Haluan rikkaan miehen.

lolita 24

Kysymykseni on, että mistä voisin napata itselleni rikkaan miehen?

Elämä on kallista ja olen hieman turhamainen. Poikaystävää ei ole ja ajattelinpa, että seuraava voisi olla sen verran varakas, ettei tarvitsisi kituuttaa.

Olen nuori ja kaikki ulkoisesti muutenkin kunnossa.

44

5247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoraksi

siinä kuulemma tienaa..

• kolli 30v

Mistähän löytäis rikkaan muijan? En haluais minäkään kittuuttaa =/ Elämä on epäreiluu! No ei vaine, en voisi kenenkään "elätiksi" tai "vakigigoloks" mennä ;D Sitäpaitsi muijan pitäisi olla vielä kauniskin, ei kehtais mitään viagaraa alkaa syömään, että jokin mummo saa tyydytyksen, yök!

Kovalla työllä tässä tahkotaan rahaa, yrittäjänä voi tosin tapahtua mitä vain? Toivoisin naiseltanikin sitten sitä selkärankaa, ettei omista pennuista tule vaan vupoksia, jotka kolmikymppisinä uhoo äidilleen, että "hautaanhan tässä joutaa" kun ei saa rahhaa!

Kaikkee sitä on nähty!

• täsmentäjä

Ja nekin vain jos saat hankittua asiakkaan ja jos saat hänet tyytyväiseksi.

• myy

mikä asenne!! Sen takia sulla ei ole poikaystävää

• Oldie

Miljoonaperintöä odotellessa... ainut huono puoli on että olen myös mukava, fiksu ja heitän hyvää läppää.

• lilja

Meillä sukulaiset kavalsi sen. Selvitykset kestää 10 vuotta, mukana myös jollain salarakas..Joka kuluttaa..Että rahasta on mun elämässä miljoonatason murheita.

• yyyyyy

...muuttaa ulkomaille, koska Suomessa ei ole rikkaita miehiä. (Eikä naisia.)

Tosin sievoisen omaisuuden voit tienata hoitelemalla useita keskiluokkaisia miehiä, ja ottamalla korvauksen palveluksistasi suoraan rahana. Huoraaminen on tässä maassa ylivoimaisesti helpoin ja nopein tapa rikastua naiselle, jos on edes keskitasoisen näköinen.

• RIKASMIESS

jos olet pelkästään nätti se ei riitä

sinun pitää olla työssäkäyvä ja fiksu, koulutettu.

vaikka olenkin rikas, ei minulle riitä pelkkä edustusvaimo.

sitä paitsi olen niin pihi, ettei nainen rahojani saa.

• myy
        RIKASMIESS kirjoitti:

olen samaa mieltä. En haluaisikaan olla mikään edustusvaimo!!! Kyllä pitää ite tienata

• lolita 24
        RIKASMIESS kirjoitti:

Eikä minullekaan riitä, että mies on pelkästään rikas.

Ja totta kai haluan tuntea myös rakkautta miestäni kohtaan, mutta ajattelin, että olisi hyvä rakastua johonkin vähän varakkaampaan.

Olisi niin mukavaa jos ei tarvitsisi stressata esimerkiksi asunnon suhteen. Opiskelijaelämä on rankkaa.

Uskon, että moni varakkaampi mies olisi oikein mielissään jos saisi minut tyttöystäväkseen, joten ei kai tässä mitään pahaa ole?

• mies
        lolita 24 kirjoitti:

Eikä minullekaan riitä, että mies on pelkästään rikas.

Ja totta kai haluan tuntea myös rakkautta miestäni kohtaan, mutta ajattelin, että olisi hyvä rakastua johonkin vähän varakkaampaan.

Olisi niin mukavaa jos ei tarvitsisi stressata esimerkiksi asunnon suhteen. Opiskelijaelämä on rankkaa.

Uskon, että moni varakkaampi mies olisi oikein mielissään jos saisi minut tyttöystäväkseen, joten ei kai tässä mitään pahaa ole?

Ei kukaan järkevä rikas mies ota jotain rumaa suomalaista lorttoa. :) Luulet ehkä olevasi kaunis, mutta todellisuudessa olet ihan samanalainen taikinanaama kun muutkin suomalaiset naiset. En ole koskaan nähnyt oikeasti huippukaunista suomalaista naista. Kovalla treenillä ja meikillä jotkut näyttää ihan hyviltä, mutta huipputasosta ollaan vielä todella kaukana.

Itse ainakin (jos olisin rikas), ottaisin naisen jostain noista entisistä neuvostoliiton maista. Siellä on vaikka kuinka paljon korkeasti koulutettuja naisia, jotka kuitenkin arvostaa rahaa hemmoteltuja länsimaalaisia enemmän. Noista maista löytyy myös mielestäni maailman kauneimmat naiset. Toki sielläkin pitäisi seuloa sitä lihatiskiä todella rankasti, mutta todellisia helmiä kyllä löytyy joukosta. Btw, esim. Donald Trumphin uusi vaimo on tuolta itä-euroopasta kotoisin ja on "kohtuullisen" kaunis. ;)

• et ole rikas
        mies kirjoitti:

Ei kukaan järkevä rikas mies ota jotain rumaa suomalaista lorttoa. :) Luulet ehkä olevasi kaunis, mutta todellisuudessa olet ihan samanalainen taikinanaama kun muutkin suomalaiset naiset. En ole koskaan nähnyt oikeasti huippukaunista suomalaista naista. Kovalla treenillä ja meikillä jotkut näyttää ihan hyviltä, mutta huipputasosta ollaan vielä todella kaukana.

Itse ainakin (jos olisin rikas), ottaisin naisen jostain noista entisistä neuvostoliiton maista. Siellä on vaikka kuinka paljon korkeasti koulutettuja naisia, jotka kuitenkin arvostaa rahaa hemmoteltuja länsimaalaisia enemmän. Noista maista löytyy myös mielestäni maailman kauneimmat naiset. Toki sielläkin pitäisi seuloa sitä lihatiskiä todella rankasti, mutta todellisia helmiä kyllä löytyy joukosta. Btw, esim. Donald Trumphin uusi vaimo on tuolta itä-euroopasta kotoisin ja on "kohtuullisen" kaunis. ;)

kun olet niin saatanan tyhmä! Kyllä suomestakin kauniita naisia löytyy.. Ota asukasluvut huomioon kun vertaat venäjään.

• todellinen nainen

Mitä sitä kauniilla kuorilla jos sisältö on pelkkää paskaa!!Voi tytteli pieni sulla on oppimista ja paljon,,katsos raha ei välttämättä sitä onnea tuo!!Etkö huomaa,kauppaat itseäs rahasta!!!

• Rikas mies

Kyllä taas paistaa tekstistä läpi, että raha näköjään ratkaisee. Mikset suoraan laittanut otsikoksi "Haluan rikkaan miehen, jotta voisin tuhlailla hänen rahojaan." Olisit säästänyt aikaa. Olkoon nainen vaikka kuinka kaunis, mutta jos päässä ei tuon rakentavampia ajatuksia liiku, niin minun rahoihini ei ole mitään asiaa. Ainahan sitä naiselleen voi hieman rahaa antaa tarvittaessa, mutta kyllä tämä jo menee hävyttömyyksien puolelle.

• osakeomistaja nainen

Minulla on onneksi omia sijoituksia kasvamassa metsätaloudessa.Feminismini kieltää miehen rahoilla siivestelyn - se on takapakkia naisen itsenäisyyden historiassa.

Mutta TUO sinun tempperamenttinen vastauksesi oli kyllä niin söpöä. Mikä minua saattaa viehättää menestyvässä miehessä on menestyjän luonne, hyvät DNAt ja yksinkertaisesti TAITAVUUS (työelämässä jne,) kiihottaa. Eli tunnen useasti vetoa rikkaisiin miehiin, mutten rahaan - enkä kuluttaisi muuta kuin miehen energiaa ja ehkä hermojakin. Pärjäävä ihminen on silmissäni vahva.

Vahva on yhtä kuin kiinnostavuus. Tiedän itsekin olevani vahva ja on mahdollista, että hyvät ominaisuuteni näkyvät jonain päivänä saldollanikin.Vain mittarina omasta menestyksestäni nauttisin filthy rich-elintasosta. Haluan menestyä ja olla menestyjien kanssa.Raha on huono kuuntelemaan, vetämään bisseä ja lohduttelemaan ;) Korkeintaan se on ERITTÄIN toivottu bilekaveri, auttaa yössä !

• Rikas mies
        osakeomistaja nainen kirjoitti:

Minulla on onneksi omia sijoituksia kasvamassa metsätaloudessa.Feminismini kieltää miehen rahoilla siivestelyn - se on takapakkia naisen itsenäisyyden historiassa.

