SECPOL - Secpol . secpol on suomalainen videopelejä kehittävä yritys.
Toimialakuvaus:
Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)
Toimiala:
Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)
IT- ja pelialan yritys secpol
25
142
Vastaukset
- Anonyymi
IT- ja Pelialan yritys
Insinööritoimisto on teknisiä töitä suunnitteleva ja niiden suorittamisesta huolehtiva yritys.
Toimistossa työskentelee yksi tai useampi insinööri.- Anonyymi
Peliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten
Peliohjelmoija
Full stack developer
Pelisuunnittelija
Junior Developer
Developer
Back-End developer
Front-End developer
Game developer
Koodari
Programmer
Coder
Ohjelmoija
Ohjelmistoasiantuntija
Data engineer
DevOps developer
Software engineer
Software developer
IT specialist
Software Architect
IT Consultant
Ohjelmistosuunnittelija
Sovellutuskehittäjä
Pelialan yrittäjä
Startup-yrittäjä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peliohjelmointi-insinöörin tutkinnonsuoritettuasi voit työskennellä peli- ja ohjelmistotaloissa sekä ICT-alan palveluyrityksissä.Työtehtäviä ovat erilaiset ICT-alan asiantuntijatehtävät, kuten
Peliohjelmoija
Full stack developer
Pelisuunnittelija
Junior Developer
Developer
Back-End developer
Front-End developer
Game developer
Koodari
Programmer
Coder
Ohjelmoija
Ohjelmistoasiantuntija
Data engineer
DevOps developer
Software engineer
Software developer
IT specialist
Software Architect
IT Consultant
Ohjelmistosuunnittelija
Sovellutuskehittäjä
Pelialan yrittäjä
Startup-yrittäjäInsinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka
Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.
Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka
Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.
Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C , C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.Voit perustaa toiminimen tekemällä perustamisilmoituksen, minkä jälkeen saat yrityksellesi Y-tunnuksen. Ilmoita toiminimesi myös tarvittaviin Verohallinnon rekistereihin.
https://www.suomi.fi/yritykselle/yrityksen-perustaminen/yritysmuodot/opas/yksityinen-elinkeinonharjoittaja/toiminimen-perustaminen
Toiminimen perustamisilmoitus maksaa sähköisen asioinnin kautta tehtynä 60 euroa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit perustaa toiminimen tekemällä perustamisilmoituksen, minkä jälkeen saat yrityksellesi Y-tunnuksen. Ilmoita toiminimesi myös tarvittaviin Verohallinnon rekistereihin.
https://www.suomi.fi/yritykselle/yrityksen-perustaminen/yritysmuodot/opas/yksityinen-elinkeinonharjoittaja/toiminimen-perustaminen
Toiminimen perustamisilmoitus maksaa sähköisen asioinnin kautta tehtynä 60 euroaSECPOL - Secpol . secpol on suomalainen videopelejä kehittävä yritys.
Toimialakuvaus:
Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)
Toimiala:
Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SECPOL - Secpol . secpol on suomalainen videopelejä kehittävä yritys.
Toimialakuvaus:
Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)
Toimiala:
Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)Neogames on aktiivisesti mukana pelialan koulutus- ja tutkimustoiminnan kehittämisessä. Merkittävä osa suomalaisista pelialan koulutusorganisaatioista on Neogamesin jäseniä.
https://neogames.fi/fi/pelialan-koulutus/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neogames on aktiivisesti mukana pelialan koulutus- ja tutkimustoiminnan kehittämisessä. Merkittävä osa suomalaisista pelialan koulutusorganisaatioista on Neogamesin jäseniä.
https://neogames.fi/fi/pelialan-koulutus/Peliyritykset voivat jättää rahoitushakemuksen milloin vain.
Rahoitusta haetaan Business Finlandin normaalien rahoitusehtojen mukaisesti.
Erityisesti aloittavan peliyrityksen kannattaa tutustua ennen hakemuksen jättämistä rahoituskelpoisen projektin edellytyksiin.
1. Ennen rahoituksen hakemista, varmista että:
yritys on perustettu
liiketoimintasuunnitelma on kunnossa
yrityksellä on sitoutunut tiimi, jolla on kokemusta peliliiketoiminnasta sekä vähintään yksi täysipäiväisesti liiketoiminnan kehittämiseen sitoutunut henkilö
yrityksen oma rahoitus on kunnossa
https://www.businessfinland.fi/suomalaisille-asiakkaille/palvelut/rahoitus/tempo-rahoitus/peliliiketoiminta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peliyritykset voivat jättää rahoitushakemuksen milloin vain.
Rahoitusta haetaan Business Finlandin normaalien rahoitusehtojen mukaisesti.
Erityisesti aloittavan peliyrityksen kannattaa tutustua ennen hakemuksen jättämistä rahoituskelpoisen projektin edellytyksiin.
1. Ennen rahoituksen hakemista, varmista että:
yritys on perustettu
liiketoimintasuunnitelma on kunnossa
yrityksellä on sitoutunut tiimi, jolla on kokemusta peliliiketoiminnasta sekä vähintään yksi täysipäiväisesti liiketoiminnan kehittämiseen sitoutunut henkilö
yrityksen oma rahoitus on kunnossa
https://www.businessfinland.fi/suomalaisille-asiakkaille/palvelut/rahoitus/tempo-rahoitus/peliliiketoimintaMiten keksiä hyvä yrityksen nimi?
Kokeile yhdistellä sanoja, kirjaimia tai äänteitä luodaksesi uusia nimiä.
Voit yhdistää esimerkiksi kaksi merkityksellistä sanaa tai keksiä kokonaan uuden sanan, joka kuulostaa hyvältä ja heijastaa yritystäsi.
Pyri valitsemaan yritykselle lyhyt ja helppolukuinen nimi, joka on helppo muistaa ja kirjoittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten keksiä hyvä yrityksen nimi?
Kokeile yhdistellä sanoja, kirjaimia tai äänteitä luodaksesi uusia nimiä.
Voit yhdistää esimerkiksi kaksi merkityksellistä sanaa tai keksiä kokonaan uuden sanan, joka kuulostaa hyvältä ja heijastaa yritystäsi.
Pyri valitsemaan yritykselle lyhyt ja helppolukuinen nimi, joka on helppo muistaa ja kirjoittaa.secpol , Secpol , SECPOL , SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL . sEcpol , secpOl
secpol
Secpol
SEcpol
SECpol
SECPol
SECPOl
SECPOL
SECPOL
SECPOL - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
secpol , Secpol , SECPOL , SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL . sEcpol , secpOl
secpol
Secpol
SEcpol
SECpol
SECPol
SECPOl
SECPOL
SECPOL
SECPOLMitä pelisuunnittelija tekee? Pelisuunnittelija ideoi digitaalisia pelejä sekä suunnittelee pelien sisältöä sekä kulkua.
Pelisuunnittelija voi suunnitella pelejä pelattavaksi älypuhelimilla, tietokoneilla, pelikonsoleilla tai muilla laitteilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pelisuunnittelija tekee? Pelisuunnittelija ideoi digitaalisia pelejä sekä suunnittelee pelien sisältöä sekä kulkua.
Pelisuunnittelija voi suunnitella pelejä pelattavaksi älypuhelimilla, tietokoneilla, pelikonsoleilla tai muilla laitteilla.Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan. Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.
Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.
Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.
Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.
Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opiskelijat saavat koulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen.
Opinnot painottuvat pelinkehityksen eri alueisiin (peliohjelmointi, peligrafiikka, pelituottaminen ja peliteknologia). Pelialan koulutuksen johtoajatus on oikeissa peliprojekteissa työskenteleminen.
Koulutuksen aikana opiskelijat tekevät ja julkaisevat omia kaupallisia pelisovelluksiaan. Opiskelu on käytännönläheistä.
Ammattikorkeakoulu on ainoana Suomessa Sonyn PlayStation First Academic Partner, ja opintojen aikana päästäänkin kehittämään pelejä esimerkiksi PlayStation 4 -alustalle.Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)
Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)
Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, peliala - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)
Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)
Tradenomi (AMK), tietojenkäsittely, peliala TRADENOMI ylempi (AMK), tietojenkäsittely, pelialaC#-ohjelmoinnin perusteet
Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely
Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
C#-ohjelmoinnin perusteet
Sisältö: Johdanto C#-kieleen, ohjelman perusrakenne, tietotyypit, operaattorit, valintalauseet, toistolauseet, poikkeukset, taulukot, olio-ohjelmoinnin perusteet, monimuotoisuus olio-ohjelmoinnissa, merkkijonon käsittely, tiedostojen käsittely
Osaamistavoitteet: Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää .NET-arkkitehtuurin perusteet. Hän ymmärtää ja pystyy ohjelmoimaan ja debuggaamaan yksinkertaisia C#-kielisiä ohjelmia.3D-grafiikka ja animaatiot
Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3D-grafiikka ja animaatiot
Sisältö: Blenderin 2.8:n perusteet, Blenderin peruskäyttö, Monikulmiomallinnus: Laatikkomallinnuksen perusteet, Animaatio ja riggaus: Animoinnin perusteet, UV-kartat ja tekstuurit: Laatikoita ja lieriöitä, Polygonimallinnus 2: Muunteita ja muita lisätyökaluja.Unity-Peliohjelmointi
Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.
Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.
Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.
Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unity-Peliohjelmointi
Sisältö: Unityn perusteet: Johdanto, Mikä on Unity?, Unityn lataaminen ja asentaminen, Uuden projektin luominen, Unityn käyttöliittymä. Unity kenttäeditorina: Johdanto, Mikä on kohtaus?, 3D-avaruudessa liikkuminen, Pelikappaleiden liikuttaminen, Labyrinttikentän tekeminen, Materiaalien luominen ja asettaminen, Muutosten tallentaminen ja muut materiaaliominaisuudet. Komponentit ja fysiikkasimulaatiot: Johdanto, Komponentit, Fysiikkakomponenttien käyttö, Lisätietoa fysiikkasimulaatioista, Kappaleiden ryhmittäminen. Ohjelmoinnin perusteet: Johdanto, Ohjelmoinnin perusteet, Lausekkeet, Muuttujat lausekkeissa, Funktiot , Ehtolauseet ja lohkot. Skriptit Pelaajan ohjaimet: Johdanto, Skriptaaminen, Pelaajan ohjaimet, Aluksen liikuttaminen, Aluksen leijuminen, Kameran ohjaimet, Virheiden tarkistus. Skriptit Kilpa-ajopeli.
Osaamistavoitteet: Tämän kurssin aikana tutustut pelimoottori Unityn peruskäyttöön. Pelien tekeminen vaatii monia erilaisia taitoja ja työntekijöitä, ja myös pelimoottoreita käytetään monin eri tavoin.
Esimerkiksi kenttäsuunnittelijat käyttävät Unityä pelikenttien luomiseen, peligraafikot tuovat Unityyn tekemiään kuvia ja 3D-malleja, ja ohjelmoijat kirjoittavat koodia, jonka avulla Unityssä tehdyt pelit toimivat halutulla tavalla.
Sinun ei välttämättä tarvitse opetella Unity-ekspertiksi jokaisella osa-alueella, vaan voit erikoistua tiettyihin Unityn osa-alueisiin.https://supermario-game.com/
Free game for you enjoy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://supermario-game.com/
Free game for you enjoy.Liiketoimintasuunnitelma on etenkin perustettavan yrityksen kaavailtua kaupallista toimintaa kuvaava dokumentti.
Liiketoimintasuunnitelman tarkoituksena on kiteyttää yrityksen koko liiketoiminta sekä jäsentää ja selventää aiotun yritystoiminnan kannattavuutta ja menestymisen mahdollisuuksia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liiketoimintasuunnitelma on etenkin perustettavan yrityksen kaavailtua kaupallista toimintaa kuvaava dokumentti.
Liiketoimintasuunnitelman tarkoituksena on kiteyttää yrityksen koko liiketoiminta sekä jäsentää ja selventää aiotun yritystoiminnan kannattavuutta ja menestymisen mahdollisuuksiaToimialakuvaus:
Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)
Toimiala:
Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimialakuvaus:
Kaikki laillinen liiketoiminta. (Kaupparekisteri)
Toimiala:
Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)secpol , Secpol, SECPOL, SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
secpol , Secpol, SECPOL, SeCpOl , sEcPol , seCpOl , secPol , secpoL .
https://www.taloustutka.fi/company/2339251-0
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/lechtonen/23392510/yleiskuva
https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/secpol/23392510
https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/leht0nen/23392510
https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/lechtonen/23392510
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/lechtonen/23392510/rekisteritiedot
Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan.
Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.
Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)
Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.taloustutka.fi/company/2339251-0
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/lechtonen/23392510/yleiskuva
https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/secpol/23392510
https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/leht0nen/23392510
https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/lechtonen/23392510
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/lechtonen/23392510/rekisteritiedot
Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan.
Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.
Tieto- ja viestintätekniikan perustutkinto (Ohjelmistokehittäjä)
Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka (Ohjelmistoinsinööri)Insinöörimatematiikka 2
Opintojakson kuvaus
Vektorit ja matriisit
Erikoismatriiseja, matriisikuvaukset
Käänteismatriisi
Lineaarinen yhtälöryhmä
Ominaisarvot, diagonalisointi
Fourier-muunnos
Laplace-muunnos
Z-muunnos
Insinöörimatematiikka 1
Opintojakson kuvaus
Polynomifunktiot ja -yhtälöt
Geometria
Vektorit
Analyyttinen geometria
Derivaatta
Trigonometriset funktiot
Juuri- ja logaritmifunktiot
Integraalilaskenta
Todennäköisyydet ja tilastot
Lukuteoria ja todistaminen
Algoritmit matematiikassa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Insinöörimatematiikka 2
Opintojakson kuvaus
Vektorit ja matriisit
Erikoismatriiseja, matriisikuvaukset
Käänteismatriisi
Lineaarinen yhtälöryhmä
Ominaisarvot, diagonalisointi
Fourier-muunnos
Laplace-muunnos
Z-muunnos
Insinöörimatematiikka 1
Opintojakson kuvaus
Polynomifunktiot ja -yhtälöt
Geometria
Vektorit
Analyyttinen geometria
Derivaatta
Trigonometriset funktiot
Juuri- ja logaritmifunktiot
Integraalilaskenta
Todennäköisyydet ja tilastot
Lukuteoria ja todistaminen
Algoritmit matematiikassaInsinöörifysiikka 2
Opintojakson kuvaus
Kurssin suoritettuaan opiskelija osaa:
selittää modernin fysiikan käsitteitä sekä ilmiöitä ja ratkaista näihin ilmiöihin liittyviä ongelmia
tunnistaa klassisen fysiikan ja modernin fysiikan välisiä eroja ja ymmärtää klassisen fysiikan puutteita
ymmärtää perusteita
suhteellisuusteoriasta
kvanttifysiikasta
atomifysiikasta
tilastollisesta fysiikasta
kiinteän olomuodon fysiikasta
ydinfysiikasta
hiukkasfysiikasta ja kosmologiasta
Insinöörifysiikka 1
Opintojakson kuvaus
Opintojakson suoritettuaan opiskelijaa osaa perusteet insinöörifysiikasta. Mukaan lukien käsitteet
lämpö
sähkö
voima ja liike
jaksollinen liike ja aallot
sähkömagnetismi
aine ja säteily. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Insinöörifysiikka 2
Opintojakson kuvaus
Kurssin suoritettuaan opiskelija osaa:
selittää modernin fysiikan käsitteitä sekä ilmiöitä ja ratkaista näihin ilmiöihin liittyviä ongelmia
tunnistaa klassisen fysiikan ja modernin fysiikan välisiä eroja ja ymmärtää klassisen fysiikan puutteita
ymmärtää perusteita
suhteellisuusteoriasta
kvanttifysiikasta
atomifysiikasta
tilastollisesta fysiikasta
kiinteän olomuodon fysiikasta
ydinfysiikasta
hiukkasfysiikasta ja kosmologiasta
Insinöörifysiikka 1
Opintojakson kuvaus
Opintojakson suoritettuaan opiskelijaa osaa perusteet insinöörifysiikasta. Mukaan lukien käsitteet
lämpö
sähkö
voima ja liike
jaksollinen liike ja aallot
sähkömagnetismi
aine ja säteily.Pelkällä onnella harvemmin pääsee hyviin tuottoihin käsiksi, vaan jonkin verran on osattava lukea kurssien vaihtelua ja kehitystä.
Kun osaa tehdä liikkeensä oikeisiin aikoihin, voi tienata todella mukavasti.
Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka(240op) Ylioppilastutkinto (YO) (5 koetta)
IT- ja Pelialan Firma (y-tunnus) (60€)
2010 - 2040
Yrittäjäristin timanttiristi
30 vuoden yrittäjätoiminta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkällä onnella harvemmin pääsee hyviin tuottoihin käsiksi, vaan jonkin verran on osattava lukea kurssien vaihtelua ja kehitystä.
Kun osaa tehdä liikkeensä oikeisiin aikoihin, voi tienata todella mukavasti.
Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka(240op) Ylioppilastutkinto (YO) (5 koetta)
IT- ja Pelialan Firma (y-tunnus) (60€)
2010 - 2040
Yrittäjäristin timanttiristi
30 vuoden yrittäjätoimintaInsinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka
Insinöörikoulutus, joka pohjautuu matemaattisluonnontieteelliseen osaamiseen.
Pelikehityksen pääaineessa tähdätään ohjelmistotuotanto-osaamiseen, joka suuntautuu peleihin ja pelillisiin sovelluksiin.
Kurssisisällöt käsittelevät mm. seuraavia asioita: C++, C#, pelikehitys, pelisuunnittelu, tekoälyt ja algoritmit, VR/AR ja pelikonsolikehitys, pelien backend-ohjelmointi ja grafiikkaohjelmointi, yrittäjyyttä unohtamatta.
Opintojen aikana tehdään useampi peliprojekti, joilla opiskelija kasvattaa omaa portfoliotaan.
Asiakasprojekteina tehdään myös hyötypelejä ja/tai -sovelluksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p572181Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,571837- 541676
Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.41607Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis31581Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin21494Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta
Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul1271446Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä61347Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta81306Revi siitä ja revi siitä
Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla21207