Ei koskaan parisuhteessa M36

Anonyymi-ap

Niinkun varmaan moni muukin mies eli täällä… Ei koskaan parisuhdetta ja viimeksi saanut naiselta jonkun kymmenisen vuotta sitten. Ei mitään hajua miten nainen vietellään. Ei flirttaustaitoja. Aika rauhallinen oon, en missään mielessä jännämies. Kaipa työt on sitten olleet aina kiinnostavampia, kun ihmissuhteiden kehittäminen. Viikonloppuisin palaudutaan, ei jaksa lähteä ulos. Ei arkisinkaan. Oli paljonkin kavereita ennen koronaa, mutta sen jälkeen lähtivät kaverit kotimaihinsa. Suomessa muutama ystävä. Ura. Matkustelu. Golf. Kiekko. Padel. Olut ja viini. 9vuotta ulkomailla, tulot 120k€. Oon kokeillut deittisovelluksia, mutta 180cm/90kg ja naamataulu ei taida riittää hehe. Mitähän vinkkejä? Lapsen saaminen iän suhteen taitaa olla jo liian myöhäistä.

37

507

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noinhan se niin kuin menee melko monilta nykyisin. Ystävien katoaminen on parisuhteessakin oleville tuttua ja lisää katoaa eron myötä. Sinkkuporukoista saattaisi olla enemmän hyötyä. Sieltä löytää monesti pelikavereita, vai oliko nyt kyse vain naisista?

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍑 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Vedä huumeita, hakkaa satunnaisia vastaantulijoita ja kyse poliisiauton ikkunasta sisään.

Kyllä sen jälkeen löytyy naisia. Ei tavallisia naisia, vaan jännänaisia, mutta olethan sitten itsekin jännämies.

>simiti<

• Anonyymi

En mäkään oo ollut parisuhteessa, jokusia vuosia nuorempi sua oon kyllä. Luotan siihen et oikeat tyypit sattuu paikalle oikeaan aikaan. Ja hei, jos sulla kuitenkin näyttäis perusasiat olevan kunnossa, niin se voi olla vain ajan kysymys milloin joku daami nappaa sua hihasta :) Koskaan ei kannata luovuttaa siitä ajatuksesta että elämä voi yllättää myös positiivisesti.
      N

• Tytöt eivät luonnostaan (geneettisen koodin mukaisesti) tuosta noin vaan tarjoudu ja antaudu miehelle. He eivät tule nykäisemään miestä hihasta eivätkä mistään muustakaan asusteesta tai ulokkeesta. Mies kokee tiedostamattaan mielessä, että liian kiimainen tyttö luultavasti olisi parisuhteessa "uskoton" ja tytöt tietävät tämän. Pariutumisleikit onnistuvat vain miehen johtamana, tytöllä on ainoastaan mahdollisuus kiusoitella (vihjailla) ja rohkaista.

• Anonyymi
        Seduttore kirjoitti:

Tytöt eivät luonnostaan (geneettisen koodin mukaisesti) tuosta noin vaan tarjoudu ja antaudu miehelle. He eivät tule nykäisemään miestä hihasta eivätkä mistään muustakaan asusteesta tai ulokkeesta. Mies kokee tiedostamattaan mielessä, että liian kiimainen tyttö luultavasti olisi parisuhteessa "uskoton" ja tytöt tietävät tämän. Pariutumisleikit onnistuvat vain miehen johtamana, tytöllä on ainoastaan mahdollisuus kiusoitella (vihjailla) ja rohkaista.

Kiitos tästä. Jos vain tulis vastaan se tyyppi jota kiusoitella 😏
        N

• Anonyymi
        Seduttore kirjoitti:

Tytöt eivät luonnostaan (geneettisen koodin mukaisesti) tuosta noin vaan tarjoudu ja antaudu miehelle. He eivät tule nykäisemään miestä hihasta eivätkä mistään muustakaan asusteesta tai ulokkeesta. Mies kokee tiedostamattaan mielessä, että liian kiimainen tyttö luultavasti olisi parisuhteessa "uskoton" ja tytöt tietävät tämän. Pariutumisleikit onnistuvat vain miehen johtamana, tytöllä on ainoastaan mahdollisuus kiusoitella (vihjailla) ja rohkaista.

