Joka ei taloa rakenna?
Joka ei saa perillistä aikaiseksi?
Tunnetteko olevanne miehiä?
Se ei ole mies eikä mikään...
22
304
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoisinpa, etten huolisi sinua aloittaja. Taidat olla ainakin puoliksi mies?!
- Anonyymi
Kumpi puoli olisi sitten se tärkeämpi, 50-vuoden kuluttua?
Viinan voimalla voisin rakentaa lähimetsään oman omakotitalon, risuista ja romuista.
- Anonyymi
Hyvä ajatus, se voisi riittää.
- Anonyymi
niimpä niin, 4-aentin perintökolikoll ON kivaa rakennella taloja jos se on ainoa varallisuutesi.
Indlaatio syö jo kuukaudessa 5-awntin kokonaissijoutuksesi taloon... - Anonyymi
Miks yrittää laittaa painolastia toisten elämään.
Mies voi olla taloa rakentamatta.
Ja tosiasia on ettei kaikki sää lapsia syystä tai toisesta mutta voivat olla tosi miehiä- Anonyymi
Syitä aina löytyy, on helppo mennä niiden taakse.
Alfat tekee ja toteuttaa, Betan tehtävä on valittaa ja seurailla.
Elämä on.
Betat liikkeellä, halutaan Alfojen tuloksi Betana? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syitä aina löytyy, on helppo mennä niiden taakse.
Alfat tekee ja toteuttaa, Betan tehtävä on valittaa ja seurailla.
Elämä on.
Betat liikkeellä, halutaan Alfojen tuloksi Betana?Entä sigma? Mihin hän menee, paitsi omia menojaan? :) - cu-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syitä aina löytyy, on helppo mennä niiden taakse.
Alfat tekee ja toteuttaa, Betan tehtävä on valittaa ja seurailla.
Elämä on.
Betat liikkeellä, halutaan Alfojen tuloksi Betana?Eli alfat on työläismiehii ja betat korkeastikoulutettui jännäpoikii ja ovat kateellisia oikeille miehille ja olisivat halunneet syntyä mieheksi alfa mieheksi eli urokseksi eikä jännämiäheksi
- Anonyymi
Ihan vaan ihminen. On taloa rakennettu (itse) ja muksujakin tehty (itse). En tiiä miten siihen sukuelimet sitten liittyy? Minä käytin ainakin käsiäni rakentamiseen, sukuelimiä vain lasten alulle saamiseen.
Jasu- Anonyymi
Voi sitä itse myös itseään välillä hyväillä, eikös vain:)
Mutta, ihminen on ihminen, tuo on hyvä huomio. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitä itse myös itseään välillä hyväillä, eikös vain:)
Mutta, ihminen on ihminen, tuo on hyvä huomio.Voi, jos kokee tarvetta.
Jasu
- Anonyymi
Jollain on hieman itsetunto ongelmia! Täytyy yrittää itseään jollain tavalla nostattaa... Vaikka ei se taida paljoa auttaa!
- Anonyymi
Perustelut tähän? Ne olivat?
- Anonyymi
Minä oon vähän enemmän tällainen vanhan tavaran kuntoonpanija kuin uuden rakentaja :)
Kun käy istumaan, niin aika usein nuo pallit muistuttaa mihin sukupuoleen kuulun.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Eikös sinulle ne naisen vanhempien perämetsät ole olleet ne tärkeimmät kriteerit parinvalinnassa ja voivottelet naisen halukkuudesta?
- Anonyymi
Nykyajan miehet ei ole mitään. En ole minäkään, mitään en ole saanut aikaiseksi.
Viinaa en juo koska en halua ,perhettä en perusta koska minusta ei ole edes siihen.
Taloa en rakenna koska siihen ei ole tarvetta. Vain hyödytön kuluerä yhteiskunnan
rattaissa. Sitten vain maristaan kun niillä on niin huono itsetunto.Mutta anna paskan olla mitä se sinua liikuttaa!! - Anonyymi
Tähän täysyy todeta, että en ikinä huolisi noin ajattelevaa "miestä". En koe tuollaista "miestä" mieheksi.
- Anonyymi
Mikään ei ole mitään ja Sinä olet arvoton olio koko mssilmsankaukkeud3n pieru olet Sinä. h
https://www.youtube.com/watch?v=q7Esuw4ezJ - Anonyymi
Nyt on liian kallista rakentaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581