Kellä ois Kari Tapion "Olen suomalainen" -laulun sanat kokonaisuudessaan?! Meinattiin kokeilla omatekoista karaokea mut ei muistu sanat mieleen.
Olen suomalainen -SANAT
3
2827
Vastaukset
- Leevi
OLEN SUOMALAINEN
ON POHJANTÄHDEN ALLA
TÄÄ KOTI MULLA MAINEN
MÄ ELÄMÄSTÄ LAULAN
OLEN SUOMALAINEN
OI JOSPA TIETÄISIVÄT MAAILMALLA
ETT’ MITÄ VOIKAAN OLLA TAIVAAN ALLA
ON TÄÄLLÄ KANSA, JONKA KYYNELEISTÄ
AIKAAN SAISI AIKA MONTA VALTAMERTA
ON TÄÄLLÄ MONTA YKSINÄISTÄ MUTTA
NIIN PALJON KIELLETTYÄ RAKKAUTTA
NYT ETTEI SIITÄ RIITÄ KERTOJAKSI TAULUT
EIKÄ IKÄVÖIVÄT LEMMENLAULUT
ON TÄÄLLÄ ELÄMÄ RASKASTA TYÖTÄ
JA SIINÄ HARVEMMIN ON ONNI MYÖTÄ
SEN TIETÄÄ VAIN, YKSIN SUOMALAINEN
ON POHJANTÄHDEN ALLA
TÄÄ KOTI MULLA MAINEN
MÄ ELÄMÄSTÄ LAULAN
SILLÄ OONHAN SUOMALAINEN
MÄ RAKKAUDESTA LAULAN
ON SIINÄ MIES JA NAINEN
POHJANTÄHDEN ALLA
ELÄÄ SUOMALAINEN
ON TÄSSÄ MAASSA ITSEPÄINEN KANSA
YSTÄVÄT JOS PITÄÄ TOISISTANSA
EI SIINÄ EROTTAA MUU SILLOIN VOI
KUN YKSIN KUOLEMA JA VIRKAVALTA VAAN
ME KÄYMME VASTAMÄKEEN SIELU SURREN
MUTT’ SIITÄ NOUSEMME HAMMASTA PURREN
ME MATKAN JÄLKEEN KÄYMME MUTKAAN
NÄHDÄKSEMME ETTEI KANNATTANUTKAAN
ON TÄÄLLÄ ELÄMÄ…
ON POHJANTÄHDEN ALLA…- kysyjä
TUSEN TAKK SKA DU HA!!!!
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa "koti mulla mainen". Viittaako Mainen osavaltioon vai mihin? Aika väkisik tehty varastettuun kappaleeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115037Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493302Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853059Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku362112- 811787
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411540450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211454Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1181130- 161099
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431067