Silmien värinkin voin jo vaihtaa

Minusta tämä on ihmeellistä.
https://www.instagram.com/reel/C2wHniYsHwv/?igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Onko tämä nykyaika aivan uskomaton kun tummat vaihtaa silmien värinsäkin jäänsiniseksi tulipas komea🤱🏻

Mitä tämä aihe herättää ?
34330
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 34

Vanhimmat

Kaikilla on siniset silmät jonkun väitteen mukaan, tumma väri on vain yksi kerros sen päällä. Jonka voi siis poistaa.
Jos näin niin se siitä geenivirheestä.

Jasu

Äänestä
  • Aloittaja

Kyllä kaikilla on ensin siniset

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Minulla ne on ollu vauvasta asti siniset. Vaaleansiniset ja vaaleanvihreä rinkula mustuaisen ympärillä. Ja olen aina tykännyt silmieni sävystä. Se on nätti, vaikka itse sanonkin.

Eloisa.

Serkullani oli tummansiniset syntyessään ja nyt ovat ihan ruskeat. Luonnostaan. Äidillään on ruskeat, isällään oli vihreät.

Jasu

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00004 kirjoitti:

Minulla ne on ollu vauvasta asti siniset. Vaaleansiniset ja vaaleanvihreä rinkula mustuaisen ympärillä. Ja olen aina tykännyt silmieni sävystä. Se on nätti, vaikka itse sanonkin.

Eloisa.

Serkullani oli tummansiniset syntyessään ja nyt ovat ihan ruskeat. Luonnostaan. Äidillään on ruskeat, isällään oli vihreät.

Jasu

Juu ja 3. vuotiaaksi vakiintuu olen lukenut aiheesta vuosia sitte☺️

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Juu ja 3. vuotiaaksi vakiintuu olen lukenut aiheesta vuosia sitte☺️

Ja auringonvalo vaikuttaa asiaan myös.

Jasu

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00004 kirjoitti:

Eloisa.

Jasu

Ihanan värisiltä kuulostaa jos pihalla ollessa kysyin sisarelta sanoin saman kun värin kuin taivas ja taivas oli selkeä. Ehkäpä se taivas vaan korosti sinisyyttä.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Ihanan värisiltä kuulostaa jos pihalla ollessa kysyin sisarelta sanoin saman kun värin kuin taivas ja taivas oli selkeä. Ehkäpä se taivas vaan korosti sinisyyttä.

Usein on silmiäni kehuttu, kehutuin kohta kehossani. 😅

Siniset silmät miellettään myös naiviuteen. 🥴

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mita-silmiesi-vari-kertoo-sinusta/3274338

Jasu

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00008 kirjoitti:

Usein on silmiäni kehuttu, kehutuin kohta kehossani. 😅

Siniset silmät miellettään myös naiviuteen. 🥴

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mita-silmiesi-vari-kertoo-sinusta/3274338

Jasu

Olen vähän outo kun mietin värin syntymistä mutta miehellä on sekaväriset silmät ja lapsilla on vihertäviä silmiä 2 on vaikea tulkita väriä. En ole edes kaikkien silmien väriin perehtynyt. Meillä on aina niin pimeähköä kun migreeniä.

Äänestä

• Aloittaja

• valtakunta kirjoitti:

Olen vähän outo kun mietin värin syntymistä mutta miehellä on sekaväriset silmät ja lapsilla on vihertäviä silmiä 2 on vaikea tulkita väriä. En ole edes kaikkien silmien väriin perehtynyt. Meillä on aina niin pimeähköä kun migreeniä.

Ikävä vaiva tuo migreeni. Keljua, jos teilläkin sitä podetaan. Välkkyvät valot on helposti laukaiseva tekijä ja tyttärelleni migreenikohtaus tulee usein kännykllä liian pitkään oleilusta. Peleissä välmehtii. Perinyt minulta tuon karsean vaivan. ☹️

Ei se outoa ole, hyvähän se on kaikenlaista mietiskellä. 🙂👍

Kömmin nukkumaan, niin jaksan taas heräillä 6 aikaan. Hyvää iltaa ja yötä. 🙂

Jasu

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00009 kirjoitti:

Ikävä vaiva tuo migreeni. Keljua, jos teilläkin sitä podetaan. Välkkyvät valot on helposti laukaiseva tekijä ja tyttärelleni migreenikohtaus tulee usein kännykllä liian pitkään oleilusta. Peleissä välmehtii. Perinyt minulta tuon karsean vaivan. ☹️

Ei se outoa ole, hyvähän se on kaikenlaista mietiskellä. 🙂👍

Kömmin nukkumaan, niin jaksan taas heräillä 6 aikaan. Hyvää iltaa ja yötä. 🙂

Jasu

Hyvää yötä meillä ei migreeniä ole kuin 8v pahiten mutta sillä on kystakin päässä pikkuiaivojen takana. 🥺 mietin onko se pahentunut kun nyt on tullut huimaustakin vaikka on synnynnäinen kuulemma eikä aiheuta oikeita ja olen ihan erimieltä se lääkärin kanssa kun nyt on tullut erikseen huimauskin

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Onko sul mies joku ongelma, ku pitää mukanoita naisten esim. Tissikuvia näytellä ja naisten punaisia korkkareia, pikkuhousuja ym..

Äänestä

muttw jos e4i ole silmiä ollrenkwwn?

Äänestä
  • Aloittaja

Elä murehdi silmien väriä. Olisi kivempi että suojelet itseäsi.

Äänestä

pisän aika paljon haacw3ijan noistwa pwlapelimqiswiwt5wq kuvistqw, ti43e6t43nkään e4i ole43 jokain4n kuukqusi niitäå ktsoa...

Äänestä
  • Aloittaja

Haaveililjalla on nyt lämpimin meno tuolla toisessa ketjussa. Koen vähän itseni ylimääräiseksi.

Äänestä

• Opettele kirjoittaan suomex!

Äänestä

Mulla on syvän meren siniset silmät, vahvalla mustalla ympäryksellä. En voi kuvitella muuta syytä haluta niitä vaihtaa, kuin huumorilla, jonkun teema bileen, tai muun vuoksi, ja hetkellisesti.
Toki, on niin, että jokaisen silmät näyttäytyvät eri värisinä joissakin tilanteissa.

Äänestä
  • Aloittaja

Se on kaunis väri.

Äänestä

No mutta sehän on helppoa. Minullakin on monesti ihan punaiset silmät...
Sekavana aikana nuorena tappelin, ja oli välillä musta silmä.

Kaikkipa onnistui ihan maitokaupan tuotteilla.

>simiti<

Äänestä
  • Aloittaja

Kuomaseni olen sangen yllättynyt silmien värisi vaihtuvuudesta.

Äänestä

• valtakunta kirjoitti:

Kuomaseni olen sangen yllättynyt silmien värisi vaihtuvuudesta.

🤣🤣🤣👍

Äänestä

näyttää oudolta kun väreiltään kuitenki tumma, iho ja hiukset, vaalentaako sitten nekin, näkö on kyllä tärkeä aisti että koetellaanko jo onnea liikaa

Äänestä
  • Aloittaja

Piilota silmät niin se vaikuttaa vain silmät että uho olisi vaaleampi vaikka ei mitään muutosta iholle tehty

Äänestä

• Aloittaja

valtakunta kirjoitti:

Piilota silmät niin se vaikuttaa vain silmät että uho olisi vaaleampi vaikka ei mitään muutosta iholle tehty

uho siis on iho

Äänestä

olen nähnyt lasisilmänkin, luojan suoman oli vienyt varmaan sota

Äänestä

kokonaan silmien väri valkoiseksi kuin valkuaiset, kokonaan.

Jollain tutulla oli toinen silmä erivärinen kuin toinen.

Äänestä
  • Aloittaja

Niih jotkut tyykkä niistäkin silmän väreistä

Äänestä

Joku sarja niin kyllä ennenkin katsonut mutta uudestaan katsoin netflixista: Sandman, jossa tuo korinttilainen, ei silmiä ollenkaan..

Äänestä
  • Aloittaja

En muista katsoneeni mutta vaikutti mielenkiintoiselta jote yritän kyllä katsoa.💁🏻‍♀️

Äänestä

ajattelin tuolle netflix-firmallekin kätevämpi kun säästyy kaikilta laskutuksilta ja jos ihmiset lomillakin niin ei tarvitse sitä juttua sinä aikana, voi ladata etukäteen käteisellä katselua.

Äänestä

jotenkin vähän niin ihastunut tuohon netflixiin... kun toi mii hyvin tuolla bluray-jutulla, meinaan että otan seuraavan tilauksen full hd 1080, koska tuo bluray-juttu tietysti itse voi pyörittää niitä... kaikkea bluray-levyjäkin pystyy

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

valtakunta kirjoitti:

Minusta tämä on ihmeellistä.
https://www.instagram.com/reel/C2wHniYsHwv/?igsh=MzRlODBiNWFlZA==

Onko tämä nykyaika aivan uskomaton kun tummat vaihtaa silmien värinsäkin jäänsiniseksi tulipas komea🤱🏻

Mitä tämä aihe herättää ?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu