Hyvää viikonloppuu ystävä

Anonyymi-ap

Aloin miettimään mikähän ois sellanen sana mitä et ymmärtäis :D

352

2105

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai murteesta? Samoin sinulle ystävä.

      • Anonyymi

        Nii murteesta. Mikä teil on linja-auto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii murteesta. Mikä teil on linja-auto?

        Bussi tai linja-auto. :D tiedän että voi olla monta eri nimitystä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bussi tai linja-auto. :D tiedän että voi olla monta eri nimitystä. :D

        Okei, bussi täälläkii. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, bussi täälläkii. :D

        Mitää. :D eikös siellä sanota että dösä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii murteesta. Mikä teil on linja-auto?

        Nysse tulee, linkku meinaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitää. :D eikös siellä sanota että dösä? :D

        En mä sano ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä sano ;D

        Hah oletkohan sieltä etelästä sitte ollenkaan. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah oletkohan sieltä etelästä sitte ollenkaan. ;D

        Ja tämä nyt oli vitsinä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä nyt oli vitsinä. :D

        Mä vastasin tähän jo mut poistui näköjään. Nii dösä on kai helsinkiläisten juttu. En tiedä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä sano ;D

        On outoa kun viehätyin taas yhdestä tyypistä kenet olen nähnyt useasti. Erona vain edelliseen että ei samalla tavalla kolahtanut että en kirjottaisi sille täällä vaan viehätti silmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vastasin tähän jo mut poistui näköjään. Nii dösä on kai helsinkiläisten juttu. En tiedä :D

        Niin jos et sieltä ihan täysin olekaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos et sieltä ihan täysin olekaan. :D

        En oo helsingistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo helsingistä.

        Tiedän sen kyllä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On outoa kun viehätyin taas yhdestä tyypistä kenet olen nähnyt useasti. Erona vain edelliseen että ei samalla tavalla kolahtanut että en kirjottaisi sille täällä vaan viehätti silmää.

        Johtuukohan se siitä kun susta tuntuu et teil menee huonosti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuukohan se siitä kun susta tuntuu et teil menee huonosti?

        Onhan silläkin vaikutusta asiaan. Jos olisi hyvin kaikki niin en edes viehättyisi kenestäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuukohan se siitä kun susta tuntuu et teil menee huonosti?

        Outoa vaan kun hän on ihan eri näköinen kuin taas muut kenestä joskus kaivannut. Näköjään vain viehättyy aika laajasti erilaisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa vaan kun hän on ihan eri näköinen kuin taas muut kenestä joskus kaivannut. Näköjään vain viehättyy aika laajasti erilaisista.

        Koetko sitten et se oli vaan viehättymistä? Kylhän sitä voi viehättyä jostakin ihmisestä vaikka suhteessa kaikki oiskin hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko sitten et se oli vaan viehättymistä? Kylhän sitä voi viehättyä jostakin ihmisestä vaikka suhteessa kaikki oiskin hyvin.

        Koen nyt että viehätyin. Ei ole ihastumista kuten se aikaisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koetko sitten et se oli vaan viehättymistä? Kylhän sitä voi viehättyä jostakin ihmisestä vaikka suhteessa kaikki oiskin hyvin.

        Etkö sinä koskaan katso että joku vain jää mieleen joukosta? Sen huomaa että jotkut ovat vain massaa ja etäisiä itselle ja sitten jotkut ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä koskaan katso että joku vain jää mieleen joukosta? Sen huomaa että jotkut ovat vain massaa ja etäisiä itselle ja sitten jotkut ei.

        Kyllä jää mieleen joo. Itseasiassa just tänään oli sellainen joku "viehättyminen" tai joku. Tai oltiin lounaalla töistä ja sitten huomasin et joku nainen katsoi mua kokoajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jää mieleen joo. Itseasiassa just tänään oli sellainen joku "viehättyminen" tai joku. Tai oltiin lounaalla töistä ja sitten huomasin et joku nainen katsoi mua kokoajan.

        Katsoitko sinä sitten itse häntä takaisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoitko sinä sitten itse häntä takaisin?

        Joo katsoin vähä. Joskus jossain syntyy aina tuollainen joku "yhteys" ihmiseen. Vaikkei siinä mitään ihastumista tai sellaista oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo katsoin vähä. Joskus jossain syntyy aina tuollainen joku "yhteys" ihmiseen. Vaikkei siinä mitään ihastumista tai sellaista oo.

        Niinhän se onkin. Ehkä se minullakin oli sellaista viehättymistä. Joku toinen katsoo takaisin ja viehättyy jos huomioi tai on omaan silmään "jotain hyvää näköä". Etelässä päin on muuten ihan hauskan näköistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo katsoin vähä. Joskus jossain syntyy aina tuollainen joku "yhteys" ihmiseen. Vaikkei siinä mitään ihastumista tai sellaista oo.

        Luulisitko että syttyisikö se sama meille jos kohdattaisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se onkin. Ehkä se minullakin oli sellaista viehättymistä. Joku toinen katsoo takaisin ja viehättyy jos huomioi tai on omaan silmään "jotain hyvää näköä". Etelässä päin on muuten ihan hauskan näköistä.

        Ai ootko nyt jossakin etelässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisitko että syttyisikö se sama meille jos kohdattaisiin?

        Ai jos sattumalt kohdattais vai sovitusti? Sovitusti jos jonkun kanssa tapaa niin ehkä se on erilaista. Sattumalta jos nähtäs nii jotenkin luulen et jollain toisemme huomattas :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ootko nyt jossakin etelässä?

        En ihan kehä 3 sisällä mutta jossain etelämmässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jos sattumalt kohdattais vai sovitusti? Sovitusti jos jonkun kanssa tapaa niin ehkä se on erilaista. Sattumalta jos nähtäs nii jotenkin luulen et jollain toisemme huomattas :D

        En usko että jäisi huomaamatta. :D katsoisin varmaan ensin että onpa pitkä tyyppi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että jäisi huomaamatta. :D katsoisin varmaan ensin että onpa pitkä tyyppi. :D

        Nii no joo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihan kehä 3 sisällä mutta jossain etelämmässä.

        Okei. Ootko kauan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii no joo :D

        Vttu mitä juttuu. Miks pitää leikkiä ihmisillä? Tiedät kyllä mitä tarkoitan. Ois ehkä hyvä selvittää asiaa. Huomenna ei enää mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vttu mitä juttuu. Miks pitää leikkiä ihmisillä? Tiedät kyllä mitä tarkoitan. Ois ehkä hyvä selvittää asiaa. Huomenna ei enää mahdollista.

        Selvitellään vaa, kunhan kerrot mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvitellään vaa, kunhan kerrot mitä?

        Pitää varmaan pyöritellä rautalangasta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii no joo :D

        Näkyisit jostain ihmislauman yläpuolelta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Ootko kauan?

        En enää kuin tänään. Mutta ensi viikolla olen menossa kehä 3seen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vttu mitä juttuu. Miks pitää leikkiä ihmisillä? Tiedät kyllä mitä tarkoitan. Ois ehkä hyvä selvittää asiaa. Huomenna ei enää mahdollista.

        Kuka leikkii ja kenellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää varmaan pyöritellä rautalangasta...

        Ahaa? Vähän sun nyt tarviisi kyllä vääntää siitä rautalangasta enemmän. :D En nimittäin tiedä yhtää mistä puhut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa? Vähän sun nyt tarviisi kyllä vääntää siitä rautalangasta enemmän. :D En nimittäin tiedä yhtää mistä puhut.

        Ei tuo ole minä vaan joku sivullinen pyörittelee. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En enää kuin tänään. Mutta ensi viikolla olen menossa kehä 3seen.

        Okei :D ihan huvikseen reissailet vai onko joku nuu syy? Tai siis en halua olla liian utelias ei oo pakko kertoa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :D ihan huvikseen reissailet vai onko joku nuu syy? Tai siis en halua olla liian utelias ei oo pakko kertoa :D

        Kavereita näkee lisää. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyisit jostain ihmislauman yläpuolelta. :D

        No en nyt tiedä :D En nyt mikään yli 2 metrinen ole, mut toisaalta harvassa on ihmiset ketkä ois pidempii jos johonkin kauppaan vaikka menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en nyt tiedä :D En nyt mikään yli 2 metrinen ole, mut toisaalta harvassa on ihmiset ketkä ois pidempii jos johonkin kauppaan vaikka menee.

        Erottuisit silti. :D ehkä. Varmaan minäkin kun en pystyisi pitämään pokkaa jos huomaisin jonkun sinun näköisen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erottuisit silti. :D ehkä. Varmaan minäkin kun en pystyisi pitämään pokkaa jos huomaisin jonkun sinun näköisen. :D

        Ei sillä että näyttäisit hauskalle vaan että tunnistaisin sinut. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en nyt tiedä :D En nyt mikään yli 2 metrinen ole, mut toisaalta harvassa on ihmiset ketkä ois pidempii jos johonkin kauppaan vaikka menee.

        Mitä sinun viikonloppuun muuten? Ja kivaa sunnuntaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä että näyttäisit hauskalle vaan että tunnistaisin sinut. :D

        Voishan olla et nauraisit muutenki :D On sulla nyt aika hyvät tuntomerkit ku oon pitkä ja vähä pidemmät hiukset :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voishan olla et nauraisit muutenki :D On sulla nyt aika hyvät tuntomerkit ku oon pitkä ja vähä pidemmät hiukset :D

        Ei ole tapana nauraa muille. Nauraisin vain sille että tunnistaisin tai ainakin hymyilisin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinun viikonloppuun muuten? Ja kivaa sunnuntaita.

        Kivasti on mennyt ja kiitos samoin hyvää sunnuntaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kavereita näkee lisää. :D

        Joo, niin sanoitkin aiemmin et kavereita. Onko ne muuttaneet pohjosesta tänne etelämpään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivasti on mennyt ja kiitos samoin hyvää sunnuntaita.

        Hyvä että on mennyt kivasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin sanoitkin aiemmin et kavereita. Onko ne muuttaneet pohjosesta tänne etelämpään?

        On ne joo jotkut. Ei kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että on mennyt kivasti.

        Joo. Onko sul ollut kivaa kavereil? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Onko sul ollut kivaa kavereil? :D

        Ihan hauskaa on ollut. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hauskaa on ollut. :D

        Hyvä homma :D Ootko autol liikkeel? Oo varovainen jos tulee huono ajokeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vttu mitä juttuu. Miks pitää leikkiä ihmisillä? Tiedät kyllä mitä tarkoitan. Ois ehkä hyvä selvittää asiaa. Huomenna ei enää mahdollista.

        Jäi nyt vaivaamaan et oonko leikkinyt nyt muka jollakin? Kun itse en nyt tiedä asiasta mitään. Niin voisitko kertoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä homma :D Ootko autol liikkeel? Oo varovainen jos tulee huono ajokeli.

        En ollut. :D nyt jo kotona onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäi nyt vaivaamaan et oonko leikkinyt nyt muka jollakin? Kun itse en nyt tiedä asiasta mitään. Niin voisitko kertoa?

        Tuo on joku muu älä välitä.:D haluaa vain sekoittaa pakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ollut. :D nyt jo kotona onneksi.

        Hyvä homma :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on joku muu älä välitä.:D haluaa vain sekoittaa pakkaa.

        Tiedän et on mut silti haluisin tietää olenko nyt muka leikkinyt jollain. En vaa juttele tääl muille kun sulle et vähä vaikeeta siin mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä homma :D

        Vähän väsyttää vain. Ajattelin vielä saunaan mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän et on mut silti haluisin tietää olenko nyt muka leikkinyt jollain. En vaa juttele tääl muille kun sulle et vähä vaikeeta siin mielessä.

        Et ole leikkinyt minulla tai muillakaan. Ei tuokaan tiedä kenelle kommentoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän väsyttää vain. Ajattelin vielä saunaan mennä.

        En tiedä johtuuko siitä ettei ole kerinnyt palautumaan tarpeeksi mutta huominen tuntuu jotenkin tosi väsyttävälle ja sellaiselle että ei tekisi mieli nähdä muita tai onkohan muilla se tunne minusta. Ehkä pelkää etten ole tarpeeksi sosiaalinen ja muut kyllästyy minuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä johtuuko siitä ettei ole kerinnyt palautumaan tarpeeksi mutta huominen tuntuu jotenkin tosi väsyttävälle ja sellaiselle että ei tekisi mieli nähdä muita tai onkohan muilla se tunne minusta. Ehkä pelkää etten ole tarpeeksi sosiaalinen ja muut kyllästyy minuun.

        Tuttu tunne ettei jaksais. Kyl mä ainakin uuvun kun on paljon sosiaalisia tilanteita. Kaipaa omaa aikaa. Ja pidän ennemmin vähemmän sosiaalisista ihmisistä kuin sellasista ylisosiaalisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo ole minä vaan joku sivullinen pyörittelee. :D

        Sivullinenpa niin pyörittelee... :D Voi tätä matkijalintua..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on joku muu älä välitä.:D haluaa vain sekoittaa pakkaa.

        Voi sinä et halua että tuo tietää millainen olet. :D On kyllä niiin jännää että. Tietääkö tuo että pidät häntä liian vanhana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu tunne ettei jaksais. Kyl mä ainakin uuvun kun on paljon sosiaalisia tilanteita. Kaipaa omaa aikaa. Ja pidän ennemmin vähemmän sosiaalisista ihmisistä kuin sellasista ylisosiaalisista.

        Niinhän se on. Pitää koittaa jotenkin yrittää palautua. Vaikeaahan se on kun on koko ajan ihmisten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttu tunne ettei jaksais. Kyl mä ainakin uuvun kun on paljon sosiaalisia tilanteita. Kaipaa omaa aikaa. Ja pidän ennemmin vähemmän sosiaalisista ihmisistä kuin sellasista ylisosiaalisista.

        Kivaa alkavaa viikkoa sinne. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinä et halua että tuo tietää millainen olet. :D On kyllä niiin jännää että. Tietääkö tuo että pidät häntä liian vanhana?

        Ikä on vain numero ja en pidä itseä hirveästi vanhempana +-5 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivullinenpa niin pyörittelee... :D Voi tätä matkijalintua..

        Onpa matkijalinnulla tylsä elämä siinä tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sinä et halua että tuo tietää millainen olet. :D On kyllä niiin jännää että. Tietääkö tuo että pidät häntä liian vanhana?

        Siis kuka on liian vanha ja kuka pitää vanhana? 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuka on liian vanha ja kuka pitää vanhana? 🫤

        Ei tuo tiedä edes kenestä puhuu. Et ainakaan minulle ole liian vanha ystäväksi tai en koe muutenkaan että joku olisi minulle "liian vanha" ehkä joku 50v olisi. Ihan tyhmää tuollainen ikäjaottelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo tiedä edes kenestä puhuu. Et ainakaan minulle ole liian vanha ystäväksi tai en koe muutenkaan että joku olisi minulle "liian vanha" ehkä joku 50v olisi. Ihan tyhmää tuollainen ikäjaottelu.

        Noh sinä matkija tiedät ainakin.
        Osasit laittaa jatkonkin TÄYSIN OIKEIN tuohon lauseeseen.
        Ja tiedät syynkin miksi tässä sanon mitään.
        Sun negailevan miehen nähden.

        Lapsellista ja tekopyhää käytöstä "tyttöhyvä".
        Moraalitonta suorastaan.
        :) muuten alle 50v olen minäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuka on liian vanha ja kuka pitää vanhana? 🫤

        Tun sun "kaverisi" mielestä joku, ja tuo haukkuu ja sotkee tahallaan muiden välejä.
        Niin ja onhan tässä paljon paljon muutakin.
        No asia selviää kyllä hyvin pian. Keskiviikkona suunnataan asemalle. Koska ei huvittanut selvittää asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tun sun "kaverisi" mielestä joku, ja tuo haukkuu ja sotkee tahallaan muiden välejä.
        Niin ja onhan tässä paljon paljon muutakin.
        No asia selviää kyllä hyvin pian. Keskiviikkona suunnataan asemalle. Koska ei huvittanut selvittää asioita.

        Ei mun kaveri ole mitään sellasta sanonut. Sulla on nyt väärä ihminen tai jotain kyseessä. Terveisin mies iältään 29!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa alkavaa viikkoa sinne. :)

        Niin ja samoin sinne. Aika hurja keli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun kaveri ole mitään sellasta sanonut. Sulla on nyt väärä ihminen tai jotain kyseessä. Terveisin mies iältään 29!

        Niin en olekaan sanonut. Ja kai ystävä siis. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja samoin sinne. Aika hurja keli.

        On hurja. Onneksi ei tarvinnut kauheasti ulkona olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en olekaan sanonut. Ja kai ystävä siis. :D

        Joo ystävä toki. Meni senat sakasin ku kävi ärsyttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en olekaan sanonut. Ja kai ystävä siis. :D

        Ja tuo käytti kaveri sanaa niin siitä sen sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ystävä toki. Meni senat sakasin ku kävi ärsyttämään.

        Ei se mitään. Ei tarvitse ärsyyntyä noista sotkijoista ne vain sotkee tahallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun kaveri ole mitään sellasta sanonut. Sulla on nyt väärä ihminen tai jotain kyseessä. Terveisin mies iältään 29!

        Ihan kuin vaan harmillista tai jotain jollekulle että eräs joutuu etsimään uuden leikkikaverin pyörityksiin ja muuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään. Ei tarvitse ärsyyntyä noista sotkijoista ne vain sotkee tahallaan.

        En ymmärrä mikä tarve tahallaan sotkea. Ja kyllä ärsyynnyn jos parasta ystävää yritetään kiusata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin vaan harmillista tai jotain jollekulle että eräs joutuu etsimään uuden leikkikaverin pyörityksiin ja muuhun.

        Ehkä tuo sotkija ei tiennyt itsekään kenelle alkoi kommentoimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä mikä tarve tahallaan sotkea. Ja kyllä ärsyynnyn jos parasta ystävää yritetään kiusata.

        Olet ihana paras ystäväni. :) jos vain jätetään tuollaiset omaan arvoonsa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana paras ystäväni. :) jos vain jätetään tuollaiset omaan arvoonsa. :D

        Kannattaa vttuilla juu lisää tai jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa vttuilla juu lisää tai jotain.

        Sinulle vai jollekin muulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa vttuilla juu lisää tai jotain.

        Ketä sä yrität tavoittaa nyt noilla viesteilläs? Joo kannattaa varmaan mennä selvittelemään asioita...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana paras ystäväni. :) jos vain jätetään tuollaiset omaan arvoonsa. :D

        Kiitos, samoin sä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, samoin sä :D

        Olen ihan sekasin että kuka puhuu ja mitä mutta sinut jotenkin tunnistan silti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihan sekasin että kuka puhuu ja mitä mutta sinut jotenkin tunnistan silti. :D

        Joo sama juttu. Täällä on osa aika erikoista väkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sama juttu. Täällä on osa aika erikoista väkeä.

        Ehkä se sekoittaa useaa kun ei näe kirjoittajaa. Luulevat kirjoittavan jollekin muulle. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sama juttu. Täällä on osa aika erikoista väkeä.

        Mitä sinulle muuten tänään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinulle muuten tänään?

        Ihan hyvää. Tässä mietin mitä sitä voisi rakennella mut ei oo mitään ideoita :D Entä sulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvää. Tässä mietin mitä sitä voisi rakennella mut ei oo mitään ideoita :D Entä sulle?

        Onko se pöytä jo valmis?:D edelleen väsymystä vaan. Hirveästi ihmisiä ja reissuja ja kaikkea vähän ajan sisällä. Tämä nuori mutta vanhaksi itsensä kokeva introvertti on aika puhki sellaisesta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se pöytä jo valmis?:D edelleen väsymystä vaan. Hirveästi ihmisiä ja reissuja ja kaikkea vähän ajan sisällä. Tämä nuori mutta vanhaksi itsensä kokeva introvertti on aika puhki sellaisesta. :D

        Joo pöytä on valmis. Siitä tuli hyvä vaikka itse sanonkii :D muakin väsyttää. Reissut on uuvuttavia joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pöytä on valmis. Siitä tuli hyvä vaikka itse sanonkii :D muakin väsyttää. Reissut on uuvuttavia joo.

        On se varmasti hieno ja tarkasti tehty. :D oletko nyt musiikkia tehnyt? Tai jotain melodioita? On uuvuttavia ja yhtäkkiä on niin paljon kaikkea. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pöytä on valmis. Siitä tuli hyvä vaikka itse sanonkii :D muakin väsyttää. Reissut on uuvuttavia joo.

        Oletko käynyt jo äänestämässä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se varmasti hieno ja tarkasti tehty. :D oletko nyt musiikkia tehnyt? Tai jotain melodioita? On uuvuttavia ja yhtäkkiä on niin paljon kaikkea. :D

        Eilen illalla sain yhden idean mitä äsken testailin eri sovituksilla. Uupunut olo ni luovuuskin kärsii vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko käynyt jo äänestämässä? :D

        Käyn vaalipäivänä. Vaikka tänää meninkii ennakkoäänestyspisteen ohi :D Ootko sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eilen illalla sain yhden idean mitä äsken testailin eri sovituksilla. Uupunut olo ni luovuuskin kärsii vähän.

        Outoa miten meillä molemmilla on se fiilis samaan aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn vaalipäivänä. Vaikka tänää meninkii ennakkoäänestyspisteen ohi :D Ootko sä?

        Kävin joo äänestämässä ennakkoon. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin joo äänestämässä ennakkoon. :D

        Oliko ihan selvää ketä äänestät ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoa miten meillä molemmilla on se fiilis samaan aikaan.

        Tai me ollaan niin samanlaisia ja sitten meillä on vielä samaan aikaan samoja tunteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko ihan selvää ketä äänestät ?

        No tavallaan. :D yritin katsoa kaikkea ohjelmia ja muita tietoja että ketä halusin äänestää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tavallaan. :D yritin katsoa kaikkea ohjelmia ja muita tietoja että ketä halusin äänestää.

        Mäkin oon katsonut kaikki tentit ja kuunnelut podcastit. Nyt itseasiassa katot tätä luokan edessä juttuu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai me ollaan niin samanlaisia ja sitten meillä on vielä samaan aikaan samoja tunteita.

        Joo :D On ollut paljon ohjelmaa molemmilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin oon katsonut kaikki tentit ja kuunnelut podcastit. Nyt itseasiassa katot tätä luokan edessä juttuu :D

        Katsoin minäkin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D On ollut paljon ohjelmaa molemmilla.

        On mutta huomasin sen joskus kun oli niitä riitoja ja sitten kun puhuttiin ja sanoit että on surullinen mieli niin oli itselläkin samaan aikaan. En tiedä eläytyikö siihen tunteeseen sitten niin paljon kun halusi vain hyvää mieltä ja sitten tunsi sen surun tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin minäkin. :D

        Niinhän mä sanoin et katot :D no ei katon piti sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mutta huomasin sen joskus kun oli niitä riitoja ja sitten kun puhuttiin ja sanoit että on surullinen mieli niin oli itselläkin samaan aikaan. En tiedä eläytyikö siihen tunteeseen sitten niin paljon kun halusi vain hyvää mieltä ja sitten tunsi sen surun tavallaan.

        Niin oli kyllä. Varmaan kun on samanlainen niin sitten tulee samat tunteetkin samoista asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän mä sanoin et katot :D no ei katon piti sanoo.

        En tällä hetkellä katso kun kävin jo äänestämässä. :D katsoin aikaisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tällä hetkellä katso kun kävin jo äänestämässä. :D katsoin aikaisemmin.

        Onko sulla jotain ennakkoajatusta ketä äänestäisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli kyllä. Varmaan kun on samanlainen niin sitten tulee samat tunteetkin samoista asioista.

        Kun en yleensä tunne toisen surua niin syvällisellä tasolla. Tosin pystyn eläytymään ja tuntemaan mutta en oikeasti niin että se tuntuu itsessäkin niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla jotain ennakkoajatusta ketä äänestäisin?

        Vaikea sanoa. Ei noista kukaan ehdokkaista loistanut omalla tavallaan yritin valita huonoista mahdollisimman hyvän. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla jotain ennakkoajatusta ketä äänestäisin?

        Onko olkapää jo helpompi tai saitko ne teipit siihen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea sanoa. Ei noista kukaan ehdokkaista loistanut omalla tavallaan yritin valita huonoista mahdollisimman hyvän. :D

        Mietin tänään ihan samaa! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko olkapää jo helpompi tai saitko ne teipit siihen?

        Olkapää on parempi ja treenaasinkin tänää. Pari viikkoo ku on tekemättä vaikka penkkipunnerrusta ni kyl se tuntui painavalta ja painoja piti pudottaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun en yleensä tunne toisen surua niin syvällisellä tasolla. Tosin pystyn eläytymään ja tuntemaan mutta en oikeasti niin että se tuntuu itsessäkin niin paljon.

        Nii se on jännä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkapää on parempi ja treenaasinkin tänää. Pari viikkoo ku on tekemättä vaikka penkkipunnerrusta ni kyl se tuntui painavalta ja painoja piti pudottaa :D

        No kevyesti jos tekee aluksi en usko että haittaa. :D tekee varmasti olkapäällekin hyvää että pienesti aloittaa eikä millään täysillä painoilla.:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkapää on parempi ja treenaasinkin tänää. Pari viikkoo ku on tekemättä vaikka penkkipunnerrusta ni kyl se tuntui painavalta ja painoja piti pudottaa :D

        Hyvä että on parempi sitten kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin tänään ihan samaa! :D

        Se on ihan itse päätettävissä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko olkapää jo helpompi tai saitko ne teipit siihen?

        Nii ja on siinä se teippaus ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii se on jännä :D

        Tunnetko itse sen niin? Joskushan minulla oli sitä pahaa oloa paljonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja on siinä se teippaus ollut.

        Jospa se vähän auttaa siinä ohella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kevyesti jos tekee aluksi en usko että haittaa. :D tekee varmasti olkapäällekin hyvää että pienesti aloittaa eikä millään täysillä painoilla.:D

        Nii ja kyllähän sen tuntee jos alkaa tuntua pahalta. Alan myös tehdä enemmän kiertäjää vahvistavia liikkeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko itse sen niin? Joskushan minulla oli sitä pahaa oloa paljonkin.

        Kyllä musta tuntuu pahalta jos olet surullinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja kyllähän sen tuntee jos alkaa tuntua pahalta. Alan myös tehdä enemmän kiertäjää vahvistavia liikkeitä.

        Ne voi olla ihan hyviä siinä ohella. Ja juuri sellaisia kevyitä sopivasti kuormittavia nyt kun se ei ole enää niin kipeä. Oliko sinulla minkälainen väline siinä liikkeitten apuna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä musta tuntuu pahalta jos olet surullinen.

        Onko se ollut samanlainen vai erilainen verrattuna muiden tapauksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne voi olla ihan hyviä siinä ohella. Ja juuri sellaisia kevyitä sopivasti kuormittavia nyt kun se ei ole enää niin kipeä. Oliko sinulla minkälainen väline siinä liikkeitten apuna?

        Vastuskuminauha on apuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se ollut samanlainen vai erilainen verrattuna muiden tapauksiin?

        On se erilainen. Ku en myöskään koe oikein muihin samanlaista yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastuskuminauha on apuna.

        Se on varmasti ihan hyvä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se erilainen. Ku en myöskään koe oikein muihin samanlaista yhteyttä.

        Samoin. Ei oikein ole muita samanlaisia. Voin kokea siis muihin yhteyden ja syvääkin yhteyttä mutta ne ei pääse samalle tasolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmasti ihan hyvä. :D

        Sitten on yks liike vielä missä käytetään käsipainoa. Se saa ymmärtää kuin heikot noi kiertäjät on koska 5 kiloo on sopiva siihe :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on yks liike vielä missä käytetään käsipainoa. Se saa ymmärtää kuin heikot noi kiertäjät on koska 5 kiloo on sopiva siihe :D

        Niin. :D jospa ne siitä ja tuntemuksen mukaan kannattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. :D jospa ne siitä ja tuntemuksen mukaan kannattaa.

        Nii :D tällainen liike. Ainakin tuntuu tehokkaalta. Oon tehnyt samaa seisten kuminauhalla mut toi käsipainolla tuntuu paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. :D jospa ne siitä ja tuntemuksen mukaan kannattaa.

        Se pitikii kysyä käytätkö mitää lisäravinteita kun kuitenkii treenailet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii :D tällainen liike. Ainakin tuntuu tehokkaalta. Oon tehnyt samaa seisten kuminauhalla mut toi käsipainolla tuntuu paremmin.

        Aina unohdan sen linkin :D
        https://youtu.be/PWWn3z8Ft5s?feature=shared


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina unohdan sen linkin :D
        https://youtu.be/PWWn3z8Ft5s?feature=shared

        Noinhan se menisi jos olisit täällä. :D olisi helppo vain näyttää millainen liike ilman linkkejä. :D mutta ihan hyvälle liikkeelle vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pitikii kysyä käytätkö mitää lisäravinteita kun kuitenkii treenailet?

        En käytä. Ei ole tavoitteena kasvattaa mitään lihasta joten koen että olisi turhaa. Käytätkö itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan se menisi jos olisit täällä. :D olisi helppo vain näyttää millainen liike ilman linkkejä. :D mutta ihan hyvälle liikkeelle vaikuttaa.

        Ai näyttäsit miten tehdään :D Mietin vaa ku tossa linkissä on aika lyhyellä liikeradalla toi liike mut itse kierrän ihan ylös asti niin onkohan se hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käytä. Ei ole tavoitteena kasvattaa mitään lihasta joten koen että olisi turhaa. Käytätkö itse?

        Käytän EAA treenin aikana. Treenin jälkeen hyvää ruokaa ja ehkä joku proteiinijuoma jos ei heti oo ruokaa. En mäkään mitään valtavaa lihasmassaa hae mut toi auttaa myös palautumiseen ja itse ajattelen et treenin aika on tärkeintä olla jotain rakennusainetta lihaksille. Muuten en mitää käytä. Tai no lasketaako multivitamiini lisäravinteeks :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai näyttäsit miten tehdään :D Mietin vaa ku tossa linkissä on aika lyhyellä liikeradalla toi liike mut itse kierrän ihan ylös asti niin onkohan se hyvä.

        Ei kun siis että sinä näyttäisit mitä liikettä teet ettei tarvitse linkkejä laittaa millainen liike on kyseessä :D ihan mahdoton utelija olet tai testaat mitä tiedän ja mitä en. :D mutta siis et siis tee sitä maatessa? Tai että ei ole sitä pyyhettä jne. välissä? Kun sillä saa sen kohditumaan aika hyvin vain tuohon olkapäähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytän EAA treenin aikana. Treenin jälkeen hyvää ruokaa ja ehkä joku proteiinijuoma jos ei heti oo ruokaa. En mäkään mitään valtavaa lihasmassaa hae mut toi auttaa myös palautumiseen ja itse ajattelen et treenin aika on tärkeintä olla jotain rakennusainetta lihaksille. Muuten en mitää käytä. Tai no lasketaako multivitamiini lisäravinteeks :D

        Käytätkö sitä siis jauheena ja siihen sekoitat jotain? Ei ehkä minun tasoisien treenien rakennusaineena tarvitse tosin en tiedä helpottaisiko se treenistä palautumista nopeammin. Tykkäätkö laittaa itse ruokaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun siis että sinä näyttäisit mitä liikettä teet ettei tarvitse linkkejä laittaa millainen liike on kyseessä :D ihan mahdoton utelija olet tai testaat mitä tiedän ja mitä en. :D mutta siis et siis tee sitä maatessa? Tai että ei ole sitä pyyhettä jne. välissä? Kun sillä saa sen kohditumaan aika hyvin vain tuohon olkapäähän.

        Sori em tajunnut et utelen liikaa. Ei kun teen ljust noin, tosin ilman pyyhettä. Mutta toi tekee tos lyhyemmäk liikeradal ku itse teen ni tuli vaa mieleen kumpu sitten parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori em tajunnut et utelen liikaa. Ei kun teen ljust noin, tosin ilman pyyhettä. Mutta toi tekee tos lyhyemmäk liikeradal ku itse teen ni tuli vaa mieleen kumpu sitten parempi.

        Kannattaa kokeilla sen pyyhkeen kanssa. Se voi auttaa saada sen liikkeen kohdistumaan juuri sinne olkapäähän. Ja veikkaan että riittää varmasti se puolivälikin kun on kyse olkapäästä ja liika kiertorata voi rasittaa sitä enemmän kuin vahvistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori em tajunnut et utelen liikaa. Ei kun teen ljust noin, tosin ilman pyyhettä. Mutta toi tekee tos lyhyemmäk liikeradal ku itse teen ni tuli vaa mieleen kumpu sitten parempi.

        Ei se haittaa jos olet kiinnostunut. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori em tajunnut et utelen liikaa. Ei kun teen ljust noin, tosin ilman pyyhettä. Mutta toi tekee tos lyhyemmäk liikeradal ku itse teen ni tuli vaa mieleen kumpu sitten parempi.

        Tulipas kirjotusvirheitä :D oli kädet vähä märät ni kosketusnäyttö otti mitä sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö sitä siis jauheena ja siihen sekoitat jotain? Ei ehkä minun tasoisien treenien rakennusaineena tarvitse tosin en tiedä helpottaisiko se treenistä palautumista nopeammin. Tykkäätkö laittaa itse ruokaa?

        Joo veteen sekotan. Vaikea sanoa onko siitä oikeastaan mitää hyötyä mut saapahan aminohapot ainaki :D Mitää Bcaa juttuja en oikee ymmärrä ku Eaa sisältää kaiken tarpeellisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo veteen sekotan. Vaikea sanoa onko siitä oikeastaan mitää hyötyä mut saapahan aminohapot ainaki :D Mitää Bcaa juttuja en oikee ymmärrä ku Eaa sisältää kaiken tarpeellisen.

        Niin. :D ehkä sinun kovissa treeneissä voikin olla jotain vaikutusta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa jos olet kiinnostunut. :D

        Kyllä mua kiinnostaa mut en halua olla liiankaan tungetteleva. Ja jos tollasista jutuista tiedät ni se on mun mielestä ainaki superkiinnostavaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulipas kirjotusvirheitä :D oli kädet vähä märät ni kosketusnäyttö otti mitä sattuu.

        Onko siellä liukasta? Täällä on. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mua kiinnostaa mut en halua olla liiankaan tungetteleva. Ja jos tollasista jutuista tiedät ni se on mun mielestä ainaki superkiinnostavaa :D

        Noh en nyt tiedä luuletko minusta liikoja. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla sen pyyhkeen kanssa. Se voi auttaa saada sen liikkeen kohdistumaan juuri sinne olkapäähän. Ja veikkaan että riittää varmasti se puolivälikin kun on kyse olkapäästä ja liika kiertorata voi rasittaa sitä enemmän kuin vahvistaa.

        Totta joo. Koitan pyyhkeellä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko siellä liukasta? Täällä on. :D

        On tosi liukasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh en nyt tiedä luuletko minusta liikoja. :D

        No en luule ku tässähän sä oot tiennyt hyvin noista asioista :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö sitä siis jauheena ja siihen sekoitat jotain? Ei ehkä minun tasoisien treenien rakennusaineena tarvitse tosin en tiedä helpottaisiko se treenistä palautumista nopeammin. Tykkäätkö laittaa itse ruokaa?

        Kyllä mä tykkään ihan perus kotiruokia tehdä :D niistä saa mielestäni ihan riittävästi proteiineja. Kaikki proteiinilisät ja patukat on omasta mielestäni vähä sellasta nykyajan höpötystä. Toki joku palautusjuoma on ihan ok jos ei sitä ruokaa oo heti siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en luule ku tässähän sä oot tiennyt hyvin noista asioista :D

        En minä mikään ihmeellinen tietäjä ole. :D ihan vain ajattelin asiaa miten se voisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä tykkään ihan perus kotiruokia tehdä :D niistä saa mielestäni ihan riittävästi proteiineja. Kaikki proteiinilisät ja patukat on omasta mielestäni vähä sellasta nykyajan höpötystä. Toki joku palautusjuoma on ihan ok jos ei sitä ruokaa oo heti siinä.

        Niinhän se on. :D mieti kun jotkut miehet ei tee ollenkaan ruokaa ja jos tekee niin osaavat tehdä vaan jonkun mahdollisimman tuhdin ja yksinkertaisen ruuan. :D joku makaroonia ja jauhelihaa tyyliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä tykkään ihan perus kotiruokia tehdä :D niistä saa mielestäni ihan riittävästi proteiineja. Kaikki proteiinilisät ja patukat on omasta mielestäni vähä sellasta nykyajan höpötystä. Toki joku palautusjuoma on ihan ok jos ei sitä ruokaa oo heti siinä.

        Edelleen minulla tulee se tunne että sosiaalisissa tilanteissa on erilainen ja ei toivottu. En tiedä miten ihmeessä pääsen eroon siitä ajatuksesta. Sitten se jarruttaa kun on se tyhmä olo itsestä ja tulee olo ettei sitten halua vaikuttaa tyhmälle tai että oma sanominen olisi tyhmää vaikka tuskin se sitä olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen minulla tulee se tunne että sosiaalisissa tilanteissa on erilainen ja ei toivottu. En tiedä miten ihmeessä pääsen eroon siitä ajatuksesta. Sitten se jarruttaa kun on se tyhmä olo itsestä ja tulee olo ettei sitten halua vaikuttaa tyhmälle tai että oma sanominen olisi tyhmää vaikka tuskin se sitä olisi.

        Ja kun en ole aina ollut sellainen. Se vain puhkesi jossain vaiheessa liittyen tuohon ahdistukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen minulla tulee se tunne että sosiaalisissa tilanteissa on erilainen ja ei toivottu. En tiedä miten ihmeessä pääsen eroon siitä ajatuksesta. Sitten se jarruttaa kun on se tyhmä olo itsestä ja tulee olo ettei sitten halua vaikuttaa tyhmälle tai että oma sanominen olisi tyhmää vaikka tuskin se sitä olisi.

        Mistä se siis päällimäiseksi johtuu et tunnet niin? Et oot hiljainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. :D mieti kun jotkut miehet ei tee ollenkaan ruokaa ja jos tekee niin osaavat tehdä vaan jonkun mahdollisimman tuhdin ja yksinkertaisen ruuan. :D joku makaroonia ja jauhelihaa tyyliin.

        No joo :D en mäkää mikää master chef ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se siis päällimäiseksi johtuu et tunnet niin? Et oot hiljainen?

        Siitä varmaan. Tulee vain olo ettei kuulu joukkoon sen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo :D en mäkää mikää master chef ole.

        Harva onkaan. :D ihan jos perusruokaa osaa tehdä niin on sekin jo jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä varmaan. Tulee vain olo ettei kuulu joukkoon sen takia.

        Näkisin et joukkokin tarvii erilaisia persoonia. Me ollaan ehkä joukossa hiljasempia mut hyviä kuuntelijoita. Ja luulen et säkin oot sellainen et mietit tosi tarkkaan mitä sanot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harva onkaan. :D ihan jos perusruokaa osaa tehdä niin on sekin jo jotain.

        Joo. Tänää itseasiassa meinasin tonnikalalasagnee tehdä. En tiedä onko se mitää ihmeellisen vaativaa mut hyvää on :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Tänää itseasiassa meinasin tonnikalalasagnee tehdä. En tiedä onko se mitää ihmeellisen vaativaa mut hyvää on :D

        Et sinä mitään osaa tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkisin et joukkokin tarvii erilaisia persoonia. Me ollaan ehkä joukossa hiljasempia mut hyviä kuuntelijoita. Ja luulen et säkin oot sellainen et mietit tosi tarkkaan mitä sanot.

        Mietin tosi paljon ja liikaakin. :D olisi parempi jos osaisin olla rennosti mutten osaa sitä tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Tänää itseasiassa meinasin tonnikalalasagnee tehdä. En tiedä onko se mitää ihmeellisen vaativaa mut hyvää on :D

        On se ihan hyvää. :D tekisi mieli itsekin tehdä sitä mutta meillä on karjalanpaistia ja perunaa vielä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se ihan hyvää. :D tekisi mieli itsekin tehdä sitä mutta meillä on karjalanpaistia ja perunaa vielä. :D

        Hyvää sekin :D teitkö sä vai mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin tosi paljon ja liikaakin. :D olisi parempi jos osaisin olla rennosti mutten osaa sitä tehdä.

        Mut se on paljon parempi noin kuin sanoa mitä sylki suuhun tuo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää sekin :D teitkö sä vai mies?

        Mies teki kun itse en nyt paljoa kerkeä kotonakaan olemaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut se on paljon parempi noin kuin sanoa mitä sylki suuhun tuo :D

        Tavallaan joo. Yritän vain olla kuten ekstrovertit vaikka en puhukaan paljoa yhtään mitään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies teki kun itse en nyt paljoa kerkeä kotonakaan olemaan. :D

        Kiva juttu kun tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan joo. Yritän vain olla kuten ekstrovertit vaikka en puhukaan paljoa yhtään mitään. :D

        No mutta eikö oo parempi olla sellainen ku on? :D ainaki itse tykkään sellasista ihmisistä mitkä on analyyttisiä ja miettii sanomisia ja kuuntelee mitä sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva juttu kun tekee.

        Niin on se kiva kun teki. Kunhan ei käytä sitä nyt sitten väittelyssä taas vastaan. Kun hän on tehnyt jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta eikö oo parempi olla sellainen ku on? :D ainaki itse tykkään sellasista ihmisistä mitkä on analyyttisiä ja miettii sanomisia ja kuuntelee mitä sanotaan.

        Niin mutta kun minun ahdistus on vain siitä että se haittaa minua jos en puhu. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kun minun ahdistus on vain siitä että se haittaa minua jos en puhu. :D

        No kumman koet paremmaksi vaihtoehdoksi, sen et opit pitämään itsestäsi tuollaisena tai sitten yrität muuttua toisenlaiseksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on se kiva kun teki. Kunhan ei käytä sitä nyt sitten väittelyssä taas vastaan. Kun hän on tehnyt jotain.

        Nii, toivottavasti ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kumman koet paremmaksi vaihtoehdoksi, sen et opit pitämään itsestäsi tuollaisena tai sitten yrität muuttua toisenlaiseksi?

        En haluaisi oppia pitämään ahdistuksesta tai siitä tunteesta että on erilainen ja aiheuttaa muille pettymyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En haluaisi oppia pitämään ahdistuksesta tai siitä tunteesta että on erilainen ja aiheuttaa muille pettymyksen.

        En tietenkää tarkottanut et ahdistuksesta pitäisi oppia pitämään. Ajattelin vaa josko se ahdistus lievittyisi siitä kun hyväksyt luonteesi. Mutta jos koet et parempi on sitten koettaa olla enemmän ääneassä niin itse tiedät :D ajattelin vaa syntyykö siitä se ahdistukseen johtava noidankehä kun sitten stressaat että sinun pitää olla jotakin mitä et ole luonnollisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkää tarkottanut et ahdistuksesta pitäisi oppia pitämään. Ajattelin vaa josko se ahdistus lievittyisi siitä kun hyväksyt luonteesi. Mutta jos koet et parempi on sitten koettaa olla enemmän ääneassä niin itse tiedät :D ajattelin vaa syntyykö siitä se ahdistukseen johtava noidankehä kun sitten stressaat että sinun pitää olla jotakin mitä et ole luonnollisesti.

        Varmaankin tulee siitä. Onhan se totta ettei kaikkien kanssa tarvitsekaan olla niitä parhaita kavereita mutta ihan jos pystyisi small talkia puhumaan voisi olla hyödyksi mutta se kun on niin tylsää jaaritella jotain pinnallista tekstiä. Se on enemmän ekstroverttien juttu. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin tulee siitä. Onhan se totta ettei kaikkien kanssa tarvitsekaan olla niitä parhaita kavereita mutta ihan jos pystyisi small talkia puhumaan voisi olla hyödyksi mutta se kun on niin tylsää jaaritella jotain pinnallista tekstiä. Se on enemmän ekstroverttien juttu. :D

        Tai siis jos paras kaveri mutta edes kaveri tai tuttu. Ja miten paljon vaatii ystävyyskin ja kun jos on vain yksi paras ystävä ei ole toista samanlaista. Minulla on hyviäkin ystäviä joille voin puhua melkein kaikista asioista mutten siltikään täysin tällä tavalla miten sinulle puhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin tulee siitä. Onhan se totta ettei kaikkien kanssa tarvitsekaan olla niitä parhaita kavereita mutta ihan jos pystyisi small talkia puhumaan voisi olla hyödyksi mutta se kun on niin tylsää jaaritella jotain pinnallista tekstiä. Se on enemmän ekstroverttien juttu. :D

        Ei sen pinnallista tarvii olla. Voithan sä vaikka kysyä heidän harrastuksia tai mitä vaan niinku multakin kysyisit jotain. Opit sitten hiljalleen tuntemaan mitä ne ihmiset tykkää tehdä ja voit kysellä miten sen ja sen asian kanssa menee, ootko nyt käynyt siellä tai vastaavaa. Samalla ne huomaa et oot kiinnostunut ja pääset enemmän osaksi porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis jos paras kaveri mutta edes kaveri tai tuttu. Ja miten paljon vaatii ystävyyskin ja kun jos on vain yksi paras ystävä ei ole toista samanlaista. Minulla on hyviäkin ystäviä joille voin puhua melkein kaikista asioista mutten siltikään täysin tällä tavalla miten sinulle puhun.

        Samoin en mäkää pysty oikeen muille näin syvällisest puhumaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen pinnallista tarvii olla. Voithan sä vaikka kysyä heidän harrastuksia tai mitä vaan niinku multakin kysyisit jotain. Opit sitten hiljalleen tuntemaan mitä ne ihmiset tykkää tehdä ja voit kysellä miten sen ja sen asian kanssa menee, ootko nyt käynyt siellä tai vastaavaa. Samalla ne huomaa et oot kiinnostunut ja pääset enemmän osaksi porukkaa.

        Niin kai. On vain vaikeaa miehiltä kysyä mitään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin en mäkää pysty oikeen muille näin syvällisest puhumaa.

        Mietin muuttuisiko se jos me kohdattaisiin. En tiedä olisiko se kumppaneista outoa jos viestittelisi päivittäin jonkun miehen tai naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin muuttuisiko se jos me kohdattaisiin. En tiedä olisiko se kumppaneista outoa jos viestittelisi päivittäin jonkun miehen tai naisen kanssa.

        Viestitellään nytkin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. On vain vaikeaa miehiltä kysyä mitään. :D

        Ai ne on miehiä. :D No ihmisiä me miehetkii ollaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestitellään nytkin :D

        No kun ei ne tiedä tästä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei ne tiedä tästä. :D

        Kyllä naiseni tietää ainaki jollain asteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ne on miehiä. :D No ihmisiä me miehetkii ollaa :D

        En ole tottunut puhumaan miesten kanssa ainoana naisena. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naiseni tietää ainaki jollain asteella.

        No kun jos tietää että on ystäviä niin joo mutta että juttelee usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun jos tietää että on ystäviä niin joo mutta että juttelee usein.

        On minullakin niitä miespuoleisia kavereita tai tuttuja. Kumppani tietää että olen niiden kanssa puhunut mutta tietää kenelle olen puhunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tottunut puhumaan miesten kanssa ainoana naisena. :D

        Hmm, mystiseksi menee mitä teet :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, mystiseksi menee mitä teet :D

        No et sinä tietäisi tällä perusteella mitä olen sanonut tai no voihan sen ehkä arvata mutta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm, mystiseksi menee mitä teet :D

        Helppohan se on sinunkin töissä jos on vain miesten kesken siellä. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et sinä tietäisi tällä perusteella mitä olen sanonut tai no voihan sen ehkä arvata mutta. :D

        No enpä nii, kunhan vaa mietin :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä nii, kunhan vaa mietin :/

        Kertoisin kaiken jos kohdattaisiin. On aika vaikea tietää nuo täysin ja en halua kaikkea työasioita täällä sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä nii, kunhan vaa mietin :/

        Loukkasinko jotenkin? :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helppohan se on sinunkin töissä jos on vain miesten kesken siellä. :DD

        Ajattelen et naiset on usein tarkempia työnteossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen et naiset on usein tarkempia työnteossa.

        Miksi niin ajattelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisin kaiken jos kohdattaisiin. On aika vaikea tietää nuo täysin ja en halua kaikkea työasioita täällä sanoa.

        Tai siis ehkä saisit sellaisen ahaa elämyksen kun kaikki täällä kertomani kävisi järkeen sitten. Mutta se on aika vaikea asia arvata suoraan näillä perusteilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loukkasinko jotenkin? :(

        Et loukannut mut tuli vaan tunne et onko kaikki mun arvailu ja kysely siihen liittyen ollut ihan tyhmää :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et loukannut mut tuli vaan tunne et onko kaikki mun arvailu ja kysely siihen liittyen ollut ihan tyhmää :(

        Nämä on vähän sellaisia asioita mistä voisin sinulle kertoa mutta en palstalla yleisesti. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niin ajattelet?

        Siis ihan vaan sellainen käsitys mulle on syntynyt. Olethan säkin tarkka työntekijä mitä teetkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ihan vaan sellainen käsitys mulle on syntynyt. Olethan säkin tarkka työntekijä mitä teetkään.

        Niin kai. Mutta olethan sinäkin vaikka mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on vähän sellaisia asioita mistä voisin sinulle kertoa mutta en palstalla yleisesti. :(

        Pahoitin nyt sinun mielen kun sanoin tyhmästi. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. Mutta olethan sinäkin vaikka mies.

        Tai siis jos katsotaan yleisesti ni uskon et suhteellisesti naiset on tarkempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis jos katsotaan yleisesti ni uskon et suhteellisesti naiset on tarkempia.

        Yleisesti onkin varmaan niin. Mutta on tarkkoja miehiäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti onkin varmaan niin. Mutta on tarkkoja miehiäkin.

        On tarkkoja miehiä ja epätarkkoja naisia :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tarkkoja miehiä ja epätarkkoja naisia :D

        Olen itse varmaan se epätarkka nainen kun loukkaan vain muita enkä osaa sanoa oikein. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoitin nyt sinun mielen kun sanoin tyhmästi. :(

        Et pahottanut, se oli mun oma ajatus vain. Tottahan se on etten voi tietää mutta on musta kiva sitä pohtiakin. Mutta en halua pohtia jos se on loukkaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse varmaan se epätarkka nainen kun loukkaan vain muita enkä osaa sanoa oikein. :(

        No ei epätarkka alkaisi miettimään tuollaista :D et sä loukannut mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pahottanut, se oli mun oma ajatus vain. Tottahan se on etten voi tietää mutta on musta kiva sitä pohtiakin. Mutta en halua pohtia jos se on loukkaavaa.

        Ei se ollut kun minun sanoma se oli.:( sanoin tyhmästi ja loukkasin. Olen vain pahoillani siitä kun en osaa olla järkevä. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollut kun minun sanoma se oli.:( sanoin tyhmästi ja loukkasin. Olen vain pahoillani siitä kun en osaa olla järkevä. :(

        Osaat olla ja et loukannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat olla ja et loukannut.

        Yritän olla mutten aina osaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän olla mutten aina osaa olla.

        Lisäksi olen tosi outo kun en osaa puhua miehille. Toisaalta ei ne miehetkään puhu minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi olen tosi outo kun en osaa puhua miehille. Toisaalta ei ne miehetkään puhu minulle.

        Miks koet et on vaikea puhua miehille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks koet et on vaikea puhua miehille?

        En tiedä mistä se johtuu. Ehkä koen naiset aina enemmän kaverillisena ja siksi on helpompaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mistä se johtuu. Ehkä koen naiset aina enemmän kaverillisena ja siksi on helpompaa.

        Veikkaan et tuo on useimmilla noin. Kyl miehillekin on vaikeempaa naisille jutella ku toiselle miehelle. Yleisesti ottaen. Ainahan poikkeuksia löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mistä se johtuu. Ehkä koen naiset aina enemmän kaverillisena ja siksi on helpompaa.

        Entä miten sitten ajattelet kun mä oon mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan et tuo on useimmilla noin. Kyl miehillekin on vaikeempaa naisille jutella ku toiselle miehelle. Yleisesti ottaen. Ainahan poikkeuksia löytyy.

        Niin se varmaan onkin. Silti harmittaa kun en osaa puhua. Ei se sinun kanssa olisi ongelma kun tunnetaan jo niin hyvin.


      • Anonyymi

        Saahan sitä miettiä kaikenlaista mutta koen että mies on ihan mies siitä huolimatta mikä häntä itseään kiinnostaa ja ikä on vain numero muiden joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä miettiä kaikenlaista mutta koen että mies on ihan mies siitä huolimatta mikä häntä itseään kiinnostaa ja ikä on vain numero muiden joukossa.

        Mihin tämä vastaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se varmaan onkin. Silti harmittaa kun en osaa puhua. Ei se sinun kanssa olisi ongelma kun tunnetaan jo niin hyvin.

        Mä löysin tällaisen jutun kun mietin tuota.
        https://socialself.com/blog/ford-method/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se varmaan onkin. Silti harmittaa kun en osaa puhua. Ei se sinun kanssa olisi ongelma kun tunnetaan jo niin hyvin.

        Hyvää torstaita muuten. Älä oo pahoillasi siitä eilisestä ku et loukannut mitenkään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin tämä vastaus?

        Sille yhdelle joka yrittää sotkea välissä. Sen kommentti kerkesi jo poistumaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää torstaita muuten. Älä oo pahoillasi siitä eilisestä ku et loukannut mitenkään :D

        Samoin sinne kivaa torstaita. Kiva jos en loukannut ajattelin vain että sanoin pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää perehtyä tuohon. :D

        Luin tuon läpi. Osaan siis olla sosiaalinen mutta miesten kanssa puhuminen on vaikeaa. Olen oppinut sen että vaikka ylitulkitsen sanomistani niin siitä huolimatta kannattaa sanoa se mitä miettii ääneen. Tulee kynnys ja liian sosiaalisten kanssa en uskolla avata itseäni jos siitä tulee huutokilpailua. Enkä kaikille edes haluakaan avata itseäni jos en koe että olisi kaverillisella pohjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin tuon läpi. Osaan siis olla sosiaalinen mutta miesten kanssa puhuminen on vaikeaa. Olen oppinut sen että vaikka ylitulkitsen sanomistani niin siitä huolimatta kannattaa sanoa se mitä miettii ääneen. Tulee kynnys ja liian sosiaalisten kanssa en uskolla avata itseäni jos siitä tulee huutokilpailua. Enkä kaikille edes haluakaan avata itseäni jos en koe että olisi kaverillisella pohjalla.

