Tai sehän piti olla vaan päivä...mut täälläpäin ne tuppaa vissiin lipsumaan kakpäiväisiks...😆
Hikasin työkamun kotiini... laitoin kattilan tulille ja saunan lämpiimään.. mutta tokkohan tuosta on saunomaan...😆
Ampu sohvalle nukkuu oitis...😆
Sain laulettua baatissa jotenkutfn karaokee..vähän sekoja naisia löyttäytyi messiin. Ihan tillin tallin yks...koetettiin sitä saada kotiin....ei onnannut... siteen nähtiin toinen ssmanmoinen taksijonossa...pyydettiin pokkana vetämään kädet palaiks ja koti kainaloa...ulisi tyytyväiayyttään.....
No hän pääsi taksiin ja sitten baarin ulkopuolella huutoa...tämä yksi jänkäävä nainen poistetiin kapakasta...saatiin taksiin ja talutettiin kotiin,.
Nyt lämmitellään saunaa.. tai mä lämmittrlen, toi hönö nukkuu...
Tajuukohan noi pari naista huomenna, etteä keihin he törmäs? Enkä edes mieti, mihinkä he oisiva
Virkistyspäuvät...
77
629
Vastaukset 77
Lähti näköjään...
Siis mihinkä oisivat voinét myös törmätä.
Aika helppoja "saaliita ois olkut jollekin"""
Kun avasin oven hoipertelevalle naiselke ja viskaisin avdimet perään, nainen pyysi seuraan....En todellakaan tiennyt edes olisiko mies talossa ...lämpimään hän jäi...🙄
Huhhuh.,🤔- Anonyymi
Neiti halus jatkaa iltaa vaakamamboillen ja sä veit sen saumat antamalla ymmärtää, muttet ymmärtämällä antaa?
- Anonyymi
Mahotonta olla 7 päivää selevin päin.
https://www.youtube.com/watch?v=DGuRQAQGg4ANo näköjään nyt ei onnistu...
Mut ei se oo tään aloituksen pointti...
Jonkinlaiset itsetuhoiset naiset on...
- Anonyymi
Siellä sitä on vietetty aikaa kaltaistensa seurassa.
Kertakaikkisen huolestuttavaa (=helpottavaa) jos joillain näyttäisi menevän vielä huonommin päihteiden kanssa kuin itsellä? Vai onko sulla jo niin korkea toleranssi, että muut tippuvat pienemmällä määrällä?
Et sinä näillä juoppojutuillasi ainakaan hyväksyntää hae, ethän? Vaan tuskin sua ravistelluksi päätyminenkään motivoi?
xLinerEn mä näillä mitään hyväksyntää hae...
Työksmu vaan on mun kanssa sellainen samanlainen tietyllätapaa...vaikka on täysin mun vastakohtakin. Jokainen virkkari päättyy siihen, että herätään mun luota....saunotaan tai jotain...
Mutta vaikka eilen meillä oli hitsin hupia, niin nyt kyllä jotkut naiset ei olleet miettineet miten itse iltaansa viettävät...
Ihan tillintallin ja sekaisin... sitten p.rse pystyssä kokoajan...en tiedä mitä tuohon miettisi?
Voi mullakin joskus mrnnä huonosti, mutta en mä kyllä menis mihinkään homobaariin tarjoomaan persettä tuhsnnen sekaisin...
En käsitä..."Siellä sitä on vietetty aikaa kaltaistensa seurassa."
Kun mietin tuota sanomista vaikka työkaveriin, millä on perhe, 4 lasta ja opiskeleva vaimo. Tai paria naista, jotka ovat lähteneet vetämään alkoholia kaksinkäsin jossain "v.ttueijaksakiinnostaaihansama"-asenteella yleiselle paikalle....ei kyllä olla samalla viivalla...
Mut mä katsoin työkamun sohvalleni nukkuu ja sain naiset koteihinsa. Lämmitin yöllä oman taloni ja kuin "kärpäsenä katossa" tajusin mitä viime yönä tapahtui...
En ollut todellakaan kaltaisieni seurassa...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
"Siellä sitä on vietetty aikaa kaltaistensa seurassa."
Kun mietin tuota sanomista vaikka työkaveriin, millä on perhe, 4 lasta ja opiskeleva vaimo. Tai paria naista, jotka ovat lähteneet vetämään alkoholia kaksinkäsin jossain "v.ttueijaksakiinnostaaihansama"-asenteella yleiselle paikalle....ei kyllä olla samalla viivalla...
Mut mä katsoin työkamun sohvalleni nukkuu ja sain naiset koteihinsa. Lämmitin yöllä oman taloni ja kuin "kärpäsenä katossa" tajusin mitä viime yönä tapahtui...
En ollut todellakaan kaltaisieni seurassa...Onkos tuo sinun työkaveri vähän niin kuin lomilla siellä sulla? Tuli vain mieleen tekstistä: " 4 lasta ja opiskeleva vaimo" :))
Aikoinaan kun työkavereilla oli pieniä lapsia ja ko. työpaikka vielä järjesti ihan virallisempia koko porukan mökkireissuja, niin nuo tyypit ottivat reissut huilin ja nukkumisen kannalta. (Lomalla perheestä)
Me muut saunottiin ja touhuttiin :)
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Onkos tuo sinun työkaveri vähän niin kuin lomilla siellä sulla? Tuli vain mieleen tekstistä: " 4 lasta ja opiskeleva vaimo" :))
Aikoinaan kun työkavereilla oli pieniä lapsia ja ko. työpaikka vielä järjesti ihan virallisempia koko porukan mökkireissuja, niin nuo tyypit ottivat reissut huilin ja nukkumisen kannalta. (Lomalla perheestä)
Me muut saunottiin ja touhuttiin :)
-keinovaginamies-Juu...lomailuahan se sille oli. 😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
En ollut todellakaan kaltaisieni seurassa..."En ollut todellakaan kaltaisieni seurassa..."
Kyllä vain olit. Hyvä se olisi itselleen myöntää että hiipivästi alkkikseksi muuttuvien porukassa siinä vähän biletettiin ja olit yksi heistä, et yhtään parempi tai huonompi. Pienemmissä paikoissa ihmiset laittaa asioita myös merkille ja puhuvat niistä, saattaa olla että leimaannut paikallisiin spurguporukoihin "On se tuo xxx töissä siellä ja siellä mutta näyttää viina maistuvan ainakin vapaalla, tuleva rantojen mies".
-harmiseikirj- - Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
En ollut todellakaan kaltaisieni seurassa...Harmis tuossa ihan hyvin sanaili asiaa auki.
Koska ajattelit avata seuraavan öölipullon, vai joko aukesi?
Viinamies D 🙄
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Harmis tuossa ihan hyvin sanaili asiaa auki.
Koska ajattelit avata seuraavan öölipullon, vai joko aukesi?
Viinamies D 🙄
xLinerNo tässä on nyt ollut kaikenlaista kekkeriä, saunailtaa ja muuta, kun 9 kk muuten on lähinnä vaan töissä.
En sitä rupea aukomaan täällä.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No tässä on nyt ollut kaikenlaista kekkeriä, saunailtaa ja muuta, kun 9 kk muuten on lähinnä vaan töissä.
En sitä rupea aukomaan täällä.Ei tarvikaan aukoa, muttei mene selittelytkään läpi. Ei tarvitse juoda yhtään. Eikä sitten enää voikaan...
Ota mun ja Harmiksen sanomiset välittämisenä. Jonkun täytyy, ja noita ystävällismielisiä myötäilijöitä ja ohikatsojia on jo ihan tarpeeksi.
xLiner
Vieläkö sinulla loma jatkuu? 🙂
Tuo oli muuten älyttömän kivasti tehty, että hoidit ne naiset koteihinsa.. Olen samaa mieltä siitä, että joku toinen mies olisi voinut käyttää tilaisuutta hyväkseen.
Niin.. ollaanko me naiset vaan täällä Suomessa erityisen sinisilmäisiä vai onko se jotenkin laajempikin ilmiö, en tiedä. 🤔 Onko tasa-arvo ja se, että naiset voivat lähteä yksinkin iltaa viettämään sitten kuitenkin tuonut meille väärän turvallisuuden tunteen?
Erityisesti keskellä viikkoa tuo kuulostaa erikoiselta, mutta toisaalta, eihän kaikkien työt ole ma-pe välillä..No mulla on kausityö... oon pitkään lomilla talvella.
Siis mä mietin, että eilen baarissa pari naista oli ihan tillintallin. Siellä myös hiihti sellainen hiippariukkokin, joka lähti toiseen suuntaan, kun myö kaverin kanssa nentiin jeesaa naista, kun kaatuili...🙄
Baarimikot ei soittaneet ees poliissia kun pyydettin... kuulemma vois joutuu oottamaan tunteja. Taksit sanoi samaa. Mun kaveri ajoi vissiin kaupungin ainoaa taksia...sillä vietiin naiset koteihin ja itsekin päästiin kotiin.
Mutta oikeesti tuossa ois voinut olla aihetta iltapäivälehtien otsikoihin...
Toivottavasti naiset tajuaa mitä tapahtui...🙄- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No mulla on kausityö... oon pitkään lomilla talvella.
Siis mä mietin, että eilen baarissa pari naista oli ihan tillintallin. Siellä myös hiihti sellainen hiippariukkokin, joka lähti toiseen suuntaan, kun myö kaverin kanssa nentiin jeesaa naista, kun kaatuili...🙄
Baarimikot ei soittaneet ees poliissia kun pyydettin... kuulemma vois joutuu oottamaan tunteja. Taksit sanoi samaa. Mun kaveri ajoi vissiin kaupungin ainoaa taksia...sillä vietiin naiset koteihin ja itsekin päästiin kotiin.
Toivottavasti naiset tajuaa mitä tapahtui...🙄Raipatirai ja tilulilulei, vaan miten se meni..😳
Anonyymi kirjoitti:
Raipatirai ja tilulilulei, vaan miten se meni..😳
Joo, taas raipateltiin... mutta nyt siistin jo kämppää ja käyn kohta saunassa...
Ei oo rapuloista tietookaan. 😊- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo, taas raipateltiin... mutta nyt siistin jo kämppää ja käyn kohta saunassa...
Ei oo rapuloista tietookaan. 😊Rapulaa ei tule jos juo vaan yhtä samaa, lonkkua sidua tai kaljaa. Shoteista ja väkevistä sen saanee, varsinkin jos juo kaikkea sekaisin. Kokemuksen syvä rintaääni😄
Anonyymi kirjoitti:
Rapulaa ei tule jos juo vaan yhtä samaa, lonkkua sidua tai kaljaa. Shoteista ja väkevistä sen saanee, varsinkin jos juo kaikkea sekaisin. Kokemuksen syvä rintaääni😄
Tulihan tuota maisteltua mitä vaan, mutta varmaan kun söis yöllä vielä, se pelasti.
Disseisback kirjoitti:
No mulla on kausityö... oon pitkään lomilla talvella.
Toivottavasti naiset tajuaa mitä tapahtui...🙄Ok. Ymmärrän kausityön. Sittenhän sinulla onkin talviaikaan hyvin aikaa mättää puuta uuniin ja tehdä lumitöitä myös päivännäöllä. 😄
Olisi mielenkiintoista kuulla niiden naistenkin tarina. Toki jotkin tyrmäystipatkin aiheuttavat ongelmia, ainakin Tampereella.. - Jos tilanne ei ollut k.o. naisille ihan tavallinen, niin veikkaan heidän olevan kauhuissaan siitä mitä tapahtui ..ja mitä olisi voinut tapahtua..
Se nyt ei valitettavasti ole uutinen, että poliisia joutuu paikka paikoin odottamaan niin pitkään, että se todellakin nostaa kynnystä ilmoittaa heille yhtään mitään. - Sittenhän se on heidänkin hyvä näyttää tilastoja, minkä mukaan sellaiset ja tällaiset ilkivallan- tai jopa väkivallantekojen määrä olisi vähentynyt joillakin alueilla..🙄 Joten; ei tarvita lisää poliiseja..Xena-183 kirjoitti:
Ok. Ymmärrän kausityön. Sittenhän sinulla onkin talviaikaan hyvin aikaa mättää puuta uuniin ja tehdä lumitöitä myös päivännäöllä. 😄
Olisi mielenkiintoista kuulla niiden naistenkin tarina. Toki jotkin tyrmäystipatkin aiheuttavat ongelmia, ainakin Tampereella.. - Jos tilanne ei ollut k.o. naisille ihan tavallinen, niin veikkaan heidän olevan kauhuissaan siitä mitä tapahtui ..ja mitä olisi voinut tapahtua..
Se nyt ei valitettavasti ole uutinen, että poliisia joutuu paikka paikoin odottamaan niin pitkään, että se todellakin nostaa kynnystä ilmoittaa heille yhtään mitään. - Sittenhän se on heidänkin hyvä näyttää tilastoja, minkä mukaan sellaiset ja tällaiset ilkivallan- tai jopa väkivallantekojen määrä olisi vähentynyt joillakin alueilla..🙄 Joten; ei tarvita lisää poliiseja..Joo, mä en käsitä, ettei täällä ole kuin ehkä viikonloppuisin poliiseja. 🙄
Taksitouhutkin mennyt ihan älyttömäks, kiitos Bernerin vissiin.
Kyllä se yks nainen vaan veti kaikkea juomista siellä. Luultavasti siksi oli niin hutikassa. Ja oli toi käytöskin aika outoa...joko oli riidellyt miehensä kanssa, tai jotain, mutta oli kyllä vaikea ihminen saadaa kotiinsa. 🙄Disseisback kirjoitti:
Joo, mä en käsitä, ettei täällä ole kuin ehkä viikonloppuisin poliiseja. 🙄
Taksitouhutkin mennyt ihan älyttömäks, kiitos Bernerin vissiin.
Kyllä se yks nainen vaan veti kaikkea juomista siellä. Luultavasti siksi oli niin hutikassa. Ja oli toi käytöskin aika outoa...joko oli riidellyt miehensä kanssa, tai jotain, mutta oli kyllä vaikea ihminen saadaa kotiinsa. 🙄Tai sitten hänellä ei ole miestä ja siksi alkoi rissata kotiin lähdöstä 😄
Xena-183 kirjoitti:
Tai sitten hänellä ei ole miestä ja siksi alkoi rissata kotiin lähdöstä 😄
Kyllä hän taisi sopertaa jotain miehestä, mutta ilmeisesti suhde ei kovin hyvä ole. Jos nyt oikein ymmärsin..
- Anonyymi
Todelliset virkistyspäivät , kaikki silmät ristissä puolikuolleina ,ketarat ylöspäin😄👍.💩
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No kyllä myö käytiin pakohuoneessa ja pidettiin työpalsua, syötiin jne...
No mutta lopussa kiitos seisoo ja loppuhyvin kaikkihyvin, tillintallintitityy😄👍.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta lopussa kiitos seisoo ja loppuhyvin kaikkihyvin, tillintallintitityy😄👍.💩
Siis en mitään vattuile. Tuollaiset virkistyspäivät on ihan parhaita😄😁.💩
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ihan kiva reissuhan se olikin. 😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No kyllä myö käytiin pakohuoneessa ja pidettiin työpalsua, syötiin jne...
Todellinen elämänpakohuone tuli vasta illalla.
- Anonyymi
Vírkistysjuomat, virkeät virkistävät vauvat, jotka kiljuvst ja karjuvsyt aloittavat karjumiawn sekä Zombie-maisaen mörinänsä yleensä arkipäivisin aamuyöllä n. 02423-militaristista aikaa, kakka houussa vauva örisee, jopa maantieporan äänen voimakkuudella kiljuu ja örisee, jota jatkuu noin 34 vuotta jokainen arkipäivän yö.
- Anonyymi
On se vain hienoa kun baariin menee puolittain jo impotentti mies joka moralisoi muita kun itsellä ei enää aina seiso? Onko tuossa jottain hiennoo?
Naiset olivat ylihumalassa ja se varmasti harmitti, olisihan tullut hyväksikäyttäjän olotila jos olisi kännistä naista pökännyt. Tuosta seurasi sitten jos jonkinlainen morkkis, ilta oli kiva mutta eihän sitä Disse naista sitten saanut. Tyytyi lämmittämään kotimökkiään karvaisen työkaverin nukkuessa sohvalla. Tästä kokonaisuudesta harmistuneena Disse ripittää palstan viinamiestä...vaikka itsekin on sellainen?- Anonyymi
Harmis, älä ole kade!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmis, älä ole kade!
En ole Harmis mutta mistä tulisi olla kade? Karvaisesta kamumiehestä?
- Anonyymi
Mistä tiedät, ettei saanut? Hänhän sanoo useinkin heräilevänsä tuon työkaverin kanssa saman katon alta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei saanut? Hänhän sanoo useinkin heräilevänsä tuon työkaverin kanssa saman katon alta.
AI jai AI, tuo jäi kyllä huomioimatta. Tulisiko kiukku siitä, kun piti tyytyä tyäkaveriin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmis, älä ole kade!
Ei ollut harmiksen kommentti tuo, laitoin tuonne ylemmäs mutta joo, mistä pitäisi olla kade? siitä että on kiskaistu kovat kännit, rännätty reippaasti "koulutuksessa" pari päivää ja sitten kotiuduttu ihan ukkoporukoissa? Todellakaan ei käy kateeksi krapula ja vapina mitä tuosta seurannee.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäikö joltain huomaamatta maininta että olivat homobaarissa?
- Anonyymi
Kun ensimmäisen vauvan pullauttaa maailman julmuuteen, samalla harkitsee ostoa mummonmökistä joka on vähintään 20km etäisyydellä läheisimmästä ihmisestä. Sakma koskee koiran omistsjiakin.
,,bibuubm guenab sarjaaarjasnuajub,
ERÄÁ,,, peli... vanha mutta tyylikäs: Interstate '82, pitäisi suojella tuota juotain tyttöä, riittäisiköhän rahaa varustellla autoa kranaatinh heittimellä rosvoja vastaan, jos möisi tuon konekiväärin katolt autosta pois...
https://www.youtube.com/watch?v=ZB9yku2J1zI Hyvä kun piditte naisten puolta!👍🏼
Tästä tulikin mieleen omat virkistyspäivät… Siis kroppa ei vaan jaksanut väsymystilaa/juomista. Noitten kombo on tosi huono.😬 En siis ikinä ole tehnyt firman ”juhlissa” välikuolemaa.. noh nyt sekin on koettu. Ainakin tuli naisellisesti kuorsattua, erikoisissa asennoissa..
Onneksi niissä juhlissa esihenkilö piti huolen, että pääsen kotiin. En tiedä missä olisin ollut jos olisin jatkanut muiden mukana illan viettoa.
Noh tästä otin kyllä opikseni.. pikkujoulut sujuu maltillisesti ottaen😌- Anonyymi
Tunnut ihanalta naiselta, sellaiselta jota voisi vaikka yrittää suojella.
Rehellinen, itsekriittinen...
Wau, mutta hyvä olo tulee jokaisesta itsestään, sitä toiset eivät voi oikeasti antaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau, mutta hyvä olo tulee jokaisesta itsestään, sitä toiset eivät voi oikeasti antaa.Mietin vain sitä miten moni ihminen sukupuolesta riippumatta ajautuu ajatukseen jossa tulisi olla vahva. Arki pyörii tutun kaavan mukaan eikä anna itselleen oikein tilaa heikkouksille. Tämä tekee meistä ihmisistä liian analyyttisiä siihen mitä me olemme, mitä oikeasti kaipaisimme. Siihen ei vain ole yksinkertaisesti tilaa?
Jos tunnen ihmisiä vähääkään, sinulla on elämässä tällainen tilanne. Tulisiko sanoa hyvä niin?
Ehkä, koska se mitä teet ja toteutat ei ole helppoa mutta se tärkein on yhä olemassa, elämä on periaatteessa sitä mitä itse ajattelet? Anonyymi kirjoitti:
Wau, mutta hyvä olo tulee jokaisesta itsestään, sitä toiset eivät voi oikeasti antaa.No kovia kokenut. Ehkä jo siitä sympatiat.. itsekin yritän suojella muita parhaani mukaan..
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No kovia kokenut. Ehkä jo siitä sympatiat.. itsekin yritän suojella muita parhaani mukaan..
Ohi itsesi?
Kunnioitan asennettasi, luulen myös että olet ylpeä siitä ja aihetta myös on. Anonyymi kirjoitti:
Mietin vain sitä miten moni ihminen sukupuolesta riippumatta ajautuu ajatukseen jossa tulisi olla vahva. Arki pyörii tutun kaavan mukaan eikä anna itselleen oikein tilaa heikkouksille. Tämä tekee meistä ihmisistä liian analyyttisiä siihen mitä me olemme, mitä oikeasti kaipaisimme. Siihen ei vain ole yksinkertaisesti tilaa?
Jos tunnen ihmisiä vähääkään, sinulla on elämässä tällainen tilanne. Tulisiko sanoa hyvä niin?
Ehkä, koska se mitä teet ja toteutat ei ole helppoa mutta se tärkein on yhä olemassa, elämä on periaatteessa sitä mitä itse ajattelet?On tullut kyllä tämän puolen vuoden aikana huomattua, tarvitsen apua en pärjää yksin. Se on kieltämättä hullua, että pitäisi mukamas olla vahva. Olen ollut vahva, silläkin on seuraamuksensa.. Itse kun vaatii itseltään kohtuuttomuuksia,, niin olen tavallaan nyt siksi liemessä. Huolia olisi tällä hetkellä paljon vähemmän jos en olisi totaalisesti lamaantunut. Eikä lähimmäiset ole tätä huomanneet koska en näytä tätä heille. Voin ulkoisesti hymyillä ja siinä se oma jaksaminen on ollutkin jo aika pitkään.
Eli kaikkien täytyy saada olla joskus heikkoja… siitä ei voi nousta kuin ylöspäin..😊 Eli peruspositiivisuudella pääsee jo pitkälle.No kannattaa olla ainakin joku kaveri, joka vähän pitää huolta. Ja kyllä täällä saa olla todella topakasti pukeutunutkin, ettei palennu. Takseja ei tuosta vaan saa jne. 🙄
Jotenkin tälleen jälkeenpäin varsinkin hirvitti, mitä noissa tapauksissa ois voinut sattua oikeesti. 🙄- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
On tullut kyllä tämän puolen vuoden aikana huomattua, tarvitsen apua en pärjää yksin. Se on kieltämättä hullua, että pitäisi mukamas olla vahva. Olen ollut vahva, silläkin on seuraamuksensa.. Itse kun vaatii itseltään kohtuuttomuuksia,, niin olen tavallaan nyt siksi liemessä. Huolia olisi tällä hetkellä paljon vähemmän jos en olisi totaalisesti lamaantunut. Eikä lähimmäiset ole tätä huomanneet koska en näytä tätä heille. Voin ulkoisesti hymyillä ja siinä se oma jaksaminen on ollutkin jo aika pitkään.
Eli kaikkien täytyy saada olla joskus heikkoja… siitä ei voi nousta kuin ylöspäin..😊 Eli peruspositiivisuudella pääsee jo pitkälle.Miehenä tykkään tuosta asenteestasi vielä enemmän:)
Tuo kun voi jopa johtaa rakkauteen, kun on avoin omille heikkouksille. Disseisback kirjoitti:
No kannattaa olla ainakin joku kaveri, joka vähän pitää huolta. Ja kyllä täällä saa olla todella topakasti pukeutunutkin, ettei palennu. Takseja ei tuosta vaan saa jne. 🙄
Jotenkin tälleen jälkeenpäin varsinkin hirvitti, mitä noissa tapauksissa ois voinut sattua oikeesti. 🙄No justiinsa, ☺️ yleensä mulla on aiemmin ollut kaveri jonka kaa remuta…
Nyt kun oon itse löytänyt sen”rohkeamman”minäni joka lähtee baariin juuri silloin kun saa lastenhoitajan.. ei ole siis välttämättä edes mahdollista saada seuraa. Hyvin on toistaiseksi omat jalat kantaneet. Niin ja siis yritän kyllä pitää tolkun mukana kun yksikseen liikkuu.. huomattavasti turvallisempaa niin. Enkä koske kirkkaisiin.. niistä menee pää ihan sekaisin..🤪😬Anonyymi kirjoitti:
Miehenä tykkään tuosta asenteestasi vielä enemmän:)
Tuo kun voi jopa johtaa rakkauteen, kun on avoin omille heikkouksille.Älä ajattele, että otan tänne miehen riesakseni. :D
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
No justiinsa, ☺️ yleensä mulla on aiemmin ollut kaveri jonka kaa remuta…
Nyt kun oon itse löytänyt sen”rohkeamman”minäni joka lähtee baariin juuri silloin kun saa lastenhoitajan.. ei ole siis välttämättä edes mahdollista saada seuraa. Hyvin on toistaiseksi omat jalat kantaneet. Niin ja siis yritän kyllä pitää tolkun mukana kun yksikseen liikkuu.. huomattavasti turvallisempaa niin. Enkä koske kirkkaisiin.. niistä menee pää ihan sekaisin..🤪😬Kauhea paine saada seuraa silloin kun on mahdollista?
Ei hyvä, se luonnollinen minä puuttuu? On se nyt vaikeeta:) - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Älä ajattele, että otan tänne miehen riesakseni. :D
No, jos olisin vapaa, kokeilisin kyllä nyt siipiäni.
Tunnut hyvältä, ja harvoin mutu pettää. Anonyymi kirjoitti:
Kauhea paine saada seuraa silloin kun on mahdollista?
Ei hyvä, se luonnollinen minä puuttuu? On se nyt vaikeeta:)Ei siis minusta on kiva käydä baarissa juoda yksi lonkero/siideri vaihtaa seuraavaan baariin jne.. niin ja siis itse katselen ympärilleni, joku laulaa karaokea ja laulan mukana, en mene keskustelemaan muille vaan ihan vaan fiilistelen sitä että pääsin pois kotoa😁 olen tyytyväinen itsekseni. Baarit ei ole itselleni välttämättä mitään sosiaalisia tapahtumia. Lähinnä nautin kun pääsen joraamaan.
Anonyymi kirjoitti:
No, jos olisin vapaa, kokeilisin kyllä nyt siipiäni.
Tunnut hyvältä, ja harvoin mutu pettää.Kiitos :)
Haaveilija39 kirjoitti:
No justiinsa, ☺️ yleensä mulla on aiemmin ollut kaveri jonka kaa remuta…
Nyt kun oon itse löytänyt sen”rohkeamman”minäni joka lähtee baariin juuri silloin kun saa lastenhoitajan.. ei ole siis välttämättä edes mahdollista saada seuraa. Hyvin on toistaiseksi omat jalat kantaneet. Niin ja siis yritän kyllä pitää tolkun mukana kun yksikseen liikkuu.. huomattavasti turvallisempaa niin. Enkä koske kirkkaisiin.. niistä menee pää ihan sekaisin..🤪😬Joo. No yksin sinäänsä parempi, kun ei tartte pitää seuraa toiselle. Mäkin yleensä seurustelen useammankin kanssa noissa mestoissa, niin joku saattaa vetää herneet nokkaan, jos en pidä seuraa hälle. 😁
Mutta kyllä mä naisena ehkä pitäisin jonkun kaverin nukana. 🤔Disseisback kirjoitti:
Joo. No yksin sinäänsä parempi, kun ei tartte pitää seuraa toiselle. Mäkin yleensä seurustelen useammankin kanssa noissa mestoissa, niin joku saattaa vetää herneet nokkaan, jos en pidä seuraa hälle. 😁
Mutta kyllä mä naisena ehkä pitäisin jonkun kaverin nukana. 🤔Turvallisempaa kaverin kanssa, sitä en kiellä.. kaverit kun asuu kaikki niin ”kaukana”. Niin silloin kun on mentävä/mahdollisuus niin käytän tilanteen hyväkseni.. 😊
Haaveilija39 kirjoitti:
Turvallisempaa kaverin kanssa, sitä en kiellä.. kaverit kun asuu kaikki niin ”kaukana”. Niin silloin kun on mentävä/mahdollisuus niin käytän tilanteen hyväkseni.. 😊
No niin kai se on itselläkin, mutta harvoin kyllä yksin jaksan liikahtaa...😁
Disseisback kirjoitti:
No niin kai se on itselläkin, mutta harvoin kyllä yksin jaksan liikahtaa...😁
Mä luulen että jotenkin oma tämänhetkinen elämäntilanne sen sanelee..
En olisi aiemmin lähtenyt, ehkä enemmän sen vuoksi mitä muutkin ajattelee että ”yksinäinen” nainen liikenteessä.. nykyään itseäni ei kiinnosta hevonkukkuakaan mitä ympärillä mietitään.
Olen siis löytänyt itsestäni sisäiset munani.. en jaksa oikeastaan välittää enää mistään pienistä.
Miten sä muuten voit? Meni sulla eilen aika myöhään?🤭Haaveilija39 kirjoitti:
Mä luulen että jotenkin oma tämänhetkinen elämäntilanne sen sanelee..
En olisi aiemmin lähtenyt, ehkä enemmän sen vuoksi mitä muutkin ajattelee että ”yksinäinen” nainen liikenteessä.. nykyään itseäni ei kiinnosta hevonkukkuakaan mitä ympärillä mietitään.
Olen siis löytänyt itsestäni sisäiset munani.. en jaksa oikeastaan välittää enää mistään pienistä.
Miten sä muuten voit? Meni sulla eilen aika myöhään?🤭No joku sellainen "en välitä p.skaakaan-asenne" sillä toisella naisellakin oli, mutta se oli myös iskenyt siinä juomisessakin päälle. Sit kävi käsiks vähän porukkaan ja uho oli aikamoista.
Saattoi olla, että joku suhde rakoili, oli ollut riitoja tma. Mutta ihan kantokuntoon oli saanut itsensä. 🙄
Ei mulla olossa mitään ollut. Eilen vaan inttikaveri soitti maratonpuhelun illalla. Ja sit tänään piti jo aikaisin herätä, että voi käydä pojan asemalta. Sit pakata ja hypätä itse matkaan. 😁Disseisback kirjoitti:
No joku sellainen "en välitä p.skaakaan-asenne" sillä toisella naisellakin oli, mutta se oli myös iskenyt siinä juomisessakin päälle. Sit kävi käsiks vähän porukkaan ja uho oli aikamoista.
Saattoi olla, että joku suhde rakoili, oli ollut riitoja tma. Mutta ihan kantokuntoon oli saanut itsensä. 🙄
Ei mulla olossa mitään ollut. Eilen vaan inttikaveri soitti maratonpuhelun illalla. Ja sit tänään piti jo aikaisin herätä, että voi käydä pojan asemalta. Sit pakata ja hypätä itse matkaan. 😁No en mä sentään käsiksi käy. 😵 tai sitten olisin🤧 mut hurjalta naiselta kuulostaa..🙄😮
Fiilis vaikuttaa, jos on ollut huono pvä.. se on vaan huono juoda silloin jos vituttaa.. siitä voi joutua kärsimään myöhemmin ja rankasti..
Turvallista matkaa🤗Haaveilija39 kirjoitti:
No en mä sentään käsiksi käy. 😵 tai sitten olisin🤧 mut hurjalta naiselta kuulostaa..🙄😮
Fiilis vaikuttaa, jos on ollut huono pvä.. se on vaan huono juoda silloin jos vituttaa.. siitä voi joutua kärsimään myöhemmin ja rankasti..
Turvallista matkaa🤗Joo, ei sillä kaikki ollu ihan hyvin muutenkaan.
Kiitos. Tosin enää vajaa tunti perille...onkohan mulla vielä perse? 🤣Disseisback kirjoitti:
Joo, ei sillä kaikki ollu ihan hyvin muutenkaan.
Kiitos. Tosin enää vajaa tunti perille...onkohan mulla vielä perse? 🤣No paree olis olla🥴
- Anonyymi
Niitä on ihmisissä aina, jotka luottaa sokeesti ihmisten hyvyyteen. Se ei kyllä kannata. Edes siihin söpöimpään hymyyn, järkevintä kulkea siinä kunnossa, että omat hoksottimet toimii ja jalat kantaa.
Jasu- Anonyymi
Näin, ja kannattaa luottaa ihmisin jotka ovat oman elämänsä herroja. Ne jotka kehuskelevat perinnöillä, ja siitä miten linkoavat annettua omaisuutta. Ne ovat juurikin nollia ihmissuhteissa, ei ole tulevaisuutta, vain menneisyys erinomaisuuksineen? Olet rasite, jos et voi olla kuten joku haluaisi sinun olevan? Ne henkiset luuserit jotka tuntevat olevansa jotain, mutta ollaankin pelkkiä nollia?
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No tietyssä kännitilassa jotkut ei kyllä näköjään mieti mitään...🙄
Hyvä jos itsekriittisyys toimii.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No tietyssä kännitilassa jotkut ei kyllä näköjään mieti mitään...🙄
Niiden ei pitäisi olla ikinä kännissä, joilta katoaa kännin myötä holtti ja järki päästä. Mites sitä sanotaan, viina on viisasten juoma mutta... 🥴
Itse en voi sietää sitä olotilaa minkä humaltuminen tekee, olotilaa etten pystykkään enää itsenäisesti tolkuissani huolehtimaan omasta hyvinvoinnistani. Vaan jalat pettää, päässä pyörii ja äly hidastuu. Karsee olotila.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin, ja kannattaa luottaa ihmisin jotka ovat oman elämänsä herroja. Ne jotka kehuskelevat perinnöillä, ja siitä miten linkoavat annettua omaisuutta. Ne ovat juurikin nollia ihmissuhteissa, ei ole tulevaisuutta, vain menneisyys erinomaisuuksineen? Olet rasite, jos et voi olla kuten joku haluaisi sinun olevan? Ne henkiset luuserit jotka tuntevat olevansa jotain, mutta ollaankin pelkkiä nollia?
Luottaa ihmisiin, jotka osoittautuu tarkastelussa luotettaviksi. Se ei ihan heti tule selväksi, mutta aikansa seurailtuaan kyllä selvinnee voiko luottaa vaiko ei ja millaisissa asioissa voi, mutta voiko ihan kaikissa asioissa sittenkään. Jotkut on häilyviä. Voi jossakin asiassa luottaa täysin ja jossain toisessa ei yhtään.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luottaa ihmisiin, jotka osoittautuu tarkastelussa luotettaviksi. Se ei ihan heti tule selväksi, mutta aikansa seurailtuaan kyllä selvinnee voiko luottaa vaiko ei ja millaisissa asioissa voi, mutta voiko ihan kaikissa asioissa sittenkään. Jotkut on häilyviä. Voi jossakin asiassa luottaa täysin ja jossain toisessa ei yhtään.
JasuJa kaikillahan meillä on niitä asioita missä helpommin itsekontrolli ja itsekritiikkikin pettää. Juksaa vähön itseäänkin ja loiventaa puolustuspuhein. Mutta jos luottamus on ns. väärissä asioissa epäyhteenkäypäinen, niin ongelmiahan se tietää aina.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Niiden ei pitäisi olla ikinä kännissä, joilta katoaa kännin myötä holtti ja järki päästä. Mites sitä sanotaan, viina on viisasten juoma mutta... 🥴
Itse en voi sietää sitä olotilaa minkä humaltuminen tekee, olotilaa etten pystykkään enää itsenäisesti tolkuissani huolehtimaan omasta hyvinvoinnistani. Vaan jalat pettää, päässä pyörii ja äly hidastuu. Karsee olotila.
JasuJuu. Kaikki ei ehkä kännissä sitten huomaa olevansa lähes syyntakeettomassa tilassa. 🙄
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Juu. Kaikki ei ehkä kännissä sitten huomaa olevansa lähes syyntakeettomassa tilassa. 🙄
No anna vattu heidänkin olla mitä ovat. Et ole mikään ketään arvostelemaan. Ihme jeesuksia kuvittelette olevanne kun ette yhtään parempia ole. Ainoastaan luulette/kuvittelette olevanne😠💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No anna vattu heidänkin olla mitä ovat. Et ole mikään ketään arvostelemaan. Ihme jeesuksia kuvittelette olevanne kun ette yhtään parempia ole. Ainoastaan luulette/kuvittelette olevanne😠💩
Kännikala arvostelee toista kännikalaa. Bravoo.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännikala arvostelee toista kännikalaa. Bravoo.💩
Kommenttiin jatko tämä.💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommenttiin jatko tämä.💩
Teidän mielipiteet on mukamas jotenkin niin oikein ja oivallettu. On mennyt oma ego hattuun . Omat virheet voi sutaista muiden piikkiin. Ehei. Läpinäkyvää.💩
On se vaan villiä ja seikkailuntäyteistä tuo poikamiesten elämä. Tarinaa lukiessa tulee jo hiki. Hauskaa viikonloppua sinne (se on vasta alussa). 😁
- Anonyymi
yritin jotenkin väkisinkin nähdä unta jostain... haaveija, noh sitten uneen tuli joku avaruussqrassa ollut Doyle, eli Ms. Colorado, seikkailemaan :D
- Anonyymi
Kännissä suoritettu saunanlämmitys ei kuulosta yhtään vähemmän itsetuhoiselta puuhalta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 581029
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan70817Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli67796- 62750
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52710- 64667
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8652Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33613Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti274557Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16500