Silmien värinkin voin jo vaihtaa

35

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikilla on siniset silmät jonkun väitteen mukaan, tumma väri on vain yksi kerros sen päällä. Jonka voi siis poistaa.
      Jos näin niin se siitä geenivirheestä.


      Jasu

      • Kyllä kaikilla on ensin siniset


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kyllä kaikilla on ensin siniset

        Minulla ne on ollu vauvasta asti siniset. Vaaleansiniset ja vaaleanvihreä rinkula mustuaisen ympärillä. Ja olen aina tykännyt silmieni sävystä. Se on nätti, vaikka itse sanonkin.

        Eloisa.

        Serkullani oli tummansiniset syntyessään ja nyt ovat ihan ruskeat. Luonnostaan. Äidillään on ruskeat, isällään oli vihreät.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ne on ollu vauvasta asti siniset. Vaaleansiniset ja vaaleanvihreä rinkula mustuaisen ympärillä. Ja olen aina tykännyt silmieni sävystä. Se on nätti, vaikka itse sanonkin.

        Eloisa.

        Serkullani oli tummansiniset syntyessään ja nyt ovat ihan ruskeat. Luonnostaan. Äidillään on ruskeat, isällään oli vihreät.

        Jasu

        Juu ja 3. vuotiaaksi vakiintuu olen lukenut aiheesta vuosia sitte☺️


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Juu ja 3. vuotiaaksi vakiintuu olen lukenut aiheesta vuosia sitte☺️

        Ja auringonvalo vaikuttaa asiaan myös.

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ne on ollu vauvasta asti siniset. Vaaleansiniset ja vaaleanvihreä rinkula mustuaisen ympärillä. Ja olen aina tykännyt silmieni sävystä. Se on nätti, vaikka itse sanonkin.

        Eloisa.

        Serkullani oli tummansiniset syntyessään ja nyt ovat ihan ruskeat. Luonnostaan. Äidillään on ruskeat, isällään oli vihreät.

        Jasu

        Ihanan värisiltä kuulostaa jos pihalla ollessa kysyin sisarelta sanoin saman kun värin kuin taivas ja taivas oli selkeä. Ehkäpä se taivas vaan korosti sinisyyttä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Usein on silmiäni kehuttu, kehutuin kohta kehossani. 😅

        Siniset silmät miellettään myös naiviuteen. 🥴

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mita-silmiesi-vari-kertoo-sinusta/3274338

        Jasu

        Olen vähän outo kun mietin värin syntymistä mutta miehellä on sekaväriset silmät ja lapsilla on vihertäviä silmiä 2 on vaikea tulkita väriä. En ole edes kaikkien silmien väriin perehtynyt. Meillä on aina niin pimeähköä kun migreeniä.



      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olen vähän outo kun mietin värin syntymistä mutta miehellä on sekaväriset silmät ja lapsilla on vihertäviä silmiä 2 on vaikea tulkita väriä. En ole edes kaikkien silmien väriin perehtynyt. Meillä on aina niin pimeähköä kun migreeniä.

        Ikävä vaiva tuo migreeni. Keljua, jos teilläkin sitä podetaan. Välkkyvät valot on helposti laukaiseva tekijä ja tyttärelleni migreenikohtaus tulee usein kännykllä liian pitkään oleilusta. Peleissä välmehtii. Perinyt minulta tuon karsean vaivan. ☹️

        Ei se outoa ole, hyvähän se on kaikenlaista mietiskellä. 🙂👍

        Kömmin nukkumaan, niin jaksan taas heräillä 6 aikaan. Hyvää iltaa ja yötä. 🙂

        Jasu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ikävä vaiva tuo migreeni. Keljua, jos teilläkin sitä podetaan. Välkkyvät valot on helposti laukaiseva tekijä ja tyttärelleni migreenikohtaus tulee usein kännykllä liian pitkään oleilusta. Peleissä välmehtii. Perinyt minulta tuon karsean vaivan. ☹️

        Ei se outoa ole, hyvähän se on kaikenlaista mietiskellä. 🙂👍

        Kömmin nukkumaan, niin jaksan taas heräillä 6 aikaan. Hyvää iltaa ja yötä. 🙂

        Jasu

        Hyvää yötä meillä ei migreeniä ole kuin 8v pahiten mutta sillä on kystakin päässä pikkuiaivojen takana. 🥺 mietin onko se pahentunut kun nyt on tullut huimaustakin vaikka on synnynnäinen kuulemma eikä aiheuta oikeita ja olen ihan erimieltä se lääkärin kanssa kun nyt on tullut erikseen huimauskin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitan vielä linkin höpinäni jatkeeksi aiheesta.

        https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000000985539.html

        Jasu

        Ahaa.

