Mies lähetti naiselle paketin

Anonyymi-ap

24

319

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noitahan saisi syödä vuoden päivät, ennen kuin loppuisi?

• Anonyymi

Juu, olis monen vuoden happohyökkäys hampaissa päällä koko ajan.

• Tarkoitus on varmasti hyvä, mutta valitettavasti en voi ottaa vastaan noin kallista lahjaa. - Toivottavasti sen voi palauttaa kuluitta ja saisit rahasi takaisin. 🤔 - Ellei, niin nuo voisi varmaan lahjoittaa lähimmän lukion opiskelijakunnalle tarjottavaksi abien rekka-ajelulle tai jotain.

• Anonyymi

Sanoisin että en tarvii noit nameja vaan ihan muun paketin jo ton takia mitä näen aloituksessa. 💋

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tollaset makeis stringit naiselle naisten päivä lahjaksi olis hyvät, vois mies napsia suulla makeisia sit siitä....

• Anonyymi

Erikoista, että noissakin on K-18 ostoikäraja, vaikkeivät sisällä edes alkoholia.
        Nuohan näyttää vaan kahvpavuilta.
        Paljon haitallisempiakin asioita myydään alle 18 vuotiaille.

• Meillä niin erilainen maku en näe edes viehkeänä enkä edes seksikkäänä enkä edes syötävä, varmaan enemmän miesten juttu.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Meillä niin erilainen maku en näe edes viehkeänä enkä edes seksikkäänä enkä edes syötävä, varmaan enemmän miesten juttu.

Te olette niin totisia täällä.
        Jollekin kukkahattutädille noita joulukonvehteiksi ;) Siinähän se koko jutun juju.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jollekin kukkahattutädille noita joulukonvehteiksi ;) Siinähän se koko jutun juju.

-keinovaginamies-

Mitä totisuutta siinä on? En mä ainakaan mitenkään paheksu. En vain näe noissa mitään järkeä. Huumorintajua tietenkin on monenlaista, mutta mulle tuo menee pieruhummorin tasolle. Jos eivät olisi anuksia vaan pierureikiä, niin nelivuotiaani olisi pitänyt noita hauskoina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä totisuutta siinä on? En mä ainakaan mitenkään paheksu. En vain näe noissa mitään järkeä. Huumorintajua tietenkin on monenlaista, mutta mulle tuo menee pieruhummorin tasolle. Jos eivät olisi anuksia vaan pierureikiä, niin nelivuotiaani olisi pitänyt noita hauskoina.

Ööh?
        Siis tarkoitin tuota valtakunnan kommenttia, että aletaan miettimään tuollaisen tuotteen viehkeyttä, seksikkyyttä tai syötävyyttä.
        Suklaatahan se vain on, ja varmasti syötävää.

Huumori olisi tietysti siinä kukkahattutädin ilmeessä paketin aukaistuaan. Piilokamera-ainesta. Mitään järjenhivettähän siinä ei tietenkään ole.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

-keinovaginamies-

Niih en koe pahantahtoisista lahjoista iloa. Miehen sisko lähetteli puukkoja että voin viilellä ranteitani 20vuotta sitten. Koska mies joutui itsetuhoisuudesta sairaalaan kun yritin erota ja viiltelin ranteita kun olin silloin pinteessä. Suhteessa jossa en halunnut olla silloin mutta mies muuttunut sellaiseksi kun haluan hänen olevan.

Meidän huumori on erilainen en ole vakava, uskon karmaan, mutta minulla on rajani.

• Anonyymi

Olettaisin tuon tulleen väärään osoitteeseen tai sittenmies on päästään sekaisin. Vaikka kyse on karkeista, niin en ota vastaan noin kallista lahjaa. Kehotan heitä selvittämään miten toimittaisivat tuon maksajalle itselleen.

• Anonyymi

Ei noin suurta määrä ja vielä yhtä samaa laatua.
      Hampaathan tuossa reikiintyisi ennätys vauhtia ja marianne makeinen on juuri sellainen makeinen, jonka kova kuori tarttuu hampaisiin ja menee hampaiden koloihin, jolloin joutuu hammastikkua käyttämään,
      Yhdessä marianne pussissa on ihan riittävästi makeisia saati tuollaisesta rahtilavallisesta.

• Anonyymi

Paketti Sinulle odottaa vielä vastaanottoasi Rakkaani

• Anonyymi

Voi ei ole tänne kukaan lähettänyt pakettia vaikka kovasti toiveissa olikin..

• Anonyymi

Noita söisi vyoden.

xLiner

• Anonyymi

No, kyllä riittää vähintään viideksi vuodeksi ja sitä ennen niihin kyllästyy ja lisksi niissä on kova kuori, josta tarttuu palasia hampaiden koloo.
        Muutaman kerran ole marianne makeisia syönt ja hampaat oli senjälkeen päällystetty makeisen minttu kuorella.

• Anonyymi

Maku ratkaisee

• Anonyymi

Ehkä rasian pitäisin itselläni ja loput jakaisin ympäriinsä; ystäville ja sukulaisille.
      Ei tuollaista makeismäärää kukaan ihminen tai edes normi perhe syö, ja suklaa pilaantuu aikanaan -> eli jakoon menisivät!
      Sen verran kallislahja, tuskin kukaan ainakaan mun tuttavitani tuollaista ostaa lahjaksi.
      Kahvilaan ehkä, tai kahvikioskiin; myyntiin laatikottain tai kappale hinnalla.
      trollikka

• Anonyymi

Ai sulla on mies fyffeä ihan peniskaramelleihin

• Anonyymi

Olen pahoillani kun lupaamani pehmeä ja kova rasia on vielä antamatta. Tulet kyllä ne saamaan...Ne on Sinulle ei kenellekään toiselle

• Anonyymi

Otatko vastaan?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3652
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      46
      3003
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2507
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2197
    8. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2188
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2183
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2040
    Aihe