Kellä ois Kari Tapion "Olen suomalainen" -laulun sanat kokonaisuudessaan?! Meinattiin kokeilla omatekoista karaokea mut ei muistu sanat mieleen.
Olen suomalainen -SANAT
3
3160
Vastaukset
- Leevi
OLEN SUOMALAINEN
ON POHJANTÄHDEN ALLA
TÄÄ KOTI MULLA MAINEN
MÄ ELÄMÄSTÄ LAULAN
OLEN SUOMALAINEN
OI JOSPA TIETÄISIVÄT MAAILMALLA
ETT’ MITÄ VOIKAAN OLLA TAIVAAN ALLA
ON TÄÄLLÄ KANSA, JONKA KYYNELEISTÄ
AIKAAN SAISI AIKA MONTA VALTAMERTA
ON TÄÄLLÄ MONTA YKSINÄISTÄ MUTTA
NIIN PALJON KIELLETTYÄ RAKKAUTTA
NYT ETTEI SIITÄ RIITÄ KERTOJAKSI TAULUT
EIKÄ IKÄVÖIVÄT LEMMENLAULUT
ON TÄÄLLÄ ELÄMÄ RASKASTA TYÖTÄ
JA SIINÄ HARVEMMIN ON ONNI MYÖTÄ
SEN TIETÄÄ VAIN, YKSIN SUOMALAINEN
ON POHJANTÄHDEN ALLA
TÄÄ KOTI MULLA MAINEN
MÄ ELÄMÄSTÄ LAULAN
SILLÄ OONHAN SUOMALAINEN
MÄ RAKKAUDESTA LAULAN
ON SIINÄ MIES JA NAINEN
POHJANTÄHDEN ALLA
ELÄÄ SUOMALAINEN
ON TÄSSÄ MAASSA ITSEPÄINEN KANSA
YSTÄVÄT JOS PITÄÄ TOISISTANSA
EI SIINÄ EROTTAA MUU SILLOIN VOI
KUN YKSIN KUOLEMA JA VIRKAVALTA VAAN
ME KÄYMME VASTAMÄKEEN SIELU SURREN
MUTT’ SIITÄ NOUSEMME HAMMASTA PURREN
ME MATKAN JÄLKEEN KÄYMME MUTKAAN
NÄHDÄKSEMME ETTEI KANNATTANUTKAAN
ON TÄÄLLÄ ELÄMÄ…
ON POHJANTÄHDEN ALLA…- kysyjä
TUSEN TAKK SKA DU HA!!!!
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa "koti mulla mainen". Viittaako Mainen osavaltioon vai mihin? Aika väkisik tehty varastettuun kappaleeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691