Miksi olet sinkku?

Anonyymi-ap

1. Mistä syystä olet sinkku?
2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa?
3. Oletko mies/nainen?
4. Ikäsi
5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua?
6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä?
7. Asutko maalla / kaupungissa?
8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.?
9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden osalta?

68

935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      1. Muutamakin syy siihen on,
      koska ei kuka vaan pääse mun sydämeen,
      koska kovin moni ei selviäisi mun kanssa,
      traumojen jne takia vaikea käsitellä,
      ja koska en ole antanut kenenkään päästä mun elämääni,
      koska en ole voinut antaa kenenkään koskea edes muhun yli 10v.
      Loppuun asti taidan ollakin sinkku.

      2. Miten sen ottaa,
      ennen kun muuttui on/offiksi niin 20v sitten,
      on/off päättyi lopullisesti 15v sitten.
      Sitten jonkinmoista suhteenpoikasta joka loppui toisen aiheuttamaan traumaan yli 10v sitten.

      3. Turha tähän vastata,
      joku muu on päättänyt että en ole mitä olen.

      4. Täysi-ikäinen,
      kuulema liian vanha jopa ystäväksi.

      5. Kyllä on jälkikasvua,
      mutta ei elätettäväksi muille.

      6. En kommentoi,
      on mitä on ja sen ei pitäisi vaikuttaa mihinkään tai kuulua kellekään.

      7. Maalla vissiinkin,
      koska ei tämä kaupunki ole.

      8. En ole yrittänyt etsiä,
      enkä yritä.

      9. Ei enää mitään millä olis merkitystä jatkossa.
      Välis oli jotain,
      millä olisi ollut merkitystä ja Tarkoitus..

      10. Tälläinen kohta puuttui,
      ja uskoisin että se tulee vastaan jostain pian..

      • Anonyymi

        Nonniin välis, kutsu kävi. toimeen vaan :D
        "9. Ei enää mitään millä olis merkitystä jatkossa.
        Välis oli jotain,
        millä olisi ollut merkitystä ja Tarkoitus.."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nonniin välis, kutsu kävi. toimeen vaan :D
        "9. Ei enää mitään millä olis merkitystä jatkossa.
        Välis oli jotain,
        millä olisi ollut merkitystä ja Tarkoitus.."

        Hih, Välis on kyllä ihan mukavalta tyypiltä vaikuttanut. Kuka sitten onkaan. 😊


    • Anonyymi

      Johan on lista kysymyksiä. Mitähän tilastotietoa sä keräilet siellä? No ...

      1. Mistä syystä olet sinkku?
      Ei ole yhtä selkeää syytä. Ei ole sattunut eteen ketään kiinnostavaa. Elämässäni on ollut muita prioriteetteja. Sydämeni ei ole ollut valmis mihinkään uuteen.

      2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa?
      Erosin keväällä -18.

      3. Oletko mies/nainen?
      Nainen

      4. Ikäsi
      39

      5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua?
      On (ja myös isä, joka on läsnä lapsensa elämässä)

      6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä?
      Olen yrittäjä.

      7. Asutko maalla / kaupungissa?
      Kaupungissa

      8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.?
      En mistään. En ylipäänsä ole koskaan löytänyt kiinnostavaa seuraa etsimällä.

      9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden osalta?
      Ei mitään suurempaa tällä hetkellä. Mulla on pitkälti kaikki isommat palikat elämässäni kasassa. Pieniä juttuja on tietysti paljon ja niitä tulee ja menee. En ylipäänsä ole sellainen ihminen, jolla olisi aina suunnitelmia tulossa. Kun jotain tulee mieleen, niin se toteutetaan sitten.

    • 1. Mistä syystä olet sinkku?
      - Rumuus. En myöskään ole tällä hetkellä missään seuranhakupalvelussa enkä käy tätä nykyä enää viihteellä.

      2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa?
      - Vuoden 2014 alussa.

      3. Oletko mies/nainen?
      - Nainen.

      4. Ikäsi
      - 35.

      5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua?
      - Ei, enkä myöskään halua lapsia tulevaisuudessakaan.

      6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä?
      - Töissä. Koulutuksena sekä BA että Keudan koulutus.

      7. Asutko maalla / kaupungissa?
      - Suomen mittakaavalla keskikokoisessa kaupungissa.

      8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.?
      - Yleensä viihteellä on ollut eniten haku päällä, samoin tietysti myös deittailusivustojen ja -sovellusten laita. Harrastukset ovat molemmat sellaisia (pyöräily ja valokuvaus), että niitä tulee tehtyä yksin eli eivät ole potentiaalisia seuranhakuun.

      9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden osalta?
      - Muutto Etelä-Eurooppaan. Parisuhteen hankkiminen jossain vaiheessa. N. 30 kg:n painonpudotus.

    • Anonyymi

      En ole sinkku. Sinkku olin alle 20-vuotiaana ja eroni jälkeen noin puoli vuotta, nyt lähemmäs 60v

    • 1. Mistä syystä olet sinkku?
      Aikamoinen kysymys🤔 Ihan omasta tahdostani.

      2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa?
      Vuosi sitten.
      
5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua?
      On.

      6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä?
      Perus duunari.

      7. Asutko maalla / kaupungissa?
      ”Maalla”ja kaupungissa :)

      8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.?
      En mä oikein vielä ole kovinkaan vakavissani yrittänyt hakea yhtään mitään. Mutta ex kumppanin tapasin deitti äpissä.
      
9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden osalta?
      Saada oma elämä balanssiin jonka jälkeen voin harkita että mitähän sitä tulevaisuudessa tekisi.

    • Anonyymi

      1. Mistä syystä olet sinkku?
      Koska olen introvertti, psykopaatti ja machiavellisti ja näen ihmiset lähinnä hyväksikäytettävinä objekteina saavuttaakseni milloin minkäkin päämäärän. Puukotan kuvainnollisesti selkään niitä jotka olen saanut luottamaan itseeni ja poltan sillat takanani vaikka se jälkikäteen nolottaa ja harmittakin minua. Sen lisäksi olen ujo, arka ja minulla on kehonegatiivinen näkemys itsestäni. Minulla on pieni kikkeli, olen lihava, syrjäänvetäytyvä ja häpeän itseäni, enkä uskalla lähestyä naisia seurustelu tai tutustumisaikeissa. Joskus olen miettinyt, että minun pitäisi olla oikeasti nainen ja olen pukeutunut naistenvaatteisiin fantasiamielessä. Sittemmin olen ymmärtänyt, että kyse ei oikeasti ole siitä, että haluaisin olla nainen vaan kyse on jostain mielenterveyteen liittyvästä asiasta, koska toisaalta koen olevani kaikesta huolimatta hetero. Ulospäin vaikutan kuitenkin ylimieliseltä, nännäisen vahvalta ja omahyväiseltä vaikka tosiasiassa peittoan sillä sisäistä epävarmuutta ja arkuuttani. Näistä syistä minä kartan naisia ja naiset minua.

      2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa?
      En ole ikinä ollut parisuhteessa. Yhden kerran olen ikään kuin vahingossa harrastanut seksiä enkä vieläkään tiedä mitä tai miten se festareilla täysin tuntemattoman kanssa tapahtui, koska ko. henkilö oli itse avoimen alotteellinen. Itse en olisi saanut mitään aikaiseksi!

      3. Oletko mies/nainen?
      Olen nössö mies, sellainen peräkammarinpoika!

      4. Ikäsi
      Täytän 40 tänä keväänä

      5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua?
      Ei ole, eikä näillä näkymin myöskään tule vaikka joskus ehkä mietinkin, minkälaista se olisi olla isä! En kuitekaan usko, että edellä mainituista syistä johtuen minusta edes olisi isäksi. Itseni lisäksi tuskin pystyn huolehtimaan muista kuin pölypunkeista!

      6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä?
      Ihan pienipalkkaisessa duunariammatissa, kädestä suuhun mennään taloudessa!

      7. Asutko maalla / kaupungissa?
      Maalla, erittäin syrjässä kaikesta, kuten tällaisen hyypiön sopiikin. Velkainen peritty omakotitalonrähjä, jota ei uskalla myydä vasuiden pelossa, eikä sitä toisaala kukaan haluaisi täältä ostaakaan. On kuin näkymätön kahle, pallo jalassa, ikuisuuden vankila, jossa tyhjät seinät ja kuolema muistuttavat olemassaolostaan.

      8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.?
      Lopetin ne haaveet jo vuosia sitten. Joskus oli jotain tökeröitä yrityksiä, mutta kun hommasta ei tullut kiitokseksi muuta kuin hölmistyneitä katseita ja vaivautuneita sananvaihtoja niin lopetin ennen kuin tein itsestäni vielä enemmän pellen kuin olinkaan. Toisaalta nykyään ihmiset pitävät minua kylillä muutenkin erikoisea erakkona, pellenä ja outona hyypiönä, joten sikäli mitään en hävinnyt. Teit niin tai näin niin meni aina väärinpäin, ja se on ihmisen, minun osa ja kohtalo jonka elettäväkseni sain!

      9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden osalta?
      Ei enää minkäänlaisia. Päivä kerrallaan elän. Teen metsätöitä poltipuiksi, mitä pieniltä tiluksilta irtoaa. Niin kauan katselen maailmaa kun terveenä pysyn, eikä lääkäri lupaa hidasta kuolemaa. Jos se kohtalo eteen tulee, että ilman läheisiä, ystäviä, puolisoa, lapsia tai sukulaisia ventovieraiden armoille sairauden ja heikkouden

      • Anonyymi

        ...vuoksi joutuisin, niin häkämyrkytykeen itseni tappaisin!


      • 😁 Hienoa, kerrankin yksilö jota ei vaivaa sopulismi ei populismi 👍


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        😁 Hienoa, kerrankin yksilö jota ei vaivaa sopulismi ei populismi 👍

        Totta, vaikka tosta sopulismista en olekaan aivan varma. Totuus kun on se että minä olen oikeasti, jos en sopuli niin vähintäänkin tällainen helvetin vikisevä hiiri, sellanen henkisesti heikko betamies, joka nyrkkiä taskussaan puristaen kadehtii alffaurosten kykyä ja taitoa menestyä urallaan ja naisrintamalla. Ja kyllä, tämä on itsesäälissä tapahtuvaa, säälittävää uikutusta, vollotusta ja valitusta, mitä toki tosielämässä ja omilla kasvoillani en tekisi. Pienessä pöhnässä, kalsarit jalassa, nuhruisessa ja pierunhajuisessa nojatuolissa, viltin alla uskallan täällä Suoli24:ssä näistä asioista puhua (tai kirjoittaa) what ever, mutta kerrankin voi olla rehellinen niin itselleen kuin muillekin pidäkkeettä. Ketään ei toki kiinnosta, mutta itseäni helpottaa purkaa näitä juttuja vaikka ei olisi kuin yksi lukija. Eipä tässä kenellekään muutenkaan puhua tai keskustella voi kun muita ei ole, vaikka toisaalta myönnettäköönkin, että itseni kanssa enimmäkseen parhaat keskustelut olen käynyt ja käyn vastakin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta, vaikka tosta sopulismista en olekaan aivan varma. Totuus kun on se että minä olen oikeasti, jos en sopuli niin vähintäänkin tällainen helvetin vikisevä hiiri, sellanen henkisesti heikko betamies, joka nyrkkiä taskussaan puristaen kadehtii alffaurosten kykyä ja taitoa menestyä urallaan ja naisrintamalla. Ja kyllä, tämä on itsesäälissä tapahtuvaa, säälittävää uikutusta, vollotusta ja valitusta, mitä toki tosielämässä ja omilla kasvoillani en tekisi. Pienessä pöhnässä, kalsarit jalassa, nuhruisessa ja pierunhajuisessa nojatuolissa, viltin alla uskallan täällä Suoli24:ssä näistä asioista puhua (tai kirjoittaa) what ever, mutta kerrankin voi olla rehellinen niin itselleen kuin muillekin pidäkkeettä. Ketään ei toki kiinnosta, mutta itseäni helpottaa purkaa näitä juttuja vaikka ei olisi kuin yksi lukija. Eipä tässä kenellekään muutenkaan puhua tai keskustella voi kun muita ei ole, vaikka toisaalta myönnettäköönkin, että itseni kanssa enimmäkseen parhaat keskustelut olen käynyt ja käyn vastakin!

