Jos kumppaniaan ei enää himoitse eikä jälkikasvuakaan ollut tarkoitus eikä ole enää tarkoitus hankkia?
Eli ollaan kaveruussuhteessa jossa naista ei himota ollenkaan ja miestä (eli minua) ei himota kumppaninsa.
Tekeekö parisuhteella mitään...
9
342
Vastaukset
- Anonyymi
Ai sä kuulut niihin, joiden mielestä seksiä harrastetaan vain lastentekotarkoituksessa. Ei jatkoon.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞 - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18247528
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Niin jos parisuhde perustuu vain himoon niin ei siinä silloin mitään järkeä ole!
- Anonyymi
Tulet sen huomaamaan
- Anonyymi
Mä katoin tässä yksi päivä dokumenttin lauluja rakkaudesta. Siinä oli vanhuksia jotka kertoivat rakkaustarinansa ja seksuaalisuudestaan. Ja siinäkin näkyi jos toista aidosti rakastaa säilyy se kosketus ja hellyyden osoittaminen loppu metreille asti. Se ei ole pelkästään seksiä se on toinen ihminen joka pitäisi merkitä.
- Anonyymi
Haluatte eri asioita eikä se tuosta muuksi muutu vaan katkeroidutte entisestään kumpikin. Meillä on vain tämä yksi elämä joka voi päättyä hetkenä minä hyvänsä. Löydätte varmasti molemmat sopivamman kumppanin joka kolahtaa. Lusikat jakoon.
- Anonyymi
Emme ole katkeria. Olemme hyviä kavereita ja harrastamme paljon yhdessä, välitämme toisistamme. Sehän se tästä niin haikeaa ja vaikeaa tekeekin.
Aloittaja
- Anonyymi
Voihan sitä elämässä tehdä jotain muutakin kuin lammastella jossain yliarvostetussa parisuhteessa. Tekee sitä mitä itse haluaa, eikä yritä miellyttää muita tahi suorittaa elämää niin kuin satukirjoissa on opetettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452937Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen462844Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242629Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3381694- 711074
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101051Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26760- 43722