Olen nähnyt monenlaista ja monen suunnan uskovaa.
Ne hakeutuvat samanmielisten seuraan omiin "kerhoihinsa".
Aika kalliit jäsenmaksut niillä tuntuvat olevan.
Röyhkeät ja ulkokultaiset adventistit kiusaavat tahallaan sapattimeuhkaamisellaan Jeesuksen omia.
Enää ei huvita tavata adventistiystäviä launtaina.
Röyhkeimmät uskovat
26
380
Vastaukset
Kuppikunnat on raamatussa kielletty.ne on ns.eriseuraisuutta.
Varmaan ajateltu että uusien on helpompi tulla.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
7 päivän adventistit uskovat niinkuin heidän 7 päivän pastorit opettavat.
Sieltä se usko on tullut.- Anonyymi
Näinhän se on. Mennään kirkkoon tai toiseen. sama virsi.
Tuskin se on lasimerellinen Mooseksen ja Karitsan virttä. Se on meidän epäuskossa - itsensä pönkkäävien uskoa.
tässä vielä kirkon sivulta - lainaus- hyvällä tarkoittaen, että heräisimme järkiimme.
""
Tilanne on herkkupala vain kirkkohistorian tutkijalle. Vl-liike kun on uniikki ilmiö. Maailmassa ei ole koskaan ollut vastaavaa itsensä ainoaksi pelastuvien joukoksi määrittelevää yhteisöä, joka samalla toimii näin saumattomasti äitikirkon helmassa.
Muu maailma ei kuitenkaan tiedä vl-liikkeestä. Se on pysynyt kielimuurin takana piilossa Suomen luterilaisen kirkon lehtolapsena. Mainio aihe kansainvälisellä kielellä kirjoittavalle tutkijalle. """"
- Anonyymi
Hulluhailaiset uskovat pelastusvarmuus uskoonsa (= kaikki helluntailaiset pelastuvat) jos pysyvät kerhonsa jäseninä.
- Anonyymi
Kyllä helluntailainen pelastuu vain valvomalla tilaansa ja Jeesuksen veren armossa.
- Anonyymi
Aloittajalta kysyisin, montako advaria tunnet ? vai oliko provo aloitus ?
- Anonyymi
Näin lopunaikoina kaikenkarvaisten meuhkaamiset väärine profetioineen lisääntyvät suorastaan räjähdyksenomaisesti, kun 'vihtahousulla' on kiire eksyttää valitut pois totuudesta. Jotenka eipä ole mikään ihme, että johonkin yhden käskyn ihannointiin uskonsa perustavat myös viihtyvät lähimmäistensä kiusaamisissa ja ovat näin ollen jopa 'vihtahousulle' kuuliaisia.
Lähimmäistensä kiusaaminen kuuluu saatanan pahansuopaiseen pimeyteen. - Anonyymi
Nykyisin joutuu käräjille jos sanoo ääneen että Raamatussa on joku lain käsky.
Sinänsä tavallaan aivan oikein, sillä eihän uusi liitto on lakiliitto.
On vain hengen liitto ja ei siitä voi viedä käräjille, jos sanoo että ihmisen tulisi uskossa tehdä Hengessä Jumalan kanssa liitto, eikä vaeltaa Pahan hengen vallassa sen tekoja toteuttaen. - Anonyymi
kukahan sinuakin ruokkii. onkohan sut eksytetty harhaan.
- Anonyymi
Nokian pappi erehtyi ekumeniaan Parhamilaisten kanssa.
Ei aikaakaan kun se Parhamin henki karkasi mieheen kiinni ja pappi taisi menettää virkansakin sen takia.- Anonyymi
Sinunkin pakkovauvakastetun seurakunta on ekumeniassa parhamin kanssa. On sateenkaarimessuja ja homojen vihkimisiä.
- Anonyymi
helluntailaisten röyhkeydelle ei mikään vedä vertaa!
helluntailaiset sanovat olevansa varmasti Taivaaseen menossa ja Vapaakirkon jäsenet pääsevät heidän "siivellään" Taivaaseen!
Mikään ei eksytä niin tehokkaasti kuin "pelastusvarmuus" Edes Paavali ei sanonut pelastuvansa varmasti, vaan pyysi puolestaan rukouksia!
Joka sanoo seisovansa, katsokoon ettei kaadu!- Anonyymi
"Edes Paavali ei sanonut pelastuvansa varmasti, "
Paavali: "VARMA on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen. Jeesus Kristus tuli maailmaan pelastamaan syntisiä, joista minä olen suurin." (1 Tim. 15)
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään JOKA HÄNEEN USKOO hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän." (Joh. 3:16)
”Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut” (Apt 16:31). - Anonyymi
Kukaan ei pääse toisen siivellä taivaaseen.Uudestisyntynyt on saanut pelastusvarmuuden.Se säilytetään valvomalla omaa tilaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Edes Paavali ei sanonut pelastuvansa varmasti, "
Paavali: "VARMA on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen. Jeesus Kristus tuli maailmaan pelastamaan syntisiä, joista minä olen suurin." (1 Tim. 15)
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että Hän antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään JOKA HÄNEEN USKOO hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän." (Joh. 3:16)
”Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut” (Apt 16:31).Minä en siis juokse umpimähkään, en taistele niinkuin ilmaan hosuen, vaan minä kuritan ruumistani ja masennan sitä, etten minä, joka muille saarnaan, itse ehkä joutuisi hyljättäväksi. Pitkäjänteisyys ja sinnikkyys auttavat sinua voittamaan palkinnon.
Paavo Ruotsalainen turvasi armoon ja pelastui, vaikka häntä pahasti syytettiin hänen teoistaan
- Anonyymi
Adventismi, Jehovalaisuus, Helluntailaisuus, Mormonismi on pohjimmiltaan samaa uskontoa. Hieman eri paketissa tarjoiltuna markkinoiden jakamiseksi ja segmentoimiseksi.
7 pv. adventismi. 50 pv. pentecostalismi.jehovalaisuus, mormonismi....- Anonyymi
Noo samaan taivaaseen ollaan menossa, eihän me sielä enää riidellä !
- Anonyymi
Röyhkeimmät ovat helluntailaisia!
Uskontojen uhrien kokouksessa entinen Vapaa Kirkon nainen kertoi, että helluntailaiset ovat sanoneet hänelle että he helluntailaiset menevät varmasti Taivaaseen ja Vapaa Kirkolliset pääsevät heidän siivellä!
Voiko tuon enempää valehdella?
helluntailaiset jotka kaikki OVAT HOMOJA!
EIVÄT TAIVASPAIKOJA JAA! - Anonyymi
hulluntailaiset kuten Hammarit ovat kaikkein röyhkeimpiä hulluntailaisia!
heidän röyhkeydellä ei ole mitään rajaa! - Anonyymi
Taivaaseen menee ne, ketkä herjaa eniten. Herjoilla on taivastie viitoitettu. Ellei sitten perillä odota yllätys.
- Anonyymi
Taas on se aika jolloin pakkovauvakastettujen pakkokastetut lapset kiertävät noidiksi pukeutuneena ovelta ovelle!
Erkoinen uskonto!- Anonyymi
Useamman kerran kylvetetty on taas vauvojensa lumoissa
Se vihaa Jeesuksen omia ja haluaa näiden lapsia
Se raiskaa virpojia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useamman kerran kylvetetty on taas vauvojensa lumoissa
Se vihaa Jeesuksen omia ja haluaa näiden lapsia
Se raiskaa virpojiaSuomi24 on osallinen ja suomi24 harjoittaa järjestelmällistä kiihottamista kansanryhmää vastaan. Suomi24 on laittomien hallussa ja alusta laittomuuksiin. Helluntaipalstalla rikotaan avoimesti Suomen lakeja ja pilkataan Jumalaa ja vainotaan helluntailaisia ja levitetään valheita anabaptisteista, joita helluntailaiset ovat.
- Anonyymi
Kyllä koen, että Herra minulle on ainakin sanonut, että hänelle kelpaa sekin, jos uskova haluaa liittyä myös johonkin ns. kuppikuntaan.
Mutta se ei kumoa sitä faktaa, että paikallisseurakunta on koko uskovien joukko paikkakunnalla. Lahkohenkisyyden kuuluu väistyä ennen muuta omasta sydämestä niin, että pitää kaikki muitakin uskovia Herran perheenjäseninä, eikä vain sitä omaa seurakuntaansa ja sen jäseniä.
Siihen en usko, että nämä eri seurakuntajaot häviäisivät, vaikka niinkin jotkut opettavat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833825
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322699Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952164Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201677Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251531Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281471
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423- 211300