Heräsin keskellä yötä

Anonyymi-ap

Nukuin jo sitten. Kivaa lauantaita parhaalle ystävälle.

296

2100

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos kappaleesta, tykkäsin laulajan äänestä. Sopii kyllä joo tilanteeseesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kappaleesta, tykkäsin laulajan äänestä. Sopii kyllä joo tilanteeseesi.

        On sillä muitakin biisejä mitä olen joskus kuunnellut. Tämä on kiva tosin en voi samaistua sanoihin. https://youtu.be/RpLV3rRghnA?feature=shared


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä muitakin biisejä mitä olen joskus kuunnellut. Tämä on kiva tosin en voi samaistua sanoihin. https://youtu.be/RpLV3rRghnA?feature=shared

        Kiitos, kuuntelen myöhemmin ku nyt ei oo kuulokkeita käsillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, kuuntelen myöhemmin ku nyt ei oo kuulokkeita käsillä.

        Löysin jonkun vanhojen biisien kokoelman. :D aarteita jostain menneisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysin jonkun vanhojen biisien kokoelman. :D aarteita jostain menneisyydestä.

        Kiva ois kuulla enemmänkin niitä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva ois kuulla enemmänkin niitä :D

        Ihan hauskoja biisejä joskus kuunnellut. :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hauskoja biisejä joskus kuunnellut. :D

        Tämä on erittäin vanha ja tietenkin yhdestä pelistä tunnettu mitä ehkä joskus pelasin harvakseltaan mutta edelleen ihan hyvä. :D https://youtu.be/C9mo7rFWLbY?feature=shared


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hauskoja biisejä joskus kuunnellut. :D

        Tässäkin yksi ihan hyvä. :D tuntee vaan itsensä niin vanhaksi kun on kuitenkin jo niin vanhoja nuo biisitkin. :D https://youtu.be/kO4Q2ErZX8U?feature=shared


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on erittäin vanha ja tietenkin yhdestä pelistä tunnettu mitä ehkä joskus pelasin harvakseltaan mutta edelleen ihan hyvä. :D https://youtu.be/C9mo7rFWLbY?feature=shared

        Nhl :D pelasin sitä peli todella paljon :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nhl :D pelasin sitä peli todella paljon :D

        Niin kaikki pelasi melkein. :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kaikki pelasi melkein. :D

        No kyl mut harvemi tyttö niitä pelas :D ne oli muuten hyviä viel silloin mut nykyää ne on aika huonoja mun mielestä pelattavuudeltaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyl mut harvemi tyttö niitä pelas :D ne oli muuten hyviä viel silloin mut nykyää ne on aika huonoja mun mielestä pelattavuudeltaan.

        Itse aina tykkäsin pelleillä sen pelin kanssa. :D tein maalivahtina maaleja. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä tykkäsin paljon, kiitos ku jaoit
        :D en ollut ennen kuullut

        Minulla on vaikka kuinka näitä biisejä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkin yksi ihan hyvä. :D tuntee vaan itsensä niin vanhaksi kun on kuitenkin jo niin vanhoja nuo biisitkin. :D https://youtu.be/kO4Q2ErZX8U?feature=shared

        Tässäkin ihan hyvät sanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse aina tykkäsin pelleillä sen pelin kanssa. :D tein maalivahtina maaleja. :D

        Niinpä tietysti :D ootko guitar heroo pelannut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä tietysti :D ootko guitar heroo pelannut?

        Tietysti. :DD olen pelannut sitäkin joskus. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti. :DD olen pelannut sitäkin joskus. :D

        Aika täydelliseltä kuulostaa naisihminen kuka pelailee NHL :D ei voi ymmärtää miten se mies ei pitänyt susta kiinni :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika täydelliseltä kuulostaa naisihminen kuka pelailee NHL :D ei voi ymmärtää miten se mies ei pitänyt susta kiinni :/

        Olisihan hän halunnut tietenkin jäädä. Mutta itse tajusin oman parhaani lähteä. Enkä nyt hassu ole niin täydellinen ei kukaan ole. :D entinen aina valitti kun pelasin kaikkea. Kuulema tein sitä aina vaan ja se oli häneltä jotenkin pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan hän halunnut tietenkin jäädä. Mutta itse tajusin oman parhaani lähteä. Enkä nyt hassu ole niin täydellinen ei kukaan ole. :D entinen aina valitti kun pelasin kaikkea. Kuulema tein sitä aina vaan ja se oli häneltä jotenkin pois.

        No ois sitte pelannut sun kaa :D mun mielestä ois kiva ku ois pelikaveri aina :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ois sitte pelannut sun kaa :D mun mielestä ois kiva ku ois pelikaveri aina :D

        Ei hän koskaan halunnut tehdä kanssani mitään. Ei lähteä mihinkään tai hankkia mitään mistä vaikka tykkäisin. Ei häntä kiinnostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän koskaan halunnut tehdä kanssani mitään. Ei lähteä mihinkään tai hankkia mitään mistä vaikka tykkäisin. Ei häntä kiinnostanut.

        Ihan tyhmää. Itse ajattelen ihan toisin et haluun tehdä kaikkee mistä toinen tykkää ja yllättää jollakin mieluisilla asioilla. Kumppanin kanssa kuuluu kokea asioita yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tyhmää. Itse ajattelen ihan toisin et haluun tehdä kaikkee mistä toinen tykkää ja yllättää jollakin mieluisilla asioilla. Kumppanin kanssa kuuluu kokea asioita yhdessä.

        Minähän aina yllätin. Varasin kaikkea. Halusin kokea. Hän aina vaan tuli mukana koska on pakko. Ei häntä kiinnostanut yhtään. Kaikki se mitä tein toisen eteen oli yhtä turhan kanssa kun ei niitä arvostettu yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän aina yllätin. Varasin kaikkea. Halusin kokea. Hän aina vaan tuli mukana koska on pakko. Ei häntä kiinnostanut yhtään. Kaikki se mitä tein toisen eteen oli yhtä turhan kanssa kun ei niitä arvostettu yhtään.

        Mutta sait itse ainakin kokemuksia, ei ne itseai kannalta turhia ollu. Kiva ihminen olet kun yllätyksiä järjestelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän aina yllätin. Varasin kaikkea. Halusin kokea. Hän aina vaan tuli mukana koska on pakko. Ei häntä kiinnostanut yhtään. Kaikki se mitä tein toisen eteen oli yhtä turhan kanssa kun ei niitä arvostettu yhtään.

        Oon tosi kiitollinen kun jaoit noit biisejäkin mulle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sait itse ainakin kokemuksia, ei ne itseai kannalta turhia ollu. Kiva ihminen olet kun yllätyksiä järjestelet.

        Joo sain kokemuksia. Toinen aika lannistuneena aina siinä mukana ja itse innoissaan. Ei häntä olisi yhtään kiinnostanut missään olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tosi kiitollinen kun jaoit noit biisejäkin mulle :D

        Olethan sinäkin jakanut ja olen niistä kiitollinen. :)


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan sinäkin jakanut ja olen niistä kiitollinen. :)

        Tässä tallainen missä vois olla hyvät sanat tilanteeseesi :D
        Löysin jostain vanhalta treenimusalistalt
        https://youtu.be/lznJvLSSmyI?feature=shared


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klassikko :DD

        Just se missä on neljä näppäintä vai paljon siinä olikaan. :D ehkä vähän helpompi kuin oikea kitara. :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just se missä on neljä näppäintä vai paljon siinä olikaan. :D ehkä vähän helpompi kuin oikea kitara. :DD

        5 on guitar heros :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5 on guitar heros :D

        No joo.:D 4-5 on siitä joku aika kun pelannut. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5 on guitar heros :D

        Joskus ihailin jotain poikia jotka oli youtubeen kuvannut jotain videoita missä ne soitti sitä kitaraa ihan hulluna ja vaikeita biisejä. :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus ihailin jotain poikia jotka oli youtubeen kuvannut jotain videoita missä ne soitti sitä kitaraa ihan hulluna ja vaikeita biisejä. :D

        Ai jaa :D sitte mun ois pitänyt kuvaa sitä ku olin aika hyvä siin :D kyl se auttoi oikeaan kitaraankin vähän koordinaation kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo.:D 4-5 on siitä joku aika kun pelannut. :D

        Ja niil rummuil olin hyvä ku soitin lapsena jo rumpuja ku meil oli kotona rummut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa :D sitte mun ois pitänyt kuvaa sitä ku olin aika hyvä siin :D kyl se auttoi oikeaan kitaraankin vähän koordinaation kanssa.

        Olet jotain 10 vuotta myöhässä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niil rummuil olin hyvä ku soitin lapsena jo rumpuja ku meil oli kotona rummut

        Oli meilläkin rummut. :D en erityisesti itse ollut taitava mutta osasin paukuttaa niitä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet jotain 10 vuotta myöhässä. :D

        Ainaki 10 vuotta. On mul vieläkii ne kitarat ja pelit olemassa :D en oo kyl niitä pelaillu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli meilläkin rummut. :D en erityisesti itse ollut taitava mutta osasin paukuttaa niitä. :D

        Ai oli teilläkin :D siis ihan oikeat rummut? Meillä oli oikeat ja sitten olin niiden pelien rummuilla hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainaki 10 vuotta. On mul vieläkii ne kitarat ja pelit olemassa :D en oo kyl niitä pelaillu.

        Minulla ei ole niitä enää yllätys. :D olisi hauska kyllä kokeilla joskus. Harmi jos olisin törmännyt joskus tosi nuorena jossain youtubessa niin olisi ollut hauska. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai oli teilläkin :D siis ihan oikeat rummut? Meillä oli oikeat ja sitten olin niiden pelien rummuilla hyvä.

        Ainakin ne jotkut pelin rummut. :D oli meillä oikea piano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää kuunnella tuo. :D

        En saanut sanoista paljoa selvää mutta ihan hyvä henki oli biisissä mukana. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole niitä enää yllätys. :D olisi hauska kyllä kokeilla joskus. Harmi jos olisin törmännyt joskus tosi nuorena jossain youtubessa niin olisi ollut hauska. :D

        Voitteko jutella jotaa seksijuttui kaveriskaa ois kiihottava runkkailla samal 🤣 teil on hyvä kemia 🍆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin ne jotkut pelin rummut. :D oli meillä oikea piano.

        Okei joo :D soittelitko lapsena pianoa paljon sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saanut sanoista paljoa selvää mutta ihan hyvä henki oli biisissä mukana. :D

        No joo ei niistä oikee saa. Joskus vaa bongasin ton joatain spotifyn listoilt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei joo :D soittelitko lapsena pianoa paljon sitten?

        Jonkun verran joo. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo ei niistä oikee saa. Joskus vaa bongasin ton joatain spotifyn listoilt.

        Yritin ettiä sanoja ja en löytänyt. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitteko jutella jotaa seksijuttui kaveriskaa ois kiihottava runkkailla samal 🤣 teil on hyvä kemia 🍆

        Katso prnoa tai mene sksi palstalle kiitos. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin ettiä sanoja ja en löytänyt. :D

        Taitaa olla niin pieni yhtye ettei oo sanoja missää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla niin pieni yhtye ettei oo sanoja missää.

        Voi olla. :D haluaisin tietää mitä siinä sanotaan kun sanoit kun siinä oli hyvät sanat minun tilanteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla. :D haluaisin tietää mitä siinä sanotaan kun sanoit kun siinä oli hyvät sanat minun tilanteeseen.

        Joissaa kohdissa kuulosti et ois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joissaa kohdissa kuulosti et ois.

        Niin oli jotain pätkiä missä kuulosti joltain. :D


      • Anonyymi

        No kun ei välttämättä tykkää et puhut tollaisia joten voisitko mennä muualle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei välttämättä tykkää et puhut tollaisia joten voisitko mennä muualle?

        Joo ei kyllä nyt yhtään tuollaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole niitä enää yllätys. :D olisi hauska kyllä kokeilla joskus. Harmi jos olisin törmännyt joskus tosi nuorena jossain youtubessa niin olisi ollut hauska. :D

        Pitää yrittää ettiä niitä videoita mitä joskus katsoin jos niitä on vielä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää yrittää ettiä niitä videoita mitä joskus katsoin jos niitä on vielä. :D

        Kait niitä on :D onhan ne ihan hauskoja. Mä ajattelin ettii jos löydän niitä vanhoja mopovideoitani. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kait niitä on :D onhan ne ihan hauskoja. Mä ajattelin ettii jos löydän niitä vanhoja mopovideoitani. :D

        Joskus katoin myös minegraftia kun ne pelasi sitä. :D oli joku hunger games siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kait niitä on :D onhan ne ihan hauskoja. Mä ajattelin ettii jos löydän niitä vanhoja mopovideoitani. :D

        Olispa kiva nähdä. :D tai jos haluat näyttää ei ole mikään pakko tietenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olispa kiva nähdä. :D tai jos haluat näyttää ei ole mikään pakko tietenkään.

        Tai en tiedä voiko edes missään näyttää tavallaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitteko jutella jotaa seksijuttui kaveriskaa ois kiihottava runkkailla samal 🤣 teil on hyvä kemia 🍆

        Tämäpä kolahti kaveri kivaa. Pitääpä pyörähtää kattomassa .. 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kait niitä on :D onhan ne ihan hauskoja. Mä ajattelin ettii jos löydän niitä vanhoja mopovideoitani. :D

        Tämän muistan joskus katsoneeni. :D https://youtu.be/KUzNcheoY6U?feature=shared vanhuus on kyllä taas läsnä kun tuostakin ikuisuus. :D


      • Anonyymi

        No en. Mene muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus katoin myös minegraftia kun ne pelasi sitä. :D oli joku hunger games siinä.

        Sitä en oo ikinä pelannut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en oo ikinä pelannut

        En minäkään. :D katsoin vain jotain videoita kun ne rakenteli kaikkea. Tai sitten halusivat metsästää toisia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän muistan joskus katsoneeni. :D https://youtu.be/KUzNcheoY6U?feature=shared vanhuus on kyllä taas läsnä kun tuostakin ikuisuus. :D

        Hyvin on soittanut tuo :D toi oli aina se vaikein biisi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin on soittanut tuo :D toi oli aina se vaikein biisi :D

        Ja miten noin nuorenakin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten noin nuorenakin. :D

        No nii i :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nii i :D

        Mietin vaan sillon olin itsekin jonkun ikäinen että onpa taitava. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaan sillon olin itsekin jonkun ikäinen että onpa taitava. :D

        Tulikohan Benistä kitaristia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulikohan Benistä kitaristia. :D

        Tuli sen kanavan perusteella :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaan sillon olin itsekin jonkun ikäinen että onpa taitava. :D

        Katotko putousta? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli sen kanavan perusteella :D

        Huikeeta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katotko putousta? :D

        En katso. :D eikös ne ole nykyään vähän plääh. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katso. :D eikös ne ole nykyään vähän plääh. :D

        Joskus munamiehen aikaan oli hyviä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katso. :D eikös ne ole nykyään vähän plääh. :D

        On menny aika huonoks. Kattelen vaa vanhasta tottumuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus munamiehen aikaan oli hyviä. :D

        No joo :D varmaan tykkäisit josyain kanahahmosta :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On menny aika huonoks. Kattelen vaa vanhasta tottumuksesta.

        Niin ainakin kuullut ettei oikein enää samalla tavalla naurata ne vitsit. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo :D varmaan tykkäisit josyain kanahahmosta :D

        Kanahahmo olis just hyvä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanahahmo olis just hyvä. :D

        Pitää osallistua tuohon ja tehdä sellainen hahmo :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää osallistua tuohon ja tehdä sellainen hahmo :D

        Minun vai sinun? :D sinähän olet hauskuuttaja niin pärjäisit varmasti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun vai sinun? :D sinähän olet hauskuuttaja niin pärjäisit varmasti. :D

        Jos olisit niin katsoisin joka ikisen jakson vaikka en putousta nyt muutenkaan katsoisi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun vai sinun? :D sinähän olet hauskuuttaja niin pärjäisit varmasti. :D

        En tiedä oisinko hauska noin ison yleisön edessä :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oisinko hauska noin ison yleisön edessä :/

        No etköhän ja niitähän saa suunnitella etukäteen. :D kanalle repliikit jne. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olethan sinäkin. :D hassuu huomasin että olen joskus kuunnellut tätä biisiä ja se on bändiltä minkä joskus laitoit minulle. :D https://youtu.be/ZKd6GfzpvdY?feature=shared

        Ihan tosi outoa selata noita omia vanhoja soittolistoja. :D tuntuu ihan kuin olisi ollut joku eri ihminen tekemässä niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tosi outoa selata noita omia vanhoja soittolistoja. :D tuntuu ihan kuin olisi ollut joku eri ihminen tekemässä niitä.

        Hyviä biisejä siellä on mietin vaan että mitä ihmettä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tosi outoa selata noita omia vanhoja soittolistoja. :D tuntuu ihan kuin olisi ollut joku eri ihminen tekemässä niitä.

        Tai siis olenko ollut siinä parisuhteessa ja nyt kun en enää olekaan niin herään jostakin unesta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis olenko ollut siinä parisuhteessa ja nyt kun en enää olekaan niin herään jostakin unesta. :D

        Voihan jotain tuollaistakin olla :D on sitä itselläkin jotain tuommoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tosi outoa selata noita omia vanhoja soittolistoja. :D tuntuu ihan kuin olisi ollut joku eri ihminen tekemässä niitä.

        Nyt tulee levyraati


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan jotain tuollaistakin olla :D on sitä itselläkin jotain tuommoisia.

        Olen ollut ihan sokea oikeasti, :D apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan jotain tuollaistakin olla :D on sitä itselläkin jotain tuommoisia.

        Tulee vain olo ettei ole enää oma itsensä. :D tai siis hyvällä tavalla. Kukaan ei enää lannista vieressä eikä tarvitse kuunnella valitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan jotain tuollaistakin olla :D on sitä itselläkin jotain tuommoisia.

        Prinsessa ruusunen herää ikiunestaan. :D tällä kertaa ei true loves kiss:iin vaan kissittömyyteen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tulee levyraati

        Ai haluat kuulla? Niitä on paljon ja liikaakin biisejä. :D sellaisen 100h edestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai haluat kuulla? Niitä on paljon ja liikaakin biisejä. :D sellaisen 100h edestä.

        Haluun mut siis telkkarist tuli levyraati :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee vain olo ettei ole enää oma itsensä. :D tai siis hyvällä tavalla. Kukaan ei enää lannista vieressä eikä tarvitse kuunnella valitusta.

        No mutta ihan hyvä muutos :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluun mut siis telkkarist tuli levyraati :DD

        Aa. Onko hyvä ohjelma? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta ihan hyvä muutos :D

        Joo onhan se ihan hyvä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa. Onko hyvä ohjelma? :D

        No kylhän tuota katseli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kylhän tuota katseli

        Googlailin tuota ohjelmaa kun en ole ennen katsonutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlailin tuota ohjelmaa kun en ole ennen katsonutkaan.

        Sehän on ollut joskus aikoinaan suosittu ohjelma. Nyt alkoi uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on ollut joskus aikoinaan suosittu ohjelma. Nyt alkoi uudestaan.

        En tiedä olenko koskaan katsonut tuota. Ehkä joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä olenko koskaan katsonut tuota. Ehkä joskus?

        Voihan se olla :D oon mäkin joskus lapsena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla :D oon mäkin joskus lapsena.

        Katsoin katsomosta ja sain vähän ideasta kiinni. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin katsomosta ja sain vähän ideasta kiinni. :D

        Ai aloit heti katselee :D Musta tuntuu et tolla ohjelmalla on ennen ollut isompi rooli uuden musiikin esittelyssä. Nykyää on kaikenlaisii muita kanavoita mistä voi löytää uutta musiikkii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai aloit heti katselee :D Musta tuntuu et tolla ohjelmalla on ennen ollut isompi rooli uuden musiikin esittelyssä. Nykyää on kaikenlaisii muita kanavoita mistä voi löytää uutta musiikkii.

        Spotifyt ja youtubet jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai aloit heti katselee :D Musta tuntuu et tolla ohjelmalla on ennen ollut isompi rooli uuden musiikin esittelyssä. Nykyää on kaikenlaisii muita kanavoita mistä voi löytää uutta musiikkii.

        Katson. :D varmasti on enemmän kaikkea mistä löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson. :D varmasti on enemmän kaikkea mistä löytää.

        Mitähän tuo Behm sanoi biisin lopussa. :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Innostuin katsomaan nuo muutkin jaksot. :D katsomossa on vaan tyhmästi mainoksia niin katsoin vaan parhaat palat. :D

        Niin on mainoksia joo. Onhan se ihan hauska ohjelma :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on mainoksia joo. Onhan se ihan hauska ohjelma :D

        On. :D kiva muuten kun olen jo kolmatta kertaa kipeähkö nyt tammikuusta alkaen. :}


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. :D kiva muuten kun olen jo kolmatta kertaa kipeähkö nyt tammikuusta alkaen. :}

        No voi ei. Ootkohan stressannut liikaa niin siksi oot kipeänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi ei. Ootkohan stressannut liikaa niin siksi oot kipeänä.

        Koko ajan on nokka tukossa ja kurkkukipua. Edellinen loppuu niin seuraava alkaa. Joutuu niistelemäänkin koko ajan. Kestoflunssa. :_D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko ajan on nokka tukossa ja kurkkukipua. Edellinen loppuu niin seuraava alkaa. Joutuu niistelemäänkin koko ajan. Kestoflunssa. :_D

        Onneksi jalka on nyt ihan siedettäävä vaikka edelleen kunnon mustelmat. Miten sinun olkapää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi jalka on nyt ihan siedettäävä vaikka edelleen kunnon mustelmat. Miten sinun olkapää?

        On se olkapää ainakin kivuton ollut. Ei se varmaan kestäisi ylös suuntautuvia liikkeitä vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se olkapää ainakin kivuton ollut. Ei se varmaan kestäisi ylös suuntautuvia liikkeitä vielä.

        Hyvä jos ei kipua enää tunnu siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos ei kipua enää tunnu siinä.

        Hyvä jos jalkaskaan ei pahemmin oo kipeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se olkapää ainakin kivuton ollut. Ei se varmaan kestäisi ylös suuntautuvia liikkeitä vielä.

        Kokeilitko sitä pyyhkeen kanssa liikettä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos jalkaskaan ei pahemmin oo kipeä.

        Kyllä se ajan kanssa paranee. :D löin varpaanikin yksi päivä samasta jalasta vielä johonkin niin sain varpaaseen kynnen alle mustelman. :>


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se ajan kanssa paranee. :D löin varpaanikin yksi päivä samasta jalasta vielä johonkin niin sain varpaaseen kynnen alle mustelman. :>

        Onpa ollut epäonnea 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeilitko sitä pyyhkeen kanssa liikettä?

        Teen sitä pari kertaa viikossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ollut epäonnea 🫤

        Joo. Ei se haittaa on sitä joskus ehkä pahemminkin osunut ja eihän tuossa jalassa mikään edes murtunut. Nilkka vähän pyörähti epäkivaan asentoon mutta palautui paikalleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen sitä pari kertaa viikossa.

        Joo se on kyllä hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ei se haittaa on sitä joskus ehkä pahemminkin osunut ja eihän tuossa jalassa mikään edes murtunut. Nilkka vähän pyörähti epäkivaan asentoon mutta palautui paikalleen.

        Pari päivää kävelin linkuttaen ja nykyään ihan normaalisti. Se vetreytyy siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari päivää kävelin linkuttaen ja nykyään ihan normaalisti. Se vetreytyy siitä.

        Ootko sitä kylmää laittanut nilkkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko sitä kylmää laittanut nilkkaan?

        Käytin alussa kun tapahtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ollut epäonnea 🫤

        Ajattelen että kerrankin onni (tai puinen jalka) potkaisi minua kun pääsin uudelle alulle. Se liukastuminenkin oli vain merkki siitä että asiat alkaa luistamaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen että kerrankin onni (tai puinen jalka) potkaisi minua kun pääsin uudelle alulle. Se liukastuminenkin oli vain merkki siitä että asiat alkaa luistamaan. :D

        Joo :DD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koko ajan on nokka tukossa ja kurkkukipua. Edellinen loppuu niin seuraava alkaa. Joutuu niistelemäänkin koko ajan. Kestoflunssa. :_D

        Voi olla et tarviisit lepoa kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :DD

        Luin huvikseen tämmöisiä kuinka päästä eroon niistä hankalista n ihmisistä niin siinä sanottiin että ota yhteyttä ystäviin ja kokeile miltä tuntuu puhua sellaisten normaalien ja empaattisien kanssa. Onhan se ihan erilaista. Lisäksi siellä oli juuri tuosta ettei uskolla lähteä aika yleistä kun toinen manipuloi koko ajan. Ja pelkäsin sitä reaktiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla et tarviisit lepoa kunnolla.

        Kyllä nämä helpottaa aina jossain vaiheessa. Ja pystyn normaalisti olemaan siitä huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin huvikseen tämmöisiä kuinka päästä eroon niistä hankalista n ihmisistä niin siinä sanottiin että ota yhteyttä ystäviin ja kokeile miltä tuntuu puhua sellaisten normaalien ja empaattisien kanssa. Onhan se ihan erilaista. Lisäksi siellä oli juuri tuosta ettei uskolla lähteä aika yleistä kun toinen manipuloi koko ajan. Ja pelkäsin sitä reaktiota.

        Kiva jos tuntuu et oon normaali ja hyvää juttiseuraa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nämä helpottaa aina jossain vaiheessa. Ja pystyn normaalisti olemaan siitä huolimatta.

        Mul oli äsken vähä huono mut aloin tiskaamaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos tuntuu et oon normaali ja hyvää juttiseuraa :D

        Ollaanhan mekin väännetty asioista mutta ne on aina olleet väärinkäsityksiä. Palstalla kun ei nää toista tai pysty sanomaan millä fiiliksellä on ja oli niitä jotka sotki. Mutta nekin on ihan sovittavissa ollut aina. Ihan eri asia kun jouduin kuuntelemaan entisen riitelyä kun hän teki itse riidat ja alkoi haastamaan sitä minun kanssa ilman syytäkin. Kunhan piti tuottaa minulle pahaa mieltä ja pelon ilmapiiri. Aina minua syytettiin kaikesta kun toisessa ei mitään vikaa ollut ja ainahan hän koki olevansa oikeassa. Se valituksen ja negatiivisuuden määrä oli koko ajan läsnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul oli äsken vähä huono mut aloin tiskaamaan :D

        Mikä huono? Kiva jos se tiskaus on auttanut. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanhan mekin väännetty asioista mutta ne on aina olleet väärinkäsityksiä. Palstalla kun ei nää toista tai pysty sanomaan millä fiiliksellä on ja oli niitä jotka sotki. Mutta nekin on ihan sovittavissa ollut aina. Ihan eri asia kun jouduin kuuntelemaan entisen riitelyä kun hän teki itse riidat ja alkoi haastamaan sitä minun kanssa ilman syytäkin. Kunhan piti tuottaa minulle pahaa mieltä ja pelon ilmapiiri. Aina minua syytettiin kaikesta kun toisessa ei mitään vikaa ollut ja ainahan hän koki olevansa oikeassa. Se valituksen ja negatiivisuuden määrä oli koko ajan läsnä.

        Ainakin haluun oppii paremmaks 🫤 sunnuntaita sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä huono? Kiva jos se tiskaus on auttanut. :D

        En mä viitsi sanoo ku aattelet oot ihan hölmö. Tai no sellainen olo oli et oisin kaivannut halausta tai jotain läheisyyttä. Vähä yksinäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä viitsi sanoo ku aattelet oot ihan hölmö. Tai no sellainen olo oli et oisin kaivannut halausta tai jotain läheisyyttä. Vähä yksinäinen.

        Aattelet et oon siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin haluun oppii paremmaks 🫤 sunnuntaita sinne.

        Olethan sinä silloin jo miljoona kertaa parempi kuin tuo entinen. Se riittää ja minäkin haluan oppia paremmaksi. Kivaa sunnuntaita. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aattelet et oon siis

        En sinusta koskaan ole ajatellut hölmönä. Minusta olet yksi fiksuimmista tyypeistä kenet tiedän ja paras ystäväni. Olen minäkin yksin mutta jospa se siitä. En silti koe yksinäisyyttä kun tiedän että on ihmisiä jotka on lähellä ja yhteyksien päässä. Voin antaa etähalin täältä jos otat sen vastaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä viitsi sanoo ku aattelet oot ihan hölmö. Tai no sellainen olo oli et oisin kaivannut halausta tai jotain läheisyyttä. Vähä yksinäinen.

        Eikö nainen siellä voi antaa halia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan sinä silloin jo miljoona kertaa parempi kuin tuo entinen. Se riittää ja minäkin haluan oppia paremmaksi. Kivaa sunnuntaita. :)

        Tai siis se minun entinen. Ihmisenä ja muutenkin olet paljon parempi ihminen kuin hän koskaan oli. Hän olisi ystävänäkin kohdellut minua yhtä huonosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis se minun entinen. Ihmisenä ja muutenkin olet paljon parempi ihminen kuin hän koskaan oli. Hän olisi ystävänäkin kohdellut minua yhtä huonosti.

        Kiitos. No sä oot paras ystäväni niin se kertoo et säkin kohtelet mua hyvin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sinusta koskaan ole ajatellut hölmönä. Minusta olet yksi fiksuimmista tyypeistä kenet tiedän ja paras ystäväni. Olen minäkin yksin mutta jospa se siitä. En silti koe yksinäisyyttä kun tiedän että on ihmisiä jotka on lähellä ja yhteyksien päässä. Voin antaa etähalin täältä jos otat sen vastaan. :)

        Otan vastaan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. No sä oot paras ystäväni niin se kertoo et säkin kohtelet mua hyvin :D

        Niin sinäkin minua. :D mutta voiko naisesi antaa läheisyyttä tai halia siellä? Minä voin antaa vain etätukihalin. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan vastaan :D

        Kiva kuulla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinäkin minua. :D mutta voiko naisesi antaa läheisyyttä tai halia siellä? Minä voin antaa vain etätukihalin. :(

        Ei nyt oikein ku sillä on joku hoitojakso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt oikein ku sillä on joku hoitojakso.

        Okei. Jospa ne hoidot tehoaa ja auttaa.


      • Anonyymi

        Aika koskettava ja kylläkin pelottava... Mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika koskettava ja kylläkin pelottava... Mieheltä

        Mikä ai tuo biisikö on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Jospa ne hoidot tehoaa ja auttaa.

        Niin. On vaa vaikeaa ku ei sille on tehty operaatioita ni se ei nyt oikee muista mitään. Se ei aina tiedä kuka oon :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. On vaa vaikeaa ku ei sille on tehty operaatioita ni se ei nyt oikee muista mitään. Se ei aina tiedä kuka oon :/

        Onpa harmi. :( mutta jos se saataisiin hoidettua niin se on pääasia. Sitten hän muistaa sinut jotenkin tai esittäydytte uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa harmi. :( mutta jos se saataisiin hoidettua niin se on pääasia. Sitten hän muistaa sinut jotenkin tai esittäydytte uudestaan.

        Niin, kyllä se muisti on aina palautunut siis mut pelottaa vaan sekin jos ei palaudu ja ei vaikka tykkää enää minusta. Mut tärkeintähän se on et tulis kuntoon, ei sille sitten mitää voi jos ein enää tykkää 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kyllä se muisti on aina palautunut siis mut pelottaa vaan sekin jos ei palaudu ja ei vaikka tykkää enää minusta. Mut tärkeintähän se on et tulis kuntoon, ei sille sitten mitää voi jos ein enää tykkää 🫤

        Kuka sinusta ei tykkäisi? Ja jos ei muista niin olet taas oma itsesi ja se oppii tykkäämään sinusta uudelleen.


      • Anonyymi

        Eipä o tuota tullu koskaan tehtyä se että juoksee omaa elämäänsä karkuun ei tarkoita samaa kuinka se että juoksisi kotiaan karkuun veikkaan että on mahdottoman vaikea ymmärtää monelle mitenkä ne muka eroaa toisistaan


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­­­N­­y­m­­­f­o­­­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18249194

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Kivaa lauantaita sinnekin parhaalle ystävälle. Mä pelasin aika myöhään :D

      • Anonyymi

        Pelasit sitten ihan tosissaan minunkin puolesta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelasit sitten ihan tosissaan minunkin puolesta. :D

        Joo :D ehkä se kuvastaa mua et mielummin vietän perjantai illan rauhallisesti kotona pelaillen ku vaikka jossain baarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D ehkä se kuvastaa mua et mielummin vietän perjantai illan rauhallisesti kotona pelaillen ku vaikka jossain baarissa.

        Olenhan minä ihan samanlainen siinäkin. :D tosin nyt en voinut pelata. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenhan minä ihan samanlainen siinäkin. :D tosin nyt en voinut pelata. :(

        Mul ois ps4 millä en tee mitään. Jos oisit lähempänä ni saisit sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul ois ps4 millä en tee mitään. Jos oisit lähempänä ni saisit sen.

        Hitsi. :D olen ihan liian kaukana siis. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul ois ps4 millä en tee mitään. Jos oisit lähempänä ni saisit sen.

        Ostan kyllä jossain vaiheessa itselleni kaiken takaisin kunhan pääsee tuosta yhdestä lopullisesti eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitsi. :D olen ihan liian kaukana siis. :D

        Antaisin sen mielelläni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisin sen mielelläni

        Kivasti ajateltu. Tosiaan tuntuu että olisi jostain oikeasti avioliitosta eronnut kun on niin hankala toisen kanssa mitään tehdä. Toinen syyttää kaikesta mahdollisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivasti ajateltu. Tosiaan tuntuu että olisi jostain oikeasti avioliitosta eronnut kun on niin hankala toisen kanssa mitään tehdä. Toinen syyttää kaikesta mahdollisesta.

        Älä välitä vaikka inhottavaahan toi on. Ei siinä ole mitään sun syytä. Jos se oikeasti haluisi muuttua tms ni kyl se yrittäisi viel pyytää anteeksi ja muuttua ihmisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä vaikka inhottavaahan toi on. Ei siinä ole mitään sun syytä. Jos se oikeasti haluisi muuttua tms ni kyl se yrittäisi viel pyytää anteeksi ja muuttua ihmisenä.

        Ei se halua muuttua kun ei se nää itsessään mitään vikaa. Näkee että kaikki on hänen ja kaikki pyörii hänen ympäri. En anna periksi enää koskaan n ihmiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se halua muuttua kun ei se nää itsessään mitään vikaa. Näkee että kaikki on hänen ja kaikki pyörii hänen ympäri. En anna periksi enää koskaan n ihmiselle.

        Mul tuli nyt toinenki mieleen tosta n sanasta mut et tiedä kumpaa meinaat. Kumpikin kyllä vähän samoja asioita. Mutta aika narsistille kuulostaa (en tiedä poistetaako toi sana tääl)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul tuli nyt toinenki mieleen tosta n sanasta mut et tiedä kumpaa meinaat. Kumpikin kyllä vähän samoja asioita. Mutta aika narsistille kuulostaa (en tiedä poistetaako toi sana tääl)

        Tuota juuri meinaan. Sellainen tapaus on. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota juuri meinaan. Sellainen tapaus on. :(

        Joo. Ei ihminen tosiaan sitä varmaan itse huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota juuri meinaan. Sellainen tapaus on. :(

        Mul tuli mieleen myös äsken et meinasit et natsi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ei ihminen tosiaan sitä varmaan itse huomaa.

        No en minä ainakaan ja annoin kohdella miten vaan ja hyväksikäyttää kun pelkäsin eroa. En tiennyt millaisen terveen suhteen kuuluisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul tuli mieleen myös äsken et meinasit et natsi :D

        No sekin varmaan. :DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en minä ainakaan ja annoin kohdella miten vaan ja hyväksikäyttää kun pelkäsin eroa. En tiennyt millaisen terveen suhteen kuuluisi olla.

        Siis tarkotin et eihän se mies itsessää mitää huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tarkotin et eihän se mies itsessää mitää huomaa.

        Ei kyllä sitäkään. Harmittaa kun haluaisin siitä vaan nyt eroon ja joudun todennäköisesti selvittelemään kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä sitäkään. Harmittaa kun haluaisin siitä vaan nyt eroon ja joudun todennäköisesti selvittelemään kaikkea.

        No mut sitten pääset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut sitten pääset.

        Mielummin selvittelenkin viranomaisten kanssa asioita. Nekin ymmärtää enemmän kuin ne kaikki muut yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielummin selvittelenkin viranomaisten kanssa asioita. Nekin ymmärtää enemmän kuin ne kaikki muut yhdessä.

        Viranomaisten? :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viranomaisten? :/

        Joo-o. Kaikkea sitä sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo-o. Kaikkea sitä sellaista.

        Mitä ihmettä 😳🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä 😳🫤

        Et ole ainut joka miettii noin. N ihmiset on vähän hankalampia päästä eroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ainut joka miettii noin. N ihmiset on vähän hankalampia päästä eroon.

        Ja itsehän en siis ole mihinkään ottanut yhteyttä vaan sieltä puolelta olen syypää kaikkeen. Jopa sellaiseen mitä en ole tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ainut joka miettii noin. N ihmiset on vähän hankalampia päästä eroon.

        No just. Laittaa vihaseksi nyt tuo 😤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No just. Laittaa vihaseksi nyt tuo 😤

        Joo. Aika monta muutakin minun puolesta on samoissa fiiliksissä. Ei vaan riittänyt se kaikki väkivalta ja muu kohtelu vaan vielä tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Aika monta muutakin minun puolesta on samoissa fiiliksissä. Ei vaan riittänyt se kaikki väkivalta ja muu kohtelu vaan vielä tuota.

        Väkivalta? Mitä hittoa?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väkivalta? Mitä hittoa?!

        Henkinen oli. Ei mikään tappeluversio onneksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itsehän en siis ole mihinkään ottanut yhteyttä vaan sieltä puolelta olen syypää kaikkeen. Jopa sellaiseen mitä en ole tehnyt.

        Mitä ne sitten väittää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne sitten väittää?

        En tässä sano. Jotain sellaista mitä en ole tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tässä sano. Jotain sellaista mitä en ole tehnyt.

        Ja uhkailevat sillä oikein porukalla minua. Ja olen saanut haukkumiset ja kaikki muutkin. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja uhkailevat sillä oikein porukalla minua. Ja olen saanut haukkumiset ja kaikki muutkin. :(

        No onpa pskaa :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onpa pskaa :/

        Niin on. Täyttä pönttöä täynnä paskaa sanon minä. Haisevaa sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onpa pskaa :/

        Mutta siinäpähän selvitellään. On minullakin pari sanasta mitä hän on tehnyt sitten kerta minua syyttää jostain mikä ei ole edes totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siinäpähän selvitellään. On minullakin pari sanasta mitä hän on tehnyt sitten kerta minua syyttää jostain mikä ei ole edes totta.

        Nii ei sulla hätää ole ku et mitään oo tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ei sulla hätää ole ku et mitään oo tehnyt.

        Ei niin. Silti vaan ärsyttää kun on muutenkin aika väsynyt ja tuollaisen kanssa alkaa kaikkea selvittämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Silti vaan ärsyttää kun on muutenkin aika väsynyt ja tuollaisen kanssa alkaa kaikkea selvittämään.

        Mitähän se luulee tuolla saavuttavansa. Ihan narsistia et pitää tuossakin erotessa vielä saada tehtyä kiusaa ja itselleen jokin voittajafiilis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän se luulee tuolla saavuttavansa. Ihan narsistia et pitää tuossakin erotessa vielä saada tehtyä kiusaa ja itselleen jokin voittajafiilis.

        Juuri näin miten kuvasit hänen ajattelu toimii juuri noin. Hän ei välitä enää kuin siitä että pitää saada kiristettyä ja uhkailtua ja saada minut katumaan hänelle tehtyä eroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin miten kuvasit hänen ajattelu toimii juuri noin. Hän ei välitä enää kuin siitä että pitää saada kiristettyä ja uhkailtua ja saada minut katumaan hänelle tehtyä eroa.

