Ikävältä tapaukselta. Erittäin epäuskottavalle. Todella julmalta miten ihmeessä voi ihmiset olla noin epätoivoisia mitä ihmettä .
https://www.iltalehti.fi/palat/26e7c344-361d-43b3-a38a-3b11ce589cef
Lapsen ryöstö tapaus Huittisista kuulostaa hyvin erittäin
20
370
Vastaukset
Sekaisin mikä sekaisin, miten voi edes kuvitella että tommoinen onnistuisi käytännössä suomen kokoisessa maassa 🙄.
Luulin että oikeasti tapaus olisi pahasti jälkeen jäänneestä ihmisestä joka tyyliin jäänyt hoitoa vaille, mutta 5päivää suunnittelua ja että mieskin kuviossa valehdeltu”sain lapsen sinulle” kyllä tuo kuulostaa
E-Lukka kirjoitti:
kahdeksankertainen ei kiitos 😁
Mitäh olet saanut 8 kertaa aamulla oli ollut 69 ja nyt on tullut 32 eli aikas paljon lyhyessä aikaan.
valtakunta kirjoitti:
Mitäh olet saanut 8 kertaa aamulla oli ollut 69 ja nyt on tullut 32 eli aikas paljon lyhyessä aikaan.
Kyllähän mä saisin ihan mielelläni 8 kertaa aamussa ja 69 jälkiruuaksi 😁, 32 ei kuulosta tutulta 🤔, kunto voisi kyllä pettää... 🎈
E-Lukka kirjoitti:
Kyllähän mä saisin ihan mielelläni 8 kertaa aamussa ja 69 jälkiruuaksi 😁, 32 ei kuulosta tutulta 🤔, kunto voisi kyllä pettää... 🎈
En usko että huijaat kun kuntokin loppuu kesken🥳🥰🎈hyvää vappua
- Anonyymi
Vanha kurppa, ei enää sikiä.
- Anonyymi
Vanha? Ei kai hän ollut edes 25:ttä?
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se ollut tapauksen aikaan noin 22-vuotias kun 2001 vuonna on syntynyt.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
No johan onkin "vanha" 🙄. Siinä käsityksessä mäkin olin, että oli tosiaan juuri ja juuri parikymppinen. Mistä noita kurpittelijoita sikiää?
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ja se on minusta hyvin surullista, että noin nuorella on noin pahoja mielenterveysongelmia. Ei kukaan muuten tuollaista tee.
Anonyymi kirjoitti:
Ja se on minusta hyvin surullista, että noin nuorella on noin pahoja mielenterveysongelmia. Ei kukaan muuten tuollaista tee.
Joskus ei pysty käsittämään tämmöistä todelliseksi. Ajattelin että voi olla joku joka on jäänyt lapsen tasolle mutta tämä vaikuttaa aikuisen käsialalta tietoisesti ja suunnitelmallisesti.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Joskus ei pysty käsittämään tämmöistä todelliseksi. Ajattelin että voi olla joku joka on jäänyt lapsen tasolle mutta tämä vaikuttaa aikuisen käsialalta tietoisesti ja suunnitelmallisesti.
Kun mieli järkkyy, niin eivät ne teot ole enää järjellä ymmärrettävissä. Kyllä niissä varmasti ihmiselle itselleen jokin logiikka silloin on, mutta eivät sitä muut pysty näkemään.
Anonyymi kirjoitti:
Kun mieli järkkyy, niin eivät ne teot ole enää järjellä ymmärrettävissä. Kyllä niissä varmasti ihmiselle itselleen jokin logiikka silloin on, mutta eivät sitä muut pysty näkemään.
Joo etsin tietoa tästä mielen järkkymisestä tietoa https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mieli/miksi_toisen_mieli_jarkkyy_helpommin_kuin_toisen
Esim voin sanoa sukulaisellani on paniikki kohtauksia ja se on hyvin vaikeaa katsella tätä mutta hänen elämässä on ollut niin lyhyessä aikaa koronaan kuin syöpään kuolevia ja oman kohtuun lapsen menetys.
Voin sanoa kun nähtii käytyä meillä en ole enää koronaa missään muotoa halunnut meille ja kärsiä lapset järkkyisi.Anonyymi kirjoitti:
Minä järkytyin, minä mieluusti köytän FFP2 tämän vuoksi ja lapset käyttävät mutta suojeltaakseen itseä ja muita minusta järkytyksenä on se että minulla hyvin pitkää pitänyt osata ennakkoida joten en tykkää asiasta ettei ihmiset suojele toisia kaikki elää ympärillä kuin mitään ei olisi tapahtunut ja mielenterveys ongelmat ovat olleet kasvaneet vuosien ajan. En oikeasti ymmärrä sen vuoksi ihmisten tarkoituksellista satuttamista ja sen vuoksi en pysty enää antaa anteeksi pahoille ihmisille ettei väärät ihmiset kärsi muiden pahuudesta.
https://www.kela.fi/ajankohtaista/5973700/mielenterveysongelmat-veivat-jo-yli-100-000-suomalaista-pitkalle-sairauspoissaololle-vuonna-2023
- Anonyymi
Näin on palstan ikioma kölipoika. Suurperheen äitinä esiintyminen johtaa iltikseen
- Anonyymi
- Anonyymi
Sä olet kyllä sekava muija. " ikävä tapaus sitten se onkin epäuskottava 😄
Sitten syyttelet muita ihmisiä onko sulla joku jakomielitauti?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024712Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493202Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852949- 801700
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411490450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021284- 151007
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40941Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah28930- 184904