Jos kumppaniaan ei enää himoitse eikä jälkikasvuakaan ollut tarkoitus eikä ole enää tarkoitus hankkia?
Eli ollaan kaveruussuhteessa jossa naista ei himota ollenkaan ja miestä (eli minua) ei himota kumppaninsa.
Tekeekö parisuhteella mitään...
8
447
Vastaukset
- Anonyymi
Ai sä kuulut niihin, joiden mielestä seksiä harrastetaan vain lastentekotarkoituksessa. Ei jatkoon.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18247528
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Niin jos parisuhde perustuu vain himoon niin ei siinä silloin mitään järkeä ole!
- Anonyymi
Tulet sen huomaamaan
- Anonyymi
Mä katoin tässä yksi päivä dokumenttin lauluja rakkaudesta. Siinä oli vanhuksia jotka kertoivat rakkaustarinansa ja seksuaalisuudestaan. Ja siinäkin näkyi jos toista aidosti rakastaa säilyy se kosketus ja hellyyden osoittaminen loppu metreille asti. Se ei ole pelkästään seksiä se on toinen ihminen joka pitäisi merkitä.
- Anonyymi
Haluatte eri asioita eikä se tuosta muuksi muutu vaan katkeroidutte entisestään kumpikin. Meillä on vain tämä yksi elämä joka voi päättyä hetkenä minä hyvänsä. Löydätte varmasti molemmat sopivamman kumppanin joka kolahtaa. Lusikat jakoon.
- Anonyymi
Emme ole katkeria. Olemme hyviä kavereita ja harrastamme paljon yhdessä, välitämme toisistamme. Sehän se tästä niin haikeaa ja vaikeaa tekeekin.
Aloittaja
- Anonyymi
Voihan sitä elämässä tehdä jotain muutakin kuin lammastella jossain yliarvostetussa parisuhteessa. Tekee sitä mitä itse haluaa, eikä yritä miellyttää muita tahi suorittaa elämää niin kuin satukirjoissa on opetettu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654650Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232230Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761781Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061644Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591400
- 951272
- 471159