        Tunnustan että tappelin masennuksen kanssa reilu 10 vuotta sitten ja tunnistan tuon tarpeen tilittää ja tunnustaa syntinsä etenkin itselleen, kipeää teki pitkään mutta sen jälkeen kirkastui uskomatonta kyllä. Nyt menee oikeastaan hyvin, ei kaikki täydellistä ole eikä koskaan tule olemaankaan mutta vitut siitä 🙂


      • Anonyymi

        Olet muuten todella hyvä kirjoittaja!

        Tales from the Crypt -osastoa! Syrjäisessä mökissä mielikuvitus pääsee valloileen ja sopivasti erilainen persoonallisuus voi tuottaa loistavaa kirjallisuutta, käsikirjoituksia ja ties mitä!

        Oletko ajatellut sitä koskaan?


    • Anonyymi

      Kaikkea luettelossa ja osa puuttuu öitä

    • Anonyymi

      Jaa ei luettelossa ollutkaan kyse sairauksista öitä

    • Anonyymi

      1. Mistä syystä olet sinkku?
      SUHDE NAISEN KANSSA TOIMII PARHAITEN KUN ON MOLEMMILLA OMA ASUNTO.
      2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa?
      VOIN OLLA KOKO AJAN, TAI OLLA OLEMATTA
      3. Oletko mies/nainen?
      MIES
      4. Ikäsi
      PUOLI VUOSISATAA
      5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua?
      ON
      6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä?
      YLEMPI TOIMIHENKILÖ
      7. Asutko maalla / kaupungissa?
      PIENESSÄ KAUPUNGISSA, ALLE 1 MILJOONA IHMISTÄ
      8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.?
      EN OLE KOSKAAN YRITTÄNYT
      9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden osalta?
      JOS OLISI VIELÄ AIKAA ITSELLE, ELÄMÄ ON MENNYT MUIDEN HYVINVOINTIA VARMISTELLEN

    • Anonyymi

      1. Mistä syystä olet sinkku? Vastasin kieltävästi kahteen kosintaan.
      2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa? Reilu vuosi sitten pidemmässä, nyt lyhyessä löysässä, tiedä tässä lähteekö vai pysyykö
      3. Oletko mies/nainen?
      4. Ikäsi
      5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua? On
      6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä? Hyvä koulutus
      7. Asutko maalla / kaupungissa?
      8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.? Kaikista noista.
      9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden osalta? Päivä kerrallaan, näin on aika hyvä.

    • Anonyymi

      1. Mistä syystä olet sinkku?
      Liikaa ikää, väärät harrastukset, huono palkka, ei autoa, ylipainoa, ei kavereita eikä uskallusta tai osaamista lähestyä naisia netin ulkopuolella.

      2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa?
      5v sitten

      3. Oletko mies/nainen?
      mies

      4. Ikäsi
      41

      5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua?
      ei (eikä tule olemaankaan)

      6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä?
      töissä

      7. Asutko maalla / kaupungissa?
      Kaupungissa

      8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.?
      Oikeassa elämässä en ole koskaan kelvannut naisille, olen ymmärtänyt olla yrittämättä. Nettideiteistä joskus jotain löytyi, mutta sekin on kuivunut nykyä kasaan koska naisten vaatimukset ovat muuttuneet todella älyttömäksi. Harrastuksia ei kodin ulkopuolella ole ja baareissa lähestymistä en ole koskaan edes uskaltanut tai osannut yrittää (en ole pitkä ja komea, ei kannata).

      9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden osalta?
      Töihin ja kotiin, äkkirikastumista odotellessa. Mitään ei ole enää pahemmin tehtävissä tilanteen parantamiseksi.

    • Anonyymi

      Uskon asioita. Uskon enemmän sinkkuuteen omalla kohdallani.

    • Anonyymi

      1. En ole nykyään. Nuorena olin pitkäänkin, kun muijien perhehöpötyksiä ja elämän eteenpäin viemisiä ei jaksanut.
      2. Kts 1
      3. Mies
      4. 47 v
      5. Ei ole
      6. Töissä, ylempi korkeakoulututkinto
      7. Maalla
      8. En koskaan oikeastaan mitenkään.
      9. Vapaaherraksi ennen virallista eläkeikää.

    • 1. Mistä syystä olet sinkku? -Elämän käänteet, sittemmin valittu tila
      2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa? -Öööh, 2020
      3. Oletko mies/nainen? -Arvaa
      4. Ikäsi -Kerrottu jo useasti
      5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua? -Luojan kiitos ei
      6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä? -Saatanan hyvä
      7. Asutko maalla / kaupungissa? -Suvela Sun Cityn slummissa
      8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.? -En ole
      9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden osalta? -Kuolla kun sen aika on

    • No siis mieheni on kuollut. Siitä on aikaa reilu pari vuotta. Keski-ikäinen nainen olen ja minulla on kaksi nuorta aikuista lasta.
      Töissä olen, vaikka en juuri nyt.
      Kaupungissa asun, tansseissa olen käynyt viimeksi eilen ja nyt väsyttää niin hyvin, että järkevintä olisi mennä heti nukkumaan, mutta kun en ihan vielä viitsisi.

    • Anonyymi

      1. Mistä syystä olet sinkku?
      Olen aina ollut ulkopuolinen, eikä kaikille tässä maailmassa ole rakkautta. Sosiaalisesti liian arka ja omituinen, eikä muutkaan osaa olla seurassani.

      2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa?
      En ole ollut

      3. Oletko mies/nainen?
      Mies

      4. Ikäsi
      Alle 50

      5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua?
      Ei

      6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä?
      Työssä, keskituloinen

      7. Asutko maalla / kaupungissa?
      Kaupungissa

      8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.?
      En ole etsinyt pariin kymmeneen vuoteen. Yksinäisyys lakkasi satuttamasta, kun lakkasi etsimästä ja vain hyväksyi sen. Yksinäisyydestä on tullut identiteettini.

      9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden osalta?
      Ilo löytyy pienistä asioista. Hyvinvointiyhteyskunnan tuhoutuessa ja länsimaisen kulttuurin sortuessa absurdiin wokeismiin on toki hyvä olla myös jotain säästössä, kun paska lentää tuulettimeen.

    • 1. Mistä syystä olet sinkku?
      Olen entinen sinkku, saako sillä verukkeella osallistua?

      2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa?
      Olen parisuhteessa, sitä edellinen loppui 5v sitten. Tosin asuimme vielä vuoden samassa kiinteistössä jotta lapsi ehtii hieman kasvaa ns. kulississa vuoden vielä eron päälle (vain pari ystävääni tiesi erosta).

      3. Oletko mies/nainen?
      Nainen

      4. Ikäsi
      Naisen ikää ei saa kysyä…. vaikka muutama sen täällä tietääkin.

      5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua?
      On.

      6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä?
      Olen väitellyt ja töissä. Olen työskennellyt sekä akateemisessa tutkimuksen että kovan rahan tutkimuksen ja tuotekehityksen puolella (teollisuus) ja valtion tutkimuslaitoksissa.

      7. Asutko maalla / kaupungissa?
      Koen itseni kaupunkilaiseksi, mutta asun lähiössä suuressa kunnassa, jolla ei ole kaupungin statusta.

      8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.?
      Kun olin vielä vapaa, lähdin treffeille pyynnöstä ja minulla oli hetken profiili S24 deiteissä, vaikka en sieltä omaa kultaa löytänytkään. En ollut kovin aktiivinen siellä, kirjoittelin vain 4-5 kanssa edes vähän enemmän ja kävin vain yksillä treffeillä. Olin myös n.5kk yhden mielenkiintoisen miehen kanssa intensiivisessä ”kirjekaveruudessa”, mutta en jaksanut jatkaa kun oli selvä ettei se johda mihinkään oikeaan elämän puolelle. Nykyisen miehen löytyminen oli aika sattumaa. Olimme samassa paikassa, koska hän oli extempore päättänyt lähteä reissuun kaverinsa kanssa ja minä taas lähdin samaan paikkaan lähinnä keskisormi pystyssä osoittamaan itselleni, että olen sinkku enkä katsele enää empiviå miehiä. En ollut ajatellut löytäväni ketään. Hän oli se, joka pongasi minut heti ja tuli monta kertaa juttelemaan ja piti silmäpeliä. Ja pakko sanoa, että minullakin kolahti illan aikana vahvasti.

      9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden
      Haluan tutustua häneen lisää ja syvemmin, vaikka olemme päässeet jo syvemmälle kuin osan kanssa koskaan. Toivoisin, että löydämme toivovan arjen etäsuhteessa, niin että kumpikin jaksaa matkustaa vuorollaan ja kokee saavansa enemmän kuin mitä matkustus kuluttaa. Se mihin suhde muotoutuu tulevaisuudessa näkee vain elämällä. Toivoisin, että lapsista kasvaa vastuullisia ja aktiivisia ja onnellisia aikuisia ja he löytävät oman paikkansa yhteiskunnassa ja työelämässä. Hyvältä tuo jo näyttää, olen luottavainen. Työssä minulla on toki myös tavoitteita. Elän kohtuullisen terveellisesti, mutta kovaa liikuntaa haluaisin lisätä.

    • 1. Olen vanha, ruma, kranttu, en tapaa naisia.
      2. Siitä on yli 10 vuotta.
      3.mies
      4. 51
      5. On
      6. Työssä
      7. Asun maalla
      8. Olen kokeillut löytää netistä, baarista, harrastuksista ja jopa töissä...
      9. Tulla rikkaaksi ja ehkä löytää se oma kulta joskus, vaan ei ole toiveet enää korkealla.

    • 1. Mistä syystä olet sinkku?
      Olen varmaan liian vaurioitunut, jotta pystyisin avaamaan sydäntäni enää parisuhteelle.

      2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa?
      Ikuisuus sitten.

      3. Oletko mies/nainen?
      Nainen

      4. Ikäsi
      40+

      5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua?
      On, yksi teini.

      6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä?
      Minulla on korkeampi korkeakoulutus ja olen töissä.

      7. Asutko maalla / kaupungissa?
      Siinä välimaastossa, 10min kumpaankin matkaa.

      8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.?
      Nyt en hetkeen ole yrittänyt enää mitenkään. Olen siinä hilkulla, että luovun viimeisestäkin ajatuksesta enää edes löytää kumppania.

      9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden osalta?
      Toivon, että saan elää tervettä ja ilontäyteistä elämää rakkaideni kanssa. Toivon, että pystyn jatkossakin turvaamaan lapselleni hyvän arjen ja onnellisen nuoruuden, jotta hänellä on hyvät eväät aikuisuuteen astuessaan. Toivon saavani kokea paljon onnenhetkiä ja merkityksellisyyden tunnetta. Toivon, että joku päivä minulla on vielä pari kisua ja moderni hirsitalo luonnon helmassa.

      • Mulla olis ne pari kisua... Easy start? 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mulla olis ne pari kisua... Easy start? 😂

        Kisujen avulla pääsee kyllä jo pitkälle, koska kissoista pitävä mies saa polvet veteläksi 😂


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Kisujen avulla pääsee kyllä jo pitkälle, koska kissoista pitävä mies saa polvet veteläksi 😂

        miu🐱&🐱mau


      • Aletheias kirjoitti:

        Kisujen avulla pääsee kyllä jo pitkälle, koska kissoista pitävä mies saa polvet veteläksi 😂

        Ai saakeli... Pari kisua ja neiti 242cm onkin yhtäkkiä neiti 142cm, ei jalkoja... Tää oli uutta, tätähän täytyy alkaa hyödyntämään 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        miu🐱&🐱mau

        Oi, palstakisuni ilmestyi rapsuteltavaksi 🥰


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai saakeli... Pari kisua ja neiti 242cm onkin yhtäkkiä neiti 142cm, ei jalkoja... Tää oli uutta, tätähän täytyy alkaa hyödyntämään 😂

        Kyllä, jokaisella meistä on heikkoutemme ja kohdallani se on kisuista tykkäävät miehet 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Kyllä, jokaisella meistä on heikkoutemme ja kohdallani se on kisuista tykkäävät miehet 😂

        Aaaaa, siis ns. varma tapaus. Kyllä kannatti ottaa kissat, taidan ottaa hetimiten muutaman lisää 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaaa, siis ns. varma tapaus. Kyllä kannatti ottaa kissat, taidan ottaa hetimiten muutaman lisää 😂

        Suorastaan hävyttömän varma 🤣 Kai sitä ihmisellä heikkouksia saa olla 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Suorastaan hävyttömän varma 🤣 Kai sitä ihmisellä heikkouksia saa olla 😄

        Onneksi vain hävyttömän varma, ettei sentään idioottivarma 😂
        Tottakai heikkouksia saa ja pitääkin olla, kaikilla on. Tosin kannattaa muistaa se, että tässä taloudessa mirrit on tiukassa komennossa 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miu🐱&🐱mau

        🍝🦵🦵, 😸


      • randombypasser kirjoitti:

        Onneksi vain hävyttömän varma, ettei sentään idioottivarma 😂
        Tottakai heikkouksia saa ja pitääkin olla, kaikilla on. Tosin kannattaa muistaa se, että tässä taloudessa mirrit on tiukassa komennossa 😁

        Olen onneksi melkoinen mirrikuiskaaja. Pysyy komento yllä lempein keinoin 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        🍝🦵🦵, 😸

        En ehkä kerro, miten tulkitsen nämä emojit 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        En ehkä kerro, miten tulkitsen nämä emojit 😁

        Onneksi mä ymmärrän emojeista noin suunnilleen hymynaaman merkityksen seniorikansalaisille ja loput menee ihan ohi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Onneksi mä ymmärrän emojeista noin suunnilleen hymynaaman merkityksen seniorikansalaisille ja loput menee ihan ohi 😂

        Mitähän hävytöntä sä oot kirjoitellut kun ainakin kaksi viestiä näytti poistuneen? 😂

        Mä vetoan myös seniorikansalaisuuteeni ja totean vain nähneeni jaloisqa pyörivän kissan 😁


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        En ehkä kerro, miten tulkitsen nämä emojit 😁

        Jos mirriä ruokitaan spagetilla, niin se on molempien väärinkäyttöä. Spagetti on aivan liian löysää ja vehnäpitoista mirrille.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos mirriä ruokitaan spagetilla, niin se on molempien väärinkäyttöä. Spagetti on aivan liian löysää ja vehnäpitoista mirrille.

        -keinovaginamies-

        Totta 😄 Mirrit ovat lihansyöjiä ja ruoan pitää olla tuoretta ja napakkaa. Mirrit voivat olla hyvin nirsoja ruokansa suhteen, joten korkeasta laadusta kannattaa pitää kiinni.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        Kisujen avulla pääsee kyllä jo pitkälle, koska kissoista pitävä mies saa polvet veteläksi 😂

        🍝🦵🦵, 😼😸


      • Anonyymi kirjoitti:

        🍝🦵🦵, 😼😸

        Lisää spagettimaista vetelyyttä 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Mitähän hävytöntä sä oot kirjoitellut kun ainakin kaksi viestiä näytti poistuneen? 😂

        Mä vetoan myös seniorikansalaisuuteeni ja totean vain nähneeni jaloisqa pyörivän kissan 😁

        Hmmm, en tietääkseni mitään, liekö yövuoro-modella ollut tylsää? Eikä nämä uudet modet vielä ole oppineet sitä, että minä OLEN palsta 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Hmmm, en tietääkseni mitään, liekö yövuoro-modella ollut tylsää? Eikä nämä uudet modet vielä ole oppineet sitä, että minä OLEN palsta 😂

        Nyt äkkiä kouluttamaan 😂

        Vaikka joskus mietin, ettei olisi lainkaan paha, jos omat höpinät poistuisivat täältä tietyn ajan sisällä. Ei jäisi todistusaineistoa kaikesta, mitä sitä onkaan suustaan laukonut 🙈😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Nyt äkkiä kouluttamaan 😂

        Vaikka joskus mietin, ettei olisi lainkaan paha, jos omat höpinät poistuisivat täältä tietyn ajan sisällä. Ei jäisi todistusaineistoa kaikesta, mitä sitä onkaan suustaan laukonut 🙈😄

        Ei jaksa kouluttaa, otan vain kuvakaappauksia ja kitisen suoraan S24:n omistajille näistä mokailuista. Ei ole minun asiani kouluttaa renkiä, vaan valittaa rengin isännälle ja kyllä se koulutus sieltä hiljalleen realisoituu. Ja joo, olen ikävä tapaus kun sille päälle satun 😁

        Eihän se ihan huono homma olisi, jos NN ajan jälkeen historia katoaisi, mutta ei se härkkimistä ja kiusaamista poistaisi, se on nähty jo ajat sitten tällä samaisella palstalla. Äläkä huoli, olen ottanut kuvakaappaukset kaikista mehevistä lohkaisuistasi, etenkin niistä mitkä ovat edeltäneet "nyt laitan suuni suppuun ja ryhdyn siveyden sipuliksi" tokaisujasi. Huom tuo monikko 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei jaksa kouluttaa, otan vain kuvakaappauksia ja kitisen suoraan S24:n omistajille näistä mokailuista. Ei ole minun asiani kouluttaa renkiä, vaan valittaa rengin isännälle ja kyllä se koulutus sieltä hiljalleen realisoituu. Ja joo, olen ikävä tapaus kun sille päälle satun 😁

        Eihän se ihan huono homma olisi, jos NN ajan jälkeen historia katoaisi, mutta ei se härkkimistä ja kiusaamista poistaisi, se on nähty jo ajat sitten tällä samaisella palstalla. Äläkä huoli, olen ottanut kuvakaappaukset kaikista mehevistä lohkaisuistasi, etenkin niistä mitkä ovat edeltäneet "nyt laitan suuni suppuun ja ryhdyn siveyden sipuliksi" tokaisujasi. Huom tuo monikko 😂

        Tiedän kyllä, että osaat olla ikävä tapaus. Eikös sieltä ne sun lempinimetkin juonna juurensa? 😂

        Totta, kiusaamista ei helpolla kuriin saada, valitettavasti. Mutta en ymmärrä yhtään mistä lohkaisuista puhut, en myönnä mitään enkä muista mitään siveettömyyksiä lausuneeni. Kiellän kaiken yhtä sujuvasti kuin Trump vannoo olevansa täysin syytön 🤣


      • Aletheias kirjoitti:

        Tiedän kyllä, että osaat olla ikävä tapaus. Eikös sieltä ne sun lempinimetkin juonna juurensa? 😂

        Totta, kiusaamista ei helpolla kuriin saada, valitettavasti. Mutta en ymmärrä yhtään mistä lohkaisuista puhut, en myönnä mitään enkä muista mitään siveettömyyksiä lausuneeni. Kiellän kaiken yhtä sujuvasti kuin Trump vannoo olevansa täysin syytön 🤣

        Rakkaalla lapsella ja niin edelleen 😂
        Sitä paitsi musta on ihan korrektia aika ajoin muistuttaa muita lihaksi tulleita siitä faktasta, että olen jumalasta seuraava, enkä välttämättä edes alapuolellaan. Sillä tavoin se ei pääse unohtumaan ja vastuu asian valvomisesta jää minulle, sekä kaikki voittavat kun asiat ovat selkeitä ja tapahtuvat sujuvasti. Kamalan helppoa kaikille. 🤗

        Et muista? No se ei yllätä, naaraiden muisti on tunnetusti hyvin valikoiva ja valikoivuudessaankin hyvin altis päivittäisille, jopa tunnittaisille muutoksille hiukan riippuen siitä mistä roikkuu tahi sattuu tuulemaan. Mutta jos sähköpostilaatikkosi on mallia XXXL, voin lähettää sinulle kaiken keräämäni aineiston lohkaisuistasi edeltäen tuota niiden perässä väistämättömästi seuraavaa siveyden sipuli -toteamusta. Ja voi veljet että sitä materiaalia onkin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Rakkaalla lapsella ja niin edelleen 😂
        Sitä paitsi musta on ihan korrektia aika ajoin muistuttaa muita lihaksi tulleita siitä faktasta, että olen jumalasta seuraava, enkä välttämättä edes alapuolellaan. Sillä tavoin se ei pääse unohtumaan ja vastuu asian valvomisesta jää minulle, sekä kaikki voittavat kun asiat ovat selkeitä ja tapahtuvat sujuvasti. Kamalan helppoa kaikille. 🤗

        Et muista? No se ei yllätä, naaraiden muisti on tunnetusti hyvin valikoiva ja valikoivuudessaankin hyvin altis päivittäisille, jopa tunnittaisille muutoksille hiukan riippuen siitä mistä roikkuu tahi sattuu tuulemaan. Mutta jos sähköpostilaatikkosi on mallia XXXL, voin lähettää sinulle kaiken keräämäni aineiston lohkaisuistasi edeltäen tuota niiden perässä väistämättömästi seuraavaa siveyden sipuli -toteamusta. Ja voi veljet että sitä materiaalia onkin 😂

        Ihanaa, kun sulla on noin terve itsetunto ja käsitys itsestäsi noin positiivinen 😂 Hienoa, että joku pitää pyörät pyörimässä ja valvoo meininkiä, vaikka se joskus päätöntä olisikin 😁

        Päinvastoin, naaraiden muisti on ikuinen. Se toki vaihtelee, minkä muiston milloinkin haluaa nostaa esille 😄 En myönnä edelleenkään mitään ja totean lopuksi, että kaikki mitä mun sanomisista on voinut tulkita jonkinlaisena kaksimielisyytenä, on ollut täysin virheellistä tulkintaa 😇


      • Aletheias kirjoitti:

        Ihanaa, kun sulla on noin terve itsetunto ja käsitys itsestäsi noin positiivinen 😂 Hienoa, että joku pitää pyörät pyörimässä ja valvoo meininkiä, vaikka se joskus päätöntä olisikin 😁

        Päinvastoin, naaraiden muisti on ikuinen. Se toki vaihtelee, minkä muiston milloinkin haluaa nostaa esille 😄 En myönnä edelleenkään mitään ja totean lopuksi, että kaikki mitä mun sanomisista on voinut tulkita jonkinlaisena kaksimielisyytenä, on ollut täysin virheellistä tulkintaa 😇

        Itsetunto? Ehei, lausumallani ei ollut mitään tekemistä sen kanssa, vaan ainoastaan totesin faktat, itsetunto tulee sitten sen päälle, siis silloin harvoin kun vaivaudun sitä vilauttamaan 😂

        Tarkoitit varmaan, että naaraiden SELEKTIIVINEN muisti on ikuinen? Se, että valitsee mitä milloinkin haluaa muistaa ja millä tavalla sen haluaa muistaa, "koska minä haluan" 😁
        Harmi että me miehet ollaan liian yksinkertaisia ymmärtääksemme selektiivistä muistia ja niellään aivan kaikki, vaikka yksi ja sama asia olisi eri joka toinen päivä. Ei, me ei vaan jakseta muistaa sitä enää huomenna, niin musta menee läpi valkoisena joka toinen päivä 😂

        Mitäänhän ei kannata tunnustaa ja varmuuden vuoksi kaikki kannattaa kiistää, ellei muuten, niin "myytiin purkukuntoisena" periaatteen pohjalta. Ja jos sitten vartin päästä muuttaa mieltään, niin se on täysin normaalia ja hyväksyttävää. Naarailta 😂


    • 1. Mistä syystä olet sinkku? Tällähetkellä eniten siksi, etten halua suhdetta tähän tilsnteeseen.
      2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa? Vaikea määritellä, mikä on parisuhde? Periaatteessa erosin 2014 lasten äitistä ja sen jälkeen on ollut erillissuhteita.
      3. Oletko mies/nainen? Mies.
      4. Ikäsi. 45 v.
      5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua? Siitä yhdestä 2 lasta kohta 21 v poika ja kesällä 18v täyttävä tyttö.
      6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä? Työntekijä ihan.
      7. Asutko maalla / kaupungissa? Kaupungissa.
      8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.? Joskus yritin ja löysinkinkin treffiohjelmilla. Tinder jne.
      9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden osalta? Eipä ole suunnitelmia tai toiveita oikeastaan. Jotenkin ihmissuhteet tännepäin tuntuu itselle syvällisesti otettuna raskailta. Itse haluan joko 110%, tai en mitään. Ja se ei ole mahdollista enää itsellekään. Joten olkoot...😁

    • Anonyymi

      1. Olen ollut naimisissa 55 vuotta maailman suloisimman tytön kanssa.
      2. Sitä ennen oli yksi todellinen yritys, mutta se kaatui siihen, että hänelle kaikki oli syntiä.
      3. mies
      4. n. 80 v.
      5. Ei aiemmista, mutta nykyisestä, poika kaupallisella alalla, BA; pojan tytär, erään kunnan suunnittelupäällikkö, dipl.ins.; pojan poika opiskelee.
      6. Eläkkeellä. Sain suuren aivoverenvuodon n. 20 v. sitten. Pystyn kirjoittamaan tietokoneella vasemman käden yhdellä sormella. Olen suorittanut kaksi maisterintutkintoa kummankin sivulaudaturilla. Lisäksi irrallisia arvosanoja n. 10.
      7. kaupungissa
      8. Löysin suloisen vaimoni seurakunnan opintopiiristä.
      9. Olen jo kauan odottanut, että pääsisin vaivoistani, sillä olen muutenkin kovin sairas. Kuolema on antanut odottaa.

      ex-Kynä.mi

    • Anonyymi

      1. Käynyt tuuri etten ole kelvannut naisille.
      2. En koskaan.
      3. Mies.
      4. 49 vuotias.
      5. Ei ole lapsia..
      6. Jäteauton kuljettaja.
      7. Kaupunki.
      8. En ole.
      9. Katson mitä haasteita tulevaisuus tuo tullessaan.

    • Anonyymi

      Raittius on sinkkuuden syy. Jos ei juo viinaa baareissa niin ei tutustu naisiin eikä silloin löydä kumppania.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      1. Tällä hetkellä koska en tee mitään asioiden edistämiseksi
      2. reilu vuosi sitten
      3. olen :D
      4. 48
      5. eläintarhallinen
      6. fyysisessä työssä, kouluja käyty
      7. kaupunki
      8. Viime aikoina en ole, aikaisemmin esim. s24
      9. Ajattelin korjata 3d printterini ja tehdä ruokaa.

      • Anonyymi

        Siis mitä vittua? Ajattelit 3d tulostimella tehdä ruokaa? Voiko nykyään muka printata 3d tulostimella rapusalaatin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä vittua? Ajattelit 3d tulostimella tehdä ruokaa? Voiko nykyään muka printata 3d tulostimella rapusalaatin?

        Juu, ei tarvi olla huolissaan mikromuovista kun puskee turpaan makromuovia tulostusläpimänä. PLA on tehty kasvipohjasta joten ei muuta kuin käkättimeen.


    • 1. Eronnut
      2. Virallisesti reilu puoli vuotta sitten, 30v putkeen
      3. Mies
      4. Wanha
      5. On useita
      6. Nykyään tasoa vaatimaton
      7. Maalla
      8. Joo, pieleen, huti, ohitse tyyliin
      9. Päivä kerrallaan...toistaiseksi

    • Anonyymi

      1.No kai siksi kun en paljoa etsi kumppaneita eikä ne tule ovelle kolkuttaan
      2. Kauan sitten joskus 90-luvulla
      3.Mies
      4. Noh tällä hetkellä 41v mut toukokuussa tulee lisää mittariin
      5.Ei ole
      6.Sosiaalisesti oon aika rajoitteinen mut en karkuunkaan juokse ja oon nero joissakin asioissa ja joissaki asioissa simppeli mut koulutustaustaa ei oikeastaan ole
      ja eläkepaperit taskussa ja eläkkeellä tehnyt esim semmosta työtä isäni kanssa elintarvikkeiden parissa kun olen toiminut muun muassa vuosien 2004-2010 aikana ostajan roolissa
      7.Maalla(ehdottomasti maaseudulla asuminen on mun juttuni ja tuskinpa kaupunkiin meen koskaan)
      8.No enpä ole juuri koskaan etsinyt kumppania(täälläkin enemmän vain pyöriä palloilla vailla päämäärää vaikka äiti se tuossa kiusasi minua että eihän sitä tiiä vaikka löydät pian naisen itsellesi, mutta tuskinpa
      9.Suunnitelmat on vähän sitä että aion pysyä sinkkuna(mitä vittua mä sitten teen tällä palstalla joku voisi heittää kysymyksen mutta niin sitä vain on tullut oltua muutaman kuukauden tällä palstalla )

    • Anonyymi

      1. Mistä syystä olet sinkku? -Vaimon mielenterveysongelmien kärjistyttyä kolme vuotta sitten 25 vuoden liitto loppui kuin seinään

      2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa? kts. ed. kohta
      3. Oletko mies/nainen? Mies (poikkeuksellisen hyvin varustettu)
      4. Ikäsi 56
      5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua? Kolme lasta yksi täysi-ikäinen, kaksi teiniä

      6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä? Korkeakoulutettu, useita työuria takana, tällä hetkellä elän mukavasti sijoitustuotoilla ja freelance-kirjoittamista harrastuksen vuoksi, siitä ei rahaa juuri heru

      7. Asutko maalla / kaupungissa? Pääkaupungissa

      8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.? En oikeastaan mitenkään. Nuoruuden onnettomuuden vuoksi olen ns. "fyysisesti rajoittunut" eikä nettitreffailu ole muutenkaan mun juttuni. Alkosta en pidä ollenkaan joten jäljelle jää satunnaiset kohtaamiset tuolla ulkona

      9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden osalta?

      Unelmoin löytäväni (jos tähän saa laittaa toiveen) hyvämuotoisen, pitkä/vaaleahiuksisen, normaalivartaloisen naisen, jonka kanssa löytäisin sielunkumppanuuden loppuelämän mittaiselle matkalle maailman ääriin ja täältä ikuisuuteen asti.....
      Etsin ehkä vielä vuoden-puolitoista epämääräisesti ihmisiä kohdaten, jos ei nappaa, muutan Amerikkaan.
      Tärkeintä olisi löytää naisihminen, jonka kanssa voisi nauraa, ihmetellä, suunnitella, toteuttaa, katsoa maailmaa, käpertyä syliin ja tuntea sitä paljon puhuttua "yhteyttä" sydänten ja sielujen tasolla.

    • Anonyymi

      Lyhyesti näin. Olen sinkku, koska avioeron jälkeinen puoliso kuoli.

      Elämässäni on ollut aivan vtusti draamaa ja jänniä tilanteita. Ne eivät mahdu keskustelupalstoille, vaikka joskus olen jotain tipotellutkin.

      Se nyt ei kuitenkaan kerro minusta ja elostani yhtään mitään. Eikä ainakaan vuosiani sekoilemassa. Ja tällä en tarkoita päihdyttäviä aineita.

      Tuliko sille juntillekkin selväksi, joka vitun ääliö luulee tietävänsä musta jotain? Et vtu tiedä!

      >simiti<

    • Anonyymi

      vanha nimi merkki eli viisvee, sinkuksi jäin 23 vuoden seurustelun jälkeen, kun emäntä löysi uuden miehen, yhteinen ok talo meni myyntiin, uni velka vei unen laadun huonoksi, tällä hetkällä tutkimukset jatkuu tervyden tilasta,

    • Anonyymi

      1. Mistä syystä olet sinkku?
      Vaimo löysi uuden miehen. Sen jälkeen en ole halunnut sitoutua, koska olen jäänyt koukkuun irtosuhteisiin .

      2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa?
      2014 Tammikuussa

      3. Oletko mies/nainen?
      Mies

      4. Ikäsi
      53 v
      5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua?
      On kaksi aikuista lasta.
      6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä?
      Opistotason koulutus, vakituisessa työssä sekä yrittäjä

      7. Asutko maalla / kaupungissa?
      Kaupungissa
      8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.?
      En ole yrittänyt, mutta lyhyempiä tuttavuuksia olen löytänyt kaikista noista.

      9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden osalta?
      Parisuhteeseen, kun libido rupeaa heikkenemään.

    • Anonyymi

      Mikä tiedustelu kartoitus tämä nyt on? Mä olen sinkku, koska sopivaa miesehdokastakaan ei ole, kuka tahansa ei kelpaa mulle!
      Rehellisyyden nimissä, mäkään en ole helppo pala purtavaksi; mulla on omat periaatteeni, joista en tingi!
      Ikää mulla on 38 vuotta ja olen yhden lapsen yksinhuoltaja. Tällä hetkellä en ole palkkatyössä, sellainen on kyllä haussa. Ammatteja sen verran ett jotain kyllä löytyy.

      Mä pidän huolta tyttäreni lisäksi, myös vanhemmistani jotka asuvat naapurissani.
      Nuorin sisareni asuu minun ja tyttäreni kanssa yhdessä, meillä on myös koira, sekä pari kollikissaa! Tässä tämä vastaus, enempää en kerro; vaikka usea vakkari täällä kyllä tietää enemmänkin, mun aikaisempien kirjoitusteni perusteella.
      trollikka

    • 1. Mistä syystä olet sinkku?
      Lisko kuoli
      2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa?
      Kohta 9 vuotta
      3. Oletko mies/nainen?
      4. Ikäsi
      5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua?
      Ei, vaikka olisi kuulemma syytä olla.
      6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä?
      Ylempi ja tavallan harrastan töitäni.
      7. Asutko maalla / kaupungissa?
      Joo
      8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.?
      En
      9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden osalta?
      Joku olisi syytä olla, mutta sopivia en tunne ja lisäksi toisen ihmisen opettelu on raskas projekti.

    • Anonyymi

      Olen ollut sinkku viimeksi 33 vuotta sitten.
      Hetkinen, mitäs helve*iä minä täällä teen?

    • 1. Mistä syystä olet sinkku?
      -omista syistäni
      2. Koska viimeksi olet ollut parisuhteessa?
      -kesällä
      3. Oletko mies/nainen?
      -olen
      4. Ikäsi
      -41
      5. Onko aiemmista suhteista jälkikasvua?
      -ei tietääkseni
      6. Minkälainen on sosiaalinen statuksesi, työssä, työtön, ammatillinen koulutus, ylempi vai jokin muu, yrittäjä?
      -jokin muu yrittäjä...😃 Eikäku työtön
      7. Asutko maalla / kaupungissa?
      -kaupunnissa
      8. Miten olet yrittänyt löytää kumppania, baarista, netistä, somesta, treffipalstoilta, harrastuksista jne.?
      -en oo yrittäny
      9.Minkälaisia suunnitelmia / toiveita tulevaisuuden osalta?
      -minkä suhteen🤔 töihin olis kiva päästä,

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe