Jatkuvasti kiukkuinen mies ja vetäytyvä

Anonyymi-ap

Oon siinä rajoilla että jaksanko enää tätä suhdetta. Mies on vetäytyvä ja hiljainen.
Sanoo ettei oo paha olo mutta paljastuu kuitenkin kiukkuisuus kun on suuttunut yhdestä asiasta joka tapahtui tänä talvena vain kerran.
Liioittelee sitä asiaa että mukamas tapahtuu aina se sama asia.
Tämä kariuttaa parisuhteen tämä mököttäminen.
Vai haluaako mies että ero tulee?
Kolme päivää sitten kysyi kuinka monta lautasta olen hänen luokse tuonut.
Odotan vielä muuttuuko mies...

12

454

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mikä on se asia mikä tapahtui sen kerran?

• Anonyymi

Ehkä se vihjailee että nyt voit lähteä?

• Anonyymi

Tänä talvena siis tapahtui jotain mistä suuttui siis sellaista josta ei pitäisi suuttua jos jos tapahtuu vain kerran talvessa! Kerro kuitenkin mikä juttu sellainen on?

• Anonyymi

Säärikarvat ajamatta 🤣

• Anonyymi

Nyt pitkä hajurako on paikallaan. Sinun ei missään tapauksessa tarvitse katsoa tuollaista lapsenomaista käyttäytymistä. Nyt on oikea aika jättää hänet omilleen miettimään suhtautumistaan muihin ihmisiin, sinuunkin.

Tietenkään sen ei tarvitse tapahtua vihamielisesti, vain rauhallisella äänellä ilmoitat että hänen on parasta selvitellä ajatuksiaan aivan rauhassa, että katsotaan muutaman kuukauden kuluttua onko aihetta jatkaa teidän ystävyyttä tasolla joka on rakentavaa pidempiaikaiselle yhteiselle elämälle.

Ei muuta.

Ei ole tarpeellista kuunnella tässä vaiheessa mitää seliseliselejä; tuskinpa niitä tulisikaan. Vai rauhassa poistu kuvioista ja jatka omaa elämääsi muiden kavereittesi, tyosi, opintojesi kanssa.

Sinun ei missävn tapaukseesa kannta odottaa "haluaako mies että ero tulee?".

• Anonyymi

Eihän tuossa viestissä kerrottu mitään olennaista.

Lyö objektiivista faktaa tiskiin ja lopeta tuollainen näkökulmalässytys. Olen satavarma että sinulla on osuus tilanteen kehittymisessä omissa toimintatavoissasi, suhteissa kompastellaan kuitenkin lopulta kahden ihmisen voimin.

Ilman faktoja on mahdotonta sanoa mitään. Jos haluat lisää naiskomppausta sinun näkökulmallesi ja tajunnanvirrallesi kokeile mielummin jotain demiä tai vauvaforumia, sieltä löytää sellaisen kivan kaikukammion jonka avulla ajat suhteesi varmasti eroon.

• Anonyymi

Psykopaatti, narsisti, adhd, läheisriippuvainen, autisti.

Löytyisikö noista mitään sopivaa diagnoosia?

Nehän ovat naisten listalla selitys kaikkiin parisuhdeongelmiin.
      Mitä jos se parisuhde nyt vain on loppuun kaluttu?

• Anonyymi

Siltä se vaikuttaa. En ymmärrä että jotkut roikkuu suhteessa vaikka siitä ei ole enää mitään jäljellä!
      Onhan se tavallaan helppoa mutta itse enää viihtyisi jos näen että toinenkaan ei enää maito yhdessäolosta.

• Anonyymi

Siis nauti 😁

• Anonyymi

Kuvittele se välillä vähän paremmaksi, niin sinulle voi tulla parempi olo.

• Anonyymi

Kaikki olemme omanlaisia, se että on kerran jotain pahaa tapahtunut ja sen itsekin olet todennut tapahtuneen. Mitä, jos toinen näkee sinun käytöksessä paljon sellaista, mitä itse et näe, mikä tukee hyvin sitä yhtä hairahdustasi.

Sen pohjalta voi olettaa, että niitä tapahtuisi enemmänkin, jollei siitä olisi tehty ikävää numeroa (sinun kannalta katsottuna) silloin kerran? Kuhan mietin vaan? Asioilla harvemmin on vain yhtä totuutta? Näin haluan itse ajatella.

Vähättelevä tapa tuoda asioita julki (en ole paha ihminen) tänne on ihan normaalia. Samoin kuin toisen syyllistäminen, koska harvemmin täällä haluaa itseään syyllistää virheistään vaan haluaa tukea omille olettamuksilleen. Toisen syyllistäminen on helpompi tie kuin vastuun ottaminen omista tekemisistä.

• Anonyymi

Minua jäi mies kiinnostamaan nää lautaset, onko mies dramaattinen paiskoja ym?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      401
      3318
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      315
      1546
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1332
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1321
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1315
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1265
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1175
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1072
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      26
      975
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      857
    Aihe