Myynti-ilmoituksiin rungon kokonumero näkyviin

Anonyymi-ap

Koittakaa laittaa aina näkyviin rungon koko. Etsin hyvää käytettyä maastopyörää mutta usein törmää kokoon L. Kun olen pienikokoinen ei noilla isoilla rungoilla tee yhtään mitään. Vaikka saisin halvalla. Koko M pitää olla.

25

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aina voi kysyä lisätietoja.

• Anonyymi

Kannattaa huomioida se että eri mallien ja valmistajien kokomerkinnät eivät ole aina suoraan vertailukelpoiset.

• Anonyymi

Kiitos vinkistä. Kevään uutuusmalleissa huomioimme palautteesi.

Terveisin pyöräkauppa

• Anonyymi

Myyvätkö pyöräkaupat kevään uutuusmallistoissa käytettyjä pyöriä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme täyden palvelun pyöräliike, eli myymme kyllä. Tervetuloa ostoksille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin XXL on välillä onnistunut myymään pyöriä ilman kokomerkintöjä ja Biltema sekä Budgetsport tekevät sitä kokoajan. Toki noita ei kaiketi voi pitää pyöräkauppoina. Joten myös kaupan sektorilla on petraamista asiassa.

• Anonyymi

Jos HYVÄN käytetyn maastopyörän myyjä ei ymmärrä laittaa rungon kokoa ilmoitukseen, kyseessä voi olla varastettu pyörä. Tosin jotkut piripäät osaavat tehdä melko uskottaviakin myynti-ilmoituksia.

• Anonyymi

Tosin kaikki fillaristit ei osaa lukea tai ei ainakaan ymmärrä lukemaansa. Pätee ainakin liikennesääntöjen ymmärtämiseen, tai siis lähinnä siihen, ettei niitä ymmärretä.

• Anonyymi

Käytettyihin kenkiinkin on hyvä laittaa myynti-ilmoitukseen koko näkyville.

• Anonyymi

No totta helvetissä koko kenkä näkyviin siihen kuvaan! Vai aattelitko, että näkyisi vain puoli kenkään?

• Anonyymi

Jos ilmoitukseen pistää pyörästä hyvän sivukuvan ja pistää tekstiin minkä mittaiselle kuskille pyörä on säädöissä ollaan jo aika hyvässä tilanteessa...

• Anonyymi

Jos kuljettaa sen vanhan ruoskan fillarinsa sorttiasemalle metallinkeräykseen, niin ollaan vielä paremmassa tilanteessa... tietysti jos on kovin ruosteinen, niin sitten sekajätteeseen.

• Anonyymi

Olisiko hyvä laittaa myös alakuva? Ei siis mitään alapääkuvaa itsestäsi vaan kuva pyörästä alta päin otettuna.

• Anonyymi

Valokuvat ovat myös tärkeä asia, että näkee pyörän kunnon. Toki rungon mitat on hyvä mainita.

• Anonyymi

Hyvä kun tarkensit, että nimenomaan valokuvat. Itse olen aina tähän asti piirtänyt kuvan pyörästäni myynti-ilmoitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kun tarkensit, että nimenomaan valokuvat. Itse olen aina tähän asti piirtänyt kuvan pyörästäni myynti-ilmoitukseen.

Aina oppii jotain uutta sen ku alapää kuvaaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina oppii jotain uutta sen ku alapää kuvaaja

Oppisitko sinä vielä joskus kirjoittamaan ihan suomeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oppisitko sinä vielä joskus kirjoittamaan ihan suomeksi?

et kö sina osa soomea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat toki toimia ihan haluamallasi tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat toki toimia ihan haluamallasi tavalla.

Kiitos tästä luvasta. Olinkin jo odottanut juuri sinun virallista kantaasi asiaan.

• Anonyymi

eihän koolla ole väliä vaan tekniikalla, vai oletko pienimunai.....

• Anonyymi

Noin ei sano kuin pienimunai......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai sulla on pieni...no ei sitä tarvia täälä mainosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

....nen fillaristi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe