Tuli uutena että

Anonyymi-ap

Stubb ollut koulukiusaaja. Ilmeni tämän illan pressatentissä. Aijai. Se on oikeasti huono juttu.

28

239

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerran koulukiusaaja - aina kiusaaja? Tämä on minun kokemukseni sen mukaan, mitä olen elämässä nähnyt.

• Anonyymi

Noi se yleensä menee

• No sinäkin luultavasti teit jotain vähemmän järkevää pentuna, niin teetkö sitä samaa edelleen vai oletko mahdollisesti kehittynyt niistä ajoista, kasvanut ihmisenä? Minä en sitä tiedä, mutta kehotan silti ensin katsomaan peiliin. Ei sillä, Stubbia en äänestäisi edes puhelimyyjäksi, en vaikka olisi ainoa ehdokas.

• Anonyymi

Mites sulla? Yhäkin?

• Anonyymi kirjoitti:

Mites sulla? Yhäkin?

Nope. Pentuna tein tiettyjä dorkia juttuja, mutta olen kasvanut siitä, kehittynyt, nyt toisenlaisia dorkia juttuja. Kuten esimerkiksi duunia.

Ja vinkki. Jos koitat piruilla, niin voisit edes yrittää, ihan pikkasen satsata. Kiitos.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Nope. Pentuna tein tiettyjä dorkia juttuja, mutta olen kasvanut siitä, kehittynyt, nyt toisenlaisia dorkia juttuja. Kuten esimerkiksi duunia.

Ja vinkki. Jos koitat piruilla, niin voisit edes yrittää, ihan pikkasen satsata. Kiitos.

Se oli vain viittaus omaan ulostulemiseesi. Muuten et kiinnosta minua ollenkaan.

• Anonyymi

Muistelepas vain kuinka kiusasit keskustelijoita palstalla ja yhäkin v.ttuilet.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos mulle vittuillaan, vittuilen takaisin. Se on hyvin yksinkertaista. Käyttäydy nätisti ja saat saman takaisin. Käyttäydy huonosti, taaskin peili toimii. Ei vaadi ihmeitä.

• Anonyymi

Jos mulle vittuillaan, vittuilen takaisin. Se on hyvin yksinkertaista. Käyttäydy nätisti ja saat saman takaisin. Käyttäydy huonosti, taaskin peili toimii. Ei vaadi ihmeitä.

Mites sä lähestyit tätä ketjua? Ja aina sana tyyli muissakin. Back to basics. Sitä saat mitä tilaat kaikilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

R. sai silloin varoituksen. Oli joku villikausi sillä menossa, oli palstalla yötä päivää täysin sekaisin. Uhkaili muita kirjoittajia, hänet komennettiin muualle.

• Anonyymi kirjoitti:

Se oli vain viittaus omaan ulostulemiseesi. Muuten et kiinnosta minua ollenkaan.

No puhuit itsesi tuossa heti pussiin, olet näemmä hyvin katkeroitunut jostain menneestä etkä osaa päästää siitä irti, jotewn heittelet näennäispiikkejä nurkan takaa ja ajattelet olevasi jotenkin noheva.

Noh. Tuossa asiayhteydessä... Et ole. Tuossa asiayhteydessä katsottuna olet oikeastaan vähemmän kuin mitä olisit muuten, semminkin kun varjonyrkkeilet, mutta teet sen yksin, koska et selvästikään kykene esittämään mitään todistusaineistoa heikoille väitteillesi.

Ja ilmeisesti olet se sama muumi joka tätä samaa narinaa on pitänyt, mitä, pari vuotta palstalla. Joku ehdotteli sinua Genioksi ja muuta vastaavaa, mutta ei, se ei täsmää. Et ole G, olet jotain muuta, se yksi ja tietty joka tekee sitä mitä teet vain saadaksesi huomio, täållä kertaa minun ja kas, taas sen sinulle hövelisti suon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

R. sai silloin varoituksen. Oli joku villikausi sillä menossa, oli palstalla yötä päivää täysin sekaisin. Uhkaili muita kirjoittajia, hänet komennettiin muualle.

Joo, parempi ettei R:lle kirjoita mitään vastauksia. Aika raskasta keskusteluseuraa oli aihe mikä hyvänsä. Onneksi on muita keskustelijoita.

• Anonyymi kirjoitti:

Mites sä lähestyit tätä ketjua? Ja aina sana tyyli muissakin. Back to basics. Sitä saat mitä tilaat kaikilta.

No mitenpä lähestyin? Luepa sieltä ylempää. Kysyin, että miten aloittaja on kokenut itsensä pentuna vs. nykyisin ja kehotin katsomaan ensin peiliin. Lue sieltä ylhäältä, sanoinko, että aloittaja on sitä tai tätä? Niin? Noh?

• Anonyymi

No puhuit itsesi tuossa heti pussiin, olet näemmä hyvin katkeroitunut jostain menneestä etkä osaa päästää siitä irti, jotewn heittelet näennäispiikkejä nurkan takaa ja ajattelet olevasi jotenkin noheva.

Noh. Tuossa asiayhteydessä... Et ole. Tuossa asiayhteydessä katsottuna olet oikeastaan vähemmän kuin mitä olisit muuten, semminkin kun varjonyrkkeilet, mutta teet sen yksin, koska et selvästikään kykene esittämään mitään todistusaineistoa heikoille väitteillesi.

Ja ilmeisesti olet se sama muumi joka tätä samaa narinaa on pitänyt, mitä, pari vuotta palstalla. Joku ehdotteli sinua Genioksi ja muuta vastaavaa, mutta ei, se ei täsmää. Et ole G, olet jotain muuta, se yksi ja tietty joka tekee sitä mitä teet vain saadaksesi huomio, täållä kertaa minun ja kas, taas sen sinulle hövelisti suon.

Oot mulle nobody.

• Anonyymi kirjoitti:

Höpsis. Sullakin on aika villit kuvitelmat. Kukahan mua olis varoittanut, sinä? S24? Puolustusvoimat? Putin? No eipä ole kyllä varoituksia kuulunut, tulen ja menen täällä miten huvittaa ja miten ehdin, joskus enemmän ja joskus vähemmän.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, parempi ettei R:lle kirjoita mitään vastauksia. Aika raskasta keskusteluseuraa oli aihe mikä hyvänsä. Onneksi on muita keskustelijoita.

Ai se olette taas TE, nyt ymmärrän. No hyvä ettette kirjoita mitään vastauksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Oot mulle nobody.

Joo, sen TODELLA huomaa 🤣

• Anonyymi

No mitenpä lähestyin? Luepa sieltä ylempää. Kysyin, että miten aloittaja on kokenut itsensä pentuna vs. nykyisin ja kehotin katsomaan ensin peiliin. Lue sieltä ylhäältä, sanoinko, että aloittaja on sitä tai tätä? Niin? Noh?

Etsi joku muu sukka, jota purra. Niitähän sä täällä kyttäät.

• Anonyymi kirjoitti:

Etsi joku muu sukka, jota purra. Niitähän sä täällä kyttäät.

No vastaapa ensin kysymykseeni. Käy lukemassa kommenttini, syytinkö jotakuta? Niin? Noh, hopi hopi. Sulla on hyvä taipumus syytellä muita, etenkin mua kaikenlaisesta, mutta jos pyytää, että osoitat syytöksesi todeksi, alkaa tuo väistely, "eti muita sukkia purtavaksi" jne., joka ainoa kerta. Niin jos nyt kerrankin tekisit toisin, kiitos.

Mä en muuten kyttää mitään, vaan käyn keskustelua. Vaan jotenkin kummasti sinä aina löydät kommenttini, yleensä vielä kommenttini jollekulle toiselle ja sitten alkaa syyttely. Kummallista.

• Anonyymi

Osaa hän kuitenkin nauraa itselleenkin, kun vertasi omia hampaitaan hevosen vastaaviin.

En kuitenkaan antanut ääntäni hänelle. Äänestin toista suomenruotsalaista.

>simiti<

• Anonyymi

Stubb on liian varomaton lausunnoissaan, liikaa hösäämistä. Suomen presidentin täytyy olla harkitseva.

• Anonyymi

Jos presidenttiä ei kiinnosta sisäpolitiikka, niin meille on valittu silloin matkusteleva tv-tähti.

• Anonyymi

Minua on koulukiusattu. En IKINÄ äänestä koulukiusaajaa, koska ihmisen ydin ei siitä muutu.

• Anonyymi

Mulle vanhaa tietoa jo monta vuotta si kuullu eräältä vanhukselta kantsus kun oltiin vanhan ostarin lähel töis joskus

• Koulukiusaajat kuuluvat ihmiskunnan alimpaan kastiin.
      Tuollainen tausta kyllä laskee hänen pisteitään.
      Tähän vaikuttaa myös se, että onko hän kiusannut muita ihan pikkupoikana, vai onko tämä tapahtunut lukioaikana?

• Anonyymi

Kuulemma pitkin matkaa.

Todennäköisistä voittajista on siis valittavana joko simputtaja tai koulukiusaaja. Tilanne eroaa siis sikäli, että molemmat edelliset pressat olivat sekä kiusaajia että simputtajia.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      377
      5098
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      358
      2918
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      76
      2571
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      95
      2213
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      481
      1933
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      36
      1633
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1466
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1419
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      35
      1363
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1253
    Aihe