Sattupa otsikko " kuvalla höystetty " oliko se kavallus 2015 - 2021 ? Oliko se KIRKKOHERRA ja pikkasen joutui maksamaan takisin " leidin " kanssa .....
Lapin Kansa
14
1388
Vastaukset
- Anonyymi
No mutta , olihan siitä Lapin Kansassa juttua. Taitaa olla , että vaikenemme ko. asiasta kun kepsun henkilö asianomainen ja jopa " joskus " vaikuts valtaakin.......
- Anonyymi
Kannattaa pyytää joku lukutaitoinen lukemaan selkokielellä tämä juttu lk:sta. Kaikilla ei luetun ymmärtäminen onnistu.
- Anonyymi
On mahotonta hommaa tuo kepun suhmurointi
- Anonyymi
Kannattaa lukea muutakin kuin otsikko. Tai pyytää apua jos ei ymmärrä mitä lukee. Kavalluksen on todellakin tehnyt joku muu kuin kepulainen.
- Anonyymi
Eiköhän ole selvää kaikille että kavallus on otettu yhdessä rahat liiviin ja heikoin otti syyt niskoilleen.
- Anonyymi
Todella lukutaidoton, osannut otsikon tavaamalla lukea ja loput päätellyt🤣
- Anonyymi
Onhan se ihmeellistä " mikäli, jotuu maksammaan takaisin , jollain lailla tulee mieleen , että onhan tuomion saanut ja syyllisyys todettu " . ps. eikä aivan pienen aikajakson aikana .....
- Anonyymi
Rahat otettu " yhdessä " ja heikoin " otti " SYYT , on siinä selitys .....
- Anonyymi
Näin se alamaailmassa toimii. Ikävää että nämäkin ovat sille tielle lähteneet..
- Anonyymi
No mitäs tuosta " jokin yli tahto armahtaa " näinhän se menee ... ps. ei muuta kun saataisi pappi töihin / luottamus hommiin........
- Anonyymi
Herra armahtaa ja antaa siunauksen , armahtaa , rukoilen puolestanne kun menen seuraavaan kirkkopalvelukseen ..
- Anonyymi
Jaa, niinko se meni. Luulin että iski aavikkokuume ja alko syömään kuormasta?
- Anonyymi
Listaa lehdistä mitkä käy maksutta kokeiltaviksi tähän.
- Anonyymi
Mikä juttu tämä on? Ohi menny ko ei tule lehteä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161