Paasto alkaa minullakin

Anonyymi-ap

Joulusta tullut 6kg painoa lisää. Nyt juon vain suolavettä. Voimistelun, kuntopyöräilen ja käyn lenkillä.

11

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Painonhallintasi on kaoottisessa tilassa.

    • Anonyymi

      Hienoa ja paljon onnea suoritukseen. Tuo on varmaan noin viikon rykäisy, ja sen jälkeenhän laihtuminen jatkuu vielä jonkin aikaa vaikka paasto onkin päättynyt.

      Mä kanssa paastolla ja löysin Prismasta tuotteen nimeltä Elektrolyyttijauhe. On siis eri suolojen yhdistelmä. Kaloriton ja monipuolinen. Ei nyt mikään herkku, mutta huomaan veden imeytyvän paremmin.

      Onnittelut tulevasta nopeasta pudotuksesta!

      • Anonyymi

        Elektrolyyttijauheet ovat höpöhöpöä. Se mitä tarvitsette on empatiajauhe. Jonkun miehen pitäisi ilmeisesti silitellä ja kutitella teitä koko ajan, mutta miehellä on muutakin tekemistä.


    • Anonyymi

      Kg:t, jotka kertyvät joulun ja uudenvuoden välillä, putoavat
      nopeammin kuin kg:t uudenvuoden ja joulun välillä!
      Kevät on hyvä aika paastoilla. Ota rauhallisesti!

    • Anonyymi

      Itse paastoan pelkällä suolasillillä.

    • Anonyymi

      Itse paastoan mustikkavispipuurolla. Syön pelkästään hiilareita, niin että rasva palaa ja lihakset kutistuu.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minä pidin vesipaastoa vain 2 vuorokautta. Sillä putosi hieman yli 4 kiloa ja edelleen ovat poissa.

        Paino ei edes hypännyt lopettamisen jälkeen ku aloitin ruokailun kevyesti keitolla sen jälkeen (eli varmaan rasvaa edelleen paloi lopettamisen jälkeen, ja hiilarit keräsivät nestettä samaan tahtiin, jolloin paino pysyi samana).

        Paaston jälkeen huomasin ruokailuvälin kasvaneen, ja aterioita tekee helposti mieli korvattua hedelmällä.

        Oon lukenut niin älyttömät määrä avautumista kuinka sitten syö kaksin käsin, haluaa pihvejä ja rasvaa, kilot tulevat kolminkertaisena takaisin jne. Noh, en voi toki sanoa etteikö jollekin niin käy, mutta vaikuttaa siltä, että ollut aivan kunnon valehtelua. Ihmiset eivät ole itse kokeilleet, ja pelkäävät jonkun onnistuvan pudottaa painoa nopeasti ja pysyvästi. Minä en ainakaan suunnitellut paaston jälkeen edes muuttavani ruokailutottumukset. Olen vain syönyt silloin kun on nälkä ja mitä mieli tekee, mutta jostain syystä valinnat ovat muuttuneet.


    • Anonyymi

      Hölmön hommaa, mutta sopii hölmölle.

    • Anonyymi

      Moro AP, miten mennyt? Nyt taitaa alkaa sulla kolmas päivä niin sen jälkeen menee helposti, ja aikalailla kaikki liikunta ja jokainen askel polttaa rasvavarastoja pois. Ei enää kauaa niin olet jo saavuttanut tavoitteesi, ensi viikolla viimeistään! ❤️

    • Anonyymi

      Tuosta määrästä suurinosa on neste pöhöä, joka katoaisi ihan normaalilla ruokailulla ja liikunnalla.

      Paasto on ihan ok, mutta elimistö imee itsensää kaiken mitä tarjoa paaston jälkeen. Painosi tulee nousemaan 3-4 kg hyvin nopeasti.

      Jos haluat polttaa 1 kg rasvaa vaatii se noin 7000 kalorin vajetta. 6x7 = 42 000kcal.

      Jos kulutat päivässä 2500 kcal tarkoittaa se 16.8 päivää. Mutta elimistö ei toimi tietenkään näin suoraviivaisesti eli se käyttää myös lihasmassaa ravinnokseen. Polttaaksesi 6kg puhdasta rasvaa, tulisi sinun olla syömättä noin kuukauden verran.

      Kannattaa miettiä asioita hieman pidemmällä tähtäimellä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe