Psalmi 32:5
Minä tunnustin sinulle syntini enkä peittänyt pahoja tekojani; minä sanoin: "Minä tunnustan Herralle rikokseni", ja sinä annoit anteeksi minun syntivelkani. Sela.
Minä tunnustin sinulle syntini enkä peittänyt pahoja tekojani; minä sanoin: "Minä tunnustan Herralle
12
258
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos Psalmista. Raamattu usein puhuu paljon syvemmin, mitä tekstistä päällisin puolin saa irti. Raamattu korostaa sitä, että Jumala tietää kaiken, Kun ihminen tekee pahaa, usein se tapahtuu salaillen ja piilossa. Eli Raamatun mukaan kaikki se, mitä ei voi ääneen sanoa, on usein pahaa. Se on itse asiassa vahvin signaali ihmiselle itselleen siitä, mitä ei saisi tehdä ja mikä myös Jumalan silmissä on synti. Kaikkea hyvää.
- Anonyymi
Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
1 Joh 1:7 - Anonyymi
Vuan mitäpä tuo velevottaa. Itsesuggestiota kyllä.
- Anonyymi
Niinpä olet itsesi kieltämättä hyvin itsesuggeroinut.
- Anonyymi
Aamen! Jeesus antaa synnit anteeksi. Valtava asia!
- Anonyymi
Antaako Putinillekin?
- Anonyymi
Ilman muuta antaa Putinille synnit anteeksi, joka on pienempi rikollinen, kuin kansanmurhaa suorittavat Israelilaiset.
- Anonyymi
Eihän laittomuuksia pitäisi tehdä. Kunnon fariseus on sellainen.
- Anonyymi
Kaikki on syntisiä. Paitsi Jeesus.
Kun Jeesus antaa synnit anteeksi, ihminen on taivaskelpoinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on syntisiä. Paitsi Jeesus.
Kun Jeesus antaa synnit anteeksi, ihminen on taivaskelpoinen.Room 3:23
Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla…
- Anonyymi
Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.
- Anonyymi
Mikäli satujeesuksesi väittää minun syntiä tehneen, niin se on hel-ve-tin pitkä vale.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656104- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43869Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu92799Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219704