Että naimakelpoiset naiset hupenee iän myötä?
Onko loukkaavaa sanoa?
25
230
Vastaukset
- Anonyymi
Tottahan se on. Miehillä sama juttu. Parhaimmat löytää kumppanin ja loput sitten jääkin yksin.
- Anonyymi
Pienempi osa jää sinkuksi ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienempi osa jää sinkuksi ikuisesti.
Parhaat ei jää yksin. Ylijäämä nainen on pahinta mitä voi olla.
Aviomies33 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aviomies33Mua on haukuttu trolliksi ja väitetty, että äiti on ainoa mahdollisuuteni, mutta tämä onkin Suomi24. Se on sitäpaitsi laitonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aviomies33Toki, jos parhaus määritellään mielenkiinnolla parisuhdetta kohtaan. Yhä vain useampaa naista ei kiinnosta pennin vertaa joku parisuhde. Hukkaanheitettyä aikaa, jost nainen harvoin saa mitään iloa elämäänsä. Naisen elinaikakin lyhenee moisen myötä.
- Anonyymi
Se on ihan konkreettiestikin fatka. Mitä vanhemmaksi itse elää, niin sitä usempi tarjokas myös kuolla kupsahtaa pois. Naiset useammin kokevat tuon ikävän tosiasian, sillä miehet yleensä tipahtelevat pelistä aiemmin.
- Anonyymi
Ei kai oman mielipiteen sanominen tarvitse loukata. Jos se kerta fakta sinulle on, niin mitä siitä suuttumaan. Asia on silloin kohdallasi noin. Ei minua ainakaan loukkaa yhtään ahatuksesi tai ajatus, että olisin jollekin liian vanha tai kelvoton. Päinvastoin, mielummin rehtiä kun paskapuhetta.
Jasu- Anonyymi
Elämän tavoillakin voi vaikuttaa asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämän tavoillakin voi vaikuttaa asiaan.
Mihin valintaan? Jos joku on jolle liian jotain, ei siinä sen jonkun valinnat mitään merkkaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin valintaan? Jos joku on jolle liian jotain, ei siinä sen jonkun valinnat mitään merkkaa.
JasuKorjaan mihin asiaan?
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JasuTarkoitin omaan ulkonäköönsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaan mihin asiaan?
JasuEn minä ainakaan muuksi muuttuisi mitä oon, kelvatakseni kelkekkään. Siinä määrin en näe pointtia valita kuin sen mikä kelpaa muokkailematta.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin omaan ulkonäköönsä.
No juu. Ok. Minusta sitäkään ei tarvi muuksi muutta, jos itselle kelpaa.
Jasu
- Anonyymi
Raha on yhtä kuin rakkaus eli kellä rahaa sillä onni kellä rahaa se saa rakkautta kellä rahaa se saa naisia ja jos ei oo rahaa se yksin jää tähän maailmaan
- Anonyymi
Ei ei ja ei. Just viime aikoina oon miettinyt paljon sitä et raha ei tuo onnea. Rahankiilto silmissä olevat miehet ei oo mun juttu. Ei nyt mikään tyhjätasku tarvii olla, mut riittää et oma talous on kunnossa.
N31 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ei ja ei. Just viime aikoina oon miettinyt paljon sitä et raha ei tuo onnea. Rahankiilto silmissä olevat miehet ei oo mun juttu. Ei nyt mikään tyhjätasku tarvii olla, mut riittää et oma talous on kunnossa.
N31Se o raha joka puhuu aitoa rakkautta ja kuten itsekkin sanoit tyhjätaskut on luusereita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N31Eli sano suoraan mitä rikkaampi mies niin sitä rakkaampi mies
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on vaikka hupenee. Tarkoitan siis, että jos on tavoitteena saada vain se yksi kumppani, niin vaikka kaikki muut olisivat tavoittamattomia, niin mitä väliä? En tiedä mikä ruuvi mulla on löysällä, mut haluan uskoa et jos joku tyyppi on oikea, niin tiet kohtaavat tavalla tai toisella. Toki senkin voi sitten sössiä, mut se onkin jo eri juttu :D
N31- Anonyymi
Niinpä. Ja ne joille ei kelpaa, ei oo oikeita silloin. Helppo yhtälö.
Jasu - Anonyymi
Eli ns sössiä eli kun tapaa rikkaamman miehen niin sen mukaan lähtee ja köyhä jää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ns sössiä eli kun tapaa rikkaamman miehen niin sen mukaan lähtee ja köyhä jää
Rakkaus on tärkeintä, ei raha ja omaisuus.
No ei varmaankaan. Nainen on elämänkokemuksensa summa. Mikäli on saanut myös hyviä asioita elämässään, niin on varmasti ihan kelpo tapaus. Paljohan se riippuu siitäkin mitä itse antaa toiselle ja minkä verran. Vastavuoroisuus on mielestäni se juttu. 🤔
- Anonyymi
Ei tietenkään ole. Jokaisella on oma mielipiteensä ja jos olen rehellinen niin ei ne naimakelpoisten miestenkään määrä iän myötä ainakaan kasva.
- Anonyymi
Mitäpä loukkaavaa siinä on mummot monesti kuolee tietyssä iässä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html3775098Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html3582918- 762571
- 952213
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M4811933MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/361633Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2351466Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281419"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko351363- 661253