Miten saada ajatukset muualle?

Anonyymi-ap

Olin ex kumppanin kanssa yhdessä 5 vuotta. Ex on alkoholisti ja sen takia olemme olleet suhteen aikana muutaman kerran erossa ja palanneet yhteen. Suhteemme aikana ex on ainakin kaksi kertaa pettänyt ja viimeksi viime heinäkuussa viikko sen jälkeen kun olin tehnyt positiivisen raskaustestin. Meillä on yhteinen 2-vuotias poika ja halusimme sisaruksen hänelle. Viime syksynä exälle alkoi kalja maistua 8 kuukauden juomattomuuden jälkeen. En enää jaksanut sitä viikonloppu juopottelua autotallissa ja lokakuussa mies muutti teini-ikäisen poikansa kanssa pois talostani. Sovimme että olemme kuitenkin edelleen yhdessä.

Raskausviikolla 16 ultrassa kuulin että sikiö oli menehtynyt jo kolme viikkoa aikaisemmin. Jouduin synnyttää kuolleen sikiön eikä mies päässyt mukaan sairaalaan koska oli krapulassa. Itselle oli kova paikka.

Kuukausi sikiön menetyksestä mies oli löytänyt itselleen uuden kumppanin ja halusi erota minusta. Itse olen sairastunut läheisriippuvuuteen ollessani alkoholistin kanssa. Olen eroa miettinyt usein aiemmin koska suhteemme ei ole ollut hyvä. Toki hyviäkin hetkiä on ollut.

Nyt tunnen katkeruutta siitä että mies on löytänyt uuden kumppanin ja minua tuntuu vihaavan. Laittelee haukkumisviestejä ja vihaisia hymiöitä. Tiedän että on yrittänyt ainakin kahta muutakin naista ennen nykyistä. Pelkään tosissani kuulevan, että exän uusi on raskaana. Olin jo ajatellut että saisin vielä yhden iltatähden ja pojallemme sisaruksen. En kyllä tiedä miten ihmeessä selvitä tästä kaikesta. En osaa olla iloinen exän puolesta vaan toivon että karma kostaisi hänelle kaiken pahan mitä on mulle aiheuttanut.

Exän uusi kumppani tuntuu olevan onnensa kukkuloilla ja ei ole mikään ”penaalin terävin kynä”. Siksi ajattelen että exä saa helposti hänet manipuloitua lapsen tekoon. Ex kun haluaisi saada tytön. On kaksi poikaa ja menetetty sikiökin oli poika

Minun ajatukset pyörii päivästä toiseen nuissa negatiivisissa asioissa. Miten päästä kaikesta yli ja saada edes vähän iloa elämään? Luultavasti tämä ei olisi näin vaikeaa, jos exälläkään ei olisi ketään.

3

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdotan sulle vapaaehtoiseks sotaan

      Eiköhän se elämänhalua sieltä löytyis

    • Anonyymi

      Olen pahoillani vauvasi menetyksen johdosta. Mutta exäsi lähtö on varmasti parasta mitä elämässäsi on voinut tapahtua. Huomaat sen vielä jossain vaiheessa. Olet parempi vanhempi ilman häntä. Ja ehkä kun olet valmis löydät tasapainoisen kumppanin joka kohtelee sinua arvostavasti ja rakastavasti.

    • Anonyymi

      Komppaan edellistä. Aivan varmasti elämäsi on raikkaampi ja terveempi ilman juoppoa ex-miestäsi.
      Voithan nyt aivan rauhassa keskittäytyä 2 vuotiaaseen ilokimppuun. Voit kasvattaa hänet kunnon kansalaiseksi ilman että hänen tarvitsee kokea kodin rauhatonta ilmapiiriä. . Nämä vuodet ovat lapsellesi kaikista tärkeimmät - keskittäydy täysillä häneen,
      Tuosta sinä tulet keräämään mahtavat korot! Et siitä että haikailet rentun perään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe