Minä tunnustin sinulle syntini enkä peittänyt pahoja tekojani; minä sanoin: "Minä tunnustan Herralle

Anonyymi-ap

Psalmi 32:5

Minä tunnustin sinulle syntini enkä peittänyt pahoja tekojani; minä sanoin: "Minä tunnustan Herralle rikokseni", ja sinä annoit anteeksi minun syntivelkani. Sela.

10

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos Psalmista. Raamattu usein puhuu paljon syvemmin, mitä tekstistä päällisin puolin saa irti. Raamattu korostaa sitä, että Jumala tietää kaiken, Kun ihminen tekee pahaa, usein se tapahtuu salaillen ja piilossa. Eli Raamatun mukaan kaikki se, mitä ei voi ääneen sanoa, on usein pahaa. Se on itse asiassa vahvin signaali ihmiselle itselleen siitä, mitä ei saisi tehdä ja mikä myös Jumalan silmissä on synti. Kaikkea hyvää.

• Anonyymi

Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
      1 Joh 1:7

• Anonyymi

Vuan mitäpä tuo velevottaa. Itsesuggestiota kyllä.

• Anonyymi

Niinpä olet itsesi kieltämättä hyvin itsesuggeroinut.

• Anonyymi

Aamen! Jeesus antaa synnit anteeksi. Valtava asia!

• Anonyymi

Antaako Putinillekin?

• Anonyymi

Ilman muuta antaa Putinille synnit anteeksi, joka on pienempi rikollinen, kuin kansanmurhaa suorittavat Israelilaiset.

• Anonyymi

Eihän laittomuuksia pitäisi tehdä. Kunnon fariseus on sellainen.

• Anonyymi

Kaikki on syntisiä. Paitsi Jeesus.
        Kun Jeesus antaa synnit anteeksi, ihminen on taivaskelpoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki on syntisiä. Paitsi Jeesus.
        Kun Jeesus antaa synnit anteeksi, ihminen on taivaskelpoinen.

Room 3:23

Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla…

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ukkola: "Sanna Marin, nolo keikari"

Nyt osuu niin kohdilleen, että sattuu...hahahaaa. "Marinin rahvaanomainen piehtarointi mammonassa on yhtä kamalaa kats
      Maailman menoa
      341
      4655
    2. Seiska: Taas uusi TTK-romanssi? Pernilla Böckerman ja Anssi Heikkilä suhdehuhujen pyörteissä

Oho, olisiko rakkautta ilmassa? Ainakin hyvin Pernillan ja Anssin kemiat kohtasivat TTK-parketilla ja olivat myös erittä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      3065
    3. Pietilässä menossa poliisioperaatio

PIETILÄSSÄ on parasta aikaa menossa poliisioperaatio, jossa on mukana sekä siviili- että virkapukuisia poliiseja. https
      Jämsä
      29
      2307
    4. Mikä kaivatussasi on niin erityistä?

Asiallisia vastauksia kiitos 🙋‍♂️
      Ikävä
      60
      1054
    5. Hyvän mielen ketju

Palstalla taas kähinöidään sanasta jos toisesta. Muistuttaisin kaikkia että joka päivä tapahtuu jotakin hyvää. Tähän k
      Sinkut
      216
      956
    6. Opettaja piti tuntia kännissä Jämsänkoskella

No nin! Jämsänkosken Yhteiskoululla: https://www.jamsanseutu.fi/uutiset/art-2000010246632.html
      Jämsä
      27
      891
    7. Moi rakas nainen

Mulla seisoo nyt kun ajattelen sua. Tai oikeastaan aina kun ajattelen sua :) haluan sua
      Ikävä
      67
      846
    8. tapahtuukohan tänään

Jotain jännää🤔
      Ikävä
      88
      842
    9. Katso: Danny, 81, lataa tiukkaa tekstiä Farmi Suomi -olosuhteista: "Voi todeta, että ei tämä ole..."

Danny tilittää tiukkaa tekstiä ja varmaan ihan asiasta. Tuohon ikään jo paljon nähnyt. Mutta saikohan tuonne ottaa oman
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      831
    10. Oletko siis kiinnostunut minusta?

Seuraavan kerran nipistän sinua, koska haluan varmistaa, ettei tämä ole unta.
      Ikävä
      57
      826
    Aihe