varma laihdutus keino

chic

mä tiedän varman laihdutus keinon jolla mä kin olen laihtunut kahdessa viikossa 5kg eikä ole mikään ihme dietti vaan perinteisiin tapoihin kuuluva laihdutus menetelmä. jonka mä kerron jos tämä viestin lukee tarpeeksi moni ihminen.

37

12833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tahtoo!

sanopas.

• Maamo

Kuinka hullun suomalaisen saa uteliaaksi???

• natural

mikä tämä keino on? Kiitos. Kuntoilu?

• Blease

Kerro nyt vaan ihan rohkeesti! Älä pidä sisälläs hyvää juttua mikä vois auttaa muitakin!! Jaetaan se ilo muittenkin kanssa :)

• mökerö

kerrohan..=)

• Tuulitytteli

Voitko nyt kertoa "ihmekuuristasi", niinkuin muutkin, jotka tänne kirjoittelevat....

• epäilijä

Mitenköhän mulla on taas sellainen olo, että kohta näiden kaikkien maanittelujen loppuun pamahtaa vastaukseksi: laihdutin sillä-mikä-helvetti-sen-typerän-täällä-aina-mainostettavan-yrttivalmisteen-nimi-olikaan -kuurilla!!! toivon todella, että olen väärässä. olen niin kyllästynyt niihin mainoksiin,joita täällä aina saa lukea. kerrothan siis pian, että olin väärässä ja laihduit 5 kg syömällä vähemmän ja liikkumalla enemmän (niin kuin itse olen tehnyt)...

• chic

ei ole herbalife

• kaipaatsa jotenki huomioo tai jotai ku pitäis ruveta polvistelee sun etees jotta sun "ihme diettis" tulis ilmi!!!

• chic

ei mun eessä tarvii polvistella mutta mä kerron
        sen vasta joskus myöhemmin

• Selluton

Mä tiedän miten pääsee eroon selluliitistä, kerron jos tän viestin lukee tarpeeks moni....

• neitoperho

helposti lähtevät kilot on nestettä joka poistuu kehosta..:) Sitten kun jatkaa laihduttamista niin painonputoomiseen tulee stoppi kun aivot ei oikein ymmärrä systeemiä vielä (tää on se henkisesti raskain vaihe!) Ja kun vaan noudattaa terveellistä ruokavalioo ja liikkuu tarpeex,ni johan kilot lähtee! Ei siihen mitään ihmettä tarvita! Jos haluu nopeesti kilot vex,niin yleensä ne tulee myös nopeesti takas... Lääkäritkin suosittelee,et sopiva laihtumismäärä ois 250-500g/vko.

• d

tell us, if it's true!

• chic2

L I I K U N T A Syö vähemmän liiku enemmän... HUOM! En ole alkuperäinen kirjoittaja...(Siis chic)

• naikkonen

Luettu on eli vinkkiä kehiin!

• chic

kerron sitten kun tämä viesti löytyy
      viikon suosituimmista viesteista joten olkaa
      kärsivällisiä ja lukekaa tätä viestiä

• tiitus

Kerro jo mikä on noin salaista???

• Marjut

Täytyy olla tosi ihmeellinen?

• ihmettelijä

on oikea vastausmäärä?

• barbie

jos kerta tiiet ni jaa nyt reiluna ihmisenä meille muille sinun viisautesi... no ei ihan mut kuiteski KERRO!!!

• PASKAT OHJEISTA

Homman nimi on se ,että syö vähemmän kun kuluttaa niin laihtuu.SE on yks paskan maku jos joku yrittää muuta selittää.Ja tuskinpa chicillä mitään uusia poppaskonsteja on,eiköhän kaikki kaalikeittokuurit ole jo tiedossa,joten turhaan te kaikki täällä roikutta.teitä viedään vaan ja hitosti!lenkille sieltä,joka iikka!

• Kisse

Kiva kun muistutit taas tään "vanhanajan" laihdutuskonstin olemassaolosta. Eikö oo muuten harvinaisen yksinkertainen konsti? Syö vähemmän kuin kulutat. Miksiköhän se ei oo saanut laajempaa kannatusta (ainakaan tämän laihdutuspalstan lukijoiden keskuudessa).
        Vissiin liian helppoo!

• d
        Kisse kirjoitti:

Kiva kun muistutit taas tään "vanhanajan" laihdutuskonstin olemassaolosta. Eikö oo muuten harvinaisen yksinkertainen konsti? Syö vähemmän kuin kulutat. Miksiköhän se ei oo saanut laajempaa kannatusta (ainakaan tämän laihdutuspalstan lukijoiden keskuudessa).
        Vissiin liian helppoo!

Vissiin ihmiset haluu PÄÄSTÄ helpommalla, ne on laiskoja....

• chic

jos on niin että ruvetaan haukkuun
        ja sanotaan ettei kiinnosta niin antaa olla
        sitten ei mulla ole mikään hinku sitä teille
        kertoa!!! joten asiallisia viestejä kiitos

• Miuska

Hei mieti nyt vähän... Toi tollanen "chic on pelle"- hommat voi jättää vaikka kotiin, ei kenestäkää oo kivaa ku sanotaan ihan mikskä vaan.. jätä chic rauhaan, vaikka en minä sitä tunne. sä olisit voinu jättää vaikka vastaamatta jos sä tota mieltä oikeesti olet. On toiki, mitä sä sanoit, totta. ei kyl pelkällä lenkkeilemisellä saa mitään tuloksia..

• K18
        chic kirjoitti:

jos on niin että ruvetaan haukkuun
        ja sanotaan ettei kiinnosta niin antaa olla
        sitten ei mulla ole mikään hinku sitä teille
        kertoa!!! joten asiallisia viestejä kiitos

Kerro nyt meille muillekkin...

• chic

...kuten monet jo arvas niin se on terveelliset
      elämän tavat esim. mä juon päivässä 2-3 litraa
      vettä, 3-4 lasia maitoa ja 4 kuppia kahvia.
      vihannneksia kannattaa syödä paprika on
      yks mitä kannattaa syödä paljon sillä kahvin
      kanssa se laihduttaa. sitten mä hommasin askel-
      mittarin ja kävelen 15000 askelta päivässä
      lisäksi aina kun iskee karkin tai jonku
      muun herkun himo mä joko meen kävelylle,
      teen punnerruksia ja vatsalihas liikkeitä tai
      rupeen nukkumaan. eli siis ajatelkaa sillä laihtuu
      vähintään kilon viikossa joten eiköhän se kannata
      ei mikään ihmedietti vaan monta tutkittua juttua
      yhdessä.

• MARIA

ARVASIN ETTÄ TÄSSÄ ON TAKANA 12.V TYTTÖNEN,JOKA TULEE SELITTELEMÄÄN PAPRIKOISTA SUN MUISTA.VOI TYTTÖ RUKKA,KÄVELETKÖ SÄ NAAMA KIINNI MITTARISSA ETTÄ TULEE ASKELEET TÄYTEEN??MENISIT KUNTOSALILLE JA RUPEISIT PUMPPAAN RAUTAA JA LIIKKUISIT ILOSTA,EI PAKOSTA.JA VIELÄ SIITÄ TERVEELLISYYDESTÄ,TOI KAHVIN JUOMINEN EI TODELLAKAAN OLE TERVEELLISTÄ.TUTKITUSTI KORKEINTAAN KAKSI KUPPIA VOISI JUODA PÄIVÄSSÄ,ETTEI SE MENEN EPÄTERVEELLISEKSI...JA ELÄMÄ ON NIIN LYHYT ETTÄ JOS EI VÄLILLÄ VOI HERKUTELLA,TAI ANTAA PERIKSI,NIIN TURHA TÄÄLLÄ ON NOTKUA MITTARIT KÄDESSÄ.HIUKAN LIIAN KURINALAISTA ELÄMÄÄ TAITAA OLLA.SAI AINAKIN NAURUT TAAS TÄLTÄKIN PALSTALTA.MELKEIN KUIN TUULI NETISSÄ TÄÄ MEININKI!

• chic
        MARIA kirjoitti:

ARVASIN ETTÄ TÄSSÄ ON TAKANA 12.V TYTTÖNEN,JOKA TULEE SELITTELEMÄÄN PAPRIKOISTA SUN MUISTA.VOI TYTTÖ RUKKA,KÄVELETKÖ SÄ NAAMA KIINNI MITTARISSA ETTÄ TULEE ASKELEET TÄYTEEN??MENISIT KUNTOSALILLE JA RUPEISIT PUMPPAAN RAUTAA JA LIIKKUISIT ILOSTA,EI PAKOSTA.JA VIELÄ SIITÄ TERVEELLISYYDESTÄ,TOI KAHVIN JUOMINEN EI TODELLAKAAN OLE TERVEELLISTÄ.TUTKITUSTI KORKEINTAAN KAKSI KUPPIA VOISI JUODA PÄIVÄSSÄ,ETTEI SE MENEN EPÄTERVEELLISEKSI...JA ELÄMÄ ON NIIN LYHYT ETTÄ JOS EI VÄLILLÄ VOI HERKUTELLA,TAI ANTAA PERIKSI,NIIN TURHA TÄÄLLÄ ON NOTKUA MITTARIT KÄDESSÄ.HIUKAN LIIAN KURINALAISTA ELÄMÄÄ TAITAA OLLA.SAI AINAKIN NAURUT TAAS TÄLTÄKIN PALSTALTA.MELKEIN KUIN TUULI NETISSÄ TÄÄ MEININKI!

No anteeks VITUSTI jos kerroin teille mitään
        SAATANA mä aattelin että se vois auttaa
        jota kuta mutta mun puolesta voitte tukehtua
        läskeihinne jos mä olen näillä jutuilla
        laihtunut jo semmoset 15 kiloa niin se ei ole mun vika ja ikää löytyy sitä paitsi 30 vuotta joten en ole ehkä enää mikään 12 vuotias tyttö arvon kusipää eikä mua kiinnosta vitun vertaa käyttääkö kukaan näitä juttuja hyväkseen joten hoitakaa ite läskinne mä en ole enää epätoivoinen läski niinkuin tuon edellisen jutun kirjoittaja anteeks jos yritin auttaa ketään. Jos kerrankin ajatteli ihmisiä auttaa niin saa osakseen vain kusipäisiä kommentteja joita ei ole edes perusteltu kunnolla joten kiitos VITUSTI!!! :(

• Riituli
        chic kirjoitti:

laihtunut jo semmoset 15 kiloa niin se ei ole mun vika ja ikää löytyy sitä paitsi 30 vuotta joten en ole ehkä enää mikään 12 vuotias tyttö arvon kusipää eikä mua kiinnosta vitun vertaa käyttääkö kukaan näitä juttuja hyväkseen joten hoitakaa ite läskinne mä en ole enää epätoivoinen läski niinkuin tuon edellisen jutun kirjoittaja anteeks jos yritin auttaa ketään. Jos kerrankin ajatteli ihmisiä auttaa niin saa osakseen vain kusipäisiä kommentteja joita ei ole edes perusteltu kunnolla joten kiitos VITUSTI!!! :(

Eihän sitä nyt tarvitse noin hermostua, ethän itsekään ohjettasi mitenkään perustellut.
        Yleisesti ottaen laihduttaja tietää laihduttamisesta aika paljon joka senkin, ettei pelkällä juomisella laihdu tai elä.
        Sanoit, että kahvi ja paprika yhdessä? Mihin se perustuu? Kenen vatsa jatkuvaa paprikan syöntiä?
        Tarkoitatko, että elät vain juomalla ja syömällä paprikaa?

• MARIA
        Riituli kirjoitti:

Eihän sitä nyt tarvitse noin hermostua, ethän itsekään ohjettasi mitenkään perustellut.
        Yleisesti ottaen laihduttaja tietää laihduttamisesta aika paljon joka senkin, ettei pelkällä juomisella laihdu tai elä.
        Sanoit, että kahvi ja paprika yhdessä? Mihin se perustuu? Kenen vatsa jatkuvaa paprikan syöntiä?

nIIN,ETTÄ SIINÄ SULLE SITÄ LÄSKIÄ,CHIC.ELÄN JA VOIN HYVIN,LIIKUN MILLOIN SILTÄ TUNTUU,KUMMINKIN USESTI VIIKOSSA.SYÖN MONIPUOLISESTI,JA JOPA HERKUTTELENKIN VÄLILLÄ.JATKOJA!

• chic
        Riituli kirjoitti:

mä syön 5 kertaa päivässä pieniä aterioita ja kyllä mä syön jonkin verran karkkiakin mutta ranskan perunat ja sipsit olen jättänyt pois paprika kahvi yhdistelmä on tutkittu Turun yliopistossa ja sen on todettu tehoavan jopa minä kuulun siihen ryhmään joka on sen tehoa todistanut no minun vatsani ainakin enkä mä syö paprikaa kauheasti puolikas punanen paprika päivässä.

• chic
        MARIA kirjoitti:

nIIN,ETTÄ SIINÄ SULLE SITÄ LÄSKIÄ,CHIC.ELÄN JA VOIN HYVIN,LIIKUN MILLOIN SILTÄ TUNTUU,KUMMINKIN USESTI VIIKOSSA.SYÖN MONIPUOLISESTI,JA JOPA HERKUTTELENKIN VÄLILLÄ.JATKOJA!

...olekin Väisäsen Maria Rovaniemeltä ku vaikutat niin tutulta ja jos sä olet noin alipainoinen niin mitä ihmettä sä teet laihdutus sivuilla

• mamax3
        chic kirjoitti:

Tääl yks joka otti vinkit talteen! toivottavasti saan edes sen 5 kiloa. oikeasti tarvis lähtee 60. mutta alotan tästä 5 kilosta. jos sitten jaksais jo liikkuakin!

• nanna111

Mä tiedän millä ainakin itse laihduin 13 kg 2 viikossa. Mutta ei kannata kokeilla. Onneen ei ole oiko tietä eikä ihmeitä. Terveellinen ruokavalio ei turhia väli paloja ja tarpeeksi liikuntaa. Muuten olette samalla tavalla kuukauden sairaalassa ja osan teholla jos uskotte et ihmeitä tapahtuu.
      Mut kertokaa mikä se on se osoite mistä oli lehdessä missä ne anorektikot kertoo toisilleen miten pääsee laihemmaksi!!!!!!! Haluan vain lukea niitä et voin olla varma onko 7 lääkäriä oikeassa ja lisäksi mieheni ja noin 10 muuta ihmistä.
      Olkaa joku niin kiltti!!!!?::

• elämäntapaläski

kerro! kerro! kerro! mun on pakko saada tietää... en voi enää elää tälläi....

• FlyingBaby

voisitko ihan suoraan sähköpostiin kertoa JOS SE MUKA TODELLA TOIMII? [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1863
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1756
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1527
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1208
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1195
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1134
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      354
      1002
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      869
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50