laput silmillään. Onhan palsta hauska harrastus. Voi olla muumi, voi olla mörkö, voi olla tekodildi tai sitten vaikka joku hra. harmi.

Mulle on se ja sama, että heittääkö Harmiksen kirjoittaja muutakin väylää juttuja kehiin, mutta Harmis on Hatmis ja sillä saletti....😁

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen tästä hämmentynyt. Sota siis muka loppuisi, jos hyökkäävä osapuoli lopettaisi sotimisen, vetäytyisi valtaamiltaan alueilta ja jättäisi puolustavan maan rauhaan? Tämä on kerrassaan hämmentävä konsepti. Ehkä on parempi kuitenkin jatkaa sotimista, jos se sota sillä tavalla loppuisi. Tämä venäläisten logiikka on kyllä looginen.

Niinpä... ketä vastaan sotaa pystyis käymään, jos toinen katoaisi? 😁

Suomikin kävisi talvisotaa keskenään yhä..🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt linkoamaan ;)

-keinovaginamies-

Linkoajat on nynnyä sakkia, kolaajat kunniaan: 3,5 h kolaamista! 💪💪💪

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Mulle on se ja sama, että heittääkö Harmiksen kirjoittaja muutakin väylää juttuja kehiin, mutta Harmis on Hatmis ja sillä saletti....😁

Niinno vaihtuuhan siinä tyyli. Eli eniten toivomme, että signeeraisi päivän mittaan -harmiseikirj-

• Anonyymi

Toivottavasti, eikä pääsis ikinä pois! Ois joutunu venäjälle koko lurjus!

• Elähän, elähän...toptop... nyt otat tunteesi ja vastaat niistä itse, eläkä ala toisille sysäämään...😁

• Anonyymi

Välillä on käytävä Pietarista kaalinpäitä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      74
      1165
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      78
      909
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      78
      880
    4. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      411
      855
    5. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      62
      780
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      52
      773
    7. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      737
    8. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      728
    9. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      35
      672
    10. Mersumies201

Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....
      Hyrynsalmi
      16
      560
    Aihe