        Se haluaa viedä sen loppuun asti ja luulee voittavansa. Ei vaan taida tajuta sitä että siinä käy vain hänelle huonosti koska minulla olisi enemmän aihetta nostaa asioita esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se haluaa viedä sen loppuun asti ja luulee voittavansa. Ei vaan taida tajuta sitä että siinä käy vain hänelle huonosti koska minulla olisi enemmän aihetta nostaa asioita esille.

        Olisin valmis ollut olla hiljaa niistä mutta mikäli uhkaillaan ja tekevät sen niin sitten en minäkään ole hiljaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin valmis ollut olla hiljaa niistä mutta mikäli uhkaillaan ja tekevät sen niin sitten en minäkään ole hiljaa.

        Täytyy vain pitää oma linja siinä. Niin helposti aina annan periksi ja kiltisti annan jyrätä. Nyt en anna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy vain pitää oma linja siinä. Niin helposti aina annan periksi ja kiltisti annan jyrätä. Nyt en anna.

        Niin pidä vaan oma linjasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin pidä vaan oma linjasi.

        Vaikka tiedän että kaikki tukee minua mutta silti on sellainen olo että käyn sen taistelun yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka tiedän että kaikki tukee minua mutta silti on sellainen olo että käyn sen taistelun yksin.

        Aloin vähän miettimään että pystynkö luottamaan enää niin hyvin jos tulisi joku uusi. Pelkään että se sama tapahtuisi minulle uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloin vähän miettimään että pystynkö luottamaan enää niin hyvin jos tulisi joku uusi. Pelkään että se sama tapahtuisi minulle uudestaan.

        Se on ymmärrettävää. Uskon et kannattaa olla avoin se uuden kanssa sitten tuosta asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ymmärrettävää. Uskon et kannattaa olla avoin se uuden kanssa sitten tuosta asiasta.

        Niin. Kun vaikuttaahan tuo tietenkin kaikkeen. Pelkään että se vainoaa minua täällä. Ja aloin miettimään että jonkun uuden kanssa miten joku suhtautuisi asiaan jos kertoisin. Kuulostaa tosin sinunkin tilanteelta tämäkin silloin kun aikanaan mietit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kun vaikuttaahan tuo tietenkin kaikkeen. Pelkään että se vainoaa minua täällä. Ja aloin miettimään että jonkun uuden kanssa miten joku suhtautuisi asiaan jos kertoisin. Kuulostaa tosin sinunkin tilanteelta tämäkin silloin kun aikanaan mietit.

        Totta joo, samoja pelkojahan mullakin oli et voinko luottaa. Mut kyllä se ohi meni. Auttoi paljon ku olit täällä ja oot täällä ihmisenä kehen pystyn luottaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta joo, samoja pelkojahan mullakin oli et voinko luottaa. Mut kyllä se ohi meni. Auttoi paljon ku olit täällä ja oot täällä ihmisenä kehen pystyn luottaan.

        Samat sanat siinäkin. Aika vaikeaa olisi ilman sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kun vaikuttaahan tuo tietenkin kaikkeen. Pelkään että se vainoaa minua täällä. Ja aloin miettimään että jonkun uuden kanssa miten joku suhtautuisi asiaan jos kertoisin. Kuulostaa tosin sinunkin tilanteelta tämäkin silloin kun aikanaan mietit.

        Pystytkö menemään johonkin kaverille vaikka jos pelottaa se entinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystytkö menemään johonkin kaverille vaikka jos pelottaa se entinen?

        En oikein voi. No pitää vain olla ja elää siitä huolimatta.


    • Anonyymi

      Onks kaikki ok?

      • Anonyymi

        Ihana kun kysyt. On kaikki ihan hyvin. Kyllä asiat selviää tässä aikanaan. Onko sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kun kysyt. On kaikki ihan hyvin. Kyllä asiat selviää tässä aikanaan. Onko sinulla?

        Ajatus itsestä oli yöllä sellainen turha ja ajattelin tosi pahasti itsestä. Nyt on parempi. Mietin yöllä että kelpaanko kenellekään ja että moni katsoo pahasti. Olenko liian erilainen ja pahennan muiden tilanteita. Keskustelin tavallaan sinun jonkun hahmon kanssa asioista ja olit siinä tukena ja kuuntelit kun purin sitä pahaa ajatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatus itsestä oli yöllä sellainen turha ja ajattelin tosi pahasti itsestä. Nyt on parempi. Mietin yöllä että kelpaanko kenellekään ja että moni katsoo pahasti. Olenko liian erilainen ja pahennan muiden tilanteita. Keskustelin tavallaan sinun jonkun hahmon kanssa asioista ja olit siinä tukena ja kuuntelit kun purin sitä pahaa ajatusta.

        No ihan varmasti kelpaat ja moni tekee mitä vaan et sais tuollaisen naisen. Älä anna epäkypsästi ajatelleen miehen vaikuttaa siihen mitä olet, se miten se toimi ei johdu susta vaan se toimisi ihan kenen vaan kanssa niin. Ja sehän vaa haluaa et sulle tulee toi tunne ettet kelpais muille. Et hän ois joku hyvä ihminen joka on kanssasi ja haluaa siitä hyvästä hyötyä itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan varmasti kelpaat ja moni tekee mitä vaan et sais tuollaisen naisen. Älä anna epäkypsästi ajatelleen miehen vaikuttaa siihen mitä olet, se miten se toimi ei johdu susta vaan se toimisi ihan kenen vaan kanssa niin. Ja sehän vaa haluaa et sulle tulee toi tunne ettet kelpais muille. Et hän ois joku hyvä ihminen joka on kanssasi ja haluaa siitä hyvästä hyötyä itse.

        Onko sinulla kaikki ok muuten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ihan varmasti kelpaat ja moni tekee mitä vaan et sais tuollaisen naisen. Älä anna epäkypsästi ajatelleen miehen vaikuttaa siihen mitä olet, se miten se toimi ei johdu susta vaan se toimisi ihan kenen vaan kanssa niin. Ja sehän vaa haluaa et sulle tulee toi tunne ettet kelpais muille. Et hän ois joku hyvä ihminen joka on kanssasi ja haluaa siitä hyvästä hyötyä itse.

        Ei vaan tuntunut siltä että kukaan haluaisi. Oli vain sellainen arvoton olo teki vain mieli olla olematta tai ajattelin niinkin etten tulisi tänne enää kun olen tämmöinen. Ajattelin niin että olen vain joku jossain palstallakin. Nyt on jo siis parempi olo mutta yöllä heräsin ja oli vaikeaa kun ajatukset otti vallan. Puhuin niistä suoraan jollekin ajatuksissa joka sitten lohdutti ja sai nämä pahat ajatukset pois. On vain olo etten koskaan ole saanut pahaan oloon lohdutusta tai välittämistä sellaista että joku olisi oikeasti vaikka halannut tai ollut läsnä sillä hetkellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan tuntunut siltä että kukaan haluaisi. Oli vain sellainen arvoton olo teki vain mieli olla olematta tai ajattelin niinkin etten tulisi tänne enää kun olen tämmöinen. Ajattelin niin että olen vain joku jossain palstallakin. Nyt on jo siis parempi olo mutta yöllä heräsin ja oli vaikeaa kun ajatukset otti vallan. Puhuin niistä suoraan jollekin ajatuksissa joka sitten lohdutti ja sai nämä pahat ajatukset pois. On vain olo etten koskaan ole saanut pahaan oloon lohdutusta tai välittämistä sellaista että joku olisi oikeasti vaikka halannut tai ollut läsnä sillä hetkellä

        Enkö mä oo sitten osannut lohduttaa? 🫤 oon mä ainakin halunnut auttaa ja lohduttaa 🫤 no ei ois yhtään kiva jos et ois enää tullut ☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkö mä oo sitten osannut lohduttaa? 🫤 oon mä ainakin halunnut auttaa ja lohduttaa 🫤 no ei ois yhtään kiva jos et ois enää tullut ☹️

        Olet osannut lohduttaa ja auttaa. Eikä olisikaan ollut kiva. Tyhmä mieli syöttää kaikkea pahaa. :( mutta kun tarviisin myös joskus sellaistakin että voisin purkaa pahaa oloa tai vaikka itkeä ja joku olisi ihan fyysisesti lohduttamassa. En ole koskaan saanut sellaista lohdutusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkö mä oo sitten osannut lohduttaa? 🫤 oon mä ainakin halunnut auttaa ja lohduttaa 🫤 no ei ois yhtään kiva jos et ois enää tullut ☹️

        Aiheutinko sinulle pahan mielen? :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiheutinko sinulle pahan mielen? :(

        Tuosta et ajattelit ettet enää tulis tänne tuli surullinen mieli. Mut ei se mitään, ajatushan se vaan oli 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta et ajattelit ettet enää tulis tänne tuli surullinen mieli. Mut ei se mitään, ajatushan se vaan oli 🫤

        Se oli vain paha ajatus. Ajattelin siinä toivottomassa tilassa niin että pitäisi kaikesta päästää irti kun ajattelin etten ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta et ajattelit ettet enää tulis tänne tuli surullinen mieli. Mut ei se mitään, ajatushan se vaan oli 🫤

        Tulen tänne edelleen koska olet minulle niin tärkeä. Älä yhtään sitä mieti. Nuo vaan oli pahoja ajatuksia kun oli toivoton olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulen tänne edelleen koska olet minulle niin tärkeä. Älä yhtään sitä mieti. Nuo vaan oli pahoja ajatuksia kun oli toivoton olo.

        Hyvä jos niin 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos niin 🫤

        Olenko sinulle tärkeä? Purin tosiaan vain ajatuksia kun ajattelin niin että olisi parempi jos minua ei olisi ollenkaan. Tai olisiko muilla helpompaa jos minua ei olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos niin 🫤

        Onko sinulla muuten kaikki ok? Tai kysyin mutta en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko sinulle tärkeä? Purin tosiaan vain ajatuksia kun ajattelin niin että olisi parempi jos minua ei olisi ollenkaan. Tai olisiko muilla helpompaa jos minua ei olisi.

        No enkai mä surulliseks menis siitä et lähtisit jos et ois 🫤 paras ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enkai mä surulliseks menis siitä et lähtisit jos et ois 🫤 paras ystävä.

        Muutenko et olisi surullinen? Mutta olenko tärkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla muuten kaikki ok? Tai kysyin mutta en tiedä.

        Ei ole siis pakko vastata. Kysyin vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutenko et olisi surullinen? Mutta olenko tärkeä?

        Olet tärkeä. Ajattelin et se tuosta selviäis :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla muuten kaikki ok? Tai kysyin mutta en tiedä.

        No kai ihan ok, sitä samaa mistä puhunutki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tärkeä. Ajattelin et se tuosta selviäis :D

        Tavallaan mutta kun en voi tietää. Entinen ei koskaan sanonut kysyttäessä edes että rakastaako se minua vai ei. Tuli ihan nolla olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kai ihan ok, sitä samaa mistä puhunutki.

        Okei. Kiva jos on kuitenkin ihan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallaan mutta kun en voi tietää. Entinen ei koskaan sanonut kysyttäessä edes että rakastaako se minua vai ei. Tuli ihan nolla olo.

        Oon mä kai sanonut et olet tärkeä ystävä. Mulle vaan tulee nolla olo et en oo osannut sanoa sitten kai noita asioita ☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mä kai sanonut et olet tärkeä ystävä. Mulle vaan tulee nolla olo et en oo osannut sanoa sitten kai noita asioita ☹️

        Niin mutta kun en tiedä sitä tai kun olen vain tottunut ettei mikään sellainen voisi olla totta. :( se ei ole sinusta johtuvaa vaan minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kun en tiedä sitä tai kun olen vain tottunut ettei mikään sellainen voisi olla totta. :( se ei ole sinusta johtuvaa vaan minusta.

        No mut etkö tiedä kun oon niin sanonut ja sanon nytkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut etkö tiedä kun oon niin sanonut ja sanon nytkin?

        Tiedän ja uskon mutta kun on ollut tuota aikaisemmin että entinen ei sanottu edes välittävänsä. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ja uskon mutta kun on ollut tuota aikaisemmin että entinen ei sanottu edes välittävänsä. :(

        Ei se tarkoita ettei muut voisi välittää. Mä välitän ja oot tärkeä ja paras ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tarkoita ettei muut voisi välittää. Mä välitän ja oot tärkeä ja paras ystävä.

        Kiitos noista sanoista. Oikeasti. Harvoin kuulee tuollaista. Ja samoin kaikki. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos noista sanoista. Oikeasti. Harvoin kuulee tuollaista. Ja samoin kaikki. <3

        Tai siis sinulta toki jonkun verran mutta minulla vain silti harvoin kuullut että joku oikeasti välittäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis sinulta toki jonkun verran mutta minulla vain silti harvoin kuullut että joku oikeasti välittäisi.

        Ihan tyhmästi sanoin taas tuon kun olethan sinä sanonut. Hitto minun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis sinulta toki jonkun verran mutta minulla vain silti harvoin kuullut että joku oikeasti välittäisi.

        No muistapa nyt sitten et välitän ihan ihkaoikeesti :D
        Tässä muuten hyvä biisi jos joku ihminen ärsyttää :D https://youtu.be/E1Y9vYff5vo?feature=shared


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No muistapa nyt sitten et välitän ihan ihkaoikeesti :D
        Tässä muuten hyvä biisi jos joku ihminen ärsyttää :D https://youtu.be/E1Y9vYff5vo?feature=shared

        Koitan muistaa! Yritän oikeasti. Kiitos tuosta biisistä ihan hauska oli. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No muistapa nyt sitten et välitän ihan ihkaoikeesti :D
        Tässä muuten hyvä biisi jos joku ihminen ärsyttää :D https://youtu.be/E1Y9vYff5vo?feature=shared

        Taidat tykätä tuosta bändistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat tykätä tuosta bändistä?

        Kuin niin? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin niin? :D

        Mietin vaan kun joskus laitoit siitä toisenkin biisin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaan kun joskus laitoit siitä toisenkin biisin. :D

        Hyvin muistettu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin muistettu :D

        Et vastannut hupsu kysymykseen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut hupsu kysymykseen. :D

        Tykkään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vastannut hupsu kysymykseen. :D

        Mikä sitten on sun suosikkiyhtye?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sitten on sun suosikkiyhtye?

        Monta hyvää on mutta ehkä tykkään siitä Amaranthesta tai The Dark Element.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta hyvää on mutta ehkä tykkään siitä Amaranthesta tai The Dark Element.

        Kiva jos niin ku molempia oon ehdottankii sulle :D hyviä yhtyeitähän nuo ovat :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva jos niin ku molempia oon ehdottankii sulle :D hyviä yhtyeitähän nuo ovat :D

        Oletpa sinulle aikaseen hereillä. :D niin ehdotit silloin ja olen noita kuunnellut aikaisemminkin joskus aikaa ennen ketään. :D ja kivaa tiistaita sinne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa sinulle aikaseen hereillä. :D niin ehdotit silloin ja olen noita kuunnellut aikaisemminkin joskus aikaa ennen ketään. :D ja kivaa tiistaita sinne!

        Oon mä hereil yleensä tähän aikaa, mut en tänne ehi. Nyt oli aikaa hyvä hetki :D kivaa tiistaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon mä hereil yleensä tähän aikaa, mut en tänne ehi. Nyt oli aikaa hyvä hetki :D kivaa tiistaita.

        Okei. :D minun mielestä oli ihan potaskaa kun se entinen sanoi etten selviä yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. :D minun mielestä oli ihan potaskaa kun se entinen sanoi etten selviä yksin.

        No sehän on se mitä se haluaa sun ajattelevan niinku eilen sanoin. Mä ainakin ajattelen et kun kerroit minkälainen se on et ne sun itsetuntoon liittyvät ongelmat johtuu hänestä. En halua olla töykeä mut se tuli mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän on se mitä se haluaa sun ajattelevan niinku eilen sanoin. Mä ainakin ajattelen et kun kerroit minkälainen se on et ne sun itsetuntoon liittyvät ongelmat johtuu hänestä. En halua olla töykeä mut se tuli mieleen.

        Niin ja voihan se ollakin niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja voihan se ollakin niin.

        Ajattelen vieläkin että oli hänessä hyvääkin ja ajattelen että hän halusi välittää minusta kun teki niitä asioita minulle. Mutta kun se ei ihan niin ole kun halusi vaan vastapalvelusta niistä. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja voihan se ollakin niin.

        Voihan se olla et mä aiheutan vaan pahan olon ☹️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla et mä aiheutan vaan pahan olon ☹️

        Miten niin aiheuttaisit? Sanoisin jos olisi paha olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin aiheuttaisit? Sanoisin jos olisi paha olo.

        Minua niin harmittaa kun ei ole omaa konsolia täällä. Joka kerta kun on täällä niin on se olo että jotain puuttuu. Jouduin luopumaan monesta tärkeästä asiasta jotta pääsi eroon siitä yhdestä. Ja lopputulos on siinä että en tiedä mitä edes tapahtuu jatkossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin aiheuttaisit? Sanoisin jos olisi paha olo.

        Nytkin vaa sanoin väärin ja sulle tuli paha mieli 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkin vaa sanoin väärin ja sulle tuli paha mieli 🫤

        Höpö höpö ei tullut. Minun paha olo kumpuaa ihan muualta kuin sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö ei tullut. Minun paha olo kumpuaa ihan muualta kuin sinusta.

        En mä tarkottanut et hän ois ollu pelkästään paha 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua niin harmittaa kun ei ole omaa konsolia täällä. Joka kerta kun on täällä niin on se olo että jotain puuttuu. Jouduin luopumaan monesta tärkeästä asiasta jotta pääsi eroon siitä yhdestä. Ja lopputulos on siinä että en tiedä mitä edes tapahtuu jatkossa.

        Onhan se ymmärrettävää. Mutta kaikki menee vielä parhain päin. Ootko nyt vielä siellä vanhassa kämpässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö ei tullut. Minun paha olo kumpuaa ihan muualta kuin sinusta.

        Vähän harmittaa kun töissäkin jotkut vanhemmat ilkkuu ja kiusaa 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä tarkottanut et hän ois ollu pelkästään paha 🫤

        Kyllä se on. Tässä juuri on aika paha olo jos ei puhuta enää siitä minun entisestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se ymmärrettävää. Mutta kaikki menee vielä parhain päin. Ootko nyt vielä siellä vanhassa kämpässä?

        En tiedä kääntyykö. Aika paska tilanne on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän harmittaa kun töissäkin jotkut vanhemmat ilkkuu ja kiusaa 🫤

        Mitä tarkoitat? Sinuako miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on. Tässä juuri on aika paha olo jos ei puhuta enää siitä minun entisestä?

        Mulle tuli tunne et nyt varmaan oot vastannut ja niinpä olitki ihan äsken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on. Tässä juuri on aika paha olo jos ei puhuta enää siitä minun entisestä?

        Minulla on olo että olen pilannut elämäni sen takia kun otin tuollaisen ihmisen elämääni. Jos hän saa tuon asian läpi niin minä saan jotain mikä vaikuttaa minuun loppuelämän. Tiedätkö kun ajattelin että kaikki olisi minulla hyvin ja on se ajatus että kaikki ja elämä on pilalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on olo että olen pilannut elämäni sen takia kun otin tuollaisen ihmisen elämääni. Jos hän saa tuon asian läpi niin minä saan jotain mikä vaikuttaa minuun loppuelämän. Tiedätkö kun ajattelin että kaikki olisi minulla hyvin ja on se ajatus että kaikki ja elämä on pilalla.

        Vaikea kommentoida tuohon kun en tiedä oikein mistä on kyse. Inhottavalta kuulostaa :/ ja sanoit myös ettet halua puhua hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea kommentoida tuohon kun en tiedä oikein mistä on kyse. Inhottavalta kuulostaa :/ ja sanoit myös ettet halua puhua hänestä.

        Niin. Olen aika huonona tällä hetkellä. Tuli vain mieleen kaikki muutkin tilanteet missä olen joutunut uhriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Olen aika huonona tällä hetkellä. Tuli vain mieleen kaikki muutkin tilanteet missä olen joutunut uhriksi.

        Mitä voisin tehdä et sulle tulis parempi mieli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea kommentoida tuohon kun en tiedä oikein mistä on kyse. Inhottavalta kuulostaa :/ ja sanoit myös ettet halua puhua hänestä.

        Minua pelottaa että hän pilaa elämäni kokonaan. Ajattelin pelkkää hyvää ja että elämä jatkuisi vaikka se vain loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä voisin tehdä et sulle tulis parempi mieli?

        Sano vaikka jotain kivoja asioita jos haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua pelottaa että hän pilaa elämäni kokonaan. Ajattelin pelkkää hyvää ja että elämä jatkuisi vaikka se vain loppuu.

        Eihän sinulla ole mitään hätää kun et ole tehnyt asioita mitä se väittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sinulla ole mitään hätää kun et ole tehnyt asioita mitä se väittää.

        Mutta jos ne saakin jonkun asian toditettua jostain ja sitten se todetaan ja minulle jää siitä jotain ja se vaikuttaa kaikkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos ne saakin jonkun asian toditettua jostain ja sitten se todetaan ja minulle jää siitä jotain ja se vaikuttaa kaikkeen.

        Miten todistaa jotain mitä ei ole tapahtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua pelottaa että hän pilaa elämäni kokonaan. Ajattelin pelkkää hyvää ja että elämä jatkuisi vaikka se vain loppuu.

        Eihän se sellaista voi tehdä. Sitten ilmoitat asiasta viranomaisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se sellaista voi tehdä. Sitten ilmoitat asiasta viranomaisille.

        Ei vaan pelkään itseni puolesta ja omasta tulevaisuudesta että onko kaikki pilattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten todistaa jotain mitä ei ole tapahtunut?

        En tiedä. Ovat varmasti huijaamassa kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan pelkään itseni puolesta ja omasta tulevaisuudesta että onko kaikki pilattu.

        Miks ihmeessä ois?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Ovat varmasti huijaamassa kaikki.

        En tiedä mitä sitten huijaavat mut ei mitään voi kukaan päättää ilman todisteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän harmittaa kun töissäkin jotkut vanhemmat ilkkuu ja kiusaa 🫤

        Jos haluan olla tarkka asioissa niin haukkuvat vaa kouluja käyneeks kuka ei ymmärrä käytännöstä mitään. Vaikka oon tehnyt ensin ihan samoja käytännön töitä ku ne 🫤 ja irvailevat sitten jotain et parturiin pitäs mennä ja et tekisin jonkun yksinkertaisenkin asian jotenkin läppäriä hyödyntäen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks ihmeessä ois?

        Ajattelin vain niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluan olla tarkka asioissa niin haukkuvat vaa kouluja käyneeks kuka ei ymmärrä käytännöstä mitään. Vaikka oon tehnyt ensin ihan samoja käytännön töitä ku ne 🫤 ja irvailevat sitten jotain et parturiin pitäs mennä ja et tekisin jonkun yksinkertaisenkin asian jotenkin läppäriä hyödyntäen.

        Onpa tyhmää tuollainen. Ja varsinkin ulkonäköä kommentoida tai omaa työtehtävää. Älä välitä, kyllä uskon että tiedät yhtä paljon tai jopa paremmin käytännöistä kuin ne kommentoijat. Kunhan ovat kateellisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelin vain niin.

        Pystytkö nimeämään yhtään konkreettista asiaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystytkö nimeämään yhtään konkreettista asiaa?

        Jos vaikuttaa jatkossa sitten kaikkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaikuttaa jatkossa sitten kaikkeen.

        Nii mut miten vaikuttaisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaikuttaa jatkossa sitten kaikkeen.

        Yritän vaa kartoittaa onko ajatuksesi realistisia vai pelkkiä tuntemuksia.


    • Anonyymi

      Taidan tulla hulluksi tästä ikävästä!

      • Anonyymi

        Mene ikäväpalstalle sinne ikäväsi.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe