Poliittinen KAHVI TAUKO NYT!

Anonyymi-ap

Lukenut taas niin paljon asioita, että tauko on paikallaan.

Piti vielä laskea lääkkeetkin, koska huomenna alkaa tupla annos joten jännittää jo itselläkin.
Jos liian hauskaksi menee minun elämä niin toisia alkaa VITUTTAAN ja väittävät, että olen psyykosissa!

Heistä on parempi, että mulla vituttaa ja minä ärisen, kuin että heillä vituttaa ja he joutuu miettimään ” Vittu mitenkähän meille käy!”
Voin sanoa lohduttavasti : Jäihän minäkin henkiin ja teillähän on toisenne, mutta minähän jäin yksin…

4

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai poliittinen kokaiinin imppaus tauko nielurisoihin?

      • Anonyymi

        Jos kokaiini, amfetamiini, hasis sekä muut päihteet toimis niin eiköhän nuo päihdeongelmista kärsivät olis hoitaneet SUOMEN kuntoon jo aikaa sitten eikä vetäneet taloutta ALAMÄKEEN!

        Silloin, kun töitä tehdään ja noustaan YLÄMÄKEEN eli huipulle niin juodaan kahavia, MAITUA sekä vettä niin, kuin HERRAIN HEVOSETKIN JUO.
        Kyllä välillä juon kahavia mölökillä, mutta saikkaan kyllä laitan sokuria jota sekoitan MELEKUTTIMELLA.
        Tuo sitä MEIJÄN suvun kieltä joka on kadonnut, koska me puhutaan nykyisin suomea niin kuin Suomessa on tapana.

        Meijän suku puhu meän ja kveenin kieltä suomeksi, koska me ollaan POHOJOLA NORDEN VÄKEÄ.
        Ei meitä kovin montaa ole enää, koska osa saamelaisia ja osa koltansaamelaisia.
        Sen tiedän, että osa meistä on ollut myös Ruotsissa mutta sitä en tiedä ovatko he Norjassa olleet.
        Petsamossa osa on kyllä käynyt ja väittivät mulle, ettei siellä ollut enää mitään.

        Sanoin : Älä viitti jauhaa paskaa siitä, että Petsamossa ei muka ollu mitään!
        Sanoin hänelle : Mulla on adhd.
        Oli vähän aikaa hiljaa ja sano : Mullaki taitaa olla adhd.
        Lähössä niin sanoin : Petsamoon jäi meidän ÖLJYN PORAUSLAUTAT ja Nikkelin kaivos sekä kaikkea mahdollista mitä en jaksa edes luetella.
        Kaikki jäi ja saatiin vaan köyhyyttä ja kurjuutta tilalle sekä sotapakolaisia vaikka ei olla sodassa oltu yli 70vuoteen.

        Juutalaisille pitää varmaan luoda ihan virallinen Juutalaisten muistopäivä vaikka minä en löytäny Suomen sotahistoriasta yhtään Juutalaisten keskitysleiriä.
        Mainittiin kyllä vankileirejä joissa oli venäläisiä sekä suomalaisia pidetty. En lukenut niistä leiri oloista sen enempää, koska he oli sota-karkureita joita ottivat kiinni maanpetoksesta.

        Nyt alkaa POLIITTINEN SAPUSKA tauko!
        Me ei syödä ruokaa vaan me otamma sapuskaa!
        Ruoka lihottaa, mutta sapuska siirtää näläkään vähäksi aikaa!
        Meillä ei saa muuten puuroa purra eikä purematta niellä ja me syödään VANHALLA MALLILLAKIN VIELÄ.

        Nuo on niitä harvoja perinteitä mitä meijän suvulla on enää tallessa!
        Meijän sukuhan oli jo JÄÄKAUDELLA olemassa. Oltiin vähän jäässä vaan aluksi, mutta Jääkausi onneksi loppu ja me oltiin sen verran pinnassa niin meistä ei tullu FOSSIILEJA eikä saamelaisia/koltansaamelaisia!

        Me olemma RASTEJA jotka synnyimme JÄÄKAUDEN jälkeen Ruotsin nykyiseen Jokk Mokkin kylään. Eihän meistä ole enää ketään hengissä joka kertois mikä kylä tuo oli siihen aikaan ja miksi me lähimmä kulkemaan.

        Joku viisas väitti, että sapuskan perässä liikku ennen kaikki ja oli kuulemma ihan normaalia siihen aikaan.


    • Anonyymi

      Kaunis nainen tuli kaupunkiin..jenkaper..huono ryhti..rokkoiho ruskeat hampaat ja sormet trallallallaa vinot silmät jne laalaa

    • Anonyymi

      Mä sanoa että paras lääke on konjakki joka vaivoihin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7901
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      86
      3982
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1343
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1095
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1052
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1017
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      125
      848
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      728
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      725
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      40
      689
    Aihe