Haavistosta törkeä valemainos

Anonyymi-ap

Mitäisi lukea mainoksessa ?Että on kuvottavan sairas homo.Ja ,että kaikki toivoo näille sairaille tervehdyttävää rokotetta.....

12

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oli näköjään tehty myös Halla-Ahosta pilamainos, myös Li vasenmistoliitosta oli joutu Is mainoksessa pilan kohteeksi LI kaksi 2 kakkonen tuo oli hauskempi kuin Halla-Ahon kun tuossa joutui käyttää päätäkin. Saattaa olla jotta noita tulee lisääkin Halla-Aho on niin suosittu jotta kampanjan sabotointiin voi innostua monet olihan saatu ihan oikeisiin mainostiloihin pilamainokset Li Andersonnin jopa lehdessä.

      • Anonyymi

        Perussuomalaiset tekivät itse Halla-aholle uuden vaalimainoksen, jotta saisivat sääliääniä Jussille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perussuomalaiset tekivät itse Halla-aholle uuden vaalimainoksen, jotta saisivat sääliääniä Jussille.

        Halla-aho äänestetään toiselle kierrokselle.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍒 ­N­y­­­m­­­f­­o­­­m­a­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­­­N­­­y­­m­f­­­o­m­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18223476

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Onko nää venäjän lonkerot yrittää vaikuttaa tähän tulokseen. Kaikki on mahdollista

    • Anonyymi

      Tuossa haaviston mainoksessa on kaikki totta

      • Anonyymi

        No ei tuollaiset vale mainokset ole asiallisia. Tosin ei taida olla kovin kansaa yhdistäviä ehdokkaita kun noin tapahtuu.


      • Anonyymi

        Kyllä vain. Ei ainakaan mitään terveystodista ole etukäteen julkistettu, joten totta ainakin siihen asti.


    • Anonyymi

      Politiikka on likaisempaa kuin osaamme kuvitellakaan. Voi olla Piiperöiden järjestämä juttu. Säälipisteitä Pekalle Hesan tyttöpiiperöiltä.

    • Anonyymi

      Säälittäviä nämä sabotöörit. Pekkaa en siltikään äänestä, valehteli Al hol jupakassa, rikkoi törkeästi lakia ja muut hallituspuolueet äänestivät oikeudesta vapaaksi. Tutkintonsa kesken jättänyt ylioppilas, ei siis edes koulutusta.

    • Anonyymi

      Kuten sanottu ei äijiä presidentiksi.
      Niiden ajatukset eivät kosksan nouse vyötärön yli.

      Nainen presidentiksi.
      Naiset ovat älykkäämpiä, koulutetumpia ja omaavat toisista huoltamisen.
      Naiset kun pääasiassa näitä maailman asioita hoitavatkin, niin, paitsi eivät kaiken aikaa käy sotimassa.
      Eihän miehet osaa enää lukea eikä kirjoittaakaan....?
      no, eihän se ajatus nouse vyötärön yli...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2556
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1675
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1484
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1323
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1232
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1182
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      86
      1059
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      1033
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      952
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      916
    Aihe