        Niinhän se on, ei kaikille tarvitse avata itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on, ei kaikille tarvitse avata itseään.

        Mutta tuo aiheuttaa minulle vain isoa kynnystä. En uskolla puhua mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tuo aiheuttaa minulle vain isoa kynnystä. En uskolla puhua mitään.

        Vastaan koht enempi. Lenti joku puuroska silmään ja yritän ottaa sen pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan koht enempi. Lenti joku puuroska silmään ja yritän ottaa sen pois.

        Minullakin tuntuu silmissä kun on kuivat. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan koht enempi. Lenti joku puuroska silmään ja yritän ottaa sen pois.

        Näin täällä päin jonkun miehen joka tuli vastaan koiran kanssa. :D ajattelin heti että olitko se sinä mutta tuskin nyt täällä olisit. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin tuntuu silmissä kun on kuivat. :D

        Joo. Sahasin ja onnistu lentää joku tikku vaikka oli lasit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin täällä päin jonkun miehen joka tuli vastaan koiran kanssa. :D ajattelin heti että olitko se sinä mutta tuskin nyt täällä olisit. :D

        En varmaan siellä joo ollut :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tuo aiheuttaa minulle vain isoa kynnystä. En uskolla puhua mitään.

        Mistä se johtuu ettet uskalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Sahasin ja onnistu lentää joku tikku vaikka oli lasit.

        Kunnon puuhamies mahdat olla. :D aina jotain tekemässä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varmaan siellä joo ollut :D

        Hah katsoinkin että tuskin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se johtuu ettet uskalla?

        Mietin liikaa sanomisiani. Ajattelen olevani tyhmä sanomisieni kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnon puuhamies mahdat olla. :D aina jotain tekemässä. :D

        Nii no joo :D tykkään tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii no joo :D tykkään tehdä.

        Tulee ihan omasta elämästä mieleen muita henkilöitä jotka on samanlaisia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee ihan omasta elämästä mieleen muita henkilöitä jotka on samanlaisia. :D

        Ai jaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin liikaa sanomisiani. Ajattelen olevani tyhmä sanomisieni kanssa.

        Mä ainakin tykkään jutuistasi ja sulla on hyvä huumorintaju. Ei ne miehet liikoja mieti mitä sanot :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ainakin tykkään jutuistasi ja sulla on hyvä huumorintaju. Ei ne miehet liikoja mieti mitä sanot :D

        Kiitos niin minäkin sinun. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos niin minäkin sinun. :)

        Miten sen sanois, me miehet ollaan vähä yksinkertasempia mitä tohon jutteluun tulee. Paljon suorempia. Ei pahalla :D


      • Anonyymi

        Ei mitään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sen sanois, me miehet ollaan vähä yksinkertasempia mitä tohon jutteluun tulee. Paljon suorempia. Ei pahalla :D

        No kun en tiedä mitä voisin sanoa niille. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun en tiedä mitä voisin sanoa niille. :D

        No mitä tiedät heistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään :D

        Siis juuri miehiä jotka puuhaa aina jotain sellaisia tiedän. :D oma isänikin on sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä tiedät heistä?

        Vain sen mitä tekevät. En oikein muuta kun en ole niiden kanssa jutellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sen mitä tekevät. En oikein muuta kun en ole niiden kanssa jutellut.

        No sittenhän voit kysyä ihan mitä vaan ja oppia tuntemaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sittenhän voit kysyä ihan mitä vaan ja oppia tuntemaan :D

        No kun en tiedä haluaako ne jutella kanssani. Ja sanonko ja kadun sitä myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun en tiedä haluaako ne jutella kanssani. Ja sanonko ja kadun sitä myöhemmin.

        No kyllä sä osaat lukea ihmisiä :D miltä me vaikuttaa haluaako jutella ja mikseivät haluis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä sä osaat lukea ihmisiä :D miltä me vaikuttaa haluaako jutella ja mikseivät haluis?

        Aika omissa oloissaan olevilta. Vähäsanaisilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika omissa oloissaan olevilta. Vähäsanaisilta.

        Juttekeeko ne keskenään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttekeeko ne keskenään?

        Ei ainakaan minun kuullen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ainakaan minun kuullen.

        Okei 🤔 ehkä ne ei vaan halua sitten jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei 🤔 ehkä ne ei vaan halua sitten jutella.

        Mutta tulee vain outo hiljaisuus. :D ajattelen sen johtuvan minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tulee vain outo hiljaisuus. :D ajattelen sen johtuvan minusta.

        Onko ne minkä ikäisiä verrattuna suhun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne minkä ikäisiä verrattuna suhun?

        En ole täysin varma. Veikkaisin jopa nuorempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole täysin varma. Veikkaisin jopa nuorempaa.

        Ahaa, no sittenhän sen ymmärtää :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, no sittenhän sen ymmärtää :DD

        Kuinka niin? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin? :D

        Tulee vain olo että ne pitää minua hiljaisena ja outona ja eivät siksi puhu ja myöhemmin puhuvat minusta keskenään outona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin? :D

        No miksei nuoret miehet uskalla jutella kauniille naiselle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksei nuoret miehet uskalla jutella kauniille naiselle :D

        No kerro sinä kun aina miehet on tuppisuuna minulle. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee vain olo että ne pitää minua hiljaisena ja outona ja eivät siksi puhu ja myöhemmin puhuvat minusta keskenään outona.

        Enpä usko. Eiköhän johdu ihan siitä et pitävät sua niin kauniina tai jotain et ovat ujoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko. Eiköhän johdu ihan siitä et pitävät sua niin kauniina tai jotain et ovat ujoja.

        Ajattelen sen johtuvan siitä että olen hiljainen outo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro sinä kun aina miehet on tuppisuuna minulle. :D

        Monesti jossain tai missä vaan aina tuijottaa ja siihen jääkin. Sama kävi sen minun kaivatun kanssa ja hän on minua vanhempikin. Ajattelin sen johtuvan vain siitä ettei häntä kiinnostanut tarpeeksi tai en ollut hänen makuun tarpeeksi menestynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen sen johtuvan siitä että olen hiljainen outo.

        Haluisitko et ne tulisi juttelemaan sulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko. Eiköhän johdu ihan siitä et pitävät sua niin kauniina tai jotain et ovat ujoja.

        Tätä samaa ajattelin aina muissakin piireissä missä olen ollut. Aika hiljaista oli minun läsnäollessa vaikka naisiakin siinä ja sitten puhuvat kun en ole paikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerro sinä kun aina miehet on tuppisuuna minulle. :D

        Jotain ihastumista se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä samaa ajattelin aina muissakin piireissä missä olen ollut. Aika hiljaista oli minun läsnäollessa vaikka naisiakin siinä ja sitten puhuvat kun en ole paikalla.

        Siksi usein ajattelen että minä tyrehdytän sen keskustelun että parempi jos en ole siinä ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisitko et ne tulisi juttelemaan sulle?

        Voisivat edes keskenään puhua ja olla välittämättä minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain ihastumista se on

        Se tarkoittaa että kaikki miehet olisi minuun olleet ihastuneita tavalla tai toisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti jossain tai missä vaan aina tuijottaa ja siihen jääkin. Sama kävi sen minun kaivatun kanssa ja hän on minua vanhempikin. Ajattelin sen johtuvan vain siitä ettei häntä kiinnostanut tarpeeksi tai en ollut hänen makuun tarpeeksi menestynyt.

        Aika iso kynnys mullakin ois mennä puhumaan jollekin ketä pitäisin tosi kauniina. Ehkä ajattelisin ettei mulla ole mahdollisuuksia saada sellaista kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika iso kynnys mullakin ois mennä puhumaan jollekin ketä pitäisin tosi kauniina. Ehkä ajattelisin ettei mulla ole mahdollisuuksia saada sellaista kuitenkaan.

        Minä ajattelin siitä kaivatusta ihan samalla tavalla. "Ei minulla ole mahdollisuuksia"


      • Anonyymi

        Olisi sekin jotain jos tulisivat. Varmaan ahdistuisin siitäkin mutta en ihastuneena ahdistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi sekin jotain jos tulisivat. Varmaan ahdistuisin siitäkin mutta en ihastuneena ahdistu.

        Tai siis jos en ole ihastunut niin on helppo puhua kenelle vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tarkoittaa että kaikki miehet olisi minuun olleet ihastuneita tavalla tai toisella.

        No mitä ne sitte kattoisi sussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisivat edes keskenään puhua ja olla välittämättä minusta.

        Miten sitten ajattelet minkälainen kehonkieli sulla on noissa tilanteissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä ne sitte kattoisi sussa?

        Varmaan vain ulkonäköä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitten ajattelet minkälainen kehonkieli sulla on noissa tilanteissa?

        Ihan sellainen normaali yritän olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan vain ulkonäköä sitten.

        Nii ku eihän ne voi edes muuta tietää jos eivät tunne sua :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ku eihän ne voi edes muuta tietää jos eivät tunne sua :D

        No ei niin. :D kivaa viikonloppua muuten! Etelässä päin minäkin tulen olemaan nyt viikonloppuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei niin. :D kivaa viikonloppua muuten! Etelässä päin minäkin tulen olemaan nyt viikonloppuna.

        Kiitos samoin. Sepä mukavaa :D Täällä varmaan vähä harmaampi keli :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Sepä mukavaa :D Täällä varmaan vähä harmaampi keli :D

        Näkyy olevan joo. :D pitäisi pakata tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näkyy olevan joo. :D pitäisi pakata tänään.

        Naisena kun lähtee johonkin niin on aina matkalaukullinen tavaraa mukana vaikka onkin niin lyhyen ajan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisena kun lähtee johonkin niin on aina matkalaukullinen tavaraa mukana vaikka onkin niin lyhyen ajan. :D

        Niihän se vähän on :D Kaikkeen on varauduttu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niihän se vähän on :D Kaikkeen on varauduttu :D

        Pitäähän sitä meikit ja vaatteet ja vaihtovaatteetkin ottaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäähän sitä meikit ja vaatteet ja vaihtovaatteetkin ottaa. :D

        Ei sentää kesävaatteita jos vaikka helteet yllättää? :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sentää kesävaatteita jos vaikka helteet yllättää? :DD

        Sen verran luotan noihin pakkaslukemiin etten kesävaatetta pakkaa. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen verran luotan noihin pakkaslukemiin etten kesävaatetta pakkaa. :DD

        Joo :DD entäs kaikki föönit ja sellaset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :DD entäs kaikki föönit ja sellaset?

        Föönaan ennen lähtöä niin en tarvitse. :D enkä usein käytäkään enää suoristusrautaa tai kiharrinta vaikka nekin löytyy. :D ei ole aikaa laittaa kun on kiireistä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Föönaan ennen lähtöä niin en tarvitse. :D enkä usein käytäkään enää suoristusrautaa tai kiharrinta vaikka nekin löytyy. :D ei ole aikaa laittaa kun on kiireistä. :D

        Okei :D mä joudun joskus lainaamaa suoristusrautaa naiselta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei :D mä joudun joskus lainaamaa suoristusrautaa naiselta :D

        Mites sinä niin olet innostunut. :D toki sillä saa käännettyä mihin suuntaan vaan hiuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites sinä niin olet innostunut. :D toki sillä saa käännettyä mihin suuntaan vaan hiuksia.

        Kun on takaa pidempi tukka ni se alkaa kihartumaan latvoista ylöspäin ja haluisin et se on suora ni joskus pitää pyytää et nainen laittaa :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on takaa pidempi tukka ni se alkaa kihartumaan latvoista ylöspäin ja haluisin et se on suora ni joskus pitää pyytää et nainen laittaa :DD

        Totta lyhyempi kihartuu helpommin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta lyhyempi kihartuu helpommin. :D

        Aijaa, mä aattelin pidempi helpommin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa, mä aattelin pidempi helpommin :D

        Ei minulla tee niin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla tee niin. :D

        Voihan se olla niin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla niin :D

        Mutta yleisesti lyhyemmät kihartuu. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta yleisesti lyhyemmät kihartuu. :D

        Joo :D kuin etelää tuut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D kuin etelää tuut?

        Ihan sinne mahdollisimman etelään asti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sinne mahdollisimman etelään asti. :D

        Hankoon siis, sehän on Suomen eteläisin kaupunki :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hankoon siis, sehän on Suomen eteläisin kaupunki :D

        Ihan pääkaupunkiin sitä tarkoitin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan pääkaupunkiin sitä tarkoitin. :D

        Okei. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. :D

        Mitenhän sitä pohjoisen nainen pärjää harmaassa etelän isossa kaupungissa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenhän sitä pohjoisen nainen pärjää harmaassa etelän isossa kaupungissa. :D

        No varmaa pohjosen kovanaama pärjää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmaa pohjosen kovanaama pärjää :D

        Ei minun naama nyt niin kova ole.:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmaa pohjosen kovanaama pärjää :D

        Mitähän sinäkin ajattelisit kun astelisit pohjoisessa vetelänä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän sinäkin ajattelisit kun astelisit pohjoisessa vetelänä. :D

        En tiedä. Ennemmin oisin pohjoisessa ku Helsingissä jos ne ois vaihtoehdot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Ennemmin oisin pohjoisessa ku Helsingissä jos ne ois vaihtoehdot.

        Etkö tykkää sitten asua sielläpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö tykkää sitten asua sielläpäin?

        En mä Helsingissä asu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä Helsingissä asu :D

        Etelässäpä asut höpsö.:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä Helsingissä asu :D

        Tiedän tämän jo kolmannen kerran. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan pääkaupunkiin sitä tarkoitin. :D

        En muuten kauaa siellä ole huomisen puolella enkä kyllä ylihuomisenkaan. Aika pikakäynniksi jää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tämän jo kolmannen kerran. :D

        Kertaus on opintojen äiti :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En muuten kauaa siellä ole huomisen puolella enkä kyllä ylihuomisenkaan. Aika pikakäynniksi jää.

        Pitäs tulla johkii sinne vakoilee :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertaus on opintojen äiti :D

        Muistan monien vuosien takaakin asioita niin miten en muistaisi juuri tuota asiaa minkä sanot aina uudelleen. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäs tulla johkii sinne vakoilee :DD

        Aina iso on paikka missä saa pyöriä ja tuskin ainakaan huomenna näkyy vielä missään. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan monien vuosien takaakin asioita niin miten en muistaisi juuri tuota asiaa minkä sanot aina uudelleen. :DD

        No okei :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina iso on paikka missä saa pyöriä ja tuskin ainakaan huomenna näkyy vielä missään. :DD

        Riippuu millä sinne meet :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu millä sinne meet :D

        Autolla tietenkin. :D tänään siis joten tuskin näkyy. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autolla tietenkin. :D tänään siis joten tuskin näkyy. :D

        Ajathan sitten varovasti. Kivaa reissuu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autolla tietenkin. :D tänään siis joten tuskin näkyy. :D

        En mä oikeasti tulisi vakoilemaan, se oli vitsi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajathan sitten varovasti. Kivaa reissuu!

        Kiitos. :) saat tulla jos haluat vaklaamaan. :D sunnuntaina on paremman mahikset nähdä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. :) saat tulla jos haluat vaklaamaan. :D sunnuntaina on paremman mahikset nähdä. :D

        Vai pelottaako jos oikeasti sattuisitkin näkemään minut jossain. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai pelottaako jos oikeasti sattuisitkin näkemään minut jossain. :D

        Tai sitten olet jossain puskan takana piilossa ja otat salakuvia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. :) saat tulla jos haluat vaklaamaan. :D sunnuntaina on paremman mahikset nähdä. :D

        On sinne sen verran matkaa etten lähde :D En mä edes tunne hyvin sitä kaupunkii. En asu Helsingissä :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai pelottaako jos oikeasti sattuisitkin näkemään minut jossain. :D

        Ei se pelota :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten olet jossain puskan takana piilossa ja otat salakuvia. :D

        Jep ja sitten myyn ne seiskalle :D kuiteskii jonkun julkkisten kanssa siellä biletät vaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. :) saat tulla jos haluat vaklaamaan. :D sunnuntaina on paremman mahikset nähdä. :D

        Harmi kun et ehdi jutella :/ on vähän huono olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun et ehdi jutella :/ on vähän huono olo.

        Mikä on? Olen tässä nyt hetken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sinne sen verran matkaa etten lähde :D En mä edes tunne hyvin sitä kaupunkii. En asu Helsingissä :DD

        Höh. :D olisi ollut kiva nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep ja sitten myyn ne seiskalle :D kuiteskii jonkun julkkisten kanssa siellä biletät vaa :D

        No eii en. :D en yksin olekaan täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun et ehdi jutella :/ on vähän huono olo.

        Oli minullakin tänään aika surullinen mieli. Tuli taas mieleen nuo omat suhdeasiat kun ne on aika huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi kun et ehdi jutella :/ on vähän huono olo.

        Hyvää yötä tärkeä ystävä. Toivottavasti mieli olisi jotenkin parempi kun en pystynyt auttamaan ajallaan. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä tärkeä ystävä. Toivottavasti mieli olisi jotenkin parempi kun en pystynyt auttamaan ajallaan. :(

        Hyvää yötä. Jotenkin vaan semmoinen etten taas osaa luottaa itseeni yhtään :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä. Jotenkin vaan semmoinen etten taas osaa luottaa itseeni yhtään :/

        Miksi et osaisi? Mielestäni voit luottaa itseesi hyvinkin.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­­N­­­y­­­m­f­­o­m­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mä sanon linkku. Tulee siitä linja-auto sanasta. Aika moni täällä sanoo bussi. Itse en suosi engl.nimityksiä suomalaisille asioille.
      Olen ylpeä meidän kielestä enkä halua että se häviää. Ulkomailla ihaillaan meidän kieltä, kuulostaa kuulemma hienolta.
      On myös hienoa että meillä on murteita sekä erikseen puhekieli ja kirjoituskieli.

    • Anonyymi

      Bussi, dösä, linkku, linjuri, onnikka, nysse..

      • Anonyymi

        Peltilehmä se on


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Dodekaedri. Roomalaisen demokratian ilmentymä 😬

    • Anonyymi

      Kyllä sinä tiedät, Ystävä Hyvä ;) Drum Rolls..
      Nainen.

    • Anonyymi

      Dösäksi sanotaan meillä.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2001
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1908
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1495
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe