Hallitus on p*****tä

Anonyymi-ap

20

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hallitus on mafia .

      • Anonyymi

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        SDP:n ÄäriVasemmiston AY-MAFIAn pitäisi Neuvotella ! - Eikä olla Lakossa !

        ##########################################################


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        SDP:n ÄäriVasemmiston AY-MAFIAn pitäisi Neuvotella ! - Eikä olla Lakossa !

        ##########################################################

        ?

        Miksi SDP - SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ? - Miksi ? - Kertokaa Miksi ?

        ?
        Kertokaa, vaikka Kirjain Kerrallaan, mutta Kertokaa Miksi Valehtelette ?

        ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?

        Miksi SDP - SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ? - Miksi ? - Kertokaa Miksi ?

        ?
        Kertokaa, vaikka Kirjain Kerrallaan, mutta Kertokaa Miksi Valehtelette ?

        ?

        -
        ÄnkyräVasemmisto Lilleri Lalleri lähtee Sirkukseen "Sirkus-Pelleksi"
        - siksi lähtee, kun kukaan Ei Usko enää sen VALEHTELUA ! - nii se itse sanoi !

        -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -
        ÄnkyräVasemmisto Lilleri Lalleri lähtee Sirkukseen "Sirkus-Pelleksi"
        - siksi lähtee, kun kukaan Ei Usko enää sen VALEHTELUA ! - nii se itse sanoi !

        -

        Miksi Lakossa olevat Juoksee nyt Kaupoissa Ostoksilla "HullunKiiltoSilmissä"

        Ne onkin Lakko - RIKKUREITA - ne Rikkoo LakkoRintaman Kokonaan !

        Koko Lakko on Tehty vain SDP:n ÄäriVasemmiston AY-MAFIAA varten !


      • Anonyymi

        Jep ! Petturipurra sanoi ennen vaaleja TV,ssä : "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se EI käy". näin se valehtelija sanoi ja petti heti ! kattokaa itte.. Kuukleen : sosiaaliturvan leikkaukset 2024. ( PETOSJYTKY ! )


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen neuvoteltavaa tuossa enää on ? Ruotsi teki talouden uudistuksen jo 2000-luvun taitteessa ja sen jälkeen meillä on "neuvoteltu" työmarkkina järjestöiden kesken, eikä ole neljännesvuosisadassa saatu mitään aikaan, minkäänlaisia muutoksia ei AY-liike ole hyväksynyt tuossa ajassa. Onko ihme jos hallitus alkaa sanelemaan , kun ei neuvottelut suju. Nyt sitten puhutaan pehmeitä neuvotteluista. Kuitenkin jos olen ymmärtänyt, muutoksia eivät hyväksyisi, joten mistä niiden kanssa muka neuvoteltaisiin ?

    • Anonyymi

      Toi on jännä homma että monet suomalaiset jotka oikeesti haluaa tehä töitä ja saada oikeaa "kunnon" palkkaa lähtevät ruotsiin töihin. Mikä tuossa ruotsin työmaailmassa on erinlaista ja houkuttelevaa. Tota olen miettinyt.

      • Anonyymi

        Suomessa on monia työpaikkoja joiss asaa tehdä töitä kipeeksi asti että edes jollainlailla tulisi toimeen. Ruotsiss asama työmäärä voipi tuoda jopa 1.5 tai jollain aloilla jopa 2 kertaisen palkan suomeen verrattuna. Työnanatajat ovat reiluja verrattuna suomeen.


      • Anonyymi

        Paremmat palkat ja kauniimmat naiset.


    • Anonyymi

      Paikallinen sopiminen= tulos, tai ulos.
      Nuita "punaisia" perässäkävelijöitä, tyhjän valittajia, laiskoja, ei tartte pitää työilmapiiriä pilaamassa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten on mahdollista, että joudut erimielisyyteen, vaikka keskustelet itsesi kanssa?

      Koeta päästä sopuun - elämä helpottaa jo siten.

    • Anonyymi

      Onko kauniita naisia

      • Anonyymi

        Onko kauniita piirakoita


    • Anonyymi

      Oma etu ensin. Orpo haluaa kannatuksensa säilyvän Turussa, siksi hanke Turun tunnin juna on tarpeen, lyhentäähän se matka-aikaa 15min Turun ja Helsingin välillä. Hintaa hankkeelle tulee 4 miljardia.

      Hanke olisikin ollut hyvä jos se olisi suuntautunut pohjoista kohti koska täältä pääasiassa kulkee ihmiset ja tavaraliikenne.

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe