Sukupuolten sisällissota

Anonyymi-ap

Voidaan miettiä mikä muuttui 2010 vuoden jälkeen?
Vinkki: Se helpotti nuorten naisten kilpailua hyvesignaloinnissa maailmanlaajuisesti.

Vastaus: some.

Naiset seuraa enemmän trendejä, kuten wokea ja miehet heränneet siihen ettei feministit aja tasa-arvoa.

Nuoret miehet on konservatiivisempia kuin naiset. Nuoret miehet ja naiset ovat arvopohjaltaan kovin erilaisia. Presidentinvaalien ensimmäisellä kierroksella tämä näkyi siten, että Halla-aho sai ääniä nuorilta miehiltä kun taas nuorten naisten keskuudessa Haavisto oli suositumpi. Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia ja vihervasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja wokea sekä ympäristöarvoja korostavia.

https://www.youtube.com/watch?v=0pOPIzkU9UQ

61

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuoret naiset ovat sitä mieltä, että on oltava vapaus valita esim. sukupuoli. Naiset haluavat myös seta-aktivistit kouluihin mädättämään lapsia.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­­N­­­y­­m­­f­­­o­m­­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­N­­y­­m­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18245528

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Naiset synnyttää uutta, miesten pystyessä vain panemaan alulle?

      Jasu

    • Anonyymi

      2010-luvulla korruptio alkoi ottamaan valtaa yhteiskunnasta ja vuonna 2020 se räjähti käsiin. Jos aloitus pitää paikkansa niin se selittyy sillä että naiset ovat miehiä helpommin manipuloitavissa olevia, mitä tulee yhteiskunnalliseen mädättämiseen. Miehet ovat myös keskimäärin aggressiivisempia kuin naiset biologisista syistä johtuen, joten voidaan ajatella että miehet ovat taipuvaisempia yhteiskuntakriittisyyteen ja yhteiskuntavastaisuuteen kuin naiset. Mutta tosiaan, tuo mädätys on ihan selvä haittapoliittinen ilmiö mitä on ajettu jo vähintään muutaman vuoden ajan.

      • Anonyymi

        Jatkan vielä että yllä mainitsemani sukupuolisysteemit selittyvät myös sillä että naiset ovat lähtökohtaisesti alistuvaisempia kuin miehet, vaikka miehillä onkin usein putkinäkö päällä. Miehet hallitsevat isoja asiakokonaisuuksia ja suuria linjauksia paremmin ja naiset taas yksityiskohtaisia vivahteita paremmin.


      • Onkohan mikään mitä väitit tuossa totta?


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Onkohan mikään mitä väitit tuossa totta?

        Entä jos se on juuri toisinpäin eli mikä EI olisi noissa seteissäni totta? Naisia ei saa päästää liian korkea-arvoisiin valta-asemiin sillä sehän on jo nähty että se ainakin on tuhon tie. Naiset muutenkin palvovat rahaa enemmän kuin miehet ja osaavat olla miehiä kierompia, joten korruptioon sortumisen riski on heillä suurempi. Toisaalta miehet ovat yleisesti ottaen taipuvaisempia rikollisuuteen kuin naiset. Sitä en osaa sanoa onko talousrikoksiin sortumisessa nähtävissä oleellisia sukupuolten välisiä eroja vai ei, mutta miehet ovat alttiimpia ainakin henkeen ja terveyteen kohdistuviin rikoksiin (vertaa jännämiehet vs. jännänaiset).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos se on juuri toisinpäin eli mikä EI olisi noissa seteissäni totta? Naisia ei saa päästää liian korkea-arvoisiin valta-asemiin sillä sehän on jo nähty että se ainakin on tuhon tie. Naiset muutenkin palvovat rahaa enemmän kuin miehet ja osaavat olla miehiä kierompia, joten korruptioon sortumisen riski on heillä suurempi. Toisaalta miehet ovat yleisesti ottaen taipuvaisempia rikollisuuteen kuin naiset. Sitä en osaa sanoa onko talousrikoksiin sortumisessa nähtävissä oleellisia sukupuolten välisiä eroja vai ei, mutta miehet ovat alttiimpia ainakin henkeen ja terveyteen kohdistuviin rikoksiin (vertaa jännämiehet vs. jännänaiset).

        Eli kaikki ovat vain omia mielipiteitäsi, joita ikään kuin esität faktana ja jatkat samalla linjalla.

        "Naiset muutenkin palvovat rahaa enemmän kuin miehet ja osaavat olla miehiä kierompia, joten korruptioon sortumisen riski on heillä suurempi."

        Esimerkiksi tämä ei perustu mihinkään faktaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä että yllä mainitsemani sukupuolisysteemit selittyvät myös sillä että naiset ovat lähtökohtaisesti alistuvaisempia kuin miehet, vaikka miehillä onkin usein putkinäkö päällä. Miehet hallitsevat isoja asiakokonaisuuksia ja suuria linjauksia paremmin ja naiset taas yksityiskohtaisia vivahteita paremmin.

        "yllä mainitsemani sukupuolisysteemit selittyvät myös sillä että naiset ovat lähtökohtaisesti alistuvaisempia kuin miehet"

        Ja miten tuo nyt istuu yhtene tuon sisällissotateorian kanssa? Ovat alistuvaisempia, mutta sitten kuitenkin on sota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä että yllä mainitsemani sukupuolisysteemit selittyvät myös sillä että naiset ovat lähtökohtaisesti alistuvaisempia kuin miehet, vaikka miehillä onkin usein putkinäkö päällä. Miehet hallitsevat isoja asiakokonaisuuksia ja suuria linjauksia paremmin ja naiset taas yksityiskohtaisia vivahteita paremmin.

        Ei tuo pidä paikkaansa. Miehet eivät mielestäni ymmärrä aina suuria kokonaisuuksia hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo pidä paikkaansa. Miehet eivät mielestäni ymmärrä aina suuria kokonaisuuksia hyvin.

        Näin voi sanoa aloittajan aloituksesta.


    • Anonyymi

      Hyviä huomioita. Yleisesti viime vuosikymmenellä feminismi on tarkoitushakuisesti lietsonut miesvihaa ja jakanut sukupuolia eriarvoisiin leireihin.
      Vaikka enemmistö naisista on edelleen normaaleja ilman viha -ismejä omaavia naisia, niin tämä yleinen feministinen vihan lietsonta uppoaa nuoriin hyvinkin kuten kaikki viha ja anarkismi aina.
      Kai se sitten kuuluu nykyaikaan, kun kansa on jaettu viime hallituskaudella kahtia poliittisesti sukupuolet mukaan lukien ja suurvallatkin ovat jo napit vastakkain.
      Kolmatta yhteenottoa se vissiin sitten väkisin ajaa.

      • Anonyymi

        Aloitit sitten systemaattisen lähdetrkstin vääristelyn ja vihatekstin naisia vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitit sitten systemaattisen lähdetrkstin vääristelyn ja vihatekstin naisia vastaan.

        Sinähän siinä yleistät naisia vihallasi. Itse sanoin, että normaaleja naisia on silti edelleen suurinosa, vaikka miesvihaa lietsovat feministit ovatkin suuremmassa äänessä.
        Sanotaan sitten näin, että itse aloitit sen vihatekstin miehiä kohtaan minkä älähtäminen tosiasiaan paljastaa. xD


    • Anonyymi

      Naiset ovat manipuloitavissa ja se onnistuu kun mainitaan ihmisoikeudet, vaikka lasten ja naisten ihmisoikeuksia heikennetään kun seksuaalivähemmistöille ajetaan oikeuksia. Aika kumma, että seksuaalivähemmistöillä on vain oikeuksia.

      Liian pitkälle homma on mennyt kun seta-aktivistit ovat saaneet jalansijaa kouluissa ja päiväkodeissa.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Sinä its yrität tässä manipuloida.


    • Anonyymi

      Ei tässä muuta kuin tehtiin se virhe, että naisille annettiin oikeuksia:

      1. Syntyvyys romahti
      2. Liikaa työntekijöitä niin töistä ei makseta palkkaa
      3. "Heikot miehet luovat huonoja aikoja" Naiset ovat ultimate heikkoja miehiä.
      4. Naisilla empatia menee aina järjen edelle. Se on evoluution tulos. Todella vaarallista. Äänestävät myös tunteella. Jne. Jne.

      Islam on paska uskonto, mutta naisten suhteen se on oikeassa. Siksi Islam voittaa.

      • Anonyymi

        Suomi on myös hyvä koelaboratorio, mitä tapahtuu syntyvyydelle, kun " tytöt" saavat käydä kouluja ja vaihtaa alaa niin paljon kuin sielu sietää. Erityisesti naisten kouluttautuminen vähentää syntyvyyttä, eikö tämä ole ihan maailmanlaajuinen ilmiö? Onko tämä sitten hyvä vai huono Asia, sen voi jokainen sitten itse valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi on myös hyvä koelaboratorio, mitä tapahtuu syntyvyydelle, kun " tytöt" saavat käydä kouluja ja vaihtaa alaa niin paljon kuin sielu sietää. Erityisesti naisten kouluttautuminen vähentää syntyvyyttä, eikö tämä ole ihan maailmanlaajuinen ilmiö? Onko tämä sitten hyvä vai huono Asia, sen voi jokainen sitten itse valita.

        Ja kun haluat estää naisilta kouliuttautumisen ja työnteon ja pakottaa heidät kotiin synnytyskoneiksi, halusivat he sitä itse tai eivät, niin sä olen yllättynyt kun naiset eivät niin hirveästi susta innostu?


      • Anonyymi

        Luonnollinen valinta tapahtuu lähinnä siten, ettet pääse lisääntymään olettamustesi takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnollinen valinta tapahtuu lähinnä siten, ettet pääse lisääntymään olettamustesi takia.

        Nykymaailmassa kuitenkin paljon suurempi osa miehistä pääsee lisääntymään, kuin aiempina vuosisatoina. Aikaisemmin luonnonvalinta oli ihmistenkin parissa paljon jyrkempää.


    • Anonyymi

      Kehitys ammateissa ja ideologioissa on yksi asia, mutta sen jälkeen kun mennään valtarakenteisiin, niin alkaa tuho.

      Koreassa ei olla päästy alkuunkaan samalle tasolle politiikassa, kuin Suomessa, jossa näitä feministisiä miehiä on politiikka pullollaan.

      USA:ssa on myös hieman toisenlainen tilanne vaikka naiset ovatkin yhä näkyvämmissä asemissa. Siellä miehet hyödyntävät tilannetta taloudellisesti ja vahvistavat näin asemaansa. Toimivat taustalla. Ja myötäilevät niin kauan kuin ”eliitin” asema paranee.

      Kiinassa valta on tukevasti miesten hallussa ja niinpä maa kehittyy huimaa vauhtia kohti maailman herruutta.

      • Anonyymi

        Aika paksua sittiä.


    • Anonyymi

      Ai että tämmönen sota. Munsta tulee rintamakarkuri. Piiloudun naisen hameen alle. Siellä on hyvä olla.

    • Anonyymi

      Missä tuota sisällissotaa sitten käydään? Siellä somessa vai? Eipä siihen ainakaan IRL missään törmää.

      • Anonyymi

        Törmäähän siihen, koska miehet ja naiset ei enää pariudu kun arvot on erilaiset ja sen takia syntyvyys on pohjamudissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Törmäähän siihen, koska miehet ja naiset ei enää pariudu kun arvot on erilaiset ja sen takia syntyvyys on pohjamudissa.

        Olen pahoillani sun puolestasi. Valtaosa miehistä kyllä pariutuu, niin halutessaan. Kaikki itse tuntemani pidempiaikaisesti sinkut miehet, ovat sitä ihan omasta tahdostaan. Maaseudulla on varmaan osin eri juttu, vaikka sen mitä olen itse maaseudulla asunut, niin siellä oli sinkkumiehiä paljon vähemmän kuin kaupungissa. Likipitäen kaikki olivat pariutuneet ja ne sinkut olisi sinkkuja ihan syystä. Tolkutonta alkoholinkäyttöä ja silleen.

        Valtaosa lapsettomistakin on lapsettomia ihan omasta tahdostaan ja valinnastan, mutta on tuo tilanne tietysti veemäinen sellaisen kohdalla, jolla noin ei ole.


    • kova kaveri postaamaan tuo aloittaja. Vastailee omaan ketjuunsa ihan useammallakin postauksella. Alkaa jopa heräämään kysymys tekeekö vastauksia tekoäly

      "Se helpotti nuorten naisten kilpailua hyvesignaloinnissa maailmanlaajuisesti."
      Avaatko tuota hyvesignalointiasiaa paremmin? millaista kilpailua käydään?

      "Naiset seuraa enemmän trendejä, kuten wokea ja miehet heränneet siihen ettei feministit aja tasa-arvoa."
      Onko sinulla jotain tietoa asiasta vai arvailetko vaan? Mielestäni isäni puhui jo 70-luvulla telaketjufeministeistä yms.

      "Nuoret miehet on konservatiivisempia kuin naiset."
      Minunkin mutulla tämä pitää paikkansa, mutta onko sinulla faktaa?

      Miehet ovat tosiaan tippumassa kehityksen kyydistä ja se minua huolestuttaa. Sillä aikaa kun naiset opiskelevat ja ja valmistuvat hyviin ammatteihin, miehet kaivavat pieruverkkareissaan nenäänsä ja sitten aloittavat jonkin sodan.

      • Anonyymi

        Ainiin, kaikki ketkä ovat erimieltä kanssasi "vastaa itselleen" ja ns "parempi porras" onkin monikossa keskustelussa. xD


      • Anonyymi

        ""Naiset seuraa enemmän trendejä, kuten wokea ja miehet heränneet siihen ettei feministit aja tasa-arvoa."
        Onko sinulla jotain tietoa asiasta vai arvailetko vaan? Mielestäni isäni puhui jo 70-luvulla telaketjufeministeistä yms."

        Samat muistikuvat, vaikkakin vuosikymmentä myöhemmin (en muista 70-lukua). Myös kaikki aikalaisdokumentit tukevat tuota. Telaketjufeministeistä on itseasiassa puhuttu nimenomaan tuolloin vuosikymmeniä sitten ja nykyään sellainen puhe on harvinaista. Miehet eivät siis ole heränneet mihinkään, vaan pikemmin tuo asia (ja olettama) on painunut pitkälti unholaan. aina on tietenkin joitain äänekkäästi huutavia yksilöitä, mutta eivät heidän huutelunsa kosketa suurta massaa.


    • Anonyymi

      Persuilla pitää olla uhkakuvia. Naiset ovat yksi paha lisää, joka uhkaa valkoista heteromiestä (joka syö makkaraa).

      • Anonyymi

        Taidat projisoida omaa vihervasemmistolaisuuttasi, kun aika vähänlaisesti teillä vihervasemmistossa on miehiä. xD
        Tämä persu on ikänsä ollut parisuhteessa ja ihan aviossa saman katon alla asumme, josta ilmeisesti enemmistö teistä vihervasemmistolaisista jää paitsi. xD


    • Ei minun mielestä kyllä nuoret miehet kovin konservatiivisiä ole. Jostain 40+ lähtien ehkä haikaillaan vanhoihin sukupuolirooleihin päin, mutta nuoremmat on oppineet jo niistä pois.

      • Anonyymi

        Meinasin kirjoitella tuota samaa, että tuo ei ole ainakaan oma kokemukseni. Omassa ikäluokassani vielä noin onkin, mutta valtaosa itseäni nuoremmista miehistä on minuakin liberaalimpia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meinasin kirjoitella tuota samaa, että tuo ei ole ainakaan oma kokemukseni. Omassa ikäluokassani vielä noin onkin, mutta valtaosa itseäni nuoremmista miehistä on minuakin liberaalimpia.

        Joo. Jo 30 vuotiaat on paljon rennompia sukupuoliroolien suhteen. Niitä näkee lasten kanssa somessa ja muutenkin pehmeistä arvoista puhelevat. Ei tule ainaista p.llupallopullo-juttuja.

        Parikymppisissä vasta näkeekin jo eron omaan ikäryhmään.

        Ei ole tälläistä öyhötystä kun täällä... ja mä uskon, että täällä on paljon 40v----> miehiä... ei tälläisiä juttuja nuoremmilta kuule.


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Joo. Jo 30 vuotiaat on paljon rennompia sukupuoliroolien suhteen. Niitä näkee lasten kanssa somessa ja muutenkin pehmeistä arvoista puhelevat. Ei tule ainaista p.llupallopullo-juttuja.

        Parikymppisissä vasta näkeekin jo eron omaan ikäryhmään.

        Ei ole tälläistä öyhötystä kun täällä... ja mä uskon, että täällä on paljon 40v----> miehiä... ei tälläisiä juttuja nuoremmilta kuule.

        Itse taas uskon, että täällä kirjoittelee jotkut teinipojat, sillä juttujen taso ei paljoa hiekkalaatikko astetta kehittyneemmäksi tunnu menevän. Toinen ryhmä on miehiin syvästi katkeroituneet feministit jotka suitsevat palstalla miesvihaansa vuosi toisensa jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas uskon, että täällä kirjoittelee jotkut teinipojat, sillä juttujen taso ei paljoa hiekkalaatikko astetta kehittyneemmäksi tunnu menevän. Toinen ryhmä on miehiin syvästi katkeroituneet feministit jotka suitsevat palstalla miesvihaansa vuosi toisensa jälkeen.

        No en itse kyllä moista huomaa...


    • Anonyymi

      Outoa on ajatella jotain mikä olisi vanhanaikaista, ja miksi se olisi sitä?
      Monet maat toimivat toisin mitä pienen kansan omaava Suomi. Ovatko suomalaiset oikeassa, tuskin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei ole mitään sisällissotaa.

    • Anonyymi

      Onhan tuossa perääkin. Vastakkain asettelu on lisääntynyt lähes kaiken suhteen. Toki ajattelen, että todellinen motiivi on horjuttaa yhtenäisyyden kokemusta, jotta ihmiset ovat helpommin hallittavissa. Se on kummasti toiminut aina, että, kun tehdään muuta, josta huomio olisi hyvä saada pois, niin keskitytään luomaan jotakin millä hämmentää pakkaa. Jos päästäisiin siihen, että eri ryhmät ja vähemmistöt näkisivät tämän selkeämmin ja ajaisivat jo yhteistä asiaa tai keskittyisivät myös itseään heikommassa olevien asioiden esiin tuomiseen, sekä jokaisen tasavertaiseen kohteluun ja oikeuksien takaamiseen, olisi se osoitus tilanteen todellisen luonteen paremmasta ymmärryksestä. Sitä vielä odotellessa.

    • Anonyymi

      Nykymenosta huolestunut setämies

      • Anonyymi

        Edellä yksi feministinen esimerkki sukupuolten sisällissodasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellä yksi feministinen esimerkki sukupuolten sisällissodasta.

        Johan on ponneton sisällissota. Ilmeisesti päiväkodeissakin on ollut aina meneillään lasten välinen sisällissota. Karseaa ylidramatisointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan on ponneton sisällissota. Ilmeisesti päiväkodeissakin on ollut aina meneillään lasten välinen sisällissota. Karseaa ylidramatisointia.

        No, sukupuolinen nimittely ja maalittaminen nyt on oma osansa tässä eriarvoisuudessa mitä edelläkin feministi tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sukupuolinen nimittely ja maalittaminen nyt on oma osansa tässä eriarvoisuudessa mitä edelläkin feministi tekee.

        Mä olen niin kyllästynyt draamahakuisiin ihmisiin. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen niin kyllästynyt draamahakuisiin ihmisiin. 🤣

        Eli feministeihin? Sama🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli feministeihin? Sama🤣

        Juurihan sanoin, että mä olen kyllästynyt draamailijoihin. Draamailijathan ovat niitä, jotka puhuvat jostain "sisällissodasta", kun joku soittaa suutaan keskustelupalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, sukupuolinen nimittely ja maalittaminen nyt on oma osansa tässä eriarvoisuudessa mitä edelläkin feministi tekee.

        Sittenhän asiassa ei ole yhtään mitään uutta. Miehetkin ovat maalittaneet ja nimitelleet naisia (ja toisiaan myös) iät ja kaiket. Ei mitään uutta auringon alla.


    • Anonyymi

      Naisten äänioikeus oli virhe.

      • Anonyymi

        Myös valtaosan miehistä äänioikeus on virhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös valtaosan miehistä äänioikeus on virhe.

        Naisten äänioikeus: nyt saamme todistaa pride rummutusta päiväkodeissa ja kouluissa. Lapsille kerrotaan satuja kuinka "on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi vaikka on syntymässä määritelty pojaksi" ja tätä rummutusta suoritetaan yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon nimissä, vaikka tavoite on vain kääntää lasten päitä, mutta sitä ei suurin osa tajua, koska heidät on manipuloitu. Tottakai he itse uskovat, että yhdenvertaisuuden minä tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisten äänioikeus: nyt saamme todistaa pride rummutusta päiväkodeissa ja kouluissa. Lapsille kerrotaan satuja kuinka "on mahdollista kasvaa aikuiseksi naiseksi vaikka on syntymässä määritelty pojaksi" ja tätä rummutusta suoritetaan yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon nimissä, vaikka tavoite on vain kääntää lasten päitä, mutta sitä ei suurin osa tajua, koska heidät on manipuloitu. Tottakai he itse uskovat, että yhdenvertaisuuden minä tässä.

        siinähän sinä jo toitkin hyvin esille yhden syyn, miksi ison osan miehistäkin äänioikeus on virhe. Äänioikeus kuuluisi olla edelleen vain valtaa pitävällä eliitilla ja rikkailla, niin kaltaisesi eivät pääsisi sössimään asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siinähän sinä jo toitkin hyvin esille yhden syyn, miksi ison osan miehistäkin äänioikeus on virhe. Äänioikeus kuuluisi olla edelleen vain valtaa pitävällä eliitilla ja rikkailla, niin kaltaisesi eivät pääsisi sössimään asioita.

        Mitä muita etuja haluaisit ajaa vähemmistöille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muita etuja haluaisit ajaa vähemmistöille?

        Tuohan riittää jo ihan kaikkeen. 🙂


    • Anonyymi

      Suomalaiset miehet haluavat suojella lapsia pridelta, mutta suurin osa naisista on niin manipuloituja, että he todellakin uskovat marssivan tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden puolesta.

      • Anonyymi

        Puhu ihan vain omasta puolestasi. Järkevä mies haluaa suojella lapsia sinun kaltaisiltasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu ihan vain omasta puolestasi. Järkevä mies haluaa suojella lapsia sinun kaltaisiltasi.

        No se nyt ei millään tavalla yllätä, että sinä esiinnyt hyväntekijänä, vaikka olet pahuuden asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhu ihan vain omasta puolestasi. Järkevä mies haluaa suojella lapsia sinun kaltaisiltasi.

        Nyt sitä pride pinssiä rintaan ja ei muuta kuin kaupungille marssimaan ja huutelemaan törkeyksiä heteropariskunnille!

        Hyväntekijän viitta vielä päälle, niin avot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sitä pride pinssiä rintaan ja ei muuta kuin kaupungille marssimaan ja huutelemaan törkeyksiä heteropariskunnille!

        Hyväntekijän viitta vielä päälle, niin avot!

        En koe mitään tarvetta moiseen. Eipä siellä juuri kukaan tuollaista harrasta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16685
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2098
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1930
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      187
      1700
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      952
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      210
      722
    Aihe