Kuinka moni joutunut perulaisen n. 45 vuotiaan miehen pauloihin.? Mies on totaalinen huijari ja erittäin taitava pyörittämään naisia. Varsinainen pelimies luuseri. Pyytää pikkuhiljaa erilaisia asioita itselleen milloin milläkin verukkeella ja ainoastaan haluaa hyötyä naisista. On erittäin taitava ja esiintyy naistenmiehenä. Kertokaa kokemuksia tyypistä! Olisi kiva tietää kuinka montaa on onnistunut huijaamaan ja montaako naista pyörittänyt kerralla. Kertokaa naiset.
Vantaalla asuva perulainen huijari. Naiset onko kokemuksia?
12
1089
Vastaukset
- Anonyymi
Vein sen pesot
- Anonyymi
World we are even now
- Anonyymi
Alkaako nimi millä kiiiiijaimella?
- Anonyymi
Ei, vaan M kirjaimella
Täällä on vain kourallinen wanhusnaisia ja ikänaisia, joita ei kehtaa pyöritellä edes perulainenkaan.
- Anonyymi
Vanhus naisten vihaaja haukkuu naisia. Poista palstahoro kerran vielä tää
- Anonyymi
Kuinka monessa yhteydessä vainoot itses ikäisiä naisia oitko noin saatanan kipee ukko?
- Anonyymi
Koska sun kusipään nikki vaihtuu taas?? Heti kun tulee kuumat paikat taas vai?
- Anonyymi
Missäs päin Wandaa pääsis pelaamaan?
- Anonyymi
Myyrmäki-Louhela akselilla
- Anonyymi
Mistä tietää huijarin syntyperän? Josko olisikin jostain muusta maasta tyystin.
- Anonyymi
Tieto on varma
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690