Näin Jeesuksen! Näin Jeesuksen!

Anonyymi-ap

Enkeli tuli luokseni ja vei minut Jerusalemiin. En tiedä olinko hengessä vai ruumiissani.

Kysyin, miksi hän vei minut Jerusalemiin?

"Tästä on lyhin matka Jumalan ja Jeesuksen tykö taivaaseen." hän vastasi.

Ja sieltä me nousimme pilvien yläpuolelle ja taivaankannen taakse. Siellä oli Jumalan valtaistuin, jolla Jumala istui ja Jeesus hänen oikealla puolellaan. Ja enkeleitä valtaistuimen ympärillä. Oli niin ihana olla siinä Jumalan ja Jeesuksen edessä!

Jeesus sanoi minulle sanoja, joita ei ihmisten lapsille ole lupa kertoa. Ihmeellisiä sanoja.

Minä todistan kaikille, että Jeesus Kristus on Herra! Kannattaa tosiaan uskoa Jeesukseen. Hän on ihmeellinen! :)

16

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä näin myös Jeesuksen enkelin. Olin hirveässä kännissä päikkäreillä ja siinä havahduin, kun enkeli laskeutui viereeni nukkumaan.

      Olenko nyt uskossa?

      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍑 ­­N­­­y­m­f­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18250476

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Hallelujaa, Jeesuksemme on ihmeellinen, ihmeellinen, kuningasten kuningas.

      Ylistäkää, riemuitkaa, tanssijaa ja huutakaa.
      Hyppikää, hurratkaa.

      Ihanaa, sait kohdata kuninkaan. Miltä Jeesus näytti? Oliko kirkkautta täynnä?

      • Anonyymi

        Isällä oli valkeat vaatteet ja pitkät valkeat hiukset ja pitkä valkea parta ja hän hohti kirkkautta.

        Jeesuskin hohti kirkkautta ja hänenkin hiuksensa ja partansa olivat muuttuneet valkeaksi ja hänellä oli valkeat vaatteet, mutta käsissään hänellä oli naulan reiät.

        Molemmat olivat noin 170 cm pitkiä ja näyttivät juutalaisilta kasvojen piirteiltään.

        Väljien vaatteiden vuoksi oli vaikea nähdä oliko iän mukanaan tuomaa vatsaa vai olivatko normaalivartaloisia.


      • Anonyymi

        Olen se kännissä havahtunut. Kyllä huone muuttui kirkkaaksi ja enkeli asetteli itsensä viereeni somasti nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isällä oli valkeat vaatteet ja pitkät valkeat hiukset ja pitkä valkea parta ja hän hohti kirkkautta.

        Jeesuskin hohti kirkkautta ja hänenkin hiuksensa ja partansa olivat muuttuneet valkeaksi ja hänellä oli valkeat vaatteet, mutta käsissään hänellä oli naulan reiät.

        Molemmat olivat noin 170 cm pitkiä ja näyttivät juutalaisilta kasvojen piirteiltään.

        Väljien vaatteiden vuoksi oli vaikea nähdä oliko iän mukanaan tuomaa vatsaa vai olivatko normaalivartaloisia.

        Minäpä tiedän, että Jeesuksella on kaunis hoikka vartalo, kauniit kasvot, hyvin kaunis.


    • Anonyymi

      Kuinka monta ja minkä värisiä pillereitä olit napsinut?

    • Anonyymi

      Jeesus todisti jälleen elävänsä!

      Kiittäkää Herraa!

      Ylistäkää Herraa!

      Väkevä on hänen todistuksensa sana!

      Uskon, uskon, uskon,...

      Jos kerran Paavali, niin miksi ei sitten joku muu: Matti tai Maija?

      • Anonyymi

        johan sen Raamattu jo , TODISTAA.
        miksi , ette usko !?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        johan sen Raamattu jo , TODISTAA.
        miksi , ette usko !?

        Yksi tarukirja muiden joukossa.

        Parempi on The Legends of the Jews.


    • Anonyymi

      Jeesus kiitos Jeesus, minulla oli tänään ruokaa syödäkseni. Kiitos Jeesus.

      • Minulla taas ei ole ruokaa. Teen siivouskeikkaa pari tuntia päivässä arkena.huomenna tehtaalle nälissään. Ja mitä tuo aloitus oli..kaks joulupukkia yöpaidassa en oikein usko sen olleen kuin aloittajan mielenmaisemaa unessa.


    • Anonyymi

      Kyse on Helluntalaisuus,amerikan lahko.Ei niin totta.

    • Anonyymi

      Juutalaiset häät ja saamme olla morsian.
      Tekisi mieli hyppiä ja tanssia. Ollaan kohta häissä ja sulhanen tulee noutamaan. lavoratcha nommo se garre, tsenare digare.

    • Anonyymi

      Hei.

      Viime yönä unessani Jeesus tuli sänkyni viereen ja kutsui minua nimeltä. Raamatussa on kohta nimeltä kutsumisesta. Otin kutsun vastaan ja Jeesus nimesi minut voitto seppeleen saajaksi. Keskustelimme ja sain ymmärryksen, että olen Tukholman profetian nimetty henkilö. Aion käydä läpi kyseisen profetian, jos saisin ymmärryksen asiaan. Jeesus sanoi, että minussa on vesi ja tuli ja tuon rautaisella kädellä oikeutta pohjolaan.

      Kiitos kun jaoit kohtaamisesi. Jatketaan Jeesustiellä.

      • Anonyymi

        "jeesuksia" on MONTA,
        "Monta tulee minun nimessäni" Matt: 24: 5


        minkä niistä monista "jeesuksista" näit ??


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8158
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      43
      4622
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      20
      2137
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1815
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1726
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe