eli voitteko kertoa hieman kyseisestä mallitoimistosta. saako töitä, onko koulutkset hyödyllisiä, onko malleja oikeasti milanossa jne. positiivisia ja negatiivisia kommentteja, kumpiakin saa heittää.
FASHION MODEL AGENCY KOKEMUKSIA
6
2025
Vastaukset
- Anonyymi
Monelta kuullut, että kovaa rahastusta. Tätä väitettä tukee mm. se, että sinne otetaan ketä vaan, kun rahaa halutaan. Jokainen tietämäni ihminen, joka on hakenut on saanut sen geneerisen "Tietojesi ja kuviesi perusteella voisit olla hyvin soveltuva blaa blaa blaa vastauksen.
Tuo mallina menestyminen vaatii aika kovaa työtä aluksi. Kilpailunhalun on oltava kova, jottet jää muiden alle, eikä riitä että on keskivertoa vähän nätimpi siro sinisilmäinen 165 blondi. Monilla malleilla jää mallin hommat pelkän mainosmallin tasolle, ellei omaa uniikkeja/erikoisia kasvon piirteitä ja vastaa yli 170cm pituus vaatimusta.
Mutta ellet ole huipulle tähtäämässä, niin tokihan kokeilla kannattaa! kurssit ovat jotain 500-1000e luokkaa ja kun kaveri teki mainosmallin hommia töiden ohessa nii sai semmosen 200e mainokselta (Suomessa) - Anonyymi
Maksoin 900€. Kävin kurssin, kuvaukset ja oppilasmuotinäytöksen. MITÄÄN ei ole tullut takaisin. Rahastusta. Mallitoimiston pitäisi markkinoida malleja eteenpäin eikä listoille pääsemisestä pitäisi maksaa. Fashion model agencyssa kaikki pitää tehdä itse. Jos haluaa lisää kuvia kappas vain maksaa 450€. Ja jos haluaa menestyä, pitää osallistua kilpailuihin, joihin itse olen liian pitkä?? Toimiston listoille pääse kaikki ketkä sinne ikinä haluavatkaan, he kehuvat ja kertovat miten erinomaisen omalaatuinen olet ja miten sinulla on huippumallin piirteet. He kertovat kaikki samat asiat jokaiselle joka sinne vain hakee.
- Anonyymi
Täyttä rahastusta koko touhu. Rahat kelpaa mutta töitä ei löydy. Haluavat sun rahat ja myyvät malliunelmaa kaikille jotka erehtyy hakemuksen laittamaan. Töitä ei tule kuin harvoille ja valituille. Useampi tuttu jolle käynyt näin että osallistunut näiden koulutukseen muttei yhtään keikkaa oo ollut. . Ovat saaneet täysin saman viestin jossa kehutaan sua ja sun mahdolllisuuksia.
Tuollahan noi oli tänään i Love meessä huijaamassa ihmisiä. - Anonyymi
Minulla on aivan samanlainen kokemus. Ei töitä, ei yhtään yhteydenottoa ei mitään. Jopa kuvat jotka otettiin heidän nettisivuille oli niin ja näin. Huolimattomasti tehty ja käsitelty. Eräs kurssilla ollut tyttö ei antanut kuviaan nettiin laittaa kun olivat niin huonoja. Harmittaa että olin sinisilmäinen ja uskoin ne puheet mun mahdollisuuksista. Pelkkää myyntipuhetta jolla saa ihmiset maksamaan sen lähemmäs tuhat euroo. Kurssin kouluttajatkin vähän outoja? Nuoria kokemattomia tyttöjä jotka itse käynyt kurssin? Eivät osanneet opettaa ja kurssipäivästä osa meni ihan hukkaan eikä tehty sitä mitä olisi pitänyt? Täyttä rahastusta koko touhu!
- Anonyymi
Olen ollut kyseisen toimiston listoilla jo lähemmäs kaksi vuotta. Yhtään keikkaa ei ole tullut. Ei yhtäkään yhteydenottoa sen jälkeen kun kurssin kävin. Harmittaa että maksoin lähemmäs 800€ koulutuksesta josta ei ole mitään hyötyä. Rahat meni mutta mitään vastinetta sillä ei saanut. Se että
mun kuvat on satojen ellei tuhansien muiden ”mallikuvien” joukossa ei paljo lämmitä.
Olen ollut yhteyksissä samalla kurssilla olleisiin tyyppeihin. Heillä sama tilanne ettei töitä ole ollut yhtään.
Älkää menkö kurssille vaikka mitä lupaavat. Jos susta on malliksi niin sun ei tarvii siitä maksaa kurssimaksuja tms. Silloin sut halutaan toimiston listoille eikä tyrkytetä tuhannen euron kurssia joka on se juttu koko hommassa. Ei sun mallinura. Tiedän monta joka kyllästynyt tohon kusetukseen ja lähtenyt pois heidän ”listoilta”. - Anonyymi
Frendi ollut siellä töissä. Elättävät itsensä näillä ”castingeillä” jossa rekrytään porukkaa kursseille. Eikö jengi jo tajuu mikä homma tää on? Haluavat sun rahat, that’s it! Jos listoille pääsyyn ei ole mitään muuta kriteeriä kun paksu lompakko niin eikö ole aika selkee homma? Ja tarpeen vaatiessa voit ostaa luotolla. Mielestäni eettisesti epäilyttävää toimintaa kun kannustetaan nuoria ihmisiä ostamaan tonnin kurssi luotolla? Olisi kiva kuulla mielipiteitä ja kokemuksia tästä toiminnasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****644540- 853012
- 972217
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e121588Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put1921488Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.241323Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk841294A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem241212- 271164
- 131150