Secpol Oy on suomalainen videopelejä kehittävä yritys. SECPOL OY - SECPOL LTD
Toimiala:
Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)
Toimialakuvaus:
Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)
IT- ja Pelialan yritys SECPOL OY
10
191
Vastaukset
- Anonyymi
Peliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten
Peliohjelmoija
Full stack developer
Pelisuunnittelija
Junior Developer
Developer
Back-End developer
Front-End developer
Game developer
Koodari
Programmer
Coder
Ohjelmoija
Ohjelmistoasiantuntija
Data engineer
DevOps developer
Software engineer
Software developer
IT specialist
Software Architect
IT Consultant
Ohjelmistosuunnittelija
Sovellutuskehittäjä
Pelialan yrittäjä
Startup-yrittäjä- Anonyymi
Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)
Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)
Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)
Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)
Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, pelialaInsinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka
Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.
Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka
Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.
Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.3D-grafiikka ja animaatiot
Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3D-grafiikka ja animaatiot
Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja.C#-ohjelmoinnin perusteet
Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely
Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
C#-ohjelmoinnin perusteet
Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely
Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia.Unity-Peliohjelmointi
Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.
Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.
Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.
Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unity-Peliohjelmointi
Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.
Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.
Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.
Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin.Neogames on aktiivisesti mukana pelialan koulutus- ja tutkimustoiminnan kehittämisessä. Merkittävä osa suomalaisista pelialan koulutusorganisaatioista on Neogamesin jäseniä.
https://neogames.fi/fi/pelialan-koulutus/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neogames on aktiivisesti mukana pelialan koulutus- ja tutkimustoiminnan kehittämisessä. Merkittävä osa suomalaisista pelialan koulutusorganisaatioista on Neogamesin jäseniä.
https://neogames.fi/fi/pelialan-koulutus/Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.
Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.
Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.
Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle. Lisäksi AMK on VR First -yhteistyökumppani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.
Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.
Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.
Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle. Lisäksi AMK on VR First -yhteistyökumppani.Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1263038
Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä
"Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht2671255- 1011241
Nainen voi rakastaa
Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt791051Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.651026Kalateltta fiasko
Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr121000- 30946
IS Viikonloppu 20.-21.7.2024
Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku49916Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie42904- 44806