Mutta TUO sinun tempperamenttinen vastauksesi oli kyllä niin söpöä. Mikä minua saattaa viehättää menestyvässä miehessä on menestyjän luonne, hyvät DNAt ja yksinkertaisesti TAITAVUUS (työelämässä jne,) kiihottaa. Eli tunnen useasti vetoa rikkaisiin miehiin, mutten rahaan - enkä kuluttaisi muuta kuin miehen energiaa ja ehkä hermojakin. Pärjäävä ihminen on silmissäni vahva.

Vahva on yhtä kuin kiinnostavuus. Tiedän itsekin olevani vahva ja on mahdollista, että hyvät ominaisuuteni näkyvät jonain päivänä saldollanikin.Vain mittarina omasta menestyksestäni nauttisin filthy rich-elintasosta. Haluan menestyä ja olla menestyjien kanssa.Raha on huono kuuntelemaan, vetämään bisseä ja lohduttelemaan ;) Korkeintaan se on ERITTÄIN toivottu bilekaveri, auttaa yössä !

Voisimme järjestää yhdessä isot häät, jos menisimme joskus naimisiin =)

• lolita 24
        Rikas mies kirjoitti:

Voisimme järjestää yhdessä isot häät, jos menisimme joskus naimisiin =)

...sinä voisit järjestää ne! ;)

• Tiedonantaja
        lolita 24 kirjoitti:

Morsiamen isä maksaa koko lystin. Pitää sitä miehenkin jotain hyvitystä pimpsan lisäksi siitä saada, että akan ristikseen ottaa.

• Rikas mies
        lolita 24 kirjoitti:

Sinulle minä en ostaisi edes tikkaria kaupasta, saati maksaisi häitä, joita ei koskaan meille tule.

• lolita 24
        Rikas mies kirjoitti:

Sinulle minä en ostaisi edes tikkaria kaupasta, saati maksaisi häitä, joita ei koskaan meille tule.

...sinua huolisikaan ;p

• Rikas mies
        lolita 24 kirjoitti:

...sinua huolisikaan ;p

Mikä helpotus.

• S25

Noh, voi voi sinua. Tuossa itsekin kituutin opiskelijaelämää köyhähkön miehen kanssa, joka kuitenkin käy töissä jatkuvasti. Meitä yhdistää valtava intohimo, rakkaus ja ystävyys. Olihan se välillä vaikeaa, kun ei tiennyt mistä raha riittäisi, mutta rakkaus kesti alamäetkin. Nyt sitten valmistuin, pääsin heti töihin ja tienaan 2 kertaa niin paljon kuin mies. Kärsimykset on nyt palkittu. Ja tiedän, että mies on minun kanssani köyhänä ja nyt sitten varakkaampanakin. Meidän suhteemme ei perustu rahaan vaan aitoon rakkauteen.

Sinulla on vielä paljon opittavaa. Ennenkaikkea miten tullaan toimeen omillaan. Kituuttelee ne muutkin opiskelessa ja jopa työssä käyvät opintojen ohella kuten itsekin jossakin vaiheessa tein. Vaikka väität olevasi 24-vuotias, sinulla on vielä pirusti opittavaa rakkaudesta, hyvyydestä ja aidosta naiseudesta.
      Mene itseesi, muuta en voi sanoa. Jos edelleen näet peilissä aivottoman neiti täydellisyyden, toivo on jo menetetty! Maailma on täynnä kauniimpiakin naisia kuin sinä, jotka ovat ahkeria, helliä ja sydämellisiä ihmisiä. He tulevat toimeen omillaan ja kiertävät kaukaa rahakkaat playboyt. he vievät valitettavasti jo älyllisellä pääomallaan parhaat päältä sinun nenäsi edestä. Tulet sen kantapään kautta oppimaan, mikäli et suostu kypsymään henkisesti itsekkyydessäsi.

• lolita 24

Kylläpä ihmiset ottavat tämän vakavasti.

Jos ne fiksut ja mua kauniimmat naiset kiertävät kaukaa rahakkaat playboyt niin kai ne playboytkin tarvitsevat naisen rinnalleen. Mitä väärää siinä siis on jos minä, aivoton neiti täydellisyys, pariudun rahakkaan playboyn kanssa, jota kukaan muu ei huolisi?

• Oldie

Saat kituuttamisen kuulostamaan joltain tavoittelemisen arvoiselta asialta. Ei paha.

• S25
        Oldie kirjoitti:

Saat kituuttamisen kuulostamaan joltain tavoittelemisen arvoiselta asialta. Ei paha.

no eipä ollut tarkoitus ajatella, että kituuttaminen olisi mukavaa tai tavoiteltavaa. Jokaisen se on kuitenkin joskus kestettävä, ellei ole syntynyt rahakkaana.

Minusta raha ei tee ketään onnelliseksi. Kummastuttaa, että ihminen voi tulla onnelliseksi parisuhteessa, jossa mies maksaa kaiken ja voi ostella itselleen tavaraa ja tällätä. Melkoiset on elämäntavoitteet ja myös ajatus terveestä parisuhteessa. Lapsellista minusta, olipa kyseessä minkäikäinen ihminen tahansa. Ihminen, joka vaatii rinnalleen varakkaan kumppanin, ei osaa pitää itsestään huolta ja tavara merkitsee enemmän kuin oikea onnellisuus ja ihmissuhteet.

Se, että opiskelee ja on kyllästynyt kituuttamaan ja siksi haluaa rikkaan siipan on minusta outoa. Kaikki opiskelijat on yleensä köyhiä, paitsi ne joilla on isi/äiti auttelemassa tai jotka käyvät töissä tai joilla on rahaa jo ennestään. Kyllä sen opiskelun kautta yleensä päästään töihin ja tienaamaan ihan itse ne tuhlailurahat. Ehkäpä se raha merkitsee sitten enemmän kun tajuaa, ettei se kasva puissa eikä aina tarvitse olla uudet vaatteet päällä.

• S25
        lolita 24 kirjoitti:

Kylläpä ihmiset ottavat tämän vakavasti.

Jos ne fiksut ja mua kauniimmat naiset kiertävät kaukaa rahakkaat playboyt niin kai ne playboytkin tarvitsevat naisen rinnalleen. Mitä väärää siinä siis on jos minä, aivoton neiti täydellisyys, pariudun rahakkaan playboyn kanssa, jota kukaan muu ei huolisi?

En olettanutkaan, että ymmärtäisit rivien välistä mitään muuta kuin että joku arvostelee sinua.
        Siksikin sinulla on paljon opittavaa elämästä jos oletat, että kaikki on niin mustavalkoista. Mutta jos et vieläkään ymmärrä ajatella mikä arvoissasi mättää, et ehkä ole siihen vielä tarpeeksi kypsä. Toivon, että et löydä miestä elättämään itseäsi, jotta opit elämään omillasi ja arvostamaan sitä rahaa, mikä työllä tienataan. Ehkäpä ajan myötä ymmärrät mitkä ovat hyvin toimivan parisuhteen arvot tai sitten et opi koskaan. Surullista, että olet noin yksinkertainen tässä asiassa tai sitten kasvatus on mennyt vähän hakoteille.

• Oldie
        S25 kirjoitti:

no eipä ollut tarkoitus ajatella, että kituuttaminen olisi mukavaa tai tavoiteltavaa. Jokaisen se on kuitenkin joskus kestettävä, ellei ole syntynyt rahakkaana.

Minusta raha ei tee ketään onnelliseksi. Kummastuttaa, että ihminen voi tulla onnelliseksi parisuhteessa, jossa mies maksaa kaiken ja voi ostella itselleen tavaraa ja tällätä. Melkoiset on elämäntavoitteet ja myös ajatus terveestä parisuhteessa. Lapsellista minusta, olipa kyseessä minkäikäinen ihminen tahansa. Ihminen, joka vaatii rinnalleen varakkaan kumppanin, ei osaa pitää itsestään huolta ja tavara merkitsee enemmän kuin oikea onnellisuus ja ihmissuhteet.

Se, että opiskelee ja on kyllästynyt kituuttamaan ja siksi haluaa rikkaan siipan on minusta outoa. Kaikki opiskelijat on yleensä köyhiä, paitsi ne joilla on isi/äiti auttelemassa tai jotka käyvät töissä tai joilla on rahaa jo ennestään. Kyllä sen opiskelun kautta yleensä päästään töihin ja tienaamaan ihan itse ne tuhlailurahat. Ehkäpä se raha merkitsee sitten enemmän kun tajuaa, ettei se kasva puissa eikä aina tarvitse olla uudet vaatteet päällä.

"maailmassa on parempia asioita kuin raha, mutta se vähän kompensoi sitä ettei niitä saa" ... hieman muokattu Terry Pratchetin kirjasta :)

• lolita 24
        S25 kirjoitti:

En olettanutkaan, että ymmärtäisit rivien välistä mitään muuta kuin että joku arvostelee sinua.
        Siksikin sinulla on paljon opittavaa elämästä jos oletat, että kaikki on niin mustavalkoista. Mutta jos et vieläkään ymmärrä ajatella mikä arvoissasi mättää, et ehkä ole siihen vielä tarpeeksi kypsä. Toivon, että et löydä miestä elättämään itseäsi, jotta opit elämään omillasi ja arvostamaan sitä rahaa, mikä työllä tienataan. Ehkäpä ajan myötä ymmärrät mitkä ovat hyvin toimivan parisuhteen arvot tai sitten et opi koskaan. Surullista, että olet noin yksinkertainen tässä asiassa tai sitten kasvatus on mennyt vähän hakoteille.

Mistä sellaisen käsityksen sait, että ajattelen kaiken olevan mustavalkoista?

Hysteeristä suhtautumista rahaan! Se on vain rahaa ja kaikki haluavat sitä. En ymmärrä miksi köyhyyttä pidetään hyveenä!

Toivon, että tulevaisuudessa saan opetella toimivan parisuhteen arvoja varakkaan miehen kainalossa!

• S25
        lolita 24 kirjoitti:

Mistä sellaisen käsityksen sait, että ajattelen kaiken olevan mustavalkoista?

Hysteeristä suhtautumista rahaan! Se on vain rahaa ja kaikki haluavat sitä. En ymmärrä miksi köyhyyttä pidetään hyveenä!

Toivon, että tulevaisuudessa saan opetella toimivan parisuhteen arvoja varakkaan miehen kainalossa!

Sitä voit miettiä ihan itse, mistä sellainen käsitys voisi tulla varsinkin tämän asian suhteen, että asiat ovat joko/tai meiningillä, ei mitään siltä väliltä.

Jos perustat jopa parisuhteen tarpeesi ennenkaikkea taloudellisiin asioihin/mieheen joka ostaa sinulle hepenet ja maksaa kämpät, se on mielestäni hysteeristä (ja hysteerisen huvittavaa).

No minulla on sinulle hyvä vihje: Hanki sellainen 80-vuotias rikas äijä. Saat hepenet ja rahat, loputonta ihailua ja palvontaa, voit pitää nuoria köyhiä, mutta komeita poikia omina seksileluinasi, tuskin ukko kovinkaan vaativa olisi niissä asioissa. Sitten kun se kupsahtaisi niin saisit kaikki rahat ja vielä talonkin. Very nice.

Oikeasti, omapa tuo on valintasi. Toivon vain, ettet herää 40-vuotiaana sen upean rikkaan miehesi viereltä miettimään, kun tämä juoksentelee vieraissa, koska sinulla ei olekaan muuta tarjota kuin rupsahtanut ulkokuoresi, jota kalliilla meikeillä yrität peittää ja ainaiset vaateesi pankkitilisaldoista. Ja vielä siinä vaiheessa mietit, kuinka sinulle joskus köyhempi mies tarjosi rakkauttaan, mutta et sitä huolinut. Seuraavana päivänä luet lehdestä hänen yrityksensä tienanneen hyvin ja miehen noususta huipulle köyhyydestä kovalla työn teolla.

Ironisesti kirjoitan, mutta kunhan et sokeudu miehen valinnassa liikaa niistä parisuhdetta ylläpitävistä arvoista.

• lolita 24
        S25 kirjoitti:

Sitä voit miettiä ihan itse, mistä sellainen käsitys voisi tulla varsinkin tämän asian suhteen, että asiat ovat joko/tai meiningillä, ei mitään siltä väliltä.

Jos perustat jopa parisuhteen tarpeesi ennenkaikkea taloudellisiin asioihin/mieheen joka ostaa sinulle hepenet ja maksaa kämpät, se on mielestäni hysteeristä (ja hysteerisen huvittavaa).

No minulla on sinulle hyvä vihje: Hanki sellainen 80-vuotias rikas äijä. Saat hepenet ja rahat, loputonta ihailua ja palvontaa, voit pitää nuoria köyhiä, mutta komeita poikia omina seksileluinasi, tuskin ukko kovinkaan vaativa olisi niissä asioissa. Sitten kun se kupsahtaisi niin saisit kaikki rahat ja vielä talonkin. Very nice.

Oikeasti, omapa tuo on valintasi. Toivon vain, ettet herää 40-vuotiaana sen upean rikkaan miehesi viereltä miettimään, kun tämä juoksentelee vieraissa, koska sinulla ei olekaan muuta tarjota kuin rupsahtanut ulkokuoresi, jota kalliilla meikeillä yrität peittää ja ainaiset vaateesi pankkitilisaldoista. Ja vielä siinä vaiheessa mietit, kuinka sinulle joskus köyhempi mies tarjosi rakkauttaan, mutta et sitä huolinut. Seuraavana päivänä luet lehdestä hänen yrityksensä tienanneen hyvin ja miehen noususta huipulle köyhyydestä kovalla työn teolla.

Ironisesti kirjoitan, mutta kunhan et sokeudu miehen valinnassa liikaa niistä parisuhdetta ylläpitävistä arvoista.

Tarkoitatko, että mun pitäisi vasta sitten katua, etten ottanut sitä köyhää miestä kun kuulen, että se on rikastunut? Eihän rahalla pitänyt olla merkitystä...

En usko, että koskaan voisin rakastua 80-vuotiaaseen, joten enpä taida toteuttaa ehdotustasi.

Täällä on vallinnut sellainen asenne, että rikkaat miehet ovat jotenkin petollisia ja kykenemättömiä aitoon rakkauteen. Ei mielestäni voi yleistää.

Köyhyyttä taas romantisoidaan. Köyhät tekevät paljon töitä tullakseen toimeen. Niin varmaan, mutta väittäisinpä, ettei rikkaidenkaan rahoja syliin ole kannettu. (paitsi perinnöllä rikastuneet)

• S25
        lolita 24 kirjoitti:

Tarkoitatko, että mun pitäisi vasta sitten katua, etten ottanut sitä köyhää miestä kun kuulen, että se on rikastunut? Eihän rahalla pitänyt olla merkitystä...

En usko, että koskaan voisin rakastua 80-vuotiaaseen, joten enpä taida toteuttaa ehdotustasi.

Täällä on vallinnut sellainen asenne, että rikkaat miehet ovat jotenkin petollisia ja kykenemättömiä aitoon rakkauteen. Ei mielestäni voi yleistää.

Köyhyyttä taas romantisoidaan. Köyhät tekevät paljon töitä tullakseen toimeen. Niin varmaan, mutta väittäisinpä, ettei rikkaidenkaan rahoja syliin ole kannettu. (paitsi perinnöllä rikastuneet)

Ei tässä olekaan varmasti kyse siitä millaisia miehet on tai ei ole. Kyse on asenteesta, jolla olet päättänyt tyytyä rikkaaseen mieheen, joka maksaa kulusi. Eikö se ole sinusta itsekästä ajatella noin? Mistä sinulle edes tulee mieleen se, että sinut pitäisi jollakin tavalla elättää maksamalla asuntoa jne? Sen minä totisesti haluaisin kuulla. Ihannoitko vain kauniita vaatteita ja tavaraa, etkö osaa nauttia elämästä muuten?
        Sinulle on näemmä merkitystä rahalla, siksi olet keskustelun aloittanutkin. Toivon vain, ettet kulje sen oikean ihanan rakkauden ohi eurot silmissä...get the point?!
        Kyllä varmasti on kunnollisiakin rikkaita miehiä, mutta usein se kusi nousee päähän sen rahan mukana. En ole elämäni aikana rehellisesti sanottuna tavannut yhtäkään varakasta miestä, joka ei olisi ollut jollakin tapaa liero.
        En tiedä onko köyhyydessä mitään romanttista, onko varallisuudessa mitään romanttista. Eiköhän ne asiat tule jostakin muualta.
        Vaikutat hyvin kypsymättömältä ikäiseksesi, se on valitettava tosiasia, ainakin tällaisen asian suhteen. Siksi et ehkä näekään sen yläpuolelle, mitä olet mielessäsi vakaasti päättänyt.
        Noh, ainakin sinua kerran varoitettiin, muista se kun se paska päivä tulee...

• vastaaja_

Mikä vitun lolita? kaipaatko jotain isähahmoa joka tulee raiskaa silloin kun huvittaa?
      Olet pelkkää paskaa jonka synnyttäjäsi unohti vetää vessanpöntöstä.
      Jos tapaisimme edes kerran oikeassa elämässä, olisit sen jälkeen uusi ihminen. Ja sinä vielä kiittäisit minua silmiesi avaamisesta.

Syytön minä siihen olen että omaan kyvyn muuttaa paskaa kullaksi. Kaikilla lienee oma tehtävänsä.
      Enkä edes nauti siitä. Paskahommaa.

• hauskaa on

Mee Kaivohuoneen VIP jonon viereen kuolaamaan ;)
      No ei, rahaa pitää olla niin ettei tarvii murehtia laskuista. Raha ei kuitenkaan takaa laadukasta elämää, ja lukuisia onnelliseen elämään kuuluvia asioita ei voi ostaa: auringonlaskuja, kaunista luontoa, ystävän luottamusta, omaa kultaa, lapsen hymyä, onnistumisen iloa...

• lolita 24

Olet ihan oikeassa, mutta väittäisin, että varakkuus kuitenkin edistää onnelliseksi tulemista. Jos ei tarvitse murehtia rahasta, voi nauttia täysin siemauksin auringonlaskuista, kauniista luonnosta, omasta kullasta...

• Rikas mies

"Olen nuori ja kaikki ulkoisesti muutenkin kunnossa."

Uskomattoman epäkypsää ajattelua jo aikuisikään ehtineeltä ihmiseltä.

• lolita 24

Ai miksi? Oletko sinä tällaisten asioiden yläpuolella?

Musta tuntuu, että tämä maailma taitaa sitten olla täynnä uskomattoman epäkypsästi ajattelevia aikuisikään ehtineitä ihmisiä.

• N47

Jos haluat "rikkaan" ikäisesi miehen, niin paras keino siihen on hankkia hyvä ammatti ja olla oikein säästäväinen. Siten se miehesi sitten voi olla ennen eläkeikää jo ihan varoissaan. vaan jos olet ajatellut elämääsi tuhlailun kannalta, ei miehesi tule olemaan koskaan rikas, ainakin todennäköisyys on hyvin pieni.

Toinen juttu on tietysti, jos tyydyt johonkuhun itseäsi 20 vuotta vanhempaan. Mutta jos hänellä on rahaa, hän tekee avioehtosopimuksen ja hänen lapsensa tulevat ajamaan sinut sieltä tiilipalatsista sitten kun miehestä aika jättää.

Minulla oli kerran nuorena hyvin rikas ihailija. Hylkäsin hänet siksi, koska ajattelin että joudun alistetuksi jos niin rikkaan kelkkaan lähden. Joskus myöhemmin nyt yh:na olen joskus muistanut häntä laskuja maksaessani : ), mutta en vakavalla ajatuksella, paremminkin hiukan huvittuneena. Miehellä ei ole avioliitossaan edes lapsia, joten todennäköisesti minäkin olisin nyt rikas mutta lapseton, jos olisin hänet ottanut/ saanut. parempi näin, en vaihtaisi ihania lapsiani triljoonaan euroon. Empatiakyky olisi komeuden : ) rinnalla minusta miehessä se arvokkain juttu.

Raha ei ole paha, mutta jos etsit vain sitä, niin todennäköisesti sinulta karkaa paitsi onni, niin myöskin se raha.

• lolita 24

..asiallisesta viestistä!

En ole vain rahan perässä, koska en haluaisi elää elämääni miehen kanssa jota en rakasta, joten olen rakkauden perässä ja toivoisin, että rakastuisin vähän varakkaampaan mieheen.

• N47
        lolita 24 kirjoitti:

..asiallisesta viestistä!

En ole vain rahan perässä, koska en haluaisi elää elämääni miehen kanssa jota en rakasta, joten olen rakkauden perässä ja toivoisin, että rakastuisin vähän varakkaampaan mieheen.

Vaan ei kehenkään rakastu siksi, että hän on rikas. Mielikuvissa voi tietysti rakennella kuvaa söpöstä ja kaikin puolin ihanasta ja RIKKAASTA miehestä, mutta jos ja kun sellainen vastaan tuleekin, niin hän olisi parempi vähän köyhempänä painoksena. Rikkaus tekee ihmisistä hiukan ylimielisiä, varsinkin miehistä monet heistä ajattelevat, että juuri rahalla he naiset nappaavat. AJATTELE mitä sellainen asenne sinuun tuo tullessaan.

Rahaa on tietysti ihan kivaa olla, mutta ei se ole sinun rahaa, jos se on miehesi. Raha on aina myös vallan väline. Joutuappa rikkaaseen perheeseen miniäksi köyhällä taustalla, ajatteles....voi olla kärsimyksenkin paikka.

Jos törmäät rikkaaseen ja muutenkin suloiseen mieheen, niin rikkaudella on paitsi kivat puolensa, myös parisuhteessa ne synkemmät. Köyhä nainen ja rikas mies, eikö se asetelma pelota sinua yhtään? Mitä jos sinut nuijitaan henkisesti, mitä jos sinulla on 20 vuoden päästä lohtunasi vain (kallis) wiskipullo.

Romanttista kesää : )

• S25
        N47 kirjoitti:

Vaan ei kehenkään rakastu siksi, että hän on rikas. Mielikuvissa voi tietysti rakennella kuvaa söpöstä ja kaikin puolin ihanasta ja RIKKAASTA miehestä, mutta jos ja kun sellainen vastaan tuleekin, niin hän olisi parempi vähän köyhempänä painoksena. Rikkaus tekee ihmisistä hiukan ylimielisiä, varsinkin miehistä monet heistä ajattelevat, että juuri rahalla he naiset nappaavat. AJATTELE mitä sellainen asenne sinuun tuo tullessaan.

Rahaa on tietysti ihan kivaa olla, mutta ei se ole sinun rahaa, jos se on miehesi. Raha on aina myös vallan väline. Joutuappa rikkaaseen perheeseen miniäksi köyhällä taustalla, ajatteles....voi olla kärsimyksenkin paikka.

Jos törmäät rikkaaseen ja muutenkin suloiseen mieheen, niin rikkaudella on paitsi kivat puolensa, myös parisuhteessa ne synkemmät. Köyhä nainen ja rikas mies, eikö se asetelma pelota sinua yhtään? Mitä jos sinut nuijitaan henkisesti, mitä jos sinulla on 20 vuoden päästä lohtunasi vain (kallis) wiskipullo.

Minulla on vähän kovempi/suorempi tyyli kirjoittaa, mutta samaa asiaa olen yrittänyt sanoa. En olisi voinut paremmin sitä laittaa kuin sinä.
        Mutta ehkäpä olen liian lähellä iältäni tämän aloittajan tasoa ollakseni uskottava.

Eihän tässä toki kukaan kenellekään oikeasti pahaa toivo, mutta vastuu on kannettava ennenkaikkea itsestään.

• lolita 24
        N47 kirjoitti:

Ei kehenkään tietenkään väkisin rakastu, mutta ihmisellä on tapana löytää kumppani itselleen niistä piireistä missä pyörii, sehän on luonnollista. Jos sattuu olemaan vain rikkaita ihmisiä ympärillä niin helposti sitä yhteen sellaiseen rakastuukin.

Edelleenkään en suostu yleistämään, että rikkaat miehet ovat jotenkin lieroja ja ylimielisiä.

Siksi uskon, että rikkaat ja köyhät nuijivat henkisesti aivan yhtä paljon kumppaneitaan. Yritän valita sellaisen miehen, jolla on sydäntä ja joka rakastaa mua niin paljon, ettei se halua tehdä mulle mitään sellaista.

• nainen

Mielestäni tuo on erittäin naurettavaa. Mua ärsyttää naiset jotka jahtaa rikkaita miehiä. siinä käy niin helposti niin että mies ei kiinnosta vain hänen rahat. järki käteen !!!

• orvokki

Terve lolita!

Ymmärrän sun pointin. Mä olen seurustellut useimmiten varakkaiden miesten kanssa, tuntuu etten voisi olla enää kiinnostunut jostain tuntityöläisestä.

Mä olen asunut ulkomailla, sieltä bongannut miljonääripoikakaverini. Nyt tässä pohdin missä suomessa voisit tavata varakkaan poikaystävän. Käytkö ulkona? Kallessahan käy torstaisin paljon pankkiireja, meklareita jne. Baari ei ole välttämättä se paras tapa löytää kumppania, muita vaihtoehtoja voisi olla esim. työpaikka missä tapaat menestyviä miehiä. Voisit ajatella duunia esim. jonkun investointipankin respassa, lentokentän lounge:ssa jne.

Ole aktiivinen ja pidä silmäsi auki. Ei niitä miehiä taivaalta tipu. Mutta kuten täällä joku totesi, niin ei se pelkästään raha ole joka ratkaisee, mutta kyllä se pirusti kompensoi.

• minä myös

Olet aivan samalla asialla kuin minä! JA miksi emme olisi sillä meitä kauniita naisia on suomessa niin vähän että meillä on vara valita, eikös vaan? ;)Rumat hapan naamanaiset ja miehet joilla ei ikinä ole mitään mahdollisuuksia meihin, voivat olla hiljaa ja juoda kaljaa Siwan edustalla! :D Jos minulle oon annettu upea ulkokuori niin tyhmähän olisin jos en sitä hyödyntäisi. Että tukehtukaa kateuteenne... :D Ai niin joo, ja ei tarvitse ottaa tosissaan! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6444
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3863
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3240
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      374
      1761
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1340
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1003
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      976
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      900
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe