Seuraako moni tätä kuuluisaa skeittajaa?
https://m.youtube.com/@aapo.olervo
Somestara Aapo Olervo
40
5457
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraa, laudalla
- Anonyymi
Somestara = Kylähullulla jokunen video youtubessa.
- Anonyymi
Voi voi, ikävää että voit pahoin. Kannattaa tappaa itsensä jos ei muuhun pysty kuin muiden mollaamiseen
- Anonyymi
Yliksen räkänokat ei vaan ymmärrä.
Aapolla on masennusta mikä johtuu osin yksinäisyydestä, osin hänen pakonomaisesta tarpeestaan olla ammattilaisskeittaaja, vaikka se juna on mennyt jo aikoja sitten.
Tämä siis niille, keitä oikeasti kiinnostaa syväluotaava analyysi kiukuttelevien uhma-ikäisten jonnejen haukkumisten ja nimittelyjen sijaan.- Anonyymi
Ei noita vammaisia kiinnosta mikään totuus vaan itkeä omaa elämäänsä projisoiden sitä mm. Aapoon.
- Anonyymi
Paranoidinen skitsofrenia. Ennuste erittäin huono.
- Anonyymi
Kaikki muiden syytä. Ei mistään asiasta pysty sairaassa mielessä ottamaan vastuuta. Covid ja exä jääneet päälle kun siinä paikkeilla ollut A suljetulla.
Erilaisia asioita vaatii, hoitas itsensä kuntoon psyyke puolelta niin ehkä asiat alkais järjestyä. On harhainen ja täysin narsisti vielä päälle.- Anonyymi
Mä en ole homo, mä olen hyvännäköinen
- Anonyymi
Minusta häntä pitäisi käydä ammattikoulu. Pikku hiljaa elämä kuntoon . Hyvä että syö terveellisesti.
- Anonyymi
Aapo, sä tunnut niin hyvältä mun sisällä 🥰🥰🥰
- Anonyymi
Kun Aapo hakee apua mt puolelta, saa lääkityksen skits sairauteen, elämä muuttuu täysin ja ymmärtää kuinka sairas on ollut. Näitä tämän tyypin sairaita hoitanut ja nähnyt. Joten hän tarvitsee apua, oikeasti.
- Anonyymi
Se joka poistaa min viestit saa puukosta
- Anonyymi
Lopeta mun kousaaminen.
Mä en ole koira! - Anonyymi
Aapo on niin seksikäs. Saisinpa hänen upeaa pippeliään peppuuni.
- Anonyymi
Maito on hyvää 🥛🥛🥛
- Anonyymi
Seuraan ennemmin HöpöMasaa
- Anonyymi
Masa onkin mies.
- Anonyymi00031
Kyllä te ylilaudan mussukatkin joskus ymmärrätte elämää joku kaunis päivä🥰🥰
- Anonyymi00032
Vittu että rasauttaa tämän tontun ylimielinen asenne noita HUS:n asiakaspalvelijoita kohtaan ja ylipäätään se, miten hänelle kuuluu oikeus helvetin kalliiseen magneettikuvaukseen, vaikka lääkäri on hoitoarvionsa tehnyt, eikä nää siihen perustetta ja kaiken lisäksi on itse paskonut paikkansa idioottimaisella urheilemisella. Tälle kyllä kuuluisi kaikki hyvinvointivaltion hedelmät, mutta ei itse suostu laittamaan pääkoppaansa kuntoon, jotta voisi ehkä joskus edes jollain tavalla kantaa veropottiin oman kortensa kekoon. Skitsofrenia was, mutta on tolla myös isosti narsistisia piirteitä ja uhriutumisen 101 kunnossa.
- Anonyymi00033
Ei Aapo osaa hahmottaa tämän koko tilanteen ongelmallisuutta. Reissu toiselle puolelle maailmaa on Aapolle pelkkä pakomatka: shithole countryssä on vedetty omat asiat niin vituilleen, ettei miehellä riitä ymmärrys, miten hän on saanut itsensä tähän soppaan ja miten tämä soppa kuuluu syödä. Jo koko eliniän kestänyt toimintamalli pitää todennäköisesti tässäkin kutinsa: Aapo ei ota vastuuta, koska tämä on muiden syytä ja hänellä on oikeus olla oma itsensä ja tehdä niin kuin haluaa. Sopan syöminen jää vanhempien vastuulle, kuten aina ennenkin, ja he pelastavat kunnon pojan tästäkin tilanteesta. Sillä välin kun Aapo seikkailee maailmalla, vanhemmat laittavat kunnon pojan asiat kotimaassa kuntoon, jotta kunnon pojan on taas mukava palata takaisin shithole countryyn. Aapo tubettaa Thaimaassa, ja kuvittelee näin elävänsä itsenäistä influencer-elämää, vaikka todellisuudessa vanhemmilta virtaa jatkuvasti rahaa maailmanmatkaajan pankkitilille. You already know.
- Anonyymi00034
Kiitos asiallisesta ja järkevästä kommentista!
- Anonyymi00035
Ihan vaan vinkkinä ylilaudan jonneille että saa myös ajatella asioista positiivisesti, ei ole se oma elämäkään niin ankeaa 🥰🥰🥰
- Anonyymi00036
No eiköhän kamat jätetä mamman hoidettavaksi. Vuokrasoppari varmaan loppuu vasta joko vuoden vikana tai vuoden ensimmäisenä päivänä. Kinda good looking Mamma Olervo nöyränä järkkää väliaikaisen säilytysvaraston ja Niemen pojat viimeistään keskiviikkona kantamaan vuokrattuun varastoon atleetin roinat. Sitä paitsi eihän Aapo nyt olisi edes kykenevä kantamaan mitään, kun paikat on klesana ja magneettikuvia tarvitaan kyrvästä lähtien jokaiseen paikkaan kropassa.
Kohta lampsitaan Bangkokin keskussairaalaan vaatimaan magneettikuvia ja platinakorviketta paskana olevaan sormenpäähän kun lehteä lentokoneessa lukiessa tuli viiltohaava.- Anonyymi00037
ikävää että voit noin pahoin.
Hyvä joulua ja hyvää uutta vuotta sinulle joka tapauksessa!
- Anonyymi00038
jännä kyllä kuinka monen on pakko seurata aapon menoa, mutta ei voi itse katsoa videoita 😄😄
- Anonyymi00039
Aapo on niin seksikäs, Aapo mä rakastan sua 🥰🥰🥰
- Anonyymi00040
Ylilautakin tajuaa joskus vielä ihmisyyttä ja tunteita 🤸♂️🤸♂️
- Anonyymi00041
Aapo ottaa munaa perseeseen tällä hetkellä kuten orpokin
- Anonyymi00042
Aapo ei oo irtisanonut kämppää
<oli irtisanonut
>Aapo ei oo ostanut lippua
<oli ostanut
>Koko matka on vain katsojatemppu
<ei ollut
>Aapo joutuu Auroraan
<ei joutunut
>Aapo ei pääse lentokentälle asti
<pääsi
>Aapo ei tuu pääsemään turvatarkastuksesta läpi
<pääsi
>Aapo ei tuu pääsemään koneeseen
<pääsi
>Kone kääntyi takaisin koska Aapo sekoili
<ei edes ollut siinä koneessa
>Aapo ei tuu pääsemään Thaimaahan asti
<pääsi
>Aapolla on äiti mukanaan
<ei ole
>Aapolla ei ole oikeasti kavereita
<matkaseurana kaksi kaveria
>Aapo ei tuu...
<tulee
Alfa Olervo se vaan porskuttaa ja vihaajat itkee - Anonyymi00044
Aapo sun perse tuntuu niin hyvältä 🥰🥰🥰🥰🥰
- Anonyymi00045
Voiko sitä keitata talvellakin,hiihto se on poikaa.
- Anonyymi00047
Ihanaa nähdä Aapo onnellisena Thaimaassa 🥰🥰🥰
- Anonyymi00048
Surullista kuinka pahoinvoivia Ulilaudan kirjoittajissa onkaan 😥😥
- Anonyymi00049
Söpöä kuinka kyynisiä ja negatiivisia Ulilaudalla on.
Forced to be uli uli uli, again! - Anonyymi00050
Nevahööd.
- Anonyymi00051
Siellä taas ylis pojat ihmettelee miksi mielisairas ei toimi järkevästi 😁😁
I dont know why 😄😄 - Anonyymi00052
Aina voi kysyä neuvoja vanhemmilta ihmisiltä jos jokin asia askarruttaa, vinkkinä vaan yliksen porukoille🥰🥰🥰
- Anonyymi00055
Aapo perseraiskataan päivittäin
- Anonyymi00056
Perseraiskaa isäs
- Anonyymi00056
aapo tulaan perseraiskaamaan
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1166310Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3776113Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695810Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443952Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452345Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1151390- 121211
- 1821052
- 59867