Ostin sieltä trolli karkkia.
Kävin Citymarketissa
22
265
Vastaukset
Eli, nyt sinulla on oikeus trollata täällä?
- Anonyymi
se oikea sanamuoto on trollita
- Anonyymi
jani säkin voit mennä ostaa trolli karkkeja. Niitä myy monet kaupat.
Anonyymi kirjoitti:
jani säkin voit mennä ostaa trolli karkkeja. Niitä myy monet kaupat.
Ei mua kiinnosta trollaaminen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei mua kiinnosta trollaaminen.
miksi sun piti sitten kommentoida toisen karkkeja ?
- Anonyymi
Ei vaan mielenkiintoinen nimi.
- Anonyymi
Kävin kävin ilmasessa lähiö liikunta tunnilla.En osta koskaan yhtään mitään missä sokeria tai valoista jauhoa.
- Anonyymi
Mä kävin Alkossa ja ostin pullon kirkasta, pullon puolukkaa ja joku muukin pullo tarttui mukaan. Sekä kaupasta lava olutta.
Kyllä lähtee.- Anonyymi
Turha vastaus turhaan aloitukseen, kun ei vastaa. Hänellä ei ole mitään yhteyttä minuun, hänellä on yhteys palstaan. Ihan turhaa, menköön pois.
Mummielestä trollit eli trullit eli noidat on viheliäisii tyyppii. Ne vallotti kissanpissasine luutineen ja eltaantuneine kahvinporoineen mun ystävieni, kyöpelien, Kyöpelivvuoren, niet niilen piti muuttaa sellasesta hajusta ja mekkalasta pois.
Minäkin kävin kaupassa. Ostin sushia ja suklaata😋
- Anonyymi
Trollikarkkia ainoastaan Beethoven on parempaa. Niin js sukulaku.
>simiti< - Anonyymi
Saunatonttu odottaa puita. Laitan ja odotan, jos vilauksella näen.
- Anonyymi
Noitaputkia myydään nykyään, ennen ne oli noitapillejä.
- Anonyymi
No nythän sitten jaksat monta viikkoa painaa palstalla.
- Anonyymi
En jaksa.
- Anonyymi
Hyvää yötä nyt.
- Anonyymi
Äiti antoi avioehdon mukaisesti aloittajalle 3€ viikkorahaa.
- Anonyymi
Mä en oo naimisissa äitini kanssa, usko jo! Ei antanut edes rahaa!
- Anonyymi
Mun äidistä ei puhuta täällä! Mä oon sinkku!
- Anonyymi
Nyt söin sitä hiukan.
- Anonyymi
Nämä ovat hiiri karkkeja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768