        Kriitikoiden mukaan tällainen operaatio saattaa aiheuttaa glaukoomaa. Glaukooma on terveyskirjasto Duodecimin mukaan näköhermoa vaurioittava sairaus, joka hoitamattomana voi johtaa merkittävään näön heikkenemiseen.

        Glaukooma saattaa johtaa sokeuteen.

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Glaukooma

        Nami nami.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kyllä kaikilla on ensin siniset

        Onko sul mies joku ongelma, ku pitää mukanoita naisten esim. Tissikuvia näytellä ja naisten punaisia korkkareia, pikkuhousuja ym..


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18251885

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      muttw jos e4i ole silmiä ollrenkwwn?

      • Elä murehdi silmien väriä. Olisi kivempi että suojelet itseäsi.


    • Anonyymi

      pisän aika paljon haacw3ijan noistwa pwlapelimqiswiwt5wq kuvistqw, ti43e6t43nkään e4i ole43 jokain4n kuukqusi niitäå ktsoa...

      • Haaveililjalla on nyt lämpimin meno tuolla toisessa ketjussa. Koen vähän itseni ylimääräiseksi.


      • Anonyymi

        Opettele kirjoittaan suomex!


    • Anonyymi

      Mulla on syvän meren siniset silmät, vahvalla mustalla ympäryksellä. En voi kuvitella muuta syytä haluta niitä vaihtaa, kuin huumorilla, jonkun teema bileen, tai muun vuoksi, ja hetkellisesti.
      Toki, on niin, että jokaisen silmät näyttäytyvät eri värisinä joissakin tilanteissa.

    • Anonyymi

      No mutta sehän on helppoa. Minullakin on monesti ihan punaiset silmät...
      Sekavana aikana nuorena tappelin, ja oli välillä musta silmä.

      Kaikkipa onnistui ihan maitokaupan tuotteilla.

      >simiti<

      • Kuomaseni olen sangen yllättynyt silmien värisi vaihtuvuudesta.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kuomaseni olen sangen yllättynyt silmien värisi vaihtuvuudesta.

        🤣🤣🤣👍


    • Anonyymi

      näyttää oudolta kun väreiltään kuitenki tumma, iho ja hiukset, vaalentaako sitten nekin, näkö on kyllä tärkeä aisti että koetellaanko jo onnea liikaa

      • Piilota silmät niin se vaikuttaa vain silmät että uho olisi vaaleampi vaikka ei mitään muutosta iholle tehty


      • valtakunta kirjoitti:

        Piilota silmät niin se vaikuttaa vain silmät että uho olisi vaaleampi vaikka ei mitään muutosta iholle tehty

        uho siis on iho


    • Anonyymi

      olen nähnyt lasisilmänkin, luojan suoman oli vienyt varmaan sota

    • Anonyymi

      kokonaan silmien väri valkoiseksi kuin valkuaiset, kokonaan.

      Jollain tutulla oli toinen silmä erivärinen kuin toinen.

      • Niih jotkut tyykkä niistäkin silmän väreistä


    • Anonyymi

      Joku sarja niin kyllä ennenkin katsonut mutta uudestaan katsoin netflixista: Sandman, jossa tuo korinttilainen, ei silmiä ollenkaan..

      • En muista katsoneeni mutta vaikutti mielenkiintoiselta jote yritän kyllä katsoa.💁🏻‍♀️


    • Anonyymi

      ajattelin tuolle netflix-firmallekin kätevämpi kun säästyy kaikilta laskutuksilta ja jos ihmiset lomillakin niin ei tarvitse sitä juttua sinä aikana, voi ladata etukäteen käteisellä katselua.

    • Anonyymi

      jotenkin vähän niin ihastunut tuohon netflixiin... kun toi mii hyvin tuolla bluray-jutulla, meinaan että otan seuraavan tilauksen full hd 1080, koska tuo bluray-juttu tietysti itse voi pyörittää niitä... kaikkea bluray-levyjäkin pystyy

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe