Homokammo vaasassa

Anonyymi-ap

Mistä johtuu vaasalaisten homokammo? Olen kokenut homokammoa suomenkielisiltä ja ruotsinkielisiltä vaasalaisilta. Koulussa, kadulla, eri paikoissa, vaasan saaristossakin. Siitä mökillä käynnistä tulikin niin sietämätöntä sen homovihan vuoksi että lakkasin käymästä siellä.

71

561

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulisi että ruotsinkieliset olisivat muuten jotenkin suvaitsevaisempia homoja kohtaan kun he saavat vaikutteita ruotsista ja eikö ruotsi ole ollut jotenkin edellä homojen kohtelussa.

      • Anonyymi

        On ruotsinkielisissä heterojakin. Tunnen henkilökohtaisesti ainakin kaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ruotsinkielisissä heterojakin. Tunnen henkilökohtaisesti ainakin kaksi.

        Niin on.


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­N­y­­m­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18252361

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Koska se on ihan terveellistä pyrkiä pitämään paskaa pois sukupuolielimistään.

      • Anonyymi

        Mitä tuo tarkoittaa? Siis sen solvaamisen ja syrjinnän tavoite on ehkäistä homoseksiä?


      • Anonyymi

        Kondomia voi käyttää. Jotkut heterot myös harrastaa samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuo tarkoittaa? Siis sen solvaamisen ja syrjinnän tavoite on ehkäistä homoseksiä?

        Ei kukaan varmaankaan halua keneltäkään kieltää seksiä. Eikä voikaan. Mutta miksi ihmeessä homon täytyy sitä omaa mieltymystää julkisuudessa toitottaa? Ei kukaan ole kiinnostunut vieraiden ihmisten yksityisasioista. Mutta jos joku haluaa tehdä itsestään sirkuspellen, niin ei pidä ihmetellä jos sitten suhtaudutaan sirkuspellenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan varmaankaan halua keneltäkään kieltää seksiä. Eikä voikaan. Mutta miksi ihmeessä homon täytyy sitä omaa mieltymystää julkisuudessa toitottaa? Ei kukaan ole kiinnostunut vieraiden ihmisten yksityisasioista. Mutta jos joku haluaa tehdä itsestään sirkuspellen, niin ei pidä ihmetellä jos sitten suhtaudutaan sirkuspellenä.

        Kuka sitä toitottaa? Ei tarvitse korostaa suuntautumista mutta ei sitä tarvitse piilotellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan varmaankaan halua keneltäkään kieltää seksiä. Eikä voikaan. Mutta miksi ihmeessä homon täytyy sitä omaa mieltymystää julkisuudessa toitottaa? Ei kukaan ole kiinnostunut vieraiden ihmisten yksityisasioista. Mutta jos joku haluaa tehdä itsestään sirkuspellen, niin ei pidä ihmetellä jos sitten suhtaudutaan sirkuspellenä.

        Hyvä perustelu. Tehkööt makkarissaan kuka mitäkin haluaa. Poikkeavat pysyköön kaapissa yhteiskuntamoraalin tähden. Täällä aletaan jo lapsista muokkaamaan sukupuolimuunnoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä perustelu. Tehkööt makkarissaan kuka mitäkin haluaa. Poikkeavat pysyköön kaapissa yhteiskuntamoraalin tähden. Täällä aletaan jo lapsista muokkaamaan sukupuolimuunnoksia.

        Homofobinen asenne. Suoraan kuin jostain 70-luvulta. Homous ei enää ole rikos eikä mielisairaus. Kenenkään homon ei tarvitse pysyä kaapissa. On vapaus olla mitä on. Onko vaasalaiset noin takapajuisia? Ja jotkut teistä sanoo seinäjokelaisia junteiksi. Itse olette juntteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homofobinen asenne. Suoraan kuin jostain 70-luvulta. Homous ei enää ole rikos eikä mielisairaus. Kenenkään homon ei tarvitse pysyä kaapissa. On vapaus olla mitä on. Onko vaasalaiset noin takapajuisia? Ja jotkut teistä sanoo seinäjokelaisia junteiksi. Itse olette juntteja.

        Ei ole sairaus ei. Minkä vuoksi jatkuvasti homot ovat sitten julkisuudessa esillä? Ei esim YLE lähetä ohjelmaa nimeltä Heterotutka. Miksi ei? Eikö sitten heteroilla olekaan samoja oikeuksia kuin homoilla. Inho näitä vähemmistöjä kohtaan syntyy siitä, että ne vinkuvat jatkuvalla syötöllä, kuinka heitä nyt syrjitään. Annan esimerkin: Olin 14 vuotta sitten Myyrmäkeläisessä ravintolassa istumassa iltaa ja särpimässä kaljaa. Samaan pöytään istui itseäni vanhempi mies. Jonkin ajan kuluttua hän tokaisi:"Niin, mä olen sitten muuten homo." Sillä kertaa läikähti vähän ylitse, joten ajatteli, että paskaako se minulle kuuluu joten ajattelin tehdä lähtemättömän vaikutuksen. Totesin olevani zoofiili ja kuvailin tarkasti, millaisia iloja k.o harrastus tarjoaa. Kerroin hänelle, ettei parempaa olekaa kiun menet Pitkävartiset kumisaappaat jalassa niitylle lampaiden sekaan. Siitä vaan takajalat saappaanvarsii ja rytke päälle. Eikä lammas siitä lähde ennenkuin setä antaa luvan. Mitä enemmän rimpuilee, sem parempi. Kerroin myöskin että vallantunne on suorastaan juovuttava, No, mikä oli seuraus. Homo ei ollutkaan sitä "suvaitsevaista" laatua. Se muuttui ihan kretliinin punaiseksi ja syöksähti pois pöydästä. Mitä arvelette? Meniköhän viesti perille? Ainakin itse luulen niin. Pidetään vaan ne yksityisasiat ihan ominamme, jookos???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sairaus ei. Minkä vuoksi jatkuvasti homot ovat sitten julkisuudessa esillä? Ei esim YLE lähetä ohjelmaa nimeltä Heterotutka. Miksi ei? Eikö sitten heteroilla olekaan samoja oikeuksia kuin homoilla. Inho näitä vähemmistöjä kohtaan syntyy siitä, että ne vinkuvat jatkuvalla syötöllä, kuinka heitä nyt syrjitään. Annan esimerkin: Olin 14 vuotta sitten Myyrmäkeläisessä ravintolassa istumassa iltaa ja särpimässä kaljaa. Samaan pöytään istui itseäni vanhempi mies. Jonkin ajan kuluttua hän tokaisi:"Niin, mä olen sitten muuten homo." Sillä kertaa läikähti vähän ylitse, joten ajatteli, että paskaako se minulle kuuluu joten ajattelin tehdä lähtemättömän vaikutuksen. Totesin olevani zoofiili ja kuvailin tarkasti, millaisia iloja k.o harrastus tarjoaa. Kerroin hänelle, ettei parempaa olekaa kiun menet Pitkävartiset kumisaappaat jalassa niitylle lampaiden sekaan. Siitä vaan takajalat saappaanvarsii ja rytke päälle. Eikä lammas siitä lähde ennenkuin setä antaa luvan. Mitä enemmän rimpuilee, sem parempi. Kerroin myöskin että vallantunne on suorastaan juovuttava, No, mikä oli seuraus. Homo ei ollutkaan sitä "suvaitsevaista" laatua. Se muuttui ihan kretliinin punaiseksi ja syöksähti pois pöydästä. Mitä arvelette? Meniköhän viesti perille? Ainakin itse luulen niin. Pidetään vaan ne yksityisasiat ihan ominamme, jookos???

        Saa olla avoimesti homo. Ei sitä tarvitse mainostaa mutta ei piilotellakaan.


    • Anonyymi

      Sulkeutuneessa vähemmistössä on ilmeisesti enemmän noita poikkeavia.
      Älykkäämmät pyrkii etsimään jatkajaa enemmistön piiristä.

      • Anonyymi

        Mikä on sulkeutunut vähemmistö ja jatkaja enemmistön piiristä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sulkeutunut vähemmistö ja jatkaja enemmistön piiristä?

        Kaikki nuo mariginaaliryhmät on enemmän tai vähemmän sulkeutuneita. Itse näen nämä homot sellaisina yhden asian ihmisinä jotka eivät ole sujut itsensä kanssa. Sitten täytyy vinkua muiden hyväksyntää ja hyökätä normiväestöä kohtaan tunteakseen edes hetken olevansa voimakas. Säälittävää.


    • Anonyymi

      Onko tietotaso noin matala, ettet tiedä suomen vähemmistöjä?

      Ruotsinkielinen kulttuuri on tietysti opettanut kouluissa, että suomalaiset on vähemmistö. Tietysti, jos samaistaa itsensä itäruotsiin kuuluvaksi niin suomalaiset ovat vähemmistö.

      • Anonyymi

        Tosi vaasalainen vastaus. Itse muka tiedetään enemmän kuin muut. Ette te niin viisaita ole mitä luulette ooevanne. Miten liittyy aiheeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi vaasalainen vastaus. Itse muka tiedetään enemmän kuin muut. Ette te niin viisaita ole mitä luulette ooevanne. Miten liittyy aiheeseen?

        "Joo, me olemme tuoneet sivistyksen Suomeen, muuten kiipeilisitte vielä puunoksilla ja keräilisitte käpyjä. "

        Tuon lauseen olen kuullut ruokatunnilla, in Swedish language.

        Muutaman kerran vuosien varrella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joo, me olemme tuoneet sivistyksen Suomeen, muuten kiipeilisitte vielä puunoksilla ja keräilisitte käpyjä. "

        Tuon lauseen olen kuullut ruokatunnilla, in Swedish language.

        Muutaman kerran vuosien varrella.

        Ruotsinkieliset voi olla ylimielisiä. Smedsby böle koulussa mustasaaressa aikoinaan kun kotitalouden tunti järjestettiin siellä joku ruotsinkielinen heitti seinään pari kertaa, joku toinen yritti kampittaa, jääkiekkoharjoituksissa joku ruotsinkielinen löi poikittaisella päähän, kun pelasin katujääkiekkoa eräs ruotsinkielinen jahtasi heitti maahan ja painoi maata vasten.

        Ehkä tuo väkivalta johtui siitä että suomenkielisiä voi heidän mielestä kohdella kaltoin koska ovat huonompia. Miksei muuta ruotsiin jos niin rakastaa sitä maata ja ruotsalaisuutta.


    • Anonyymi

      Huonoja ja epäselviä vastauksia tähän mennessä.

    • Anonyymi

      Niinkauan kun ihmiskunnan olisi tarkoitus jatkua ja seuraavien sukupolvien syntyä, heteroseksin priorisointi on välttämätöntä.

      • Anonyymi

        Homot on vähemmistö ja tulee aina olemaan. Se on jokin "moraalinen sääntö" ilmeisesti sitten vaasalaisille. Pelkäätkö että jos asenteet olisi sallivampia homoja kohtaan että ihmiset häviäisi. En usko että niin tapahtuisi. Ehkä tämä on jotain kaappihomojen puhetta. Heillä voi olla halua miehiin mutta ne pitää heidän mielestä tukahduttaa.

        Joillakin homoilla on myös hankittu lapsi sijaissynnyttäjän kautta. Halu olla vanhempi voi olla suuri homoilla. Vaikka jani toivola, nate and jeremy sisustajat tlc kanavalta, se mies 90 days fiancee ohjelmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homot on vähemmistö ja tulee aina olemaan. Se on jokin "moraalinen sääntö" ilmeisesti sitten vaasalaisille. Pelkäätkö että jos asenteet olisi sallivampia homoja kohtaan että ihmiset häviäisi. En usko että niin tapahtuisi. Ehkä tämä on jotain kaappihomojen puhetta. Heillä voi olla halua miehiin mutta ne pitää heidän mielestä tukahduttaa.

        Joillakin homoilla on myös hankittu lapsi sijaissynnyttäjän kautta. Halu olla vanhempi voi olla suuri homoilla. Vaikka jani toivola, nate and jeremy sisustajat tlc kanavalta, se mies 90 days fiancee ohjelmasta.

        Miksi jotkut tekevät olemisestaan niin suuren numeron. Miksi ei voida vain elää kukin sellaisina kuin ovat. Miksi Suomessa tavallinen työtä tekevä ihminen joutuu kokemaan olevansa toisen luokan kansalainen. Mamu, seksuaalisesti jotenkin mielestään erilainen, rikollinen jne. saavat kaikki edut ja poikkeuksellista huomiota. Ihmiset, jotka pitävät jokapäiväisyydellään tätä maata pystyssä eivät ole mitään.


      • Anonyymi

        Siinä mielessä olet oikeassa. että homofobia liittyy perheiden ja sitä mytä lasten kasvatuksen tarpeisiin. Lasten kannalta on edullista, jos heitä kasvattaa isä sekä äiti. Tämän takia yhteiskunta suojelee hetroperhettä, ja torjuu sen uhkia, kuten liiallista poromiskuiteettista seksiä ja homoseksiä. Kumpikin on kiellettyä ja perhe on ainoa seksuaalisuuden paikka. yksi ja ainoa seksuaalisuuden muoto, ja kun on vain yksi muoto, on helppo tunnistaa poikkeavuus ja rangaista poikkeavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessä olet oikeassa. että homofobia liittyy perheiden ja sitä mytä lasten kasvatuksen tarpeisiin. Lasten kannalta on edullista, jos heitä kasvattaa isä sekä äiti. Tämän takia yhteiskunta suojelee hetroperhettä, ja torjuu sen uhkia, kuten liiallista poromiskuiteettista seksiä ja homoseksiä. Kumpikin on kiellettyä ja perhe on ainoa seksuaalisuuden paikka. yksi ja ainoa seksuaalisuuden muoto, ja kun on vain yksi muoto, on helppo tunnistaa poikkeavuus ja rangaista poikkeavaa.

        Tosi vanhanaikaisia ajatuksia sinulla asiasta. Päivo räsänen kdsta voisi sanoa samaa. Eiköhän homot ja yh vanhemmat pysty kasvattamaan yhtä hyvin lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä mielessä olet oikeassa. että homofobia liittyy perheiden ja sitä mytä lasten kasvatuksen tarpeisiin. Lasten kannalta on edullista, jos heitä kasvattaa isä sekä äiti. Tämän takia yhteiskunta suojelee hetroperhettä, ja torjuu sen uhkia, kuten liiallista poromiskuiteettista seksiä ja homoseksiä. Kumpikin on kiellettyä ja perhe on ainoa seksuaalisuuden paikka. yksi ja ainoa seksuaalisuuden muoto, ja kun on vain yksi muoto, on helppo tunnistaa poikkeavuus ja rangaista poikkeavaa.

        Homous on aivoissa, se on biologiaa. On väärin rangaista siitä. Jos mies pitää miehestä mitä väliä sillä on. Nyt on vuosi 2024. Ei sillä tarvitsisi olla väliä. Ihmisten moninaisuus on sallittua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi vanhanaikaisia ajatuksia sinulla asiasta. Päivo räsänen kdsta voisi sanoa samaa. Eiköhän homot ja yh vanhemmat pysty kasvattamaan yhtä hyvin lapsia.

        Homojen vaan pitäisi ensin saada keskenään niitä lapsia. En epäile yhtään, etteivätkö osaisi hoitaa. Ihan varmasti, mutta tekevät sen lapsosen ensin!


    • Anonyymi

      Ihmisillä on vapaus ja oikeus olla oma itsensä. Ei kenenkään tarvitse olla kaapissa ja teeskennellä olevansa hetero. Näin on parempi. Ehkä kiusaamisen ja väkivallan pelon vuoksi jotkut pysyvät kaapissa. Ei homoudessa mitään väärää ole. Eletään ja annetaan muiden elää.

    • Anonyymi

      Jos homoja ei syrjittäisi ei kaikista miehiä tulisi homoja. Homomies on mies joka tuntee seksuaalista vetoa toiseen mieheen. Tämä on aivoissa. Samoin kuin se on heteromiehen aivoissa tuntea vetoa naiseen. He miehet jotka tuntevat vetoa miehiin tai kumpaankin sukupuoleen, ovat jotain muuta kuin heteroja.

      • Anonyymi

        Selitä meille onko se poikkeava ominaisuus ihmisessä, vai onko se normaali ominaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selitä meille onko se poikkeava ominaisuus ihmisessä, vai onko se normaali ominaisuus.

        On normaalia olla homo mutta homot ovat vähemmistö myös. Miksi pyysit selittämään tuon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On normaalia olla homo mutta homot ovat vähemmistö myös. Miksi pyysit selittämään tuon?

        Siksi, saan sen käsityksen homojen puheesta, että kysymyksessä normaali kehitys.
        Kuitenkin, jos olisi normaali ihmisen taipumus niin kahden homon lapsesta ei voisi syntyä heteroa.

        Miksi homoa ja eläimiin sekaantuvaa ei käsitellä yhtä sallivasti? Onhan Suomessa kumpikin sallittua lain kannalta.

        Sovitaanko, että kumpikin epänormaali taipumus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi, saan sen käsityksen homojen puheesta, että kysymyksessä normaali kehitys.
        Kuitenkin, jos olisi normaali ihmisen taipumus niin kahden homon lapsesta ei voisi syntyä heteroa.

        Miksi homoa ja eläimiin sekaantuvaa ei käsitellä yhtä sallivasti? Onhan Suomessa kumpikin sallittua lain kannalta.

        Sovitaanko, että kumpikin epänormaali taipumus.

        En rinnaistaisi kahden miehen välistä suhdetta eläimiin sekaantumiseen. Aikuinen mies voi antaa luvan intiimiin asioihin toiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En rinnaistaisi kahden miehen välistä suhdetta eläimiin sekaantumiseen. Aikuinen mies voi antaa luvan intiimiin asioihin toiselta.

        Normaali kierous vastauksessa. Otetaan yksi kohta mielipiteestä ja vastataan siihen.

        Onko siis homous ja muu seksuaalinen suuntautuneisuus normaalia vai poikkeavaa kehitystä ihmisessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaali kierous vastauksessa. Otetaan yksi kohta mielipiteestä ja vastataan siihen.

        Onko siis homous ja muu seksuaalinen suuntautuneisuus normaalia vai poikkeavaa kehitystä ihmisessä?

        Ei tuo mitään kieroutta ole. Itse olet kiero. Olen vastannut jo että homous on normaalia. Sinun logiikka on tämä "jos jokin on poikkeavaa siitä saa kiusata". Mielestäni kaikilla on oikeus olla oma itsensä rauhassa.


    • Anonyymi

      Mikä on HOMOKAMMO? Presidenti allekirjoitti lain: "EI "sana rittää,mielestäni siillä ei ole mitään tekemistä Homokammon kanssa.
      Äänestä vain rauhassa Haavistoa/ Heterot ne sotaa haluaa.

      • Anonyymi

        Sekava viesti


    • Anonyymi

      Kiitos juha mäenpäälle .ääni menee haavistolle

      • Anonyymi

        etelä pohjanmaa on suomen ahdasmielisin maakunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        etelä pohjanmaa on suomen ahdasmielisin maakunta.

        Siinä olet kyllä oikeassa.


    • Anonyymi

      Ei vaasassa ole edes homobaaria tai kahvilaa. Ikinä en ole nähnyt kahta miestä kävelemässä käsi kädessä siellä. Mitä sitten vaikka jotkut kävelisi niin.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko, että kaikille poikkeaville suunnille pitää kaupungin järkätä kokoontumiseen tilat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että kaikille poikkeaville suunnille pitää kaupungin järkätä kokoontumiseen tilat?

        Homobaari voisi olla merkki paikan suvaitsevaisuudesta homoja kohtaan. Monet vaasalaiset ei ole sellaisia. Taitaa olla vähän pelottava asia heille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homobaari voisi olla merkki paikan suvaitsevaisuudesta homoja kohtaan. Monet vaasalaiset ei ole sellaisia. Taitaa olla vähän pelottava asia heille.

        Jättäisit sitten eläimiinsekaantujat ulkopuolelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jättäisit sitten eläimiinsekaantujat ulkopuolelle?

        Niin kuten olen aikaisemminen sanonut. Etkö jaksa käydä läpi mitä on kirjoitettu ennen. En rinnasta homoutta "eläimiin sekaantumiseen" koska eläimet ei voi antaa sanallista lupaa intiimeihin asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuten olen aikaisemminen sanonut. Etkö jaksa käydä läpi mitä on kirjoitettu ennen. En rinnasta homoutta "eläimiin sekaantumiseen" koska eläimet ei voi antaa sanallista lupaa intiimeihin asioihin.

        Hieman naiivi mielipide.

        Voiko eläin antaa suostumuksen teuraaksi joutumiseen? Voiko koira antaa suostumuksen elämiseen soffalla ja omistajan sängyssä tai metsästyksessä? Onko hevoselta kysytty haluaako ravia harrastaa.

        Kysymys on ihmisen henkisestä vinoutumasta seksuaalisuuden alueella, ei eläimen kyvystä kommunikoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman naiivi mielipide.

        Voiko eläin antaa suostumuksen teuraaksi joutumiseen? Voiko koira antaa suostumuksen elämiseen soffalla ja omistajan sängyssä tai metsästyksessä? Onko hevoselta kysytty haluaako ravia harrastaa.

        Kysymys on ihmisen henkisestä vinoutumasta seksuaalisuuden alueella, ei eläimen kyvystä kommunikoida.

        Itselläsi on naiivi mielipide. Miten liittyy aiheeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homobaari voisi olla merkki paikan suvaitsevaisuudesta homoja kohtaan. Monet vaasalaiset ei ole sellaisia. Taitaa olla vähän pelottava asia heille.

        No, tässä se taas tuli. HOMOBAARI! Eikö arvon homojen kelpaa käydä kittaamassa kahvinsa/paukkunsa meidän tavallisten ihmisten seurassa. Te itse eriytätte itsenne muista ihmisistä. Ei sitä valtaväestö tee. Aina pitää olla se Homous edellä. Joka asiassa. Kaipa kohta vaaditte Homojen kodinkoneliikkeitä, autokorjaamoita ja omaa vaunua juniin. Sitten Teidän kelpaa siellä pohtia syrjityksi tulemista/joutumista. Voi tätä maailman pahuutta ja suvaitsemattomuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, tässä se taas tuli. HOMOBAARI! Eikö arvon homojen kelpaa käydä kittaamassa kahvinsa/paukkunsa meidän tavallisten ihmisten seurassa. Te itse eriytätte itsenne muista ihmisistä. Ei sitä valtaväestö tee. Aina pitää olla se Homous edellä. Joka asiassa. Kaipa kohta vaaditte Homojen kodinkoneliikkeitä, autokorjaamoita ja omaa vaunua juniin. Sitten Teidän kelpaa siellä pohtia syrjityksi tulemista/joutumista. Voi tätä maailman pahuutta ja suvaitsemattomuutta.

        Mitä väärää homobaareissa on? Se on vain merkki suvaitsevaisuudesta kuten sanoin.


    • Anonyymi

      Tämä homo puhe on vain tälläisten idiootien jutustelua.

      Oikeasti homot haluaa pysyä hiljaa ja omissa oloissaan eikä tehdä itsestään ns, numeroa.
      Tälläinen kaikenmaailman typerät kommentit ja ulostulot eivät kuulu tämän ihmisryhmän tapoihin, pilaavat vain heidän elämäänsä.

      Ihan samallalailla kun joku menisi häiritsemään jokun perhe-elämää kotia, joten olisi jo aika antaa ihmisten olla rauhassa ja elää elämäänsä.
      Kaikesta EI tarvitse tehdä uutista eikä some päivitystä SE on jo vanhanaikaista ja historiaa.

      • Anonyymi

        Tyypillinen perussuomalaisen "puhe", solvata heitä joilla on eri mielipide idiooteiksi. Homojen kohtelussa on vielä paljon parannettavaa. Näistä epäkohdista on puhuttuva. Jotkut homot elää muiden armosta, he vain toivovat että heitä kohdeltaisiin hyvin. Ehkä he häpeävät homouttansa itsekin. Muut tekevät homoudesta numeron eivät homot itse.

        Homous on joillekin edelleen "syy" kiusata ja olla työllistämättä.

        Homokammo on vanhanaikaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen perussuomalaisen "puhe", solvata heitä joilla on eri mielipide idiooteiksi. Homojen kohtelussa on vielä paljon parannettavaa. Näistä epäkohdista on puhuttuva. Jotkut homot elää muiden armosta, he vain toivovat että heitä kohdeltaisiin hyvin. Ehkä he häpeävät homouttansa itsekin. Muut tekevät homoudesta numeron eivät homot itse.

        Homous on joillekin edelleen "syy" kiusata ja olla työllistämättä.

        Homokammo on vanhanaikaista.

        No vanhanaikaista se on tuo sinunkin tirinäsi Persuista ja kohtelusta. Itse sekoitat heti politiikankin asiaan, johon se ei liity lainkaan. Lienet näitä YLEn aivopesemiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vanhanaikaista se on tuo sinunkin tirinäsi Persuista ja kohtelusta. Itse sekoitat heti politiikankin asiaan, johon se ei liity lainkaan. Lienet näitä YLEn aivopesemiä.

        Politiikka liittyy tasa arvoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vanhanaikaista se on tuo sinunkin tirinäsi Persuista ja kohtelusta. Itse sekoitat heti politiikankin asiaan, johon se ei liity lainkaan. Lienet näitä YLEn aivopesemiä.

        Ja kuka sinut on aivopessyt? Jokin ahdasmielinen yhteisö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka sinut on aivopessyt? Jokin ahdasmielinen yhteisö?

        Ei lainkaan. Osaan pitää asiat erillään toisistaan Politiikka ei millään tavalla liity seksuaaliseen suuntautumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka sinut on aivopessyt? Jokin ahdasmielinen yhteisö?

        Sinun kaltaisesi "blokkaaja", joilla ei ole kykyä ajatella omilla aivoillaan. Tekstistäsi näkyy juuri tuo "yhteisö." Oletko ulkoistanut itsenäisen ajattelun jonkin yhteisön puolestasi suoritettavaksi? Sitten vaan kuuntelet toisten valmiiksi muokkailemia fraaseja, jotka otat ylhäältä annettuina ja toteat, "Ei juma, juuri näinhän se onkin". Ja sitten kaikki, jotka ajattelevat eri tavalla kuin "yhteisösi", ovatkin sitten natseja, fasisteja tai persuja. Mikäli kykenet ajattelemaan, mitä tällaisesta "yhteisöjen" Sinulle tarjoamista valmiista ajattelumalleista seuraa, huomaat, että se on juuri tuo vastakkainasettelu, jota kirjoituksessasi harjoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kaltaisesi "blokkaaja", joilla ei ole kykyä ajatella omilla aivoillaan. Tekstistäsi näkyy juuri tuo "yhteisö." Oletko ulkoistanut itsenäisen ajattelun jonkin yhteisön puolestasi suoritettavaksi? Sitten vaan kuuntelet toisten valmiiksi muokkailemia fraaseja, jotka otat ylhäältä annettuina ja toteat, "Ei juma, juuri näinhän se onkin". Ja sitten kaikki, jotka ajattelevat eri tavalla kuin "yhteisösi", ovatkin sitten natseja, fasisteja tai persuja. Mikäli kykenet ajattelemaan, mitä tällaisesta "yhteisöjen" Sinulle tarjoamista valmiista ajattelumalleista seuraa, huomaat, että se on juuri tuo vastakkainasettelu, jota kirjoituksessasi harjoitat.

        Itse et kykene ajattelemaan omilla aivoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lainkaan. Osaan pitää asiat erillään toisistaan Politiikka ei millään tavalla liity seksuaaliseen suuntautumiseen.

        Joillakin liittyy. Osa ei äänestänyt haavistoa koska hän on homo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse et kykene ajattelemaan omilla aivoilla.

        Äitisi oli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitisi oli!

        Lapsellista ja naurettavaa. Onko oma lehmä ojassa?


    • Anonyymi

      Homobaari kaupungissa antaa mahdollisuuden viettää aikaa samanmielisten seurassa ja iskeä halutessa seuralainen.

      Muut sukupuolisesti poikkeavat voivat perustaa omille suuntautujille baarin. Ei me homot sinne tule ja heterot voivat olla omilla luukuillaan.

      • Anonyymi

        No tuo on ihan hyvä perustelu homobaareille, eikö heterot valita että on kurjaa jos joku homo lähestyy baarissa mikä on suunnattu heteroille mutta kun homobaareja ei ole niin minne voisi mennä. Eiköhän tampereen ja helsingin homobaareissa myös lesbot, transsukupuoliset ja muunsukupuoliset ole tervetulleita?


      • Anonyymi

        Homobaarit ovat siitäkin mukavampia homoille ja muulle sateenkaariväelle koska siellä on turvallisempaa. Ei tarvitse niin pelätä että hakattaisiin koska on homo vaikka niin nyt ei ehkä suomen yökerhoissa ole käynyt tietääkseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Homobaarit ovat siitäkin mukavampia homoille ja muulle sateenkaariväelle koska siellä on turvallisempaa. Ei tarvitse niin pelätä että hakattaisiin koska on homo vaikka niin nyt ei ehkä suomen yökerhoissa ole käynyt tietääkseni.

        Olisiko tuo aloittaja ollut kuitenkin etelä-pohjanmaalta? Siellä on jonkun artikkelin mukaan erittäin paljon poikkeavia kaapissa ja se saattaa harmittaa niin että pitää ihan kirjoittaa vaikka ei olisi ikinä Vaasan saaristossa käynytkään,mahdollisesti keskustassa kyllä. Tämä oli nyt vain mielipide.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko tuo aloittaja ollut kuitenkin etelä-pohjanmaalta? Siellä on jonkun artikkelin mukaan erittäin paljon poikkeavia kaapissa ja se saattaa harmittaa niin että pitää ihan kirjoittaa vaikka ei olisi ikinä Vaasan saaristossa käynytkään,mahdollisesti keskustassa kyllä. Tämä oli nyt vain mielipide.

        Ei kyllä olen vaasassa asunut.


    • Anonyymi

      On todella surullista, kun ihmisellä on oma seksuaalinen suuntautuneisuus suurena peikkona aivokopassa.

      Minä en edes muista tuota asiaa normaalisti päivittäin.

    • Anonyymi

      Ensin homot, sitten eläimiin sekaantuminen ja lopuksi moniavioisuus kaikkien mahdollisten jopa ruumiiden kanssa ?

      • Anonyymi

        Ja kaikki tapaukset normaaleiksi.


      • Anonyymi

        Häiritsevää rinnastaa homous eläimiin sekaantumiseen. Ei eläin voi antaa suostumusta intiimehin asioihin ihmisen kanssa. Itseäni ei moniavioisuus häiritsisi mutta ruumiiseen kajoamien on hautarauhan rikkomista.


      • Anonyymi

        Joidenkin perussuomalaisten kanta on tuo.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe