Hallitus on p*****tä

Anonyymi-ap

21

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hallitus on mafia .

      • Anonyymi

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        SDP:n ÄäriVasemmiston AY-MAFIAn pitäisi Neuvotella ! - Eikä olla Lakossa !

        ##########################################################


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

        SDP:n ÄäriVasemmiston AY-MAFIAn pitäisi Neuvotella ! - Eikä olla Lakossa !

        ##########################################################

        ?

        Miksi SDP - SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ? - Miksi ? - Kertokaa Miksi ?

        ?
        Kertokaa, vaikka Kirjain Kerrallaan, mutta Kertokaa Miksi Valehtelette ?

        ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?

        Miksi SDP - SosiaaliDemokraatit Valehtelee Aina ? - Miksi ? - Kertokaa Miksi ?

        ?
        Kertokaa, vaikka Kirjain Kerrallaan, mutta Kertokaa Miksi Valehtelette ?

        ?

        -
        ÄnkyräVasemmisto Lilleri Lalleri lähtee Sirkukseen "Sirkus-Pelleksi"
        - siksi lähtee, kun kukaan Ei Usko enää sen VALEHTELUA ! - nii se itse sanoi !

        -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -
        ÄnkyräVasemmisto Lilleri Lalleri lähtee Sirkukseen "Sirkus-Pelleksi"
        - siksi lähtee, kun kukaan Ei Usko enää sen VALEHTELUA ! - nii se itse sanoi !

        -

        Miksi Lakossa olevat Juoksee nyt Kaupoissa Ostoksilla "HullunKiiltoSilmissä"

        Ne onkin Lakko - RIKKUREITA - ne Rikkoo LakkoRintaman Kokonaan !

        Koko Lakko on Tehty vain SDP:n ÄäriVasemmiston AY-MAFIAA varten !


      • Anonyymi

        Jep ! Petturipurra sanoi ennen vaaleja TV,ssä : "Köyhiltä ei voi eikä saa leikata meille se EI käy". näin se valehtelija sanoi ja petti heti ! kattokaa itte.. Kuukleen : sosiaaliturvan leikkaukset 2024. ( PETOSJYTKY ! )


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­N­y­m­­­f­­o­­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Mitä ihmeen neuvoteltavaa tuossa enää on ? Ruotsi teki talouden uudistuksen jo 2000-luvun taitteessa ja sen jälkeen meillä on "neuvoteltu" työmarkkina järjestöiden kesken, eikä ole neljännesvuosisadassa saatu mitään aikaan, minkäänlaisia muutoksia ei AY-liike ole hyväksynyt tuossa ajassa. Onko ihme jos hallitus alkaa sanelemaan , kun ei neuvottelut suju. Nyt sitten puhutaan pehmeitä neuvotteluista. Kuitenkin jos olen ymmärtänyt, muutoksia eivät hyväksyisi, joten mistä niiden kanssa muka neuvoteltaisiin ?

    • Anonyymi

      Toi on jännä homma että monet suomalaiset jotka oikeesti haluaa tehä töitä ja saada oikeaa "kunnon" palkkaa lähtevät ruotsiin töihin. Mikä tuossa ruotsin työmaailmassa on erinlaista ja houkuttelevaa. Tota olen miettinyt.

      • Anonyymi

        Suomessa on monia työpaikkoja joiss asaa tehdä töitä kipeeksi asti että edes jollainlailla tulisi toimeen. Ruotsiss asama työmäärä voipi tuoda jopa 1.5 tai jollain aloilla jopa 2 kertaisen palkan suomeen verrattuna. Työnanatajat ovat reiluja verrattuna suomeen.


      • Anonyymi

        Paremmat palkat ja kauniimmat naiset.


    • Anonyymi

      Paikallinen sopiminen= tulos, tai ulos.
      Nuita "punaisia" perässäkävelijöitä, tyhjän valittajia, laiskoja, ei tartte pitää työilmapiiriä pilaamassa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten on mahdollista, että joudut erimielisyyteen, vaikka keskustelet itsesi kanssa?

      Koeta päästä sopuun - elämä helpottaa jo siten.

    • Anonyymi

      Onko kauniita naisia

      • Anonyymi

        Onko kauniita piirakoita


    • Anonyymi

      Oma etu ensin. Orpo haluaa kannatuksensa säilyvän Turussa, siksi hanke Turun tunnin juna on tarpeen, lyhentäähän se matka-aikaa 15min Turun ja Helsingin välillä. Hintaa hankkeelle tulee 4 miljardia.

      Hanke olisikin ollut hyvä jos se olisi suuntautunut pohjoista kohti koska täältä pääasiassa kulkee ihmiset ja tavaraliikenne.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe