Kyllähän nyt syytetään

Anonyymi-ap

Ihan väärää henkilöä ja hallituksen esitystä kiristys toimia vastaan, välittömiin kiristys toimiin käsky on tullut ULKOMAILTA IMF, Suomi elännyt yli varojen kymmenien vuosien ajan, kiristyksen ajankohta vaan sattui PURRAN ollessa MINISTERI, mutta hän ei toivottavasti tästä syystä hätkähdä. Tämä LAKKOILU touhu on LAITONTA ja erittäinkin vahingollista suoraan sanottuna RIKOLLISTA TOUHUA, järjettömien järjetöntä tekemistä, ei lakkoilijat tiedä mihin tämäkin teko johtaa. 😁👏👏👏

21

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juupa juu 80-luvulla länsirajalla kertausharjoituksissa harjoiteltiin naton hyökkäyskärjen torjuntaa. Silloin Suomi oli vielä itsenäinen valtio ja omalla valuutalla toimiva. Nyt ollaan valitsemassa Stubin sanoin Nato presitenttiä. Näin se aika muuttuu. Toinen asia on se haluaako suomen kansa nato presitentin?

      • Anonyymi

        Haluaa se.


    • Anonyymi

      Juu kyllä Kekkos aika on unohdettava ja kaupankäynnissä siirryttävä NATO maihin, enää ei itä naapurin kanssa halailla sen aika on lopulta ohi.

      • Anonyymi

        Tosiaan, Kekkonen on jo kuollut, nyyh, nyyh


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Viimeinen niitti oli edellinen hallitus, joka otti tolkuttomasti lainaa Koronan varjolla. Jonkun hallituksen niskaanhan ne velat lopulta romahtaa ennemmin , tai myöhemmin. Nykyinen hallitus päätti kantaa vastuuta silläkin uhalla, että palautetta tulee.

      • Anonyymi

        Se valtion velka on vähän ihmeellinen asia. Suurin velkoja 38 %:n osuudella on Suomen valtion omistama Suomen pankki eli Suomen valtio itse. Suomen valtio on siis velkaa Suomen valtiolle???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se valtion velka on vähän ihmeellinen asia. Suurin velkoja 38 %:n osuudella on Suomen valtion omistama Suomen pankki eli Suomen valtio itse. Suomen valtio on siis velkaa Suomen valtiolle???

        Olli Rehn lienee oikea henkilö selittämään Suomen Pankin velkasaldoa.


    • Anonyymi

      Ja nyt nämä lakkoilijat, kyllä ovat ALINTA kastia mitä tiedän, ei mitään moraalia heillä ole, itärajan taakke ihan jokainen. 👏

      • Anonyymi

        Lakkoilijat ovat oikeassa. Katastrofihallituksesta on päästävä eroon. Yleislakko niin pitkäksi aikaa että hallitus eroaa.


      • Anonyymi

        Ei Suomessa ole kastijärjestelmää. Natsimamma ja Ykkösmulkku kyllä yrittävät saada aikaan kerjäläisluokan tähän maahan viemällä köyhiltä viimeisetkin toimeentulon mahdollisuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakkoilijat ovat oikeassa. Katastrofihallituksesta on päästävä eroon. Yleislakko niin pitkäksi aikaa että hallitus eroaa.

        Sun pääs on tyhjä, kuin juomasi rapakalja pullo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakkoilijat ovat oikeassa. Katastrofihallituksesta on päästävä eroon. Yleislakko niin pitkäksi aikaa että hallitus eroaa.

        Juuri niin. Yleislakko heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Yleislakko heti.

        Ammatti liitot ajettava alas ja liittojen rahavarat jaettava meille duunareille eikä herrojen lasipalatseihin ja uusiin audeihein, kyllä nyt teemme karhun palveluksen näillä lakoilla, kyllä Ay-miehet ovat duunarin päät lopullisesti saaneet sekassiin, en ole ikään ymmärtänyt tuota toiminta tapaa, itse sopinut työnjohdon kanssa palkoista ja hyvin olen onnistunut, nyt järki käteen ja erotkaa Ay-toiminnasta sillä suomi nousee suosta ei lakkoilulla se on tuhon tie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammatti liitot ajettava alas ja liittojen rahavarat jaettava meille duunareille eikä herrojen lasipalatseihin ja uusiin audeihein, kyllä nyt teemme karhun palveluksen näillä lakoilla, kyllä Ay-miehet ovat duunarin päät lopullisesti saaneet sekassiin, en ole ikään ymmärtänyt tuota toiminta tapaa, itse sopinut työnjohdon kanssa palkoista ja hyvin olen onnistunut, nyt järki käteen ja erotkaa Ay-toiminnasta sillä suomi nousee suosta ei lakkoilulla se on tuhon tie.

        Erittäin hyvin argumentoitu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammatti liitot ajettava alas ja liittojen rahavarat jaettava meille duunareille eikä herrojen lasipalatseihin ja uusiin audeihein, kyllä nyt teemme karhun palveluksen näillä lakoilla, kyllä Ay-miehet ovat duunarin päät lopullisesti saaneet sekassiin, en ole ikään ymmärtänyt tuota toiminta tapaa, itse sopinut työnjohdon kanssa palkoista ja hyvin olen onnistunut, nyt järki käteen ja erotkaa Ay-toiminnasta sillä suomi nousee suosta ei lakkoilulla se on tuhon tie.

        Kapitalistin trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammatti liitot ajettava alas ja liittojen rahavarat jaettava meille duunareille eikä herrojen lasipalatseihin ja uusiin audeihein, kyllä nyt teemme karhun palveluksen näillä lakoilla, kyllä Ay-miehet ovat duunarin päät lopullisesti saaneet sekassiin, en ole ikään ymmärtänyt tuota toiminta tapaa, itse sopinut työnjohdon kanssa palkoista ja hyvin olen onnistunut, nyt järki käteen ja erotkaa Ay-toiminnasta sillä suomi nousee suosta ei lakkoilulla se on tuhon tie.

        Toi on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammatti liitot ajettava alas ja liittojen rahavarat jaettava meille duunareille eikä herrojen lasipalatseihin ja uusiin audeihein, kyllä nyt teemme karhun palveluksen näillä lakoilla, kyllä Ay-miehet ovat duunarin päät lopullisesti saaneet sekassiin, en ole ikään ymmärtänyt tuota toiminta tapaa, itse sopinut työnjohdon kanssa palkoista ja hyvin olen onnistunut, nyt järki käteen ja erotkaa Ay-toiminnasta sillä suomi nousee suosta ei lakkoilulla se on tuhon tie.

        Juuri näin, töihin vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakkoilijat ovat oikeassa. Katastrofihallituksesta on päästävä eroon. Yleislakko niin pitkäksi aikaa että hallitus eroaa.

        Väärässä ovat lakkoilijat. Katastrofi on lähinnä itärajan puolella.


    • Anonyymi

      Ajakaa persut vain ammattiliitot alas. Niin teki Hitlerkin 1930-luvun alussa ensitöikseen valtaannoustuaan. Mutta älkää sitten ihmetelkö kun se pikkupomo pyytää puhutteluun jossa ilmoittaa että me muuten nyt joudutaan irtisanomaan sinut kun saatiin tänne matu joka tekee sun hommat puolet halvemmalla. Ei auta siinä vaiheessa ulissa YTKta apuun.

    • Anonyymi

      Kyllähän nää AMMATTI LIITTOJEN toimet ovat pöyristyttävän törkeitä tekoja, kyllä nyt viimeistään LIITOT ajettava alas ja vauhdilla, suorastaan sikamaista toimintaa kun ajetaan SUOMI aivan KREIKAN tasolle LIITTOJEN TOIMEESTA.

      • Anonyymi

        Että Tuppurainenkin väittää, ihan kuin Länsirajan Putinin kirjeenvaihtaja olisi, että Orpolla on johtajuus hukassa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10255
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1576
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe