Seuraako moni tätä kuuluisaa skeittajaa?
https://m.youtube.com/@aapo.olervo
Somestara Aapo Olervo
8
3206
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraa, laudalla
- Anonyymi
Somestara = Kylähullulla jokunen video youtubessa.
- Anonyymi
Voi voi, ikävää että voit pahoin. Kannattaa tappaa itsensä jos ei muuhun pysty kuin muiden mollaamiseen
- Anonyymi
Yliksen räkänokat ei vaan ymmärrä.
Aapolla on masennusta mikä johtuu osin yksinäisyydestä, osin hänen pakonomaisesta tarpeestaan olla ammattilaisskeittaaja, vaikka se juna on mennyt jo aikoja sitten.
Tämä siis niille, keitä oikeasti kiinnostaa syväluotaava analyysi kiukuttelevien uhma-ikäisten jonnejen haukkumisten ja nimittelyjen sijaan. - Anonyymi
Paranoidinen skitsofrenia. Ennuste erittäin huono.
- Anonyymi
Kaikki muiden syytä. Ei mistään asiasta pysty sairaassa mielessä ottamaan vastuuta. Covid ja exä jääneet päälle kun siinä paikkeilla ollut A suljetulla.
Erilaisia asioita vaatii, hoitas itsensä kuntoon psyyke puolelta niin ehkä asiat alkais järjestyä. On harhainen ja täysin narsisti vielä päälle. - Anonyymi
Minusta häntä pitäisi käydä ammattikoulu. Pikku hiljaa elämä kuntoon . Hyvä että syö terveellisesti.
- Anonyymi
Aapo, sä tunnut niin hyvältä mun sisällä 🥰🥰🥰
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1163717Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5723196- 981939
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa211413Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501396Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821384- 1031193
- 451137
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1251132- 901119