Oon siinä rajoilla että jaksanko enää tätä suhdetta. Mies on vetäytyvä ja hiljainen.
Sanoo ettei oo paha olo mutta paljastuu kuitenkin kiukkuisuus kun on suuttunut yhdestä asiasta joka tapahtui tänä talvena vain kerran.
Liioittelee sitä asiaa että mukamas tapahtuu aina se sama asia.
Tämä kariuttaa parisuhteen tämä mököttäminen.
Vai haluaako mies että ero tulee?
Kolme päivää sitten kysyi kuinka monta lautasta olen hänen luokse tuonut.
Odotan vielä muuttuuko mies...
Jatkuvasti kiukkuinen mies ja vetäytyvä
12
343
Vastaukset
- Anonyymi
No mikä on se asia mikä tapahtui sen kerran?
- Anonyymi
Ehkä se vihjailee että nyt voit lähteä?
- Anonyymi
Tänä talvena siis tapahtui jotain mistä suuttui siis sellaista josta ei pitäisi suuttua jos jos tapahtuu vain kerran talvessa! Kerro kuitenkin mikä juttu sellainen on?
- Anonyymi
Säärikarvat ajamatta 🤣
- Anonyymi
Nyt pitkä hajurako on paikallaan. Sinun ei missään tapauksessa tarvitse katsoa tuollaista lapsenomaista käyttäytymistä. Nyt on oikea aika jättää hänet omilleen miettimään suhtautumistaan muihin ihmisiin, sinuunkin.
Tietenkään sen ei tarvitse tapahtua vihamielisesti, vain rauhallisella äänellä ilmoitat että hänen on parasta selvitellä ajatuksiaan aivan rauhassa, että katsotaan muutaman kuukauden kuluttua onko aihetta jatkaa teidän ystävyyttä tasolla joka on rakentavaa pidempiaikaiselle yhteiselle elämälle.
Ei muuta.
Ei ole tarpeellista kuunnella tässä vaiheessa mitää seliseliselejä; tuskinpa niitä tulisikaan. Vai rauhassa poistu kuvioista ja jatka omaa elämääsi muiden kavereittesi, tyosi, opintojesi kanssa.
Sinun ei missävn tapaukseesa kannta odottaa "haluaako mies että ero tulee?". - Anonyymi
Eihän tuossa viestissä kerrottu mitään olennaista.
Lyö objektiivista faktaa tiskiin ja lopeta tuollainen näkökulmalässytys. Olen satavarma että sinulla on osuus tilanteen kehittymisessä omissa toimintatavoissasi, suhteissa kompastellaan kuitenkin lopulta kahden ihmisen voimin.
Ilman faktoja on mahdotonta sanoa mitään. Jos haluat lisää naiskomppausta sinun näkökulmallesi ja tajunnanvirrallesi kokeile mielummin jotain demiä tai vauvaforumia, sieltä löytää sellaisen kivan kaikukammion jonka avulla ajat suhteesi varmasti eroon. - Anonyymi
Psykopaatti, narsisti, adhd, läheisriippuvainen, autisti.
Löytyisikö noista mitään sopivaa diagnoosia?
Nehän ovat naisten listalla selitys kaikkiin parisuhdeongelmiin.
Mitä jos se parisuhde nyt vain on loppuun kaluttu? - Anonyymi
Siltä se vaikuttaa. En ymmärrä että jotkut roikkuu suhteessa vaikka siitä ei ole enää mitään jäljellä!
Onhan se tavallaan helppoa mutta itse enää viihtyisi jos näen että toinenkaan ei enää maito yhdessäolosta.- Anonyymi
Siis nauti 😁
- Anonyymi
Kuvittele se välillä vähän paremmaksi, niin sinulle voi tulla parempi olo.
- Anonyymi
Kaikki olemme omanlaisia, se että on kerran jotain pahaa tapahtunut ja sen itsekin olet todennut tapahtuneen. Mitä, jos toinen näkee sinun käytöksessä paljon sellaista, mitä itse et näe, mikä tukee hyvin sitä yhtä hairahdustasi.
Sen pohjalta voi olettaa, että niitä tapahtuisi enemmänkin, jollei siitä olisi tehty ikävää numeroa (sinun kannalta katsottuna) silloin kerran? Kuhan mietin vaan? Asioilla harvemmin on vain yhtä totuutta? Näin haluan itse ajatella.
Vähättelevä tapa tuoda asioita julki (en ole paha ihminen) tänne on ihan normaalia. Samoin kuin toisen syyllistäminen, koska harvemmin täällä haluaa itseään syyllistää virheistään vaan haluaa tukea omille olettamuksilleen. Toisen syyllistäminen on helpompi tie kuin vastuun ottaminen omista tekemisistä. - Anonyymi
Minua jäi mies kiinnostamaan nää lautaset, onko mies dramaattinen paiskoja ym?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739