Et selvästikään ole sitten kummoinen saalis. Naiset tarjoutuvat luonnostaan, kun mies oikeasti kiinnostaa. Vain epäkiinnostavat miehet joutuvat toimimaan itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et selvästikään ole sitten kummoinen saalis. Naiset tarjoutuvat luonnostaan, kun mies oikeasti kiinnostaa. Vain epäkiinnostavat miehet joutuvat toimimaan itse.

Eivät vain tarjoudu, vaan suorastaan tarraavat lahkeeseen eivätkä päästä irti vaikka kuinka ravistaisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, wanhusnaiset ja ikänaiset joilla ei ole enää lainkaan seksuaalista parisuhdearvoa, ovat yhtenään kimpussa. Minä kirjoitin tytöistä.

• Anonyymi
        Seduttore kirjoitti:

Niin, wanhusnaiset ja ikänaiset joilla ei ole enää lainkaan seksuaalista parisuhdearvoa, ovat yhtenään kimpussa. Minä kirjoitin tytöistä.

Se nyt ei ole mikään ihme, että ne teinitytöt joiden perässä juokset kuola valuen, pinkovat kaltaistasi eläkeläistä karkuun minkä koipireisistään pääsevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät vain tarjoudu, vaan suorastaan tarraavat lahkeeseen eivätkä päästä irti vaikka kuinka ravistaisi.

😂😂👍

• Seduttore kirjoitti:

Höpöön löpöä.. ollaan jo uudella vuosituhannella. Herää vuoteen 2024.. naiset eivät ole enää lapasia. Paitsi ehkä tosi nuoret ja osaamattomat.. mutta hekin voimaantuvat aika pian.

• No enhän mäkään oo ollu, mutta siitä mä oon ylpee, etten itseeni oo tolla seksillä saastuttanu. Joo lapsihommat mulla on ohi, mutta teillä on kyllä mahdollisuus pariinkiin lapseen. Ja jos käy niin ikävästä ettei niitä lapsia tule ja alkaa työnteko kyrsiin, koska eihän täältä mitään mukaan saa. Niin lukekaa työn filosofiaa, se auttaa eteenpäin. Mulla kävi vähän samalla tavalla että kaikki aika meni töissä, kun aattelin lapsille antaa paremman tulevaisuuden, mutta tosiaan kaikki aika meni palautumiseen, eikä sitten ehtiny mitään naisjuttuja ees aatella. Mutta sulla onbaika toimeen eli siitä vaan, vaikka työnantajat on vähän hankalia, jos aina niitä ylitöitä halunnu ja sitten yhtäkkiä ei.

• Anonyymi

Ei se sinullakaan vielä myöhästä ole paria mukeloa hankkia. Hyvin ehdit sitten eläkkeellä kuskata niitä harrastuksiin yms. -sivusta

• Ystäväni Viinamies kyllä neuvoo miten parisuhde löydetään, mutta haluatko sinä edes sellaista?

Et ainakaan missään kohtaa tekstissäsi ilmaissut, että edes haluaisit parisuhteen.

Toinen kysymys on, että mitä annettavaa sinulla olisi parisuhteeseen, koska kirjoitat näin: "Kaipa työt on sitten olleet aina kiinnostavampia, kun ihmissuhteiden kehittäminen. Viikonloppuisin palaudutaan, ei jaksa lähteä ulos. Ei arkisinkaan. "

Jos nyt parisuhteen kuitenkin haluaisit, niin vertaapa parisuhteen hankkimista työnhakuun. Jos et kerta hae töitä, harvoin niitä tullaan kotiin tarjoamaankaan ja jos sitten vielä työnhaussa ilmoitat, ettet oikein jaksaisikaan tehdä töitä, niin voit olla melko varma, että et niitä töitä saa, vaikka olisi millaiset paperit.

Periaatteessa sinulla on hyvät mahdollisuudet löytää parisuhde, jos et aivan törkymöykky ole ja en usko sinun olevan, koska sinulla on kuitenkin hyväpalkkainen työ, kavereita ja urheilet.

• Vai ei tulla kotiin töitä tarjoomaan, kun sunnuntainakin puhelin soi. Jostain puskapostista ne tiedot kulkee, vaikka en sillonkaan kellekään kertonu, että edellinen työ on päättynyt. Mutta tosiaan nyt oon keskittynyt työn filosofiaan, se on avannu ihan uusia näkökulmia, kun mulle se työ aina ennen oli juuri mahdollisille lapsille hyvä elämä ja ilmeisesti se on ollut aloittajallakin motivaationa.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Vai ei tulla kotiin töitä tarjoomaan, kun sunnuntainakin puhelin soi. Jostain puskapostista ne tiedot kulkee, vaikka en sillonkaan kellekään kertonu, että edellinen työ on päättynyt. Mutta tosiaan nyt oon keskittynyt työn filosofiaan, se on avannu ihan uusia näkökulmia, kun mulle se työ aina ennen oli juuri mahdollisille lapsille hyvä elämä ja ilmeisesti se on ollut aloittajallakin motivaationa.

Arvasinkin, että joku puuttuu tähän.

Arveletko, että sinulle tultaisiin työtä tarjoamaan, jos olisit viimeksi tehnyt päivän töitä n. 10 vuotta sitten ja sitä ennen ties koska.

Vertaan siis aloittajaan, joka kertoo olleensa edellisen kerran naisen kanssa kymmenen vuotta sitten.

• Anonyymi kirjoitti:

Arvasinkin, että joku puuttuu tähän.

Arveletko, että sinulle tultaisiin työtä tarjoamaan, jos olisit viimeksi tehnyt päivän töitä n. 10 vuotta sitten ja sitä ennen ties koska.

Vertaan siis aloittajaan, joka kertoo olleensa edellisen kerran naisen kanssa kymmenen vuotta sitten.

Tää oli nyt vaan tollanen esimerkki. Kun mä vaan yritän tuoda sen esiin, ettei nää asiat niin kauheita ole. Niin kuin mä ite en koskaan ees seurustellu. Niin aina keksii varasuunnitelman mihin suuntaa suuntautuu.

• Anonyymi

Jos on just niin. Pitää jaksaa hakea sitä parisuhdetta. Parisuhdetta haetaan yleensä paikoista jossa naiset viettää vapaa aikaa ja juhlivat eli baareissa. Eivät ne naiset kotoa tule hakemaan vaan pitää lähtee baariin juomaan viinaa. Jos ei jaksa niin sitten ei saa koskaan parisuhdetta. Se on kovaa työtä käydä baareissa ja vain ne tapaavat naisia jotka jaksavat viikonloppuisin käydä baareissa.

T: viinamies

• Ihmisellä ei ole kovin paljon synnyinlahjana saatuja taitoja. Kun havaitsee että jokin puuha ei tuota tulosta niin kannattaa opiskella. Tämä tiivistelmä on oikein hyvä 'How to Become an Alpha Male', John Alexander: https://www.amazon.de/-/en/john-alexander/dp/1411636600 joka maksaa ekirjana vain €8.33.

• Anonyymi

Joopa-joo. Olis sinun kannattanut hankkia muuta luettavaa kun halpa taskupokkari. En tiedä onko oppisi tuosta kirjasta, mut yleiskuvasi on luotaantyöntävä minkä ikäiselle naiselle tahansa.

Tietysti voit olla tosielämässä toisenlainen, mutta täällä ajatuksesi löyhkäävät. Olen pitänyt sinua trollina, joten ihan sama sinänsä. Vaan omapa on asiasi miten haluat esiintyä: nuoren naisten miellyttäminen ei onnistu vanhalle elämälle löyhkäten.

• Anonyymi

"Lapsen saaminen iän suhteen taitaa olla jo liian myöhäistä."

Väärin arvelit; koska ett ole nainen, ei tuolla ikääntymiselläkään ole niin suurta merkitystä. Mä olen 38 vuotias nainen ja mulla on 3 vuotias lapsi. Lapsen isä on mua lähes 10 vuotta vanhempi, joten... Niinistön Saulillakin nuorin poika, syntynyt; 70 vuotiaalle miehelle, joka tuskin mitään konplikaatioita synnytyksestä kärsi!
      Korkeintaan unettomuutta, jos nuoriherra oli öisin kovin äänekäs, nälkäisenä!
      trollikka

• Anonyymi

Isän korkea ikä on jopa merkittävämpi riski lapsen fyysiselle terveydelle ja mielenterveydelle, kuin äidin korkea ikä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isän korkea ikä on jopa merkittävämpi riski lapsen fyysiselle terveydelle ja mielenterveydelle, kuin äidin korkea ikä.

Niin voi olla, mutta ei lasten saannille.

Missä on muuten määritetty, mikä se korkea ikä on?

• Anonyymi

Viinaa olisi pitänyt alkaa juoda jo kouluaikana. Kun olisi viikonloppuna lähtenyt kylille juomaan, olisi siellä tavannut tyttöjä ja löytänyt sen ensimmäisen parisuhteenkin.

t. viinamies

• Nuorena löysi viinapäissään kunnollisia tyttöjä. Mutta näin keski-iässä, viinaa juomalla saa vain pubiruusuja.

• Anonyymi

Kun juo nuorena viinaa on se kuin laittaisi rahaa pankkiin.

t. viinamies

• Ei nuoret juo viinaa, nuoret urheilee. Vanhat juo viinaa ja makaa sohvalla. Mä tiedän kun mun isä oli alkoholisti.

• JeroP kirjoitti:

Ei nuoret juo viinaa, nuoret urheilee. Vanhat juo viinaa ja makaa sohvalla. Mä tiedän kun mun isä oli alkoholisti.

Mun poika ei juo viinaa, mutta urheilee yötä päivää,
        meinaan tämmöstä e-urheilua.
        https://seul.fi/mita-on-e-urheilu/

Opinnot keskeytyivät, eikä työnhaku maistunut. Tyttöystäväkin jäi löytämättä.

Kun minä olin hänen ikäinen, minulla oli työ, kumppani, rahaa ja tulevaisuus.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Mun poika ei juo viinaa, mutta urheilee yötä päivää,
        meinaan tämmöstä e-urheilua.
        https://seul.fi/mita-on-e-urheilu/

Opinnot keskeytyivät, eikä työnhaku maistunut. Tyttöystäväkin jäi löytämättä.

Kun minä olin hänen ikäinen, minulla oli työ, kumppani, rahaa ja tulevaisuus.

No nythän tämä menee henkilökohtaiseksi, mutta onko sillä niin väliä kun anonyymejähän me kaikki ollaan.

Eli minkä ikäinen sälli kysymyksessä, mahdollistatteko te tuon toiminnan vai tienaako hän itse rahansa noilla sporteilla? Vastaat jos tykkäät.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

No nythän tämä menee henkilökohtaiseksi, mutta onko sillä niin väliä kun anonyymejähän me kaikki ollaan.

Eli minkä ikäinen sälli kysymyksessä, mahdollistatteko te tuon toiminnan vai tienaako hän itse rahansa noilla sporteilla? Vastaat jos tykkäät.

-keinovaginamies-

Ei tämä ole henkilökohtaista, anonyymejä ollaan.

Sälli täyttää tänä vuonna 24. Hän ei ole ajatellut ammattipelaajan uraa, kunhan nyt muutoin vain "urheilee".

Olenko mahdollistanut jotakin?
        Niin voisi sanoa.
        Vuoden vanhana poika istui sylissä ja pelasimme yhdessä autopeliä. Hän ohjasi, minä säädin kaasua.
        Siitä se lähti, pojan into pelata pelejä.

• Anonyymi
        Gattino kirjoitti:

Ei tämä ole henkilökohtaista, anonyymejä ollaan.

Sälli täyttää tänä vuonna 24. Hän ei ole ajatellut ammattipelaajan uraa, kunhan nyt muutoin vain "urheilee".

Olenko mahdollistanut jotakin?
        Niin voisi sanoa.
        Vuoden vanhana poika istui sylissä ja pelasimme yhdessä autopeliä. Hän ohjasi, minä säädin kaasua.
        Siitä se lähti, pojan into pelata pelejä.

En tietystikään lähde tässä ohjeita antamaan, kun en ole saanut ketään kasvatettua edes 24 vuotiaaksi.

Mutta mitä noita omassa tuttavapiirissä on vastaavanlaisia ollut muutama, niin saldo aika heikko.
        Eikä sillä taida olla väliä että maksaako vuokran ja pelisnacsit työkkäri+sossu vai isä+äiti.
        Jotain hormonia näille nykyajan nuorille miehille, että lähtisivät pimpan perään luolistaan :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tietystikään lähde tässä ohjeita antamaan, kun en ole saanut ketään kasvatettua edes 24 vuotiaaksi.

Mutta mitä noita omassa tuttavapiirissä on vastaavanlaisia ollut muutama, niin saldo aika heikko.
        Eikä sillä taida olla väliä että maksaako vuokran ja pelisnacsit työkkäri sossu vai isä äiti.
        Jotain hormonia näille nykyajan nuorille miehille, että lähtisivät pimpan perään luolistaan :)

-keinovaginamies-

Voi vitsi. Niitä ohjeita on niin helppo antaa. Mun pojalla vaihtu tyttöystävät niin tiuhaan, että kyllästyin tutustumaan niihin. Myöhemmin on elellyt sitten yksin ja todennut että taitaa mieluummin pysyäkin yksin.

• Anonyymi

Mies tapaa naisia baareissa jossa juodaan viinaa. Jos ei juo viinaa niin ei parisuhdetta saa koskaan. Viinan juonti taitoja pitää kehittää jotta kehittyy myös sosiaalisia taitoja ja niitä taitoja voi harjoitella parhaiten baareissa jossa naiset käy ja miehet juo viinaa. Viinaa juova mies on kiinnostava naisten mielestä. Jos ei jaksa lähteä viikonloppuna baariin niin silloin voi unohtaa parisuhteet ja naiset.

• Anonyymi

No jo pomppas, yksikään itseään kunnioittava nainen, jolla on aivotoimintaa; ei retkahda alkoholistin matkaan. Siinä kun saisi pitää taloutta kahden edestä pystyssä, mieluummin elättää yksin vaikka lastaan, kuin huolehtii alkohistisoituneesta miehestä. Fakta!
        trollikka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jo pomppas, yksikään itseään kunnioittava nainen, jolla on aivotoimintaa; ei retkahda alkoholistin matkaan. Siinä kun saisi pitää taloutta kahden edestä pystyssä, mieluummin elättää yksin vaikka lastaan, kuin huolehtii alkohistisoituneesta miehestä. Fakta!
        trollikka

Mies juo viinaa vain sen verran että pääsee tutustumaan naisen kanssa. Eli pari kolme drinkkiä riittää. Siinä ei talous kovin pahasti mene huonoksi ja mies tietenkin maksaa omat viinansa kuitenkin baarissa.

• Anonyymi

Mene xhamsterlive sivustlle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      78
      4099
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      202
      3332
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3026
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      79
      2711
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      381
      2435
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2082
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      38
      1613
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1605
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1418
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1402
    Aihe