Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Millä te siellä elätte?

Anonyymi-ap

Kun suurinosa ilmeisesti asuu pusikoiden keskellä, paikassa ei missään. Sitten kuinka paljon niitä on kun ajelevat moottorikelkoilla sieltä pusikoista auratuille teille jossa odottelee heidän kalliit paketti-autot.
Ihan kuin sitä rahaa teillä olisi ihan mahottomasti. Vähäiset asunnot talot on Suomen kalliimmat, eikä näytä niitä kukaan ostaan?

21

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Syömällähän me eletään ja naimalla lisäännytään. Elämä meillä on rattoisaa ja aika kuluu mukavasti. Kesällä naidaan ja kalastellaan, talvella ei niin paljon kalastella.
      Mitenkäs teillä?

      • Anonyymi

        Voi ei... lisää lappalaisia mulkosilmiä valtion elätettäväksi..


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­­N­­­y­m­­­f­o­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Pusikoissa syömä riekot ja tunturissa taudit niin voima paksusti,hiase on meidän kunkku.

    • Anonyymi

      Valtion elättejä nämä on!

    • Anonyymi

      Pian olette ryssän vallan alla. Onko kiva? 😂

      • Anonyymi

        Etelän kotamikoilla on jo se harkimoareena ryssien tukikohtana ei niitä nämä erämaat kiinnosta.


    • Anonyymi

      Kelatuet juoksee ja pällilääkkeitä syödään,suoli24:lle trollataan psykooseissa

    • Anonyymi

      Met maksamme veroja. Olemme poromiehiä.

    • Anonyymi

      Vanhat piiat ja pojat asuu vanhempien siivellä ja kelan tuilla.ja pää on sekaisin kuin seinäkello

      • Anonyymi

        Se on meidän perinteistä kulttuuria,vanhuksista pidetään huolta,teidän isät ja äidit kuolevat yksin kerrostaloissa vain tuoksu paljastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on meidän perinteistä kulttuuria,vanhuksista pidetään huolta,teidän isät ja äidit kuolevat yksin kerrostaloissa vain tuoksu paljastaa.

        Ei nämä ivalon tyypit mitään huolta pidä vanhuksista.päinvastoin vanhemmat tekee ruuat siivoaa lainaa autoa minkä lapset hajottaa kasvattaa lapsenlapset isoksi ostaa pällilääkkeet lapsilleen ja kukaan ri viitsi edes ruohoa leikata.piha on kuin viidakko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nämä ivalon tyypit mitään huolta pidä vanhuksista.päinvastoin vanhemmat tekee ruuat siivoaa lainaa autoa minkä lapset hajottaa kasvattaa lapsenlapset isoksi ostaa pällilääkkeet lapsilleen ja kukaan ri viitsi edes ruohoa leikata.piha on kuin viidakko.

        Taidat olla ite niitä jonka omat vanhemmat olet tapattanut etelän ruuhka Suomeen tai jättäny Venäjälle ja Kiinaan kitumaan köyhyteen!
        Kommunistit toimii ja vittuilee meille joilla sentään on vanhemmat sekä koti jossa asua ja aikuiset lapset jotka maksavat veroja niin äitiki saa rahaa josta maksaa VEROJA niin KOMMUNISTIT ELÄÄ vaikka ovat Suomessa kiellettyjä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nämä ivalon tyypit mitään huolta pidä vanhuksista.päinvastoin vanhemmat tekee ruuat siivoaa lainaa autoa minkä lapset hajottaa kasvattaa lapsenlapset isoksi ostaa pällilääkkeet lapsilleen ja kukaan ri viitsi edes ruohoa leikata.piha on kuin viidakko.

        No ei todellakaan. Oottavat vaan, että vanhemmat kuolee ja jos rahaa on jääny, niin ryyppäävät pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla ite niitä jonka omat vanhemmat olet tapattanut etelän ruuhka Suomeen tai jättäny Venäjälle ja Kiinaan kitumaan köyhyteen!
        Kommunistit toimii ja vittuilee meille joilla sentään on vanhemmat sekä koti jossa asua ja aikuiset lapset jotka maksavat veroja niin äitiki saa rahaa josta maksaa VEROJA niin KOMMUNISTIT ELÄÄ vaikka ovat Suomessa kiellettyjä!

        Kyllä olen RUOHONLEIKKURIA käyttänyt NAISENA, mutta en saa raivaussahaan ja moottorisahaan koskea. Lähtee kuulemma kaikilta miehiltä munat ja ei nuo naiset sentään yhdenvertaisia minun kanssa vaikka niin luulevat.
        Ei sitä Olympia Stadionia sentään jatkuvasti räjäytellä vaikka kuinka haluaisivat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla ite niitä jonka omat vanhemmat olet tapattanut etelän ruuhka Suomeen tai jättäny Venäjälle ja Kiinaan kitumaan köyhyteen!
        Kommunistit toimii ja vittuilee meille joilla sentään on vanhemmat sekä koti jossa asua ja aikuiset lapset jotka maksavat veroja niin äitiki saa rahaa josta maksaa VEROJA niin KOMMUNISTIT ELÄÄ vaikka ovat Suomessa kiellettyjä!

        On sentäs 1 lapsi kuka viisas ja lähtenyt maailmalle ja tekee töitä maksaa veroja ja itse kasvattanut omat lapsensa.harmi kun nuo 2 lasta vallsnnut mummolam ettei siellä pääse käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sentäs 1 lapsi kuka viisas ja lähtenyt maailmalle ja tekee töitä maksaa veroja ja itse kasvattanut omat lapsensa.harmi kun nuo 2 lasta vallsnnut mummolam ettei siellä pääse käymään.

        Tuohan se vasta hullu onkin joka maailmalle on lähtenyt ja todistettavasti jättänyt oman vanhemmat heitteelle mummolaan. Minun vanhemmat asuu kotona niin,kuin minäkin. Minun mummola on hautausmaalla ja ei tuo hullu ole siellä käynyt sen enempää hoitamassa tai siivoamassa mitä vanhempieni kotona jossa asun yhdessä huoneessa vain. Ei ole omatkaan lapset käyneet vanhempiani auttamassa tai minua vaikka minun vanhemmat heidät on tätinsä sekä isiensä ja heidän uusien perheiden kanssa hyville tavoille kasvattaneet. Eli heitteelle ovat todistettavasti hullut jättäneet kaikki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan se vasta hullu onkin joka maailmalle on lähtenyt ja todistettavasti jättänyt oman vanhemmat heitteelle mummolaan. Minun vanhemmat asuu kotona niin,kuin minäkin. Minun mummola on hautausmaalla ja ei tuo hullu ole siellä käynyt sen enempää hoitamassa tai siivoamassa mitä vanhempieni kotona jossa asun yhdessä huoneessa vain. Ei ole omatkaan lapset käyneet vanhempiani auttamassa tai minua vaikka minun vanhemmat heidät on tätinsä sekä isiensä ja heidän uusien perheiden kanssa hyville tavoille kasvattaneet. Eli heitteelle ovat todistettavasti hullut jättäneet kaikki!

        Ei minun lasten isät ole suostuneet minua elättämään pillu-palkalla niin, kuin elättävät nykyisiä vaimojaan sekä heidän perheitään joita lapset kunnioittaa sekä arvostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun lasten isät ole suostuneet minua elättämään pillu-palkalla niin, kuin elättävät nykyisiä vaimojaan sekä heidän perheitään joita lapset kunnioittaa sekä arvostaa.

        Vittu todistan näillä kirjoituksilla miten minua syytellään vaikka en ole edes omia lapsiani kasvattanut vaan toiset on opettaneet potkimaan suoraan ojan pohjalle koska yhteiskunnassa toimitaan noin. Selkeään tuollaisilla kuuluu antaa, mutta paskaan ei kannata käsiään sotkea vaan korvatkoon rahalla kaiken. En minun lasten ole tarvinnut minun puolisoita arvostaa koska ei hekään ole arvostaneet minua. Jos olisivat niin en olis koskaan eronnut enkä ajautunut uusiin arvottomiin suhteisiin.
        Nykyisin sentään arvostan ja hoidan omaan terveyttä, mutta rahalla en saa edes uutta selkää koska leikkausten jälkeen saa kuulemma uusia vaivoja.


    • Anonyymi

      Mikäs täällä on elellessä ja turistiakkoja naidessa. Etelän jätkät painavat töitä nuppi punaisena ja kantavat sitten rahat tänne palkaksi siitä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1518
    8. 59
      1384
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe