IT- ja Pelialan yritys SECPOL OY

Anonyymi-ap

Secpol Oy on suomalainen videopelejä kehittävä yritys. SECPOL OY - SECPOL LTD

Toimiala:

Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)

Toimialakuvaus:

Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)

10

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Peliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten

      Peliohjelmoija
      Full stack developer
      Pelisuunnittelija
      Junior Developer
      Developer

      Back-End developer
      Front-End developer

      Game developer
      Koodari
      Programmer
      Coder
      Ohjelmoija
      Ohjelmistoasiantuntija

      Data engineer
      DevOps developer

      Software engineer
      Software developer

      IT specialist
      Software Architect
      IT Consultant

      Ohjelmistosuunnittelija
      Sovellutuskehittäjä

      Pelialan yrittäjä
      Startup-yrittäjä

      • Anonyymi

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)

        Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka

        Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.

        Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka

        Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.

        Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.

        3D-grafiikka ja animaatiot

        Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        3D-grafiikka ja animaatiot

        Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja.

        C#-ohjelmoinnin perusteet

        Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely

        Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        C#-ohjelmoinnin perusteet

        Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely

        Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia.

        Unity-Peliohjelmointi

        Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.

        Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.

        Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.

        Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unity-Peliohjelmointi

        Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.

        Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.

        Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.

        Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin.

        Neogames on aktiivisesti mukana pelialan koulutus- ja tutkimustoiminnan kehittämisessä. Merkittävä osa suomalaisista pelialan koulutusorganisaatioista on Neogamesin jäseniä.

        https://neogames.fi/fi/pelialan-koulutus/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neogames on aktiivisesti mukana pelialan koulutus- ja tutkimustoiminnan kehittämisessä. Merkittävä osa suomalaisista pelialan koulutusorganisaatioista on Neogamesin jäseniä.

        https://neogames.fi/fi/pelialan-koulutus/

        Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.

        Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.

        Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.


        Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle. Lisäksi AMK on VR First -yhteistyökumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.

        Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.

        Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.


        Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle. Lisäksi AMK on VR First -yhteistyökumppani.

        Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍑 ­­N­­y­­­m­­­f­­­o­m­a­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe