Keitä ne viisaat kunnanhallituksessa oli

Anonyymi-ap

Jotka halusi Inarin kuntaan valokuitu yhteyden?
Minä käytän LAAJAKAISTA/ PUHELIN YHTEYTTÄ, koska en valokuitu yhteyttä pysty käyttämään kuin kotona.

Nykyiset puhelin liittymät on minun mielestä kytketty näihin maastoihin jotka toimii G 1, 2, 3, 4 ja 5 yhteyksillä joilla korvattiin vanhat yhteydet.

Whatsappin kautta voi soittaa valokuitu liittymän avulla, mutta puhelun vastaanottajan pitää olla myös Whatsappissa käyttäjänä sekä puhelimen pitää olla kytkettynä nettiin.

Tuo on META:n omistuksessa myös ja ei ole vielä ainakaan ilmoittanut että en saa käyttää whatsappia.
Seuraan siellä häntä joka on Facebookia ollut luomassa. Jakaa ohjeita jotka liittyy turvalliseen käyttämiseen ja jokaisen käyttäjän kuuluu itse opetella nuo.
Jos ei osaa tai ei ymmärrä miten nuo toimii niin turha kai tuo on toisia syyttää jos ei itsekään osaa käyttää.

Mulle kyllä tarjottiin koulutusta, mutta sanoin " En lähe netti- enkä telemarkkinointi aloille opiskelemaan enkä töihin, koska olen ollut jo. Minä voin kyllä lopettaa nuo alat kunnianloukkausten avulla koska todistettavasti nuo alat aiheuttaa turhaa riitaa!"

4

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      META ja X on uhanneet poistaa palvelut Euroopasta, koska Suomessa ei ainakaan minun todisteiden mukaan osata käyttää vaikka siellä on suomeksi ihan selvät ohjeet miten toimitaan niin ei tarvi poliisia ja oikeutta turhaa työllistää.

      Ei mulla kyllä noin paha lukihäiriö sentään ole.
      Positiivista on se, että en ole heistä vastuussa enkä ole heitä äänestänyt mihinkään luottamus tehtävään.

      He esti minua menemästä LUOTTAMUS tehtävään ehdolle, koska olisin ilmeisesti päässyt ylivoimalla läpi ja kaikki alkuperäiset suomalaiset olis saaneet SYRJINTÄ sekä KUNNIANLOUKKAUS korvaukset.

      Minä olin kirjoittanut tuon ja sen vähän muuta, koska eihän päihteidenkäyttäjiä voi alkaa suojaamaan eikä silloin aleta räkyttämään ja vittuilemaan poliisien kautta, kun omia ollaan hakemassa pois niin loppuu turhat tappelut maahanmuuttajien kanssa.

      Nyt ne on alkaneet tutkimaan adoptio sopimuksia, koska ne on IHMISKAUPPA sopimuksia.
      Taitaa olla nuo huostaukset myös ja erolapset myös joiden tapaamisia vaikutetaan keksityillä syillä.

      Työttömänä en kyllä koe olevani työtön vaan ylityöllistetty jonka ihmisarvo on päihteidenkäyttäjien koirienki paskojen alemmassa arvossa.
      Kyllähän ne koirien paskat siivoaa, koska se heidän omaan nokkaan. Jos yhteiskunnan eteen pitäis jotain hyödyllistä tehdä niin heille pitää ostaa kaljat,viinat ja tupakat ensin ja sittenkin he jättää kaikki tekemättä, mutta koiran paskat he siivoaa niin kukaan ei mainitse siitä.

      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­­­N­­­y­­­m­­f­­o­m­­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Lakkaa höpisemästä

    • Anonyymi

      Toivottavasti kunnianloukkaus ei ulotu tänne asti, koska tämäkin on some saitti!
      En ole ketään syytellyt sometuksesta vaikka kuinka ovat haukkuneet minua.
      Olen sana vapauden puolella ja jos ei muita oikeuksia suomalaisilla ole niin sana vapaus kyllä kuuluu perusoikeuksiin!

      Jos ei sanomisia kestä niin parempi eristää itsensä yhteiskunnasta eikä eristää heitä jotka kirjoittaa sekä seisoo joka kerta omien sanojensa takana sekä tunnustaa ” Kyllä tuo minä olin!”

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      142
      8675
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1423
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      66
      1254
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1195
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1072
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1067
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      817
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      798
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      781
    10. 45
      767
    Aihe