Hallitus on p*****tä

Anonyymi-ap

20

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hallitus on mafia .

      • Anonyymi

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        SDP:n ÄäriVasemmiston AY-MAFIAn pitäisi Neuvotella ! - Eikä olla Lakossa !

        ##########################################################


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        SDP:n ÄäriVasemmiston AY-MAFIAn pitäisi Neuvotella ! - Eikä olla Lakossa !

        ##########################################################

        ?

        Miksi SDP - SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ? - Miksi ? - Kertokaa Miksi ?

        ?
        Kertokaa, vaikka Kirjain Kerrallaan, mutta Kertokaa Miksi Valehtelette ?

        ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?

        Miksi SDP - SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ? - Miksi ? - Kertokaa Miksi ?

        ?
        Kertokaa, vaikka Kirjain Kerrallaan, mutta Kertokaa Miksi Valehtelette ?

        ?

        -
        ÄnkyräVasemmisto Lilleri Lalleri lähtee Sirkukseen "Sirkus-Pelleksi"
        - siksi lähtee, kun kukaan Ei Usko enää sen VALEHTELUA ! - nii se itse sanoi !

        -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -
        ÄnkyräVasemmisto Lilleri Lalleri lähtee Sirkukseen "Sirkus-Pelleksi"
        - siksi lähtee, kun kukaan Ei Usko enää sen VALEHTELUA ! - nii se itse sanoi !

        -

        Miksi Lakossa olevat Juoksee nyt Kaupoissa Ostoksilla "HullunKiiltoSilmissä"

        Ne onkin Lakko - RIKKUREITA - ne Rikkoo LakkoRintaman Kokonaan !

        Koko Lakko on Tehty vain SDP:n ÄäriVasemmiston AY-MAFIAA varten !


      • Anonyymi

        Jep ! Petturipurra sanoi ennen vaaleja TV,ssä : "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se EI käy". näin se valehtelija sanoi ja petti heti ! kattokaa itte.. Kuukleen : sosiaaliturvan leikkaukset 2024. ( PETOSJYTKY ! )


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen neuvoteltavaa tuossa enää on ? Ruotsi teki talouden uudistuksen jo 2000-luvun taitteessa ja sen jälkeen meillä on "neuvoteltu" työmarkkina järjestöiden kesken, eikä ole neljännesvuosisadassa saatu mitään aikaan, minkäänlaisia muutoksia ei AY-liike ole hyväksynyt tuossa ajassa. Onko ihme jos hallitus alkaa sanelemaan , kun ei neuvottelut suju. Nyt sitten puhutaan pehmeitä neuvotteluista. Kuitenkin jos olen ymmärtänyt, muutoksia eivät hyväksyisi, joten mistä niiden kanssa muka neuvoteltaisiin ?

    • Anonyymi

      Toi on jännä homma että monet suomalaiset jotka oikeesti haluaa tehä töitä ja saada oikeaa "kunnon" palkkaa lähtevät ruotsiin töihin. Mikä tuossa ruotsin työmaailmassa on erinlaista ja houkuttelevaa. Tota olen miettinyt.

      • Anonyymi

        Suomessa on monia työpaikkoja joiss asaa tehdä töitä kipeeksi asti että edes jollainlailla tulisi toimeen. Ruotsiss asama työmäärä voipi tuoda jopa 1.5 tai jollain aloilla jopa 2 kertaisen palkan suomeen verrattuna. Työnanatajat ovat reiluja verrattuna suomeen.


      • Anonyymi

        Paremmat palkat ja kauniimmat naiset.


    • Anonyymi

      Paikallinen sopiminen= tulos, tai ulos.
      Nuita "punaisia" perässäkävelijöitä, tyhjän valittajia, laiskoja, ei tartte pitää työilmapiiriä pilaamassa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten on mahdollista, että joudut erimielisyyteen, vaikka keskustelet itsesi kanssa?

      Koeta päästä sopuun - elämä helpottaa jo siten.

    • Anonyymi

      Onko kauniita naisia

      • Anonyymi

        Onko kauniita piirakoita


    • Anonyymi

      Oma etu ensin. Orpo haluaa kannatuksensa säilyvän Turussa, siksi hanke Turun tunnin juna on tarpeen, lyhentäähän se matka-aikaa 15min Turun ja Helsingin välillä. Hintaa hankkeelle tulee 4 miljardia.

      Hanke olisikin ollut hyvä jos se olisi suuntautunut pohjoista kohti koska täältä pääasiassa kulkee ihmiset ja tavaraliikenne.

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1419
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      150
      692
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      683
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      630
